Alles prima gegaan en super kwaliteit

Top kwaliteit

Goede producten, van zeer goed kwaliteit. Reageren snel op mail.

Helemaal tevreden

Leuke collectie, goede kwaliteit blijven doorgaans lang mooi, prijs acceptabel

Goede website.

Duidelijke website. Makkelijk te bestellen en goede kwaliteit van de aangeboden producten.

Kwaliteit voorop

Goede kussenslopen

Goede levering en mooie kwaliteit

Nadat ik besteld had via de website was het bestelproces goed en snel verlopen. Werd prima op de hoogte gehouden en levering was snel. En zoals verwacht mooie kwaliteit.

Heel goed, prima geholpen.

De kleur van de handdoeken die ik had uitgezocht, was niet op voorraad. De aanbieding was over toen die er weer wel waren, maar na een belletje werd mij een kortingscode aangeboden en kon ik alsnog gebruik maken van de korting. Wat een service!

Altijd geweldig

Na 30 jaar nu nieuwe badkamer met nieuwe handdoeken vanWalra. Ik heb nog handdoeken van 30 jaar geleden . Die nu nog goed zijn. Uiteraard zijn ze blauw. En niet meer passend bij de huidige nieuwe badkamer. Ik wil alleen nog handdoeken van jullie Walra . Gewoon super kwaliteit.

Top kwaliteit en top service!

Snelle levering , mooie kwaliteit Website duidelijk

Superkwaliteit

40 jaar geleden mijn eerste uitzet bij elkaar gespaard bij Walra . Toen kwam er nog een adviseuse thuis langs. Nu nog steeds fan van jullie.

Uitstekend!

Snelle levering, prima en mooi product

Prima kwaliteit en zending is netjes verzorgd.

Het recyclen van gebruikte katoen is een prima idee in deze tijd. Besparen van grondstoffen en water en minder landbouwgif geeft een beter gevoel.

Keurig verzorgd . Vriendelijke mensen aan de telefoon

Prima!!

Snelle levering en goede kwaliteit

Super !

Mooie handdoeken. De kleur is prachtig en kwaliteit is fijn. Ik ben blij :-)

Past perfect

Blijft lekker strak zitten geen verfrommelt laken meer

Was goed. Werd goed geïnformeerd toen bestelling iets vertraagd was.

Levering was drama

Bestelling geplaatst op maandag, dus ik verwachtte het pakketje de volgende dag. Donderdag contact opgenomen waar m'n bestelling bleef en die was net overgebracht aan DHL. Maar het pakketje kwam maar niet. Uiteindelijk werd het na 10 dagen bezorgd. De handdoeken zijn prima van kwaliteit, maar de kleuren vielen me wat tegen. Op de website lijken ze helderder dan ze in werkelijkheid zijn. De kleuren legergroen en blauw zijn moeilijk van elkaar te onderscheiden.

Goedemiddag Tina, Bedankt voor uw review en wat vervelend dat de levering een drama was. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Mijn excuses hiervoor. Ik ga dit oppakken met DHL. Met vriendelijke groet, Het Walra team.

Tegenvaller en niet weer

Vroeger betekende Walra een goed product. Dacht ik. Maar ik heb de laatste maanden div artikelen gekocht w.o.hamam gastendoekjes. Na een keer wassen waren de leuke knopjes er uit. Ik dacht dat ik iets verkeerd had gedaan en bestelde later nogmaals dezelfde gastendoekjes. Keurig apart gewassen...zelfde probleem, alleen maar slierten. Bij navraag bij de klantenservice heb ik de laatste vier nogmaals ontvangen met advies de knoopjes aan te trekken, verstevigen. Wat bleek...weer slierten. Ik stond zojuist te wassen met een washandje en daar stak ik gewoon een vinger door een gat in de zijzoom, de grote badhanddoeken hebben om de haverklap weer draad loshangen..... Ik ben aardig geholpen door de klantenservice mbt de gastendoekjes maar de rest is ook niet goed, ik ga daar niet meer over reclameren, ik pak mijn verlies maar bestel niets meer van en bij Walra, sorry mensen!

Goedemorgen Carla, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het niet goed is gegaan met diverse Walra artikelen. Uiteraard staan wij open om dit alsnog te reclameren voor u. Want het hoort niet dat een washandjes een gat bevatten in de zij-zoom en dat er draden loshangen van een badlaken. Zou u een mail kunnen sturen naar info@walra.nl met hierin het ordernummer van de bestelling? Ik hoor het graag, alvast bedankt en excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Het Walra team.

Geweldig !

Goeie en snelle levering ..

Goed contact

Er was voor mij wat onduidelijkheid over een onvolledige bestelling. Dit werd gelijk opgepakt door de klantenservice en Ik werd meermaals vriendelijk op de hoogte gehouden en is erg snel opgelost. Heldere communicatie, dus top

Geen goede ervaring

Hamman doek besteld, kleur grijs, contact gehad via whattsapp, mail en telefoon...kon kleur niet goed vinden. Krijg telefonisch te horen kiezel is grijs, bestel deze, na ruim 1.5 dag mail met andere doek kleur en ontvang uiteindelijk een crème. Doek mooi, daar gaat het niet om, slechte service..uiteindelijk geven ze aan grijs niet te hebben. Heb dus niet de hamman doek, ging ervanuit dat ik deze besteld had en andere kleur...snapt u het nog...ik niet...klaar mee

Goedemiddag Annelies, Bedankt voor uw review. Onze excuses voor de miscommunicatie. De kleur kiezelgrijs is inderdaad meer crème kleurig dan grijs. Met vriendelijke groet, Het Walra team.

Verrast

Voor het eerst bij Walra besteld. Was blij verrast met kwaliteit en prijs

alles netjes verzorgd

Goed geholpen toen mijn zending niet geleverd werd. Op korte termijn toch nog geregeld. Bestelde handdoeken goede kwaliteit.