top

als je er iets besteld is het er snel

Goed materiaal, correcte levering.

Binnenkort doe ik nog een bestelling

Hallo Roel, Super dat de werklampen je goed bevallen! We zien je volgende bestelling graag tegemoet. Vriendelijke groet, Michella | Ledhandel24nl

Product op tijd bezorgd en werkt nog perfect

Gewoon goed

Ledbar gekocht en werkkampen. Kwamen optijd en netjes aan.

Heb nog niks ontvangen

Ben nog aan het wachten

Goedemorgen Joma, Fijn dat ik u vanochtend persoonlijk heb gesproken. De vervoerder heeft aangegeven dat het pakket niet bezorgd kon worden omdat u verhuisd bent. Ik heb een verzoek ingediend bij deze vervoerder waarom deze reden is opgegeven en het pakket niet netjes bij u thuis bezorgd is. Zodra ik meer hoor dan laat ik u dat uiteraard weten! Mochten er nog meer vragen zijn neem rustig contact met ons op. Michella | Ledhandel24.nl

Prima en snelle levering.

Mooie led zwaailampen. Daarvoor al een keer led markeringslampjes gekocht. Prima verlopen. Handig het YouTube kanaal kun je de werking bij benadering zien. Top volgende keer weer

Top verlichting

Goede prijs kwaliteit

Goede en overzichtelijke site

Beste, Ik heb al meerdere malen iets besteld, steeds correct. Wat ik nog het belangrijkste vind is de zeer goede kwaliteit van jullie producten Mvg Danny

Hallo Danny, Fijn om van een vaste klant terug te lezen dat onze producten goed hun werk doen. Kwaliteit en service zijn voor ons zeer belangrijk. En mocht er ooit wel een vraag zijn staan we natuurlijk graag voor je klaar. Michella | Ledhandel24.nl

Doe zo verder beter kan niet ok bedankt zeer goede service

Krachtige verstraler met minder felle breedstraler

Top lamp. Gebruik hem op mijn boot. Op open wateren waar echt 0,0 verlichting is zorgt de krachtige smalle lichtbundel ervoor dat je van veraf obstakels kunt zien. De minder krachtige breedstraler zorgt ervoor dat je ook door hebt wat er om je heen gebeurt als je bijvoorbeeld door een kleine rivier of sloot vaart. Je ziet waar de oevers zijn en waar takken hangen, maar niet zo fel dat je verblindt wordt. Het lichtbeeld is gek genoeg meer dan 180 graden waardoor je ook een stukje achter je ziet. Echt top. Ik ga er nog een kopen voor op de motor tijdens TET ritten. Koop deze lamp als je een hele smalle lichtbundel wil die super ver gaat en een brede lichtbundel wil die net fel genoeg is om je omgeving zichtbaar te maken.

Beste Roy, Heel benieuwd hoe onze lampen er uitzien op je boot. En top om te lezen dat je er veel profijt van hebt. Alvast veel plezier bij je volgende TET rit en vanuit Ledhandel24 : vele veilige kilometers gewenst! Michella | Ledhandel24.nl

Goed product

Gewoon prima kwaliteit, zeker de pro versie

Mooi design en snelle levering

Zeer mooie lampen en makkelijk aan te sluiten in verdeeldoos door lange kabel. Duidelijk zichtbaar zowel overdag als snachts. Staat strak/modern en netjes op onze oplegger

Beugels van deze balk zij zwak

Na montage op vlakke beugel op quad Ritje gemaakt toen kwamen er al scheuren in de beugel. Kort ernaar brak de hele beugel Licht is echt mooi geconcentreerd en voldoende

Hallo Peter, Top dat de Ledbar goed bevalt, jammer dat de beugel niet zijn werk heeft gedaan. Als je problemen ondervind mag je altijd contact met ons opnemen. Laat het vooral weten. Michella | Ledhandel24

Snelle en correcte levering van de bestelde producten

Snel geleverd goed verpakt, alles na tevredenheid

Net en correct behandeld Goede service

Product is goed

De + en - van het stekkertje aan de door jullie geleverde lampen zit verkeerd om tov de trekker. Daardoor moet ik de stekkers ook andersom insteken, waardoor de pallen niet echter de vergrendeling grijpen. Oplossing: stekkers los bijleveren. Bij geleverde sets, kan tevens de rubber hoes al 1/3 gedraaid worden.

Nix op aan te merken

Duidelijke website, vlotte levering en vriendelijke bejegening van de klant

Geweldige ledproducten, goede prijskwaliteitverhouding en snelle levering

Bestelling snel en kundig afgeleverd. De doos was voorzien van opvulmateriaal, kortingskaartje. De informatie op de website is gedetailleerd en producten komen overeen. Aanrader dus, als je opzoek bent naar led werklampen, led werkverlichting.

vlot verloop ,mooi product

precies wat ik ervan verwacht had.Heeft een mooie plaats gekregen op mijn aanhangwagen en geeft voldoende licht. manier van aansluiten heb ik wel zelf moeten uitzoeken. Bij led verlichting speelt dit wel degelijk een rol

Snelle levering en goede kwaliteit

Prachtige service

Directe levering en goede producten

Producten zoals omschreven

Mooie producten. klein assortiment. bekabeling niet afgestemd op de lampen. Geen volwaardig assortiment, meer outlet. Keuze zoek-menu beperkt.

Goedemiddag Bruno, Fijn dat je blij met onze producten bent. Kunnen wij je misschien verder helpen met de bekabeling? We staan graag voor je klaar voor al je technische- en niet technische vragen. Michella | Ledhandel24.nl

ga zo door

kwaliteit \ prijs en levering is oke

Gewoon goed

Goede service, persoonlijke aandacht. Geen gedonder als er iets niet goed is.

Veenweg 23 A

9561 TL Ter apel

Over Ledhandel24.nl

Ledhandel24.nl is een webshop met jarenlange ervaring op het gebied van Led werklampen en algemene ledverlichting. Met continue kwaliteitsbewaking, hoogwaardige toeleveranciers en een professioneel team met veel ervaring levert Ledhandel24.nl de beste led werkverlichting aan bedrijven en particulieren in heel Nederland. Speerpunten voor het bedrijf zijn de hoge kwaliteit van de materialen, scherpe maar vooral eerlijke prijzen en een hoge service graad. De producten die Ledhandel24.nl levert zijn van hoge kwaliteit en geproduceerd volgens zeer hoge standaarden.