Werkt perfect en snelle levering

Mooi breed assortiment met artikelen van goede kwaliteit.

Na een gemaakte bestelling ging het mis met de betaling, na contact is dit vlot en correct opgelost.

Goede service, materiaal ok

Prima flitsers

Werkt perfect en heeft een mooi effect

Goed product snel geleverd

De breedte verlichting is van goede kwaliteit en het is snel geleverd

Snelle service, uitstekende kwaliteit

De kwaliteit van de geleverde producten is van hoge kwaliteit. Ontstoorde lampen met een mooi ontwerp en (het belangrijkst) een super lichtopbrengst. Mijn JD 6410 kreeg met de rondom upgrade via de configurator, geweldig licht rondom en een moderne uitstraling.

SUPER BEDRIJF

SPULLEN WAT IK GEKOCHT GOEDE KWALITEIT

Duidelijke webshop. Prima producten.

Goede service en producten

Als ik lampen nodig heb ga ik naar ledhandel24

Kwaliteit lampen snel geleverd

Met LED guide de juiste lampen voor de trekker gevonden

mijn ervaring met Ledhandel 24 is heel goed

Hallo mijn contactwat ik heb gehad met de klantenservice was prima want de lampen die had gekocht zijn voor mijn auto niet goed er zat wel heel veel licht in maar ik had storing op mijn radio en de tom-tom en ook de verstralers werkten niet meer bij vol licht dus moest ik ze jammer genoeg weer retour doen wat goed is op gelost zonder moeite .En als ik weer verlichting nodig heb ga ik weer naar Ledhandel 24 . Groeten Herman Zwiers

Tevreden klant snelle levering!

Goed matriaal zeer tevreden van!

Prima producten

Snelle levering en gewoon goede kwaliteit

Nog niet geleverd

Ik heb mijn pakketje nog steeds niet ontvangen. Maar ik hoop dat het goeie leds zijn voor mijn Dodge Ram. Mvg Andrew

Snel geleverd en goede spullen

De ene dag bestelt en de andere in huis ! Prima

Top winkel

Snelle levering en goede producten.

Vlot geregeld vlot geleverd

Vlot geregeld vlot geleverd

Snel besteld en geleverd

Snel en correct

top

positief

Goedemiddag Christiaan, Ik zie in ons systeem dat u order 998605 niet afgerond heeft. Dan kunnen wij u helaas niet leveren. Mocht u ooit vragen hebben mag u ons altijd bellen, mailen of via 1 van de socials contact opnemen. Gelukkig zie ik dat order 999404 wel afgerond is. Deze is ondertussen geleverd volgens de tracking. Fijn dat het alsnog gelukt is. Ik wens u hele fijne kerstdagen en een voorspoedig 2024 toe. Met vriendelijke groet, Michella | Ledhandel24.nl

Geweldige service

Wij hadden een lampje dat misvormd was. Een mail gestuurd en een nieuw lampje is diezelfde dag nog naar ons verstuurd. Bij openen van pakket boden ze hun excuses aan en hebben we nog een paar kerstsokken gekregen.

prima produkt

Ik heb een aantal achterlichtjes gekocht en het ziet er netjes uit en betaalbaar Het was netjes verpakt alleen tijdens het transport was waarschijnlijk de doos geopend helaas, maar alles zat er netjes in

Zeer snelle levering. Prijs kwaliteit top. Alles heel mooi en stevig verpakt ook.

Snel geleverd netjes ingepakt ga wel weer daar bestellen

Prima product

Voldoet aan de verwachtingen. Snel en goed geleverd .

Over Ledhandel24.nl

Ledhandel24.nl is een webshop met jarenlange ervaring op het gebied van Led werklampen en algemene ledverlichting. Met continue kwaliteitsbewaking, hoogwaardige toeleveranciers en een professioneel team met veel ervaring levert Ledhandel24.nl de beste led werkverlichting aan bedrijven en particulieren in heel Nederland. Speerpunten voor het bedrijf zijn de hoge kwaliteit van de materialen, scherpe maar vooral eerlijke prijzen en een hoge service graad. De producten die Ledhandel24.nl levert zijn van hoge kwaliteit en geproduceerd volgens zeer hoge standaarden.