Oh man, ik zou niet eens weten waar ik moet beginnen.

Normaal gesproken schrijf ik nooit negatieve reviews en ben ik iemand met veel geduld en begrip, helaas was dit een uitzondering. Ik koop voor MSC voor de positieve reviews en dat het dicht bij huis zat. Helaas ging het een na het ander mis (niet dat ze altijd wat aan konden doen maar toch). Om het scherm te vervangen van de S7 moet je de achterkant van de mobiel er ook af halen. Het begon toen ze het scherm voor de eerste keer wouden vervangen en de achterkant kapot ging. Nadat dat herstelt was kwam het scherm los te zitten met 1 a 2mm speling op sommige plekken, ik kon de verlichting in de spleet zien. Dit werd hersteld met klemmen en de mobiel op een warme plaat leggen, hierdoor ging alleen mijn nieuwe scherm weer kapot. Dit werd weer vervangen maar bij de vervanging ging weer de achterkant kapot en kon deze wéér vervangen worden. Toen ik de mobiel terug kreeg ging het scherm weer loslaten na 1 dag, je kon bijna zonder enige moeite het scherm lostrekken een stuk. Toen ze de schermen wouden losmaken en opnieuw plakken ging het scherm wéér kapot. Tevens had ik bij de laatste keer een bescherm folie overheen laten plakken tegen de krassen, je zou volgens meneer 'met een hamer op kunnen slaan en niks gebeuren'. Na de zoveelste reparatie ging het scherm weer iets loslaten zowel aan voorkant als bij de achterkant. Ik ben naar de locatie in Arnhem gegaan en zij hebben het voor mij super opgelost en zit het super stevig. In tussen tijd is er wel een gat in mijn bescherm folie gekomen en begint deze los te laten, maar helaas is de locatie in Huissen nu weg en kan ik daar niks meer mee. Op het eind van de rit was ik negatief/positief. De medewerkers bleven vriendelijk (ookal was de mederwerk in Huissen op eind ook duidelijk klaar mee) en herstel reparaties waren gratis maar manmanman ik stond bijna op het punt om gewoon maar een nieuwe telefoon te kopen uit frustratie

Snelle en goede service

2 Iphones gebracht beide goed gemaakt.

goede en snelle service :)

Mijn mobiel was snel gemaakt en hij doet het ook nog steeds goed. Het personeel was ook erg vriendelijk

Goed en snel

Werd meteen geholpen en was snel klaar.

Afspraak is afspraak

Goed te woord gestaan, nette duidelijke service. Aanrader

Goede service en snel

Snel mijn schermpje vervangen. Kon gewoon binnenlopen zonder afspraak. Goed advies.

werd direct geholpen en probleem was opgelost.

w

Correct en vriendelijk, goede service

Snel, correct en vriendelijk geholpen!

Correcte en snelle dienstverlening

Beleefde reparateur die snel en vakkundig te werk gaat.

Vlot en goed

snelle goed service

prettige contact, snelle service en korte lijnen

Het probleem is opgelost

Ik ben direct geholpen en na een paar pogingen de software opnieuw geïnstalleerd op de telefoon en deze werkt nu weer.

Zeer tevreden !

Goede service , snelle reparatie. Zeer tevreden!

Echt super service en kunde

Echt super service, klantvriendelijkheid en kunde

Snelle hulp, duidelijk, klantvriendelijk en professioneel.

Zie hierboven. Direct netjes geholpen bij kapot scherm van mijn IPhone.

snel en adequaat geholpen

Nieuwe accu nodig. Was zo gepiept.

Snelle en vakkundige service

De front camera van mijn iphone 8 werkte niet meer. Ik kon dezelfde week nog een afspraak maken op een dag en tijdstip naar keuze. De camera is vervangen terwijl ik er op kon wachten, top hoor! Alles werkt weer naar behoren. Vriendelijke en snelle service!

Geen service, slechte garantie

Ik heb mijn iPad scherm laten maken en binnen een week was het scherm gebarsten. Er is mij toen gezegd dat ik hier geen garantie op heb. Dit vind ik zeer kwalijk

Erg nette zaak, met vriendelijk en behulpzaam personeel

Erg nette zaak, met vriendelijk en behulpzaam personeel

perfect, zeker aan te bevelen

goede service, goed behandeld

goede service, goed behandeld

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wij kwamen met een kapotte scherm voor een samsung J5, het personeel was heel kundig en vertelde wat het ons ging kosten en wat er gedaan ging worden. Tevens was het binnen een uur gefixed.

Ik zou het niet direct weten