Precies waarvoor ik de lamp voor bedoeld had

In mijn filterruimte waar mijn pompen staan is een donkere ruimte. Als ik daar moet werken, wordt die nu prima verlicht

Ik ben zeer tevreden hoe alles is verlopen.

Alles is correct verlopen en ik ben zeer tevreden met de koop.

Alles klopt gewoon

Bestellingen komen netjes op tijd Zijn netjes verpakt Prijs kwaliteit verhouding klopt

Mooi op tijd geleverd! En werkt prima.

Adaptor voor de caravan gekocht. Heel makkelijk in gebruik en snel verzonden!

Mooi lichtbeeld en 2 keer meer licht

Snelle levering . goede lampen en storen gelukkig niet op de radio

alles naar wens verlopen, en prima informatie inzake levering.

website zeker aan te bevelen, goeie prijs kwaliteit.

super

degelijk verpakt en zeer snelle levering

Snelle verzending

Werkt goed het product alleen hamer dat is geen beschrijving bij zit de montage en en dat de handleiding niet in het Nederlands is verder is alles goed

Top zoals het hoort te zijn

Ontvangen verlichting geleverd met verkeerde montage beugels Volgende dag alles nieuw geleverd dit noem ik snel opgelost en grote service dus TOP

prima bedrijf

prima bedrijf , snelle verzending en nette prijzen

Had verkeerde bestelling doorgegeven is super opgelost waarvoor dank

Heel tevreden

Zeer snel en correct

Prima 3e remlicht. Snel geleverd

Led 3e remlicht voor mijn camper besteld. Prima kwaliteit en snel geleverd.

mooi spul, snel geleverd

Snelle service en degelijk matriaal

Waarom naar ervaringen vragen, als zelf geen antwoord op vragen geeft

Er was actie van zoveel procent op alles, toen ik in mijn bestelling de vraag stelde waarom om bestelde producten niet, is nooit en antwoordt gekomen en ik heb hier onder aan te bevelen ja ingedrukt , de keuze was ja of nee, dat is zwart wit gedachte, ik had liever blanco keuze gehad

Beste, Bedankt voor je review. Ik zag je review en heb meteen in onze emailbox je vraag opgezocht maar ik kan nergens een email met je vraag vinden. Ik denk dat je vraag nooit bij ons is aangekomen. Misschien heb ik je vraag verkeerd begrepen maar in je laatste order van 15 april jl. zag ik wel dat er een korting in je bestelling is doorgevoerd. Ik hoor graag van je of ik je nog ergens mee kan helpen. Groet, Pernella | Ledhandel24.nl

Vernieuwend, goede producten en altijd snel geleverd

Netjes

Prima en goed geleverd zoals je mag verwachten. Lampen ook gemonteerd en doen het ook! Zit zelfs kenteken verlichting op!!! stond er niet bij maar zit er wel in! Ziet er mooi uit en werkt

Bedankt voor je mooie recensie! Super dat je het doorgeeft. Ik zie inderdaad dat we dit niet bij de productinformatie hebben geplaatst. Ik heb het zojuist toegevoegd op de website. Bedankt! Groet, Riëtte | Ledhandel24.nl

Mooie lampen.

Snelle levering, mooie lampen

Snelle reactie op mail, met een duidelijk antwoord

Prachtige lampen voor een mooie prijs!

De lampen waren precies volgens de maat op internet. Kwaliteit ziet er goed uit, maar moet zich nog bewijzen. Ook voor afhalen even contact gezocht en was geen probleem.

Prima de luxe

Duidelijk en heldere website. Bedrijf heeft een positieve uitstraling en komt daardoor betrouwbaar over. Product prima en snel geleverd.

Goede levering, artikel speciale kunnen beter

Levering goed. Bij het led achterlicht stond niet bij dat je bij sommige auto's een extra weerstand nodig hebt

TOP TOP TOP ;-)

zeer goede prijs/kwaliteitverhouding en een top aan technische support

Super correctbedrijf

Super geregeld met retour zending en omruiling en zeer vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon

Over Ledhandel24.nl

Ledhandel24.nl is een webshop met jarenlange ervaring op het gebied van Led werklampen en algemene ledverlichting. Met continue kwaliteitsbewaking, hoogwaardige toeleveranciers en een professioneel team met veel ervaring levert Ledhandel24.nl de beste led werkverlichting aan bedrijven en particulieren in heel Nederland. Speerpunten voor het bedrijf zijn de hoge kwaliteit van de materialen, scherpe maar vooral eerlijke prijzen en een hoge service graad. De producten die Ledhandel24.nl levert zijn van hoge kwaliteit en geproduceerd volgens zeer hoge standaarden.