.Goede en snelle levering.

Duidelijke site.

Waardeloos

Mijn laatste aankoop van 4 ledlampen met 5800 luumen is echt een miskoop lichtopbrengst is echt een tegenvaller absoluut niet tevreden prijs kwaliteit verhouding super slecht vr gr jan

Prima geleverd. Snel en correct. Bljj mee.

Bedankt voor je mooie beoordeling! Groet, Pernella | Ledhandel24

zoals afgesproken perfect

zoals afgesproken perfect

snelle / corecte levering

zoals altijd levering ,snel en corect. handig indien je iets snel nodig hebt..

goed snelle levering

makkelijke montage snelle levering

Degelijk matria en snel geleverd

Goede duidelijke website en mooie actie pakketten groot assortiment. Wort goed bezig handeld snelle levering

Bedankt voor de mooie review!

Mooi product

Goed product, lichten werken goed. Niet te vel. Snelle levering

Snelle levering en uitstekend artikel

Mooie lamp om op de auto te monteren voor meer licht als ik achteruit moet rijden. Zeer degelijk artikel. Grote licht opbrengst.

Perfecte service.

Ik bestelde een zwaailamp die na levering niet echt voldeed aan mijn verwachtingen. Na contact met Ledhandel24 mocht ik ze direct retourneren en werd mijn geld netjes terug gestort. Zij stuurden mij ook een filmpje van een andere zwaailamp in werking waarna ik deze besteld heb. Zij antwoorden ook zeer snel als je een vraag hebt. Kortom, geen gedoe en supersnelle service na aankoop.

Bedankt voor je uitgebreide review! Het kan altijd zijn dat er iets niet naar verwachting is maar dan lossen we het graag op. Fijn te lezen dat het naar volle tevredenheid is opgelost. Groet, Pernella | Ledhandel24.nl

Prima en zeer mooie en goede werkende led flitsers

Snelle levering, prima pasvorm

Binnen enkele minuten gemonteerd. Set maakt een zeer degelijke indruk. Lichtopbrengst moet nog getest worden

prima levering

netjes verpakt perfect

Goeie kwaliteit en snel geleverd

goede service

Prachtige ledbar

De ledbar is zeer handig en snel te installeren. De LED's zijn zeer fel en ook goed zichtbaar tijden het daglicht. Deze is zeker een aanrader! Ook is het aangenaam dat er 25 verschillende patronen zijn voor de flikkerlichten.

Alles doe het

Ben zeer tevreden met de verlichting heb het op mijn viskarretje gezet en aan gesloten op mijn scooter alles werk prima j.h.jansen

Fijn te lezen dat je tevreden bent. Bedankt voor je mooie review! Groet, Pernella | Ledhandel24.nl

Ja heel gaaf product

Werkt top op me brommer

Nette prijs kwaliteit verhouding, vlotte levering

Vlot geleverd, netjes verpakt

Alles perfect

Prima levering en produkt

Prima lampen met een goede lengte aansluitkabel!

Lampen zijn met een behoorlijk aansluitkabel,niet met 30 cm waar meestal de eerste problemen ontstaan.

Bedankt voor je review! Groet, Pernella | ledhandel24.nl

Makkelijk zelf te monteren

Mijn achterlicht kentekenplaat ging telkens stuk nu vervangen door led stripje werkt perfect.

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Alles weer goed ontvangen

Bedankt voor je mooie review!

Hoge leveringstijden

Ik kocht een stekker van ca 6,50, maar leveringstijden waren 6,95. Uiteindelijk niet concurrerend met campeer winkel

Bedankt voor je beoordeling. Wij rekenen inderdaad verzendkosten voor bestellingen onder de € 100,00 Je vindt deze informatie op onze website. Tijdens het afronden van je bestelling zie je ook de evt. kosten voor verzending staan. We begrijpen zeker wel dat bij een bestelling van €6,50 de verzendkosten dan hoog uitvallen. We waarderen je beoordeling en zullen opnieuw de mogelijkheden voor de kleine bestellingen bekijken.

Snelle levering, werkt zoals beschreven

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Over Ledhandel24.nl

Ledhandel24.nl is een webshop met jarenlange ervaring op het gebied van Led werklampen en algemene ledverlichting. Met continue kwaliteitsbewaking, hoogwaardige toeleveranciers en een professioneel team met veel ervaring levert Ledhandel24.nl de beste led werkverlichting aan bedrijven en particulieren in heel Nederland. Speerpunten voor het bedrijf zijn de hoge kwaliteit van de materialen, scherpe maar vooral eerlijke prijzen en een hoge service graad. De producten die Ledhandel24.nl levert zijn van hoge kwaliteit en geproduceerd volgens zeer hoge standaarden.