Prijs kwaliteit is top, compakt en veel licht voor maar 12v en 16w. Past perfect op werkkraan en remorque 's neemt weinig plaats in, was al lang op zoek naar zo een product,

Aanrader!

Mijn bestelling snel binnen dmv zeer strakke track& Tracé. Zeer goede prijs/ kwaliteit. Kan iedereen deze webwinkel aanbevelen.

een verhelderend resultaat

De oude halogeen lampen van de JD6320 vervangen voor complete ledlampen, van gelig naar helder licht en zicht

Komt zijn afspraken na !

Zeer correct!

snelle levering en goeie service

Perfect zo als altijd

Geen andere woorden als perfect geregeld!!

Zeer snel geleverd vandag bestellen overmorgen in huis en heel goed kwaliteit. En bij schade super snel opgelost.

Tot nu toe werken ze prima

Goed spul

Goeie producten zoals vermeld wordt op de site

net of je terug een nieuwe tractor hebt

Het zicht op deze lampen is of je net een nieuwe tractor gekocht hebt. Zeker als je deze lampen plaatst op tractoren van oudere leeftijd, dan gaat er precies een nieuwe lichtweg voor je open. Zeer makkelijk te plaatsen!

snelle levering.

snelle levering . TOP

Ontgoocheld.

Ik heb dus vorige week voor de 4de keer in 2 jaar tijd een WIRELESS TRAILER LIGHT KIT voor onze boottrailer besteld. Zaterdag ben ik gaan vissen in Nederland en bij mijn aankomst in Nederland was ik 1 licht kwijt. Die lichten houden niet op de steunplaten. Dit is telkens de reden geweest om een nieuwe kit te bestellen. Om dit verlies zoveel mogelijk te vermijden plaats ik nog bijkomende rekkers. Maar deze keer zijn de 2 onderste clipjes van de steunplaat afgebroken en dan kunnen de rekkers het licht ook niet op de plaats houden. Behalve dus het licht kan ik al de rest terugsturen zodat jullie dit kunnen nakijken. Mijn vraag : kan dit onder waarborg vervangen worden ? Alvast bedankt. Nise Charles

Hallo Charles, Inmiddels heeft mijn collega contact met je opgenomen, we gaan uiteraard op zoek naar een gepaste oplossing. Met vriendelijke groet, Annelien | Ledhandel24.nl

Geen levering geen service zekers

Besteld betaald bevestigd en dan stilte.. Een mens zou gaan denken dat het weer een internet scam is. IK hoor het graag van jullie waar mijn bestelling zit.

Hallo Filip, Ik begrijp dat je contact hebt gehad met mijn collega's van de klantenservice. Wat vervelend dat je pakket zolang op zich heeft laten wachten. Helaas kan het soms gebeuren dat een pakket zoek raakt tijdens het vervoeren of niet goed wordt afgeleverd. Gelukkig weten we inmiddels waar je pakket is, we gaan er voor zorgen dat het pakket bij jou thuis terecht komt. Met vriendelijke groet, Annelien | Ledhandel24.nl

Goede kwaliteit en snelle levering, doen wat ze beloven.

De kwaliteit is gewoon top en de service ook!

Ik koop nu al enkele jaren bij ledhandel en van al de producten die ik gekocht heb is er nog niets stuk. Het is gewoon echt goed !

Gewoon goed

Als ik iets bestel is het altijd goed snelle levering top

makkelijk te monteren

de lampen zijn makkelijk te monteren en passen meteen, het enige puntje van kritiek is dat ze wel veel licht geven maar niet zo veel als verwacht.

Voor de eerste keer goed gelukt !

Ik ga dat aan iedereen aanbevelen !

Mooie lichtbalk gekocht...

Goede ervaring

1 lamp was kapot deze is netjes omgeruild

Uitgebreide keuze en snelle levering

Muy buena

El pedido fue todo correcto

• ¿Nos recomendarías?

Van begin tot eind gewoon super

Nette snelle levering. Mocht het er niet zijn dan netjes bericht en dan ook vaak snel geregeld. Ook kan er wel is wat verkeerds zijn ingepakt. Daar doen ze ook niet moeilijk over. Dag later vaak het goede in huis en met een retourbon voor het fout geleverde. Ik zeg op mijn beurt een top bedrijf

Mooi product en werkt naar behoren.

Over Ledhandel24.nl

Ledhandel24.nl is een webshop met jarenlange ervaring op het gebied van Led werklampen en algemene ledverlichting. Met continue kwaliteitsbewaking, hoogwaardige toeleveranciers en een professioneel team met veel ervaring levert Ledhandel24.nl de beste led werkverlichting aan bedrijven en particulieren in heel Nederland. Speerpunten voor het bedrijf zijn de hoge kwaliteit van de materialen, scherpe maar vooral eerlijke prijzen en een hoge service graad. De producten die Ledhandel24.nl levert zijn van hoge kwaliteit en geproduceerd volgens zeer hoge standaarden.