Goed product, snelle levering en goed verpakt, mooi prijsje !

Goede prijs op geleverd Kom hier zeker terug

Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling en we wensen u veel plezier van uw sanex producten.

Snelle en correcte levering.

Zie hierboven.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling we wensen u veel plezier met uw foundation.

Goed product

Bedankt voor uw positieve beoordeling en we wensen u veel plezier van uw producten.

So happy to have found this company. I had been looking for my favorite lipstick Madeline Peach Bluff, and could not find it in the store or any site until I found Blisso. Shipping and handling was super fast. Thank you!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Thank you for your 5 star review and we hope you enjoy the product.

Juiste product voor een top prijsje

Volgende dag geleverd, volgens afspraak. Super aanbieding voor A-merk product. Volgende keer weer.

Bedankt voor uw positieve beoordeling en we wensen u veel plezier van uw Maybelline en Murad producten.

Was top snelle verwerking

Mooi product, snelle levering. Heb de site al aanbevolen aan vrienden. Ben erg tevreden.

Bedankt voor uw positieve beoordeling en we wensen u veel plezier met uw product(en).

Mijn ervaring met Blisso is dat ik voor de eerste keer een bestelling heeft gedaan, en het beviel mij goed de levering was uitstekend en snel. Ik ben ook van plan om vaker producten te kopen bij jullie. Ik ben echt tevreden.

Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling en we wensen u veel plezier van uw Essie producten.

Supersnelle verzending

Fijne webshop. Zeker aan te bevelen.

Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling en we wensen u veel plezier met uw lippenstift.

Bedankt voor de snelle service

Mooie aanbieding en snel geleverd

Bedankt voor uw vijf sterren review en we wensen u veel plezier van uw Lancaster producten.

Prima spulletjes,,blij mee

Netjes afgeleverd, mooie spullen

Snel geleverd en prima prijs

Makkelijk te gebruike website, snelle levering met prima Sstatus updates. Hier vind ik producten die ik anders niet meer kan bestellen.

Prima en vlot bezorgd!!

Prima vlot bezorgd!!

Bedankt voor uw positieve beoordeling en we wensen u veel plezier van uw lippenstift.

Bedankt voor uw vijf sterren beoordeling en we wensen u veel plezier van uw Nivea producten.

Snel geleverd en super producten!

Besteld en eigenlijk de volgende dag al geleverd. Helaas kon dhl het weer eens niet waarmaken en zat mn pakket niet in de bus. Gelukkig alsnog de volgende dag geleverd. Mooie producten van Nyx , maken gelukkig wel waar wat ze beloven ;)

Bedankt voor uw 5 sterren review en we wensen u veel plezier van uw lippenstiften.

Op tijd verzonden. Goede communicatie achteraf.

Bedankt voor uw positieve beoordeling en we wensen u veel plezier van uw Body Wash.

Snelle levering, prima product!

Heel tevreden, een aanrader!

een hele goede ervaring!

goed en snel geleverd

snel verzonden

was snel in huis alleen 1 onderdeel vond ik te prijzig voor wat je ontving

Goede producten voor een mooie prijs.

Goede producten voor een mooie prijs. Al meerdere keren Elizabeth Arden producten besteld. Eerst via Bol.com (verstuurd door Blisso), maar nu via Blisso.nl en steeds keurig verpakt en snel ontvangen. Op Black Friday een erg mooie bestelling geplaatst voor een goede prijs. Bestelling had ik laat op de avond (rond 22.30 uur) besteld en de volgende ochtend al ontvangen. Wat een snelle en goede service. Zeker voor herhaling vatbaar!

Bedankt voor uw 5 sterren review en we wensen u veel plezier met uw Elizabeth Arden producten.

ongelooflijke goede dienst en leveringen vroeger dan verwacht

dit ervaar ik alleen met nederlandse bedrijven viva hollandia

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bedankt voor uw positieve beoordeling en we wensen u veel plezier met uw oogschaduw.

Dikke prima!

Snelle verzending, helemaal top!

Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling en we wensen u veel plezier van uw oogschaduw.

Foutieve levering niet door schuld Blisso

Ik kan helaas geen review geven omdat verwijderen mij niet lukt… ik had wat bij Blisso besteld wat niet bij mij aangekomen is. Pist Nl had dit moeten bezorgen en dit is fout gegaan. Samen zoeken we nu uit waar het misgegaan is. Blisso reageert snel en werkt mee aan een oplossing hiervoor. Tot nu toe een bedrijf wat goed en snel reageert en meedenkt in een oplossing

Product snel gevonden en snel bezorgd

Heel goede ervaring bij de allereerste bestelling!

Bedankt voor uw positieve beoordeling en we wensen u veel plezier van uw lipliner en lippenstift.

Over Blisso

Blisso is dé plek voor al je make-up, door ons ruime assortiment is er voor iedereen een geschikt product te vinden. Naast make-up vind je op onze website ook verzorgingsproducten en handige accessoires. Ons assortiment bestaat uit meer dan 9000 artikelen en meer dan 50 merken zoals L’Oréal, Garnier, Essie, Bourjois, Elizabeth Arden en Max Factor. Wij willen de juiste producten aanbieden voor iedereen. We zoeken daarom graag met je mee naar je favoriete make-up en staan daarom altijd open voor product suggesties.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.