Heerlijk zacht

Snelle levering van deze prachtige handdoeken. Ze zijn zacht en groot. Wel veel stof in het filter van de droger, hopelijk neemt dat af na een paar keer wassen

Snelle levering, mooie kwaliteit

Kleur zoals op de website, mooi! Snel en netjes geleverd.

Prachtige duurzame handdoeken in veel te grote doos geleverd

Handdoeken zijn prima. Maar waar ik Mij over verbaasde waren de dozen waarin het verpakt was. 3 dozen voor 10 handdoeken en 10 washandjes en dan nog een omdoos. Als je dan handdoeken besteld die gerecycled zijn en geproduceerd met minder water verbruik, dan verwacht je ook met versturen enige duurzaamheid.

Super spul van Walraven , in één woord geweldig

Alles perfect, kwaliteit, prijs, bezorging en communicatie

Walra is een geweldig merk. Kwalitatief is het erg goed en ik houd van de mooie natuurlijke uitstraling.

Heerlijk en eerlijk!

Net verhuisd en hierdoor eens kritisch naar het beddengoed gekeken. Weer bij Walra uitgekomen vanwege de kwaliteit en de prijs en het is mij weer heel goed bevallen! De aanschaf was net voor de Black Friday acties en achteraf deze korting ook gekregen zonder veel gedoe. Echt een aanrader, we slapen weer heerlijk!!!!!

levering

Prima service en levering

Heerlijke dekbedovertrekken! Supersnel en netjes geleverd!! Top!

Primavera

De bestelling was netjes verpakt en snelle bezorging. De kwaliteit van de handdoeken zijn top!

Levering zoals beschrijving

Goede materialen tegen redelijke prijzen met vlotte levering

Kwaliteit laat te wensen over

Dekbedovertrek is flinterdun. Prijs is niet hoog, dat klopt. Maar voor mij geen Walra meer.

Walra is als vanouds. Goede kwaliteit is vanzelfsprekend. 42 jaar geleden kocht ik al mijn uitzet bij Walra. Jarenlang plezier van je aankopen!

Heel tevreden!!

Heb de beddengoed van walra !!geweldig

All good!

All good!

Bestelling verliep vlekkeloos.

Wederom bestelling gedaan bij Walra. Producten zijn van hoge kwaliteit. Bestelde badlakens helaas retour moeten sturen door mijn eigen toedoen. De retourzending verliep vlekkeloos, en het tegoed werd zeer snel teruggeboekt. Chapeau!

Super! Snelle levering en heerlijk dekbedovertrek.

In 1 woord geweldig.

Goede en snelle levering

Mooie kwaliteit dekbedhoes

Prima snel duidelijk

Super, snel, prima kwaliteit

Niet goed.

Heel erg jammer Maar helaas geen goede ervaring. Ze zouden er nog op terug komen Maar helaas niks meer gehoord. M.v.g Plinka_life instagram

Goedemiddag Ilonka, Wat vervelend & onze oprechte excuses dat we geen contact meer hebben opgenomen. Ik heb je een bericht gestuurd! Met vriendelijke groet, Team Walra

Mooie aanbieding en prachtige baddoeken en washandjes. Heerlijk in t gebruik.

Vlotte afhandeling en goede kwaliteit!

Het is geweldig materiaal

Ik heb al 52 jaar Walra er is geen beter

Valt tegen

De Jade kleur op de site is veel lichter groen dan die ik ontvangen heb, dat was jammer.

Ik had besteld en ook het pakket ontvangen toen ik de Black Friday korting zag in de mail. Na een mailtje gestuurd te hebben, alsnog de korting ontvangen. Toppie! Het zijn mooie producten van Walra. Erg blij mee!

top verlopen

alles verliep soepel en snel bezorgd zoals afgesproken.