Heerlijk materiaal

Aanrader

Fijne producten, snelle levering!

De producten van Walra zijn van hoge kwaliteit en de levering is altijd snel.

Mooie kwaliteit, zorgvuldige afhandeling

Zeer tevreden over kwaliteit/prijsverhouding, mooie acties. Bij een foutje in de berekening heel snel uit zichzelf melding hiervan en hoe ze dit gingen herstellen.

Mooie zachte remade cotton handdoeken en washandjes

Goede kwaliteit !!!

Goede kwaliteit

Ik ben al heel lang bekend met Walra. Goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit producten. Erg tevreden mee!

Top kwaliteit en service

Ik ben al 35 jaren zeer tevreden met Walra

Prima levering en goede klantenservice

Goede klantenservice

Klantvriendelijk

Goed ik raad jullie aan andereen.

Top producten en goede service

Handdoeken en washandjes gekocht. Snel geleverd. Helaas over het hoofd gezien dat de washandjes per paar verkocht worden. Zonder problemen de helft van de washandjes retour kunnen sturen en in een week het geld daarvan terug ontvangen.

Prima verzorgd

Snelle levering van een goed product

In 1 woord TOP!!!

Jaaaaren geleden dekbedhoezen en handoeken gekocht. Die waren nu echt wel eens aan vervanging toe. Ondanks de leeftijd zijn het nog steeds de fijnste handoeken die we hebben! Vandaar dat wij maar eens nieuwe besteld hebben!!! Met een gezin van 5 heb je nooit handoeken genoeg!

Fijne spullen en snelle levering

Ik heb 30 jaar geleden al mijn linnen uitzet bij walra gekocht. Heerlijke handdoeken en beddengoed. Het blijft ook ontzettend lang mooi.

Niet wat er beloofd wordt qua levertijd

Op de website staat, ' voor 22.00 besteld, de volgende dag in huis' dat is dus niet zo. Ik heb 2 dagen moeten wachten. Het dekbed is gelukkig wél goed.

Goedemorgen Alie, Wat vervelend dat de levering langer heeft geduurd dan dat wij vermelden op de site. Onze excuses hiervoor. Wegens Black Friday is het erg druk, ook bij de vervoerder, waardoor levering net wat langer kan duren dan dat je nogmaal van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Het Walra Team

Is oke

Nette levering en de kwaliteit was goed lekkere zachte handdoeken ook na het wassen zeker een aanrader

Snelle levering van een prima product

Goede pasvorm en goed materiaal

Vlotte correcte levering. Mooie handdoeken.

Geweldige kwaliteit!

Heerlijke dekbedovertrekken en dekbedden. Wij willen niet anders meer! Geweldige kwaliteit!

Goede kwaliteit molton

Snel geleverd, Goede kwaliteit molton

Zoals gehoopt

Kwaliteit van de handdoeken is erg goed. Gebruik deze al jaren en heb er een paar bijbesteld voor mijn nieuwe woning. De kleuren zijn erg mooi te combineren. Levering was erg snel!

Levering en artikelen prima

Ik heb hier niets negatiefs over te melden

Kwaliteit van het product en service is top !

Info opgevraagd al diverse malen en meteen reactie via e-mail. De producten zijn van hoge kwaliteit en heerlijk in gebruik.

Mooie handdoeken snel in huis

Positief

Prima mijn bestelling afgehandeld 7 november, de dekbedhoezen bevallen prima. Alleen jammer dat een paar weken later de washandjes voor de helft te koop zijn.