Ik ben goed geholpen

Reparatie aan mijn telefoon is perfect gedaan.

Snelle service en kundig personeel

Mijn iPhone SE zonder afspraak langsgebracht, binnen het uur was deze voorzien van een nieuw, werkend scherm. Topservice!

Snel, kundig, betrouwbaar adres!!

Wordt aan de telefoon vriendelijk te woord gestaan en afspraak op korte termijn mogelijk... scherm wordt gerepareerd waar je bij zit dus groot voordeel dat je je telefoon niet achter hoeft te laten en direct weer kunt gebruiken..

Snel geholpen

Afspraak gemaakt en naar toe gereden, een half uurtje later was mijn toestel gerepareerd en stond ik weer buiten. Snelle service.

Zeer prettig en voelt veilig

Vind t top dat een bezorger belt of je thuis bent over een 20min. Alles verliep zeer vriendelijk en goed.

Snel, goed en vriendelijk

Makkelijk plannen. Op tijd gerepareerd. Vriendelihke medewerker.

Snel en betaalbaar

Snelle service en vooraf duidelijk wat de kosten zijn!

Snelle service, eerlijk advies!

Snelle service en eerlijk advies gekregen.

Prima gerepareerd

Goed gerepareerd maar wel prijzig

Goede service, kundig

goede kwaliteit en service

komen afspraken na en leveren goed werk

vriendelijk, vlot, goede reparatie

Email contact was prima en snel. Bij de reparatie van de iPhone wilde het niet met het type scherm dat ze hadden geïnstalleerd maar er is direct een ander type besteld waarvoor ik dus opnieuw ben langs gegaan. Dat scherm werkte wel.

Service van super kwaliteit

Reparaties & service zijn op & top. Mijn kids zijn er blij mee 😊

Denken mee en geven goed advies.

Er wordt snel contact opgenomen en ook de reparatie ging vlot. Het ging bij mij om het glazen scherm van mijn iPad en daar werd zo'n 2 uur voor ingeschaald. Gelukkig ging het om een aantal barsten en niet om versplinterd glas, dus kom ik hem binnen 1,5 uur al ophalen (ondanks het feit dat bij mijn model iPad, 9.7 pro 2e generatie, de gehele voorkant vervangen moest worden.

Goed en professioneel geholpen

Mensen hebben kennis van zaken en lossen het probleem vakkundig en snel op.

Super service. Super telefoon Nu voor ons gezin al 4 telefoons via mobico gekocht en allemaal top!

Snelle reactie

Super goed

Ik had een Samsung j5 daar was het scherm van kapot gebeld of ze een nieuw scherm hadden en hebben die ook besteld dag later daar naartoe gegaan en mijn telefoon afgegeven om hem te laten repareren toen bleek er een verkeerd scherm geleverd te zijn en toen hebben ze met mij overlegd of ze hem hier konden houden en dat ze een nieuw scherm zouden bestellen en er de volgende dag op laten zetten toen heb ik gezegd is goed en ik heb korting gekregen en zijn we nog netjes thuis afgeleverd en is netjes gerepareerd Ik raad hun zeker aan ze zitten in Nijmegen bij Kerkenbos

Oh man, ik zou niet eens weten waar ik moet beginnen.

Normaal gesproken schrijf ik nooit negatieve reviews en ben ik iemand met veel geduld en begrip, helaas was dit een uitzondering. Ik koop voor MSC voor de positieve reviews en dat het dicht bij huis zat. Helaas ging het een na het ander mis (niet dat ze altijd wat aan konden doen maar toch). Om het scherm te vervangen van de S7 moet je de achterkant van de mobiel er ook af halen. Het begon toen ze het scherm voor de eerste keer wouden vervangen en de achterkant kapot ging. Nadat dat herstelt was kwam het scherm los te zitten met 1 a 2mm speling op sommige plekken, ik kon de verlichting in de spleet zien. Dit werd hersteld met klemmen en de mobiel op een warme plaat leggen, hierdoor ging alleen mijn nieuwe scherm weer kapot. Dit werd weer vervangen maar bij de vervanging ging weer de achterkant kapot en kon deze wéér vervangen worden. Toen ik de mobiel terug kreeg ging het scherm weer loslaten na 1 dag, je kon bijna zonder enige moeite het scherm lostrekken een stuk. Toen ze de schermen wouden losmaken en opnieuw plakken ging het scherm wéér kapot. Tevens had ik bij de laatste keer een bescherm folie overheen laten plakken tegen de krassen, je zou volgens meneer 'met een hamer op kunnen slaan en niks gebeuren'. Na de zoveelste reparatie ging het scherm weer iets loslaten zowel aan voorkant als bij de achterkant. Ik ben naar de locatie in Arnhem gegaan en zij hebben het voor mij super opgelost en zit het super stevig. In tussen tijd is er wel een gat in mijn bescherm folie gekomen en begint deze los te laten, maar helaas is de locatie in Huissen nu weg en kan ik daar niks meer mee. Op het eind van de rit was ik negatief/positief. De medewerkers bleven vriendelijk (ookal was de mederwerk in Huissen op eind ook duidelijk klaar mee) en herstel reparaties waren gratis maar manmanman ik stond bijna op het punt om gewoon maar een nieuwe telefoon te kopen uit frustratie

Snelle en goede service

2 Iphones gebracht beide goed gemaakt.

goede en snelle service :)

Mijn mobiel was snel gemaakt en hij doet het ook nog steeds goed. Het personeel was ook erg vriendelijk

Goed en snel

Werd meteen geholpen en was snel klaar.

Afspraak is afspraak

Goed te woord gestaan, nette duidelijke service. Aanrader