Prima levering en goede klantenservice

Goede klantenservice

Klantvriendelijk

Goed ik raad jullie aan andereen.

Top producten en goede service

Handdoeken en washandjes gekocht. Snel geleverd. Helaas over het hoofd gezien dat de washandjes per paar verkocht worden. Zonder problemen de helft van de washandjes retour kunnen sturen en in een week het geld daarvan terug ontvangen.

Prima verzorgd

Snelle levering van een goed product

In 1 woord TOP!!!

Jaaaaren geleden dekbedhoezen en handoeken gekocht. Die waren nu echt wel eens aan vervanging toe. Ondanks de leeftijd zijn het nog steeds de fijnste handoeken die we hebben! Vandaar dat wij maar eens nieuwe besteld hebben!!! Met een gezin van 5 heb je nooit handoeken genoeg!

Fijne spullen en snelle levering

Ik heb 30 jaar geleden al mijn linnen uitzet bij walra gekocht. Heerlijke handdoeken en beddengoed. Het blijft ook ontzettend lang mooi.

Niet wat er beloofd wordt qua levertijd

Op de website staat, ' voor 22.00 besteld, de volgende dag in huis' dat is dus niet zo. Ik heb 2 dagen moeten wachten. Het dekbed is gelukkig wél goed.

Is oke

Nette levering en de kwaliteit was goed lekkere zachte handdoeken ook na het wassen zeker een aanrader

Snelle levering van een prima product

Goede pasvorm en goed materiaal

Vlotte correcte levering. Mooie handdoeken.

Geweldige kwaliteit!

Heerlijke dekbedovertrekken en dekbedden. Wij willen niet anders meer! Geweldige kwaliteit!

Goede kwaliteit molton

Snel geleverd, Goede kwaliteit molton

Zoals gehoopt

Kwaliteit van de handdoeken is erg goed. Gebruik deze al jaren en heb er een paar bijbesteld voor mijn nieuwe woning. De kleuren zijn erg mooi te combineren. Levering was erg snel!

Levering en artikelen prima

Ik heb hier niets negatiefs over te melden

Kwaliteit van het product en service is top !

Info opgevraagd al diverse malen en meteen reactie via e-mail. De producten zijn van hoge kwaliteit en heerlijk in gebruik.

Mooie handdoeken snel in huis

Positief

Prima mijn bestelling afgehandeld 7 november, de dekbedhoezen bevallen prima. Alleen jammer dat een paar weken later de washandjes voor de helft te koop zijn.

Snelle levering en mooi product

Snelle levering en goede kwaliteit.

Makkelijk te vinden, snel geleverd.

Snelle bezorging

Snel bezorgd, fijne badjas

Superblij met dekbedhoes

Mooie kleuren en superfijn materiaal. Blij mee! Snelle levering dus kan nog mooi in de zak van Sint.

Blijft gewoon mooi materiaal

28 jaar geleden de hele uitzet van Walra aangeschaft. Van keukenset tot pannen. Nu zijn de eerste theedoeken echt op. Walra heeft weer mooie nieuwe keukensets. En ook nog in de aanbieding. Meerdere sets besteld in antraciet en zand. De sets zijn leuk van kleur en design, de stoffen voelen vertrouwd. De wafelkeukendoek ben ik benieuwd naar hoe die droogt. Ze nemen iig. minder plek in de kast.

alles ging vlekkeloos en gemakkelijk

geen problemen, bestellen en ophalen. Betalen achteraf was ook zonder problemen.