Top snelle levering

Mooie handdoeken top kwaliteit

na veel zoeken een mooi dekbedovertrek gevonden bij walra

Ik had nieuwe baddoeken besteld na 3 x wassen lieten er draden los. Heb daarna foto s opgestuurd en er werden meteen 3 nieuwe baddoeken opgestuurd die de dag daarna al binnen waren, ik zeg 1000% goede service!!!

Snelle levering, goede kwaliteit, de kleuren zijn identiek aan de foto’s

Fijne eerlijke site

Topkwaliteit

Dit is het tweede hoeslaken van Walra. Het eerste bevalt uitstekend. Blijf mooi, het nieuwe heb ik nog niet in gebruik, maar ik verwacht de zelfde kwaliteit.

Gekreukeld uit de wasmachine

Na het wassen voor een 1e gebruik heel erg gekreukeld uit de wasmachine ondanks kreukherstellend wasprogramma. Ben geneigd om het eerst te strijken alvorens ik het op bed leg!! Dit was ik niet gewend van Walra.

Op de levering na perfect!

Snel besteld en thuis bezorgd. Helaas was het pakketje beschadigd en de verpakking van het dekbedovertrek ook. Maar door snelle reactie en handelen vanuit Walra is het goed opgelost. Erg klantvriendelijk! Top!

Prima productie snel geleverd

Erg mooie kwaliteit handdoeken. Heel erg blij mee

Fijn materiaal

Wil geen andere badhanddoeken meer!

De badhanddoeken zijn lekker zacht. Ze zijn dik maar niet te dik. Kleur (taupe) is fantastisch. Snelle en goede levering. Erg blij mee!

Voor het eerst bij jullie gekocht en ben gelijk fan ! Hoeslaken gekocht van super kwaliteit . Kom mijn bed niet meer uit .

Altijd weer top kwaliteit

Ik gebruik al jaren Walra handdoeken en bedlinnen en wil nu niks meer anders

Duidelijk webshop, keurige snelle levering en bekende goede kwaliteit.

Duidelijk webshop, Keurige snelle levering en het laten versturen naar een DHL afhaalpunt ging prima. Eenmaal bij het DHL afhaalpunt heb ik de handdoeken uit de doos gehaald en in een draagtas gedaan. De medewerker van het DHL afhaalpunt (GSM Shop Tilburg) zei tot mijn verbazing, Walra, die heeft mijn vriendin ook en dat zijn goede handdoeken. Mijn dag kon niet meer stuk.

top

na 40 jaar walra bedden en linnengoed, nu nieuwe gekocht ter vervanging.

Snelle levering, goede kwaliteit, goede prijs

Oude handdoeken waren versleten, behalve de paar van Walra. Dus nieuwe handdoeken moeten van Walra zijn. Kwaliteit is ouderwets goed. Snelle levering en goede communicatie daarover. Goede prijs/Kwaliteit verhouding. Top.

Kwaliteit geleverd volgens afspraak.

Vlotte en snelle levering. Kwaliteitsvolle producten.

Kwaliteit als vanouds

De produkten van walra zijn als vanouds van goede kwaliteit, maar als ik persoonlijk walra zou zijn, zou ik op zoek gaan naar een ander bezorger. Walra beloofd op website bezorging de volgende dag, zending staat vervolgens (track en trace )een hele dag stil alsof er niets mee gebeurt en word pas een dag later bezorgd. Doei DHL.

Snelle verzending, fijne producten

Ik gebruik zelf de handdoeken van walra al jaren en vind ze van hele goede kwaliteit. Nu mijn zoon een het huis uit gaat geef ik hem daarom een set cadeau.

Mooie producten, goede service

Wilde iets retourneren.Ik ben niet meer piep en wist niet wat te doen. Een aardige medewerker heeft mij stap voor stap geholpen om het te kunnen verzenden.

2 verschillende kleuren gekregen.

Ik heb alles antraciet besteld maar blijkbaar zijn dit toch 2 verschillende kleuren antraciet, via de klantenservice werd makkelijke de optie geboden om gratis te retourneren. Het waren 2 verschillende lijnen wat ik besteld had.

Hoi Margreet, dank voor je reactie! Ik zie dat je twee verschillende lijnen hebt besteld; Soft Cotton en Remade Cotton. Deze kleuren wijken onderling inderdaad af. Excuus voor de onduidelijkheid. Ik zal je een mailtje sturen, hoe je dit kunt oplossen.

Heerlijk

Fantastische stof

Bestelling volgende dag in huis! Zat een foutje in, iets te weinig geleverd, contact opgenomen en zonder problemen werd het de volgende dag bij geleverd. Mooie kleuren handdoeken komt wel extreem veel pluis vanaf na t drogen, hoop dat we wel een poosje met de handdoeken kunnen doen.

Prachtige kwaliteit echt waar voor je geld

Geweldige handdoeken. Mooie dikke kwaliteit die na 1x wassen met azijn al direct goed afdroogt.

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Snel geleverd en mooie kwaliteit

Zie hierboven