Verlichting op onze trekker om "u" tegen te zeggen

Heel wat heldere lichtjes en lichten met véél beter zicht !

Top service, top producten!

Ik heb hier best al wel wat lampen gekocht en nog nooit is me dit tegen gevallen. Als je vragen hebt wordt er ook steeds snel en correct geantwoord. Waren alle webshops maar zo!

Snelle levering, goed product

Al meerdere malen naar volle tevredenheid besteld. Altijd snel geleverd, en kwalitatief goed spul.

Goed, en goede kwaliteit lampen

Voor verbetering meer types tractoren vermelden, voor koplampen vervanging, past wel s niet

Snelle levering, correcte afhandeling

2 van de 20 geleverde lampen werkten niet goed. Na contact hierover werden er direct twee nieuwe lampen opgestuurd.

goede duidelijke omschrijving en aflevering

er staan duidelijke maten bij. alles werd ook netjes verzonden en optijd. en met een goede prijs.

Goede spullen voor een nette prijs

Snel en betrouwbaar

Fijne klantenservice en goede afhandeling bij een defect.

uitstekend

Vandaag Maandag voor de eerste keer gebruikt hij bevalt goed uitstekend product

Schnelle Lieferung

Heel fraai!

De goedkoopste lamp gekocht en ik was verbaasd over de kwaliteit! Degelijk en robuust. Ben er blij mee.

Lichtplan laten maken op de website, lampen opgehangen op de aanbevolen plaatsen en nu is het net of de zon binnen schijnt! Geweldige lampen geleverd gekregen en netjes geholpen door Ledhandel24!!

Perfect zoals het moet

Heel goede communicatie over de levering. Extra cadeautje en op het eerste zicht degelijk materiaal. (moet nog installeren)

Alles netjes geleverd

Alles netjes en snel geleverd

goed net licht

helder ,verschil van dag en nacht

Het lijkt goed

We zijn nog bezig met opbouwen Ik ben zeer tevreden over jullie service. snel contact en werd redelijk snel door een persoon die mijn vraag wist terug gebeld ( netjes)

Duidelijk en snel

Fijne overzichtelijke website. Bestellen en leveren van led-verlichting ging gemakkelijk en snel.

snelle levering werkt uitstekend

werkt uitstekend, spijtig genoeg niet in de oorspronkelijk bedoelde lichten door gebrek aan plaats voor het koelelement

Livraison très rapide

Livraison très rapide et produit de qualité!

Prima.

Geweldige service

Snel en goed geholpen

Snel binnen gekomen ,en zag er goed uit

Is een verjaardags cadeautje, hij is maandag29-11, jarig dan krijgt hij het, zal er wel erg blij mee zijn, super was snel binnen gekomen

duidelijke webshop snel geleverd top

De bestelde producten zijn van goede kwaliteit en voldoen aan de beschrijving op de website ze zijn ook snel geleverd top service

fantastische dienstverlening !!

Zeer tevreden over het aangekochte materiaal.

Over Ledhandel24.nl

Ledhandel24.nl is een webshop met jarenlange ervaring op het gebied van Led werklampen en algemene ledverlichting. Met continue kwaliteitsbewaking, hoogwaardige toeleveranciers en een professioneel team met veel ervaring levert Ledhandel24.nl de beste led werkverlichting aan bedrijven en particulieren in heel Nederland. Speerpunten voor het bedrijf zijn de hoge kwaliteit van de materialen, scherpe maar vooral eerlijke prijzen en een hoge service graad. De producten die Ledhandel24.nl levert zijn van hoge kwaliteit en geproduceerd volgens zeer hoge standaarden.