Goede kwaliteit

Alles van Walra, van badhanddoeken tot washandjes.

Heel fijn dekbedovertrek, prachtige kleur en kwaliteit!

Heel positieve ervaring

Goede kwaliteit dekbed en snele levering! Helemaal top dus!

Mooie goede kwaliteit

Prima dekbed én snelle levering

Traveldekbed van Walra, antraciet. Voldoet boven verwachting. Heerlijk slapen in de caravan. Levering was adequaat en snel.

Goed,

Veel meer met post afhaalpunt werken. Walra vind ik al jaren goed, niet te veel moderne veranderingen word er dan niet beter op.

Ik ben al jaren fan van de producten van Walra, iets van 'met de paplepel ingegoten gekregen'. Alles bevalt uitstekend, echter hadden wij bij een grote bestelling handdoeken binnen 10 maanden 3 handdoeken die echt heel anders van kwaliteit leken. Contact gehad met Walra en dit werd heel keurig opgelost. Het kan natuurlijk voorkomen een productiefout. Ik ben heel erg blij met deze oplossing en blijf voor in de toekomst trouw aan de kwaliteit en service van Walra.

Prima kwaliteit

Erg blij met onze mooie zachte handdoeken

Goede kwaliteit en prachtige dekbedhoes met zacht (Percival) katoen. Goede stevige kwaliteit. Ligt heerlijk zacht op mijn bed. Ik ben happy! Ook de after sales (na een vraagje) keurig en snel verlopen!

Prima en snel geleverd

Kleurven levering goed

Snelle keurige levering

Kwaliteit direct en snel geleverd

Set beddengoed nog niet gebruikt ,kom er later op terug

Mooi beddengoed , super te vrede .Had het nog niet ongebruik genomen,vandaar deze late reactie

Hallo Joyce, is er iets misgegaan met de levering? Aangezien je ons met een 2 beoordeelt en de artikelen nog niet gebruikt hebt? Graag hoor ik je ervaring. Kun je me een nadere toelichting sturen op [email protected]? Dank voor je moeite alvast!

Heb de handdoeken nog steeds niet binnen

Erg jammer dat er gemeld is dat de handdoeken zijn geleverd op Opstalweg 13c in Naaldwijk . Maar helaas hebben nog steeds niet binnen en jullie vragen hoe het is . Alleen de afschrijving bij de bank is goed gegaan , maar heet geld is naar jullie bankrekening , maar wij zien geen handdoeken . .

Hallo Yvonne, supervervelend dat je je pakketje nog niet ontvangen hebt! Excuus hiervoor. Ik heb niet eerder een bericht van je mogen ontvangen, dus ik heb het ook niet voor je kunnen oplossen, helaas. Zou je mij alsnog een bericht kunnen sturen aan [email protected], dan kunnen we samen kijken naar een passende oplossing.

snelle reactie op mail

We hadden een kussensloop welke niet goed genaaid was. Ze reageren binnen een dag en komen met een goede oplossing

Mooie producten

Prachtig dekbedovertrek, mooie kwaliteit!

Op tijd geleverd bezorger zeer netjes

Ik zou zeker Walra aanraden vanwege hun 150 jaar nog steeds veel bekendheid geniet

Zie toelichting.

In de ochtend besteld, volgende dag bezorgd, Dat wordt NIET nagekomen.

Hallo Ben, Allereerst onze excuses voor het niet nakomen van de leverbelofte. Voor de levering zijn we onder andere afhankelijk van onze fulfilment partner. Incidenteel kan het gebeuren dat de levering onverwacht toch net iets langer duurt dan we zouden willen, maar in 95% van de gevallen gaat dit gewoon goed. We werken hard aan een dynamische oplossing om ook bij uitzonderingen vooraf toch altijd de juiste levertijd af te geven. Nogmaals excuses voor het eventuele ongemak.

Heel fijn

Super snelle levering...en fijne handdoeken en theedoeken

Mooi dekbed overtrek ineen zijn er blij mee

Ziet er goed uit

Hele fijne handdoeken, goeie kwaliteit en een mooie prijs.

Snelle levering.

Mooi en snelle levering

Mooie kwaliteit dekbedhoes en snel geleverd.Erg blij mee

Super fijn textiel!

We hadden al een paar handdoeken met spaarzegels gespaard, maar nu alle handdoeken vervangen voor Walra. Zijn heerlijk zacht en blijven mooi. In de avond besteld en de volgende dag al binnen!

Snel geregeld

Snel geleverd, handdoeken zien er prima uit. Nu afwachten wat de levensduur gaat zijn.

Precies zoals ik verwachtte, mooi en goede kwaliteit. Levering zoals afgesproken. Super!

Parklaan 81

5613 BB Eindhoven