fijne dekbedovertrekken en fijne stof

snelle levering en je hoeft ze niet te strijken de dekbedovertrekken

in en dekbedhoes zit een gaatje, foto gestuurd en er werd direct een nieuwe hoes gestuurd, perfecte service

Prachtige kwaliteit hoeslaken toppie

Prima kwaliteit zeer tevreden.

Fijne kwaliteit.

Snelle levering en super kwaliteit ik ben heel erg tevreden.

Ik ben heel tevreden met de kwaliteit.albert Hein heb een spaar actie van de hankdoen en washandjes van walra daar heb ik ook veel handdoeken gekocht mvg mv vorstenbosch

Heel erg mooi!

Wat zijn ze mooi de dekbedden! Erg blij mee!

uitstekend

De levering mag sneller maar de dekbedovertrekken zijn super !!! ... voortaan alleen dekbedovertrekken van Walra

top handdoeken

ik vind walra top heb nog steeds handdoeken,theedoeken,stofdoeken van walra.

Super textiel

Dekbedovertrek besteld en zo tevreden dat ik meteen een tweede set heb bijbesteld en ook de hoeslakens. Superkwaliteit. Zelfs na een paar keer wassen blijven ze mooi.

Goed advies via de app en een keurige levering.

Goed advies via de app en een keurige levering!

Waalra beddegoed behoeft een extra Krans

Jarenlang vertrouwde kwaliteit met een goede prijsverhouding. Geldt voor de Waalra produkten die goed hun kleur en stevigheid blijven behouden. Alles tip top, bestelling, verzending, ontvangst en gebruik.

Foute levering

Helaas ging het met mijn bestelling niet goed. Ik had teveel geleverd gekregen. Omdat de fout bij Walra lag, mocht ik de teveel geleverde spullen houden, maar dat vond ik nogal iets. Tegenwoordig heb je op iedere hoek een DHL servicepunt, dus ik heb het terug gestuurd. Zo kan ik iedereen weer eerlijk in de ogen kijken. Bedankt Manon en Annelotte

Snelle levering en goede kwaliteit.

Prima levering mooi dekbedovertrek

ze passen ruim om de matras

geweldige pasvorm

Zeer goed en betrouwbaar. Producten zijn van goede kwaliteit.

Was goed

Gewoon omdat het super wad

Snelle vriendelijke antwoorden

Het bestelde (washandjes van goede kwaliteit) is netjes geleverd.

Dit was onze eerste bestelling. Die was op zondag geplaatst, en je krijgt dan weliswaar de bevestiging dat alles in gang is gezet en zo, maar de ontvangstmelding van DHL vond pas enige dagen later plaats. Dat gaf wat onrust in de verwachte leveringsdag.

Ook heel goed

Walra mijn merk

Fijn beddengoed ,katoen Van oudsher is Walra het merk Nou het blijft het merk ,goed katoen,goede stiksels ,keurig verpakt . En het blijft mooi,na oneindig vaak wassen Een zeer tevreden klant .

Super snel geleverd

Wat een Super kwaliteit!!

Hele mooie kwaliteit spullen. Waar nog wel aan gewerkt kan worden is de levering. Duurde wat langer. Uiteindelijk toch mn mooie spullen ontvangen. Super blij mee.

Fijne badmat

We zochten naar een bijpassende badmat voor onze nieuwe Walra handdoeken en vonden deze. In eerste instantie uitverkocht, maar via de meldingsservice, kregen we bericht toen de badmat weer in stock was. Snelle levering en een badmat van prachtig materiaal. We zijn er heel blij mee!

Uitstekend!

Het duurde even voor het pakket kwam , verpakking was beschadigd. Inhoud gelukkig niet!