Prima dekbed

Dit dekbed aangeschaft voor in de caravan. Geen dekbedhoes nodig, ideaal! Niet te dik en niet te dun. Precies goed.

Ik zou het zeker aan iemand aanraden perfecte dekbedden en super vriendelijke klantenservice 1 woord geweldig

Mooi badgoed.

Mooie handdoeken en washandjes. Goede kwaliteit en levering was snel.

Heerlijke handdoeken

Mooie handdoeken fijne kwaliteit

mooie zachte kwaliteit

Ik heb de hoeslakens en moltons besteld voor de caravan. Ze passen mooi en voelen lekker zacht aan. Ook de kwaliteit is erg goed. De levering is ook erg snel. Ik heb 2 enkele bedden, tussen de bedden zit een rol lattenbodem en daar kan ik nog een groot en klein matras opleggen om 1 groot bed van te maken. Wat ik jammer vind is dat er maar 1 hoeslaken/molten in het pakket voor het grote kussen wat ik tussen de bedden kan leggen. Ik mis het kleine hoeslaken/molton

De ervaring is geweldig

Deze gastendoekjes waren een aanvullimg gebruik.al 36 jaarbwalra

Uitstekende kwaliteit

Walra belooft wat het doet. Duidelijke website, snelle levering

Snelle service en goede kwaliteit

Toegankelijke site, makkelijk te bestellen. Snelle levering. Ben ook zeer tevreden met de kwaliteit van de producten.

Voldoet aan mijn verwachtingen Alles op tijd geleverd

Voldoet aan mijn verwachtingen Alles op tijd geleverd

Fijne kwalitatieve handdoeken

Uitstekende kwaliteit handdoeken in mooie kleuren. Scherp geprijsd en snel geleverd. Wij zijn er erg blij mee.

Goeie kwaliteit

De nieuwe theedoeken sets besteld. Top kwaliteit!

Mooie producten zijn er geleverd en ook snel in huis.

Mooi laken

Past goed om het Franse matras van mijn caravan.

Gewoon prima

Was op tijd geleverd

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden met Walra.

Snelle verzending, goede kwaliteit

Twee verschillende dekbedhoesen laten bezorgen en 1 gekozen en daarna 1 terug en nog een tweede bij besteld. Ging allemaal heel snel. Alleen geen idee wanneer het restant bedrag voor eerste zending (waar 1 van is teruggestuurd) op mijn rekening gaat komen?

Hallo Jacques, dank voor je mooie review! Ik heb het voor je nagekeken en heb je retour zojuist handmatig verwerkt. Ik heb je hierover ook een mailtje gestuurd.

Schitterend

Mooi materiaal ook na enkele wasbeurten.. perfecte levering !

Kwaliteit en zachtheid

Wij zijn al geruime tijd over op Walra handdoeken en beddengoed, tot zeer grote tevredenheid. Ondertussen heb ik een van mijn vrienden ook een handdoekenset cadeau gedaan, ook hij is ontzettend tevreden over de handdoeken. De handdoeken blijven lange tijd zacht en dik (de oudsten die wij hebben zijn ondertussen enkele jaren oud, maar nogsteeds ontzettend goed). Het beddengoed blijft ook lang zacht. Kortom, zeer tevreden!

Zeer goed, snelle bezorging.

Heel goed, we gaan vaker bestellen

Mooie producten

Regelmatig handdoeken besteld, fijne kwaliteit en blijven mooi. Gaan echt jaren mee. Ook onlangs een dekbedovertrek besteld, maar daar waren de kussenslopen niet helemaal gelijk van helaas. Vandaar geen 5 sterren.

Maandags besteld volgende dag al in huis! Super snelle levering alles was aanwezig en ze zijn ook nog eens super mooi!

Ik ben heel tevreden.

Ik heb een hoofkussen besteld met rits daar ik hoofdkussens te dik vindt opgevuld. Voordeel van de rits is dat ik het aan kan passen naar wens en als het wat ouder is kan aanvullen met de vulling die ik er in het begin uitgehaald heb. Ben dus heel tevreden.

Als van ouds

Ik ben 71 jaar , Mijn uitzet bestond uit Walra.,en na 50 jaar huwelijk heb ik nog tafelkleed in gebruik. Artikelen zijn nog steeds van goede kwaliteit. Vriendelijke groet van Joke

Goede kwaliteit

Alles van Walra, van badhanddoeken tot washandjes.

Bedrijfsgegevens

Adriaan Mulderweg 4

5657EM Eindhoven

040 309 55 06

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.