Super verzorgd.

Mooie exclusieve kleding en met erg veel zorg en liefde verpakt.

Snel, vriendelijk en mooi verpakt

Topservice

Snelle verzending, leuk ingepakt. Betrouwbaar.

Snelle en correcte levering

Geen leveringskosten. Persoonlijke benadering

Snelle levering en mooie spullen.

Wat een fijne winkel dit. Ik kon het Fabienne Chapot shirtje met hoge korting hier bestellen. Deze was de volgende dag al bezorgd en als een prachtig kadootje ingepakt! Echt een verrassing!

Mooie broek en mooi verpakt!

Een pakketje van Sorella uitpakken is altijd een cadeautje! Mooi verpakt, met een mooie getekende kaart en handgeschreven tekst. Ook bij de Sorellas in de winkel langs gaan is altijd een feestje!

Helemaal geweldjg

Lekkere parfum en OMG hoe het pakketje binnenkwam was echt een kadootje. Zo met zorg ingepakt!

Snelle en perfect verzorgde levering

De schoenen werden snel geleverd, mooi ingepakt met een persoonlijk kaartje. Het zijn de kleine dingen die het doen! Wel jammer dat de dag na mijn bestelling de schoenen 30€ waren afgeprijsd..

Geweldige koop met zorg ingepakt

Snelle levering. Mijn nieuwe schoenen zijn prachtig ingepakt toegekomen met een originele tekening op de verpakking en een handgeschreven briefje erbij :-)

Prachtig!!

Wat een cadeau om het jurkje uit te pakken. Zelfs in de sale was het super leuk ingepakt.

supersnelle levering met een vriendelijke toon!

Precies wat ik zocht hadden ze in huis en de volgende dag al geleverd. Met een persoonlijk briefje erbij, helemaal top.

Fijne snelle service

Snelle verzending en zorgvuldig en feestelijke verpakking

Hi Ilona, Bedankt voor je leuke reactie! We doen ons best om er iedere keer weer een feestje van te maken. Tot de volgende bestelling Lieve groetjes, Familie Sorella

Goed.

Wel verkeerd bezorgd, maar toch goedgekomen. Tikfoutje in postcode. Mooi verpakt en heel behulpzaam geholpen. Prima!

Goedemorgen Petra, Bedankt voor je beoordeling. We doen ons best om ieder pakketje mooi in te pakken. Hopelijk kunnen we je de volgende keer weer goed helpen. Lieve groetjes Familie Sorella

Geweldige service!

Het bestelde pakket, was echt een cadeautje, zo mooi verpakt!

Hi Nathalie, Bedankt voor je reactie! We werken graag hard voor zo'n goede beoordeling. We hopen dat we je de volgende keer weer mogen helpen. Lieve groetjes, Familie Sorella

Perfect!

Super snel geleverd, heel mooi ingepakt, met zorg. Ik had een hele mooie korting op mijn product.

Hi Mar, Een sale gelukje is natuurlijk altijd leuk :)! We willen van iedere bestelling een feestje maken. Lieve groetjes, Familie Sorella

De verzending is echt als een cadeautje ingepakt. Personeel aan de telefoon is heel vriendelijk

Prima damesmodelijn met leuke kleding. Een minpuntje is dat bij het retourneren je geld niet snel wordt teruggestor.

Jammer

Ik had een mooie bloes van Bash besteld en kreeg ook de bevestiging dat die verstuurd zou worden. Een paar dagen later werd het geld teruggestort. Bij nabellen bleek dat er “een fout in het systeem” was want ze hadden inmiddels de bloes verkocht. Datzelfde “systeem” liet daarvoor ook ineens een hogere verkoopprijs zien terwijl de website een lagere aangaf. Toen ik daarover belde zou mevrouw het nakijken en mij terugbellen. Dat is echter nooit gebeurd. Ook een “fout in het systeem”?

Supersnel geleverd, keurig verpakt

Hi Douwtje, Bedankt voor je beoordeling. Hopelijk tot de volgende bestelling! Lieve groetjes, familie Sorella

Direct vriendelijke antwoorden op mijn vragen, heel behulpzaam, schitterende winkel. Een genot om het bestelde artikel uit te pakken, er wordt zoveel zorg aan besteed. Het pakketje ruikt heerlijk! Mooie verzenddoos. Slechts een puntje van feedback; jammer van de verzendkosten en ook vervelend dat je zelf een verzendlabel moet printen. Zou fijn zijn als er een bijzit.

Aan iedere bestelling word liefde en zorg besteed

Ik heb nog nooit ( ondanks dat t Sale was ) Zo'n mooi ingepakt pakketje ontvangen ! Een cadeautje om te krijgen , En supersnel geleverd! Mijn complimenten Gr Hellen

Hi Hellen, Bedankt voor je beoordeling :)! We proberen van iedere bestelling een feestje te maken. Hopelijk tot de volgende bestelling :)! We helpen je in ieder geval graag. Lieve groetjes, Familie Sorella

Snel geleverd mooi ingepakt als een kadootje en leuke kleding

HI Yvonne, Bedankt voor je feedback. Hier doen we het voor! Lieve groetjes, Familie Sorella

Prachtige kleding. Als cadeautje verpakt

Helaas had ik de pech een broek besteld te hebben die er toch al niet meer was. Jammergenoeg was de set al gestuurd zonder broek erbij. Zou als tip willen meegeven dat als het duidelijk is dat een bestelling als set is besteld, voordat het pakketje incompleet wordt verstuurd even te overleggen met klant of dit akkoord is. Misschien alternatief bieden. Zou toch n superservice zijn Verder perfecte kleding en service

Hi Kallitsa, Bedankt voor je goede tip. Altijd goed om feedback te ontvangen, zodat we iedereen nog beter kunnen helpen. We nemen deze tip dan ook zeker mee :)! Lieve groetjes, Familie Sorella

Stapje extra

Mijn online bestelling kwam prachtig ingepakt, met een persoonlijk kaartje erbij. Daar word ik blij van

Toen ik appte had ik aanvankelijk snel contact, maar daarna kwam geen reactie meer op mijn vragen, dat vond ik jammer. Ook al is het druk, blijf wel in contact. Je 'socials' benut je niet voor niets. Hetgeen mij werd toegestuurd was als een mooi kado ingepakt, een feestje om je bestelling uit te pakken.

de zijl 3

9101 ML Dokkum

Over Sorella

Sorella Dokkum is de fashion boutique van Friesland. Bij ons kun je terrecht voor fashion, beauty en niche parfums. Onze familie staat voor jullie klaar om advies te geven. Hopelijk zien we jullie snel in onze boutique of in onze online shop. Liefs, Familie Sorella