Alles prima!

We hebben een dekbedovertrek besteld. We zijn zeer tevreden over de kwaliteit en de service. De overtrek is ook heel mooi en voldoet volledig aan onze verwachting. Proficiat, en dat is gemeend.

Na 1 keer wassen al niet meer wit!

Onze handdoeken worden nooit echt schoon, dus nooit meer wit! Ik heb zelfs de wasmachine al extra onderhouds beurten gegeven, maar niets helpt. Voor mij geen Walra meer!

Hallo Iris, wat vervelend dat je deze ervaring hebt. Vreemd te horen ook! Zou je mij je ordernummer en enkele foto's kunnen sturen aan [email protected], dan kan ik het probleem beoordelen en kunnen we samen kijken naar een passende oplossing.

Mooie handdoeken, snel bezorgd

Online besteld, goed verpakt, snelle bezorging met DHL: helemaal tevreden!

Goede kwaliteit stof

Walra lakens zijn super fijn, goed materiaal !

Prachtig

Prachtige kwaliteit handdoeken, net zo goed als ruim 40 jaar geleden

Razendsnelle levering

Fijn als je iets besteld en het wordt snel geleverd. En kwaliteit is zoals altijd prima. Blij met het beddengoed

Prachtig beddengoed

Dekbedovertrekken van mooie kwaliteit voor een prima prijs. Snel besteld en snel bezorgd.

Kwaliteitsproduct

Wij hebben vier producten van Walra. Zeer goed kwaliteitsproduct voor een goede prijs.

Snelle verzending en altijd kwalitatief goede producten.

Kwaliteit zoals verwacht, perfect typisch Walra

Gisteren besteld, vandaag in huis. Een prachtig dekbedovertrek met de kwaliteit zoals we het kennen van Walra: perfect!

Heerlijke dekbedhoezen, jammer dat één van de dekbedhoezen géén Walra-etiket heeft.

"De hoogwaardige kwaliteit, tijdloos design en betrouwbare service maken mijn ervaring ongeëvenaard

Ik ben erg tevreden met de producten van Walra. Wat ik het meest waardeer aan de producten is de aandacht voor detail en de verschillende kleuren waar je uit kan kiezen. De handdoeken en keukenartikelen die ik tot op heden heb besteld voelen niet alleen heerlijk aan, maar ze zijn ook duurzaam en van hoge kwaliteit. Daarbij is het design van de producten tijdloos en elegant, waardoor mijn keuken/badkamer/ slaapkamer er meteen stijlvoller uitzien. Ik hoop dat de catalogus in de toekomst wordt uitgebreid met meer producten. Het beste van alles is de service die ze bieden. De belofte 'voor 23:59 besteld morgen in huis' zijn ze tot nu toe altijd nagekomen. Dit maakt dat ze heel betrouwbaar is.

Mooie kwaliteit. Snelle levering. Prijs/kwaliteit verhouding prima.

Snelle levering, Prima product

Snelle levering! En wat een heerlijke dikke handdoeken! Er zit zelfs nog een ophanglus aan. Echt geweldig! Ze zullen prachtig staan in onze nieuwe badkamer!

Snelle en correcte levering

Makkelijk bestellen, snelle en correcte levering. Ik kocht een dekbedovertrek en een hoeslaken. Goed kwaliteit. Kleur hetzelfde als op de website

Schitterende kwaliteit maar moeilijk om een hele set bij elkaar te krijgen

De kwaliteit van de remake handdoeken is schitterend. Wij willen een set in twee kleuren in dezelfde maten, maar dat is alles behalve appeltje eitje. Telkens ik wil bestellen is er wel iets veranderd..

Hallo Jurgen, dank voor je beoordeling. Zou je me een berichtje willen sturen op [email protected], met je concrete vraag, dan kan ik met je meekijken.

Ruime keuze en service waar je warm van wordt

In eerste instantie een domper: het product dat ik wilde bestellen was niet op voorraad. Echter, binnen no time een berichtje dat de voorraad was aangevuld, dus toch besteld. Wegens omstandigheden een deel van de bestelling moeten retourneren en ook dat ging met gezwinde spoed: een duidelijk retourproces en vliegensvlugge afhandeling, tot de terugbetaling aan toe.

Goede kwaliteit handdoeken en snel geleverd

Goede kwaliteit handdoeken en washandjes . Nu meerdere keer gewassen en in droger gehad en blijven mooi

Mijn uitzet was vroeger al van walraven en nu heb ik weer twee dekbed overtrekken van walra en het is heerlijk en het wordt ook nog eens supersnel geleverd helemaal blij mee top gewoon

Had ee klacht en die was binnen een paar uur opgelost

Mooie kwaliteit handdoeken en snelle levering

Een pakket van 10 grote handdoeken gekocht bij Walra. Prachtige kwaliteit en zeer snelle verzending.

Goede kwaliteit en service

Ik ben zeer tevreden, gebruik al sinds mijn huwelijk (50 jaar) textiel van Walra. Ik heb zelfs nog een paar handdoeken die al zo oud zijn.

Na ontvangst van dekbedden bleek er kleur verschil te zijn Snel antwoord en binnen 3 dagen nieuw dekbed

Prima kwaliteit en service!

De kwalieit van de producten van Walra is erg goed. Ook de service is uitstekend: snel bezorgd en optie van achteraf betalen.

Snel, eenvoudig en topkwaliteit

Bestellen ging snel, eenvoudig en vertrouwd. De spullen waren ook snel afgeleverd en de kwaliteit van de Walra dekbedovertrekken zijn dusdanig goed dat ik niets anders meer wil.

Adriaan Mulderweg 43742 5657EM Eindhoven

+31 (0) 40 238 03 06