Alles goed geregeld. Leuke aanbiedingen. Netjes verpakt.

Hele goede ervaring!

Voor het eerst bij Blisso besteld, maar prima ervaring. Goede prijs voor UV-gellak, snelle levering en keurig verpakt.

Bedankt voor uw vijf sterren beoordeling en we wensen u veel plezier van uw bestelling!

Goede levering, simpel

Besteld, pakketje in de bus en klaar! Geen haken en ogen.

Bedankt voor uw vijf sterren beoordeling en we wensen u veel plezier van uw eyeliners.

Super!!

Eindelijk mijn lang verwachte lipstick weer op voorraad Fijn om een bericht te ontvangen en deze te kunnen bestellen Supersnelle levering Helemaal top!!

Bedankt voor uw vijf sterren beoordeling en we wensen u veel plezier van uw lipstick!

Snelle probleemloze levering.

Ik had mijn mascara s avonds besteld en idd de volgende dag lag deze al op d deurmat. Heel fijn.

Bedankt voor uw vijf sterren beoordeling en we wensen u veel plezier van uw mascara.

Mooi website. Alles is goed geregeld

Goede merk keus. snel verstuurd. Goed dat kan achteraf betalen. Zal zeker weer gebruiken

Bedankt voor uw vijf sterren beoordeling en we wensen u veel plezier van uw producten.

Niets aan toe te voegen

Zelfs met verzendkosten goedkoper dan in de winkel

Bedankt voor uw positieve beoordeling en we wensen u veel plezier van uw lippenstift.

Snel, zonder enige problemen.

Bedankt voor uw vijf sterren beoordeling en we wensen u veel plezier van uw nagelproducten.

Blisso komt belofte na.

Voor het eerst hier besteld en is goed bevallen. Bericht ontvangen, zoals beloofd, dat de oogschaduw weer op voorraad was. Verder leuke sortering. Snel geleverd met een presentje. Top.

Bedankt voor uw vijf sterren beoordeling en we wensen u veel plezier van uw lippenstift en oogschaduw.

Fijne webshop voor make up die uit collectie is

Zeer blij met mijn aankoop. Al langere tijd gezocht naar oogschaduw in bepaalde kleur, die ik gebruik, maar die niet meer gemaakt wordt. Ook zeer snel geleverd.

Bedankt voor uw vijf sterren beoordeling en we wensen u veel plezier van uw loreal oogschaduw en Real Techniques sponsjes.

Goed product, snelle levering en goed verpakt, mooi prijsje !

Bedankt voor uw positieve beoordeling en we wensen u veel plezier van uw MUA producten.

Goede prijs op geleverd Kom hier zeker terug

Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling en we wensen u veel plezier van uw sanex producten.

Snelle en correcte levering.

Zie hierboven.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling we wensen u veel plezier met uw foundation.

Goed product

Bedankt voor uw positieve beoordeling en we wensen u veel plezier van uw producten.

So happy to have found this company. I had been looking for my favorite lipstick Madeline Peach Bluff, and could not find it in the store or any site until I found Blisso. Shipping and handling was super fast. Thank you!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Thank you for your 5 star review and we hope you enjoy the product.

Juiste product voor een top prijsje

Volgende dag geleverd, volgens afspraak. Super aanbieding voor A-merk product. Volgende keer weer.

Bedankt voor uw positieve beoordeling en we wensen u veel plezier van uw Maybelline en Murad producten.

Was top snelle verwerking

Mooi product, snelle levering. Heb de site al aanbevolen aan vrienden. Ben erg tevreden.

Bedankt voor uw positieve beoordeling en we wensen u veel plezier met uw product(en).

Mijn ervaring met Blisso is dat ik voor de eerste keer een bestelling heeft gedaan, en het beviel mij goed de levering was uitstekend en snel. Ik ben ook van plan om vaker producten te kopen bij jullie. Ik ben echt tevreden.

Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling en we wensen u veel plezier van uw Essie producten.

Supersnelle verzending

Fijne webshop. Zeker aan te bevelen.

Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling en we wensen u veel plezier met uw lippenstift.

Bedankt voor de snelle service

Mooie aanbieding en snel geleverd

Bedankt voor uw vijf sterren review en we wensen u veel plezier van uw Lancaster producten.

Prima spulletjes,,blij mee

Netjes afgeleverd, mooie spullen

Snel geleverd en prima prijs

Makkelijk te gebruike website, snelle levering met prima Sstatus updates. Hier vind ik producten die ik anders niet meer kan bestellen.

Prima en vlot bezorgd!!

Prima vlot bezorgd!!

Over Blisso

Blisso is dé plek voor al je make-up, door ons ruime assortiment is er voor iedereen een geschikt product te vinden. Naast make-up vind je op onze website ook verzorgingsproducten en handige accessoires. Ons assortiment bestaat uit meer dan 9000 artikelen en meer dan 50 merken zoals L’Oréal, Garnier, Essie, Bourjois, Elizabeth Arden en Max Factor. Wij willen de juiste producten aanbieden voor iedereen. We zoeken daarom graag met je mee naar je favoriete make-up en staan daarom altijd open voor product suggesties.