KUT

Komt om 09.15 een keer binnen. Waardeloos

PERFECTE BETROUWBARE SERVICE

ik ben méér dan 100% tevreden over: - de snelle afspraak - de vriendelijke klantbenadering - de snelle reparatie van de IPhone batterij - de prijs/ kwaliteit van de service 2 december 2021 Bart van de W.

Superservice en snel

Contact opgenomen inzake de kosten voor een reparatie, goede prijs en gelijk langs kunnen komen TOP SERVICE. voor filiaal Arnhem

perfecte service

perfect geholpen kreeg geen email meer binnen op mijn telefoon en mijn dank voor de goede service Mevr Jansen

Afspraak voor het vervangen vd batterij iPhone was zo gemaakt. Top dat je een tijd en dag zelf kan bepalen. Reparatie duurde kort en goede afhandeling. Prijsopgave van te voren en je komt niet voor verrassingen te staan.

goeie service en goede prijzen

werd goed geholpen, denken mee, en leveren goed werk af.

Ik ben goed geholpen

Reparatie aan mijn telefoon is perfect gedaan.

Snelle service en kundig personeel

Mijn iPhone SE zonder afspraak langsgebracht, binnen het uur was deze voorzien van een nieuw, werkend scherm. Topservice!

Snel, kundig, betrouwbaar adres!!

Wordt aan de telefoon vriendelijk te woord gestaan en afspraak op korte termijn mogelijk... scherm wordt gerepareerd waar je bij zit dus groot voordeel dat je je telefoon niet achter hoeft te laten en direct weer kunt gebruiken..

Snel geholpen

Afspraak gemaakt en naar toe gereden, een half uurtje later was mijn toestel gerepareerd en stond ik weer buiten. Snelle service.

Zeer prettig en voelt veilig

Vind t top dat een bezorger belt of je thuis bent over een 20min. Alles verliep zeer vriendelijk en goed.

Snel, goed en vriendelijk

Makkelijk plannen. Op tijd gerepareerd. Vriendelihke medewerker.

Snel en betaalbaar

Snelle service en vooraf duidelijk wat de kosten zijn!

Snelle service, eerlijk advies!

Snelle service en eerlijk advies gekregen.

Prima gerepareerd

Goed gerepareerd maar wel prijzig

Goede service, kundig

goede kwaliteit en service

komen afspraken na en leveren goed werk

vriendelijk, vlot, goede reparatie

Email contact was prima en snel. Bij de reparatie van de iPhone wilde het niet met het type scherm dat ze hadden geïnstalleerd maar er is direct een ander type besteld waarvoor ik dus opnieuw ben langs gegaan. Dat scherm werkte wel.

Service van super kwaliteit

Reparaties & service zijn op & top. Mijn kids zijn er blij mee 😊

Denken mee en geven goed advies.

Er wordt snel contact opgenomen en ook de reparatie ging vlot. Het ging bij mij om het glazen scherm van mijn iPad en daar werd zo'n 2 uur voor ingeschaald. Gelukkig ging het om een aantal barsten en niet om versplinterd glas, dus kom ik hem binnen 1,5 uur al ophalen (ondanks het feit dat bij mijn model iPad, 9.7 pro 2e generatie, de gehele voorkant vervangen moest worden.

Goed en professioneel geholpen

Mensen hebben kennis van zaken en lossen het probleem vakkundig en snel op.

Super service. Super telefoon Nu voor ons gezin al 4 telefoons via mobico gekocht en allemaal top!

Snelle reactie

Super goed

Ik had een Samsung j5 daar was het scherm van kapot gebeld of ze een nieuw scherm hadden en hebben die ook besteld dag later daar naartoe gegaan en mijn telefoon afgegeven om hem te laten repareren toen bleek er een verkeerd scherm geleverd te zijn en toen hebben ze met mij overlegd of ze hem hier konden houden en dat ze een nieuw scherm zouden bestellen en er de volgende dag op laten zetten toen heb ik gezegd is goed en ik heb korting gekregen en zijn we nog netjes thuis afgeleverd en is netjes gerepareerd Ik raad hun zeker aan ze zitten in Nijmegen bij Kerkenbos