Mooi product, snelle levering

Ben heel tevreden met mijn product.

Super tevreden

Snelle levering en mooie kwaliteit

Goede communicatie en probleem snel en naar tevredenheid opgelost.

Hier was ik nou echt naar op zoek....................

Een goed passend laken dat ervoor zorgt dat het bed goed opgemaakt kan worden. Ben er blij mee!

Prima kwaliteit en maatvoering.

Snelle levering van laken voor frans bed in de caravan en prima kwaliteit

Altijd kwaliteit

Kwaliteit spullen!

Super producten en goede, snelle levering.

Mooie producten zoals op de website.

Een waar genoegen

Zowel het uitzoeken op de website, als t bestellen en bezorgen zijn soepel verlopen. We maken al langer, bij de verhuur van ons vakantiehuis, als privé, gebruik van Walra beddengoed. Wat een kwaliteit! T blijft mooi, slaap heerlijk en we blijven dan ook Walra beddengoed gebruiken.

Super kwaliteit

Ik gebruik al jaren de washanden en handdoeken van Walra. Ik vind het de fijnste kwaliteit. Gaat lang mee en blijft mooi.

Mooi

Zachte handdoeken van mooie kwaliteit. Een week later meteen nog kleine handdoeken gekocht. Heel blij mee. Prachtige kleuren.

Top service en een top product

Goede site, overzichtelijk . Alles op voorraad. Snelle levering. Mag wel wat mooiere verpakt worden handdoeken zaten nog in het oude” plastic van de leverancier. Jammer van zo’n mooi product. Via Insta aan deze site gekomen. Goed gedaan

Ideaal voor onze camper

Prachtige handdoeken

Onze dekbed overtrekken van Walra zijn zo fijn en je ziet het kwaliteitverschil met andere merken voor mij alleen nog maar Walra dekbed overtrekken.

Hele fijne handdoeken.

Het is prima bevallen. De geleverde producten voldeden helemaal aan de verwachtingen. De kleur is precies zoals gewenst en de kwaliteit is super.

Zeer prettig

Prachtige handdoeken, mooie kwaliteit en het staat prachtig in het huis.

Kwaliteit

Mooi overtrek binnen gekregen en snel .Vroeger Walra elke maand een pakket en nog steeds dezelfde kwaliteit

De gastenhanddoeken zijn prima. Mooie groene kleuren.

Snelle levering, goede kwaliteit

De travel artikelen van Walra zijn van uitstekende kwaliteit. Makkelijk te bestellen, duidelijk op de website en snel geleverd

Snelle levering, mooi product, nergens anders te koop

ene dag besteld, volgende dag in huis. We zijn heel blij met de hoeslakens voor onze caravan. Kwaliteit is uitstekend. Deze set is verder nergens te koop.

Hamamdoek besteld en dag er na ontvangen

Hamamdoek heeft mooie kleur, zachte badstof binnenkant en toch dun en licht. Grote afmeting, perfect voor in de sauna

Fijne kwaliteit beddengoed

Fijne kwaliteit beddengoed en netjes volgens afspraak geleverd

Snelle levering, producten geweldige kwaliteit!

Kan niet beter. Mijn bestelling via een zeer toegankelijke, duidelijke website besteld en de volgende dag in huis!! Top. Walra kwaliteit.

uitverkocht?

Wil graag handdoeken 50/100 cotton popcorn groen. Uitverkocht? Wanneer zijn ze er weer.? Washandjes cotton popcorn groen kan ik niet vinden.

Hallo Michiel, Dankjewel voor je reactie. Helaas komen deze artikelen niet meer terug in het assortiment, sorry. Wanneer je me een berichtje stuurt op [email protected], dan kan ik met je mee kijken naar wat er wél mogelijk is?

Mooi overtrek. Snelle levering. Mooie aanbieding.