Fijne webshop

Top producten, vriendelijke klantenservice, snelle levering, achteraf betalen, retourneren verloopt soepel. Alleen maar positieve punten Zelf vond ik het alleen vervelend dat de kleuren van nagellakken vaak niet overeenkomen met de afbeelding, maar ook opgelost door het merk en type te googlen en YouTube dat iemand de nagellak laat zien op haar nagels.

Bedankt voor uw positieve beoordeling en complimenten. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! Graag tot ziens bij Blisso!

Geen aanrader, slechte klantenservice.

Net voor ik op vakantie vertrok had ik een prachtig kleurtje nagellak van het merk Essie gevonden. Op woensdag 12 juni bestelde ik deze, voor 9,95 EUR + 4,95 EUR verzendkosten, bij Blisso (mijn eerste en laatste bestelling). Pittig prijsje voor een potje nagellak, maar goed… Ik stuurde na mijn bestelling nog snel een bericht, via het contactformulier op de website, dat ik deze nagellak eigenlijk al op 13 juni, ten laatste 14 juni, nodig had omdat ik de ochtend van 15 juni al op vakantie vertrok. Indien dat niet mogelijk was mochten ze mijn bestelling gerust annuleren. Gelukkig ‘betaalde’ ik via Klarna. Op 13 juni kreeg ik een formele email waarin beloofd werd dat mijn bestelling die dag ging worden verwerkt en morgen (14 juni) ging worden bezorgd door Bpost. Dat klonk toen heel goed voor mij. Echter, op 14 juni kreeg ik helemaal niets, terwijl ik nog VROEG of het wel op tijd zou zijn door mijn late bestelling. Zaken beloven om toch maar geld te kunnen verdienen, foei Blisso… En dan komen jullie met de zin ‘We zien in de track en trace dat Bpost uw pakketje helaas pas maandag 17 juni zal bezorgen bij u, omdat Bpost niet op zaterdag levert. Dit is dan ook binnen de beloofde levertijd.” 1. Bpost levert wél pakketjes op zaterdag. 2. Ik heb gevraagd of mijn bestelling binnen de 2 dagen bij mij zou zijn, ik kreeg de belofte van wel. Dus schuif de verantwoordelijkheid van jullie belofte niet af op vage algemene voorwaarden. Bij elk contact opnieuw kreeg ik een belachelijk formele, voorgedicteerde email. Je wordt er als klant als nummertje behandeld en er wordt totaal niet geluisterd naar vragen. Een les communicatieve vaardigheden naar klanten toe kunnen ze zeker gebruiken op de klantenservice van Blisso. Ze spreken zichzelf trouwens continu tegen. Enerzijds kunnen ze de bestelling niet tijdig naar mij verzenden, maar anderzijds was het ook te laat om ze nog te annuleren?? “Maar ja… maakt toch niet uit wat de klant wil blijkbaar? Zolang we maar verkopen maken we l

Snelle verzending

Snelle levering en ook prijs is okay.

Snelle levering en goede prijs voor product.

vlugge levertijden en goed verpakt kan niet meer beter doe zo voort

vergeet mij niet indien jullie een nieuwe voorraad ontvangen van L'Oréal paris voor oogschaduw palette bleu marinière ik koop er meteen 10 stuks want ik mis dit product zo erg en word er ongelukkig van

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. U kunt zich aanmelden op onze website voor een e-mailnotificatie, zo ontvangt u een e-mail wanneer het artikel weer op voorraad is. Graag tot ziens op Blisso!

Bedankt voor het achterlaten van deze positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling en graag tot ziens op Blisso.nl!

Snelle en goede afhandeling, ook de telefonische hulp.

Snelle en goede afhandeling, ook de telefonische hulp!

Bedankt voor het achterlaten van uw positieve review. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling en graag tot een volgende keer op Blisso.nl!

Vlotte afhandeling

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bedankt voor het achterlaten van uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling en graag tot ziens op Blisso.nl!

Snelle , keurige afwikkeling van bestelling

Bedankt voor het achterlaten van deze positieve review. We wensen u veel plezier van uw nieuwe make-up producten!

Snelle levering en de producten zoals verwacht! Heel erg bedankt! :) Perfecte service!

Bedankt voor uw positieve review. We hopen dat u geniet van uw bestelling en hopen u weer te mogen verwelkomen als klant van Blisso.

Bedankt voor het achterlaten van deze positieve review, we wensen u veel plezier van uw bestelling. Tot een volgende keer!

Dat het een perfecte online winkel is

Dat het een perfecte online winkel is

Bedankt voor het achterlaten van uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling en zien u graag terug op Blisso.nl!

Goede service en zeker de juiste kleur thuis aangekregen!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling en zien u graag terug op Blisso.nl!

Snelle en nette levering

Snel in huis en heel netjes verpakt.

Bedankt voor uw vijf sterren beoordeling. We wensen u veel plezier van uw Essie nagellak en zien u graag terug op onze Blisso site.

Prima en snel

Bedankt voor uw positieve beoordeling. We wensen u veel plezier van uw bestelling en graag tot ziens op Blisso.nl!

Eindelijk weer een bedrijf gevonden die ‘mijn’ lipgloss verkoopt die al +/- 8/9 jaar uit het assortiment is én heel goed geprijsd. Ik schrijf nooit reviews, maar dit verdient het zeker, want zondagavond iets besteld en had dit al maandag binnen, wauw! Nog nooit meegemaakt (of ja, je betaalt daar gewoon veel meer extra voor) maar zo op een normale manier een bestelling plaatsen, op een zondagavond. Top. Daarnaast was het ook super verpakt. Hier zal ik absoluut vaker bestellen. Dank!

Bedankt voor je lovende woorden en we zijn blij te horen dat het artikel bevalt. We zien u graag terug op onze site Blisso.nl

Top kwaliteit producten.

Zeer uitgebreide keuze en supersnelle levering. Fantastische klantenservice. Een aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

We danken u hartelijk voor uw positieve beoordeling en wensen u veel plezier van uw nagellakjes.

Bestellingen worden super snel geleverd

Bestellingen worden super snel geleverd. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Soms zijn er nog scherpere aanbiedingen. Deze keer van mijn verjaardagskorting een leuke bestelling geplaatst. Ga in de toekomst zeker vaker bestellen!

Geweldig Bedrijf!!!!

Super snel eerlijk fijn bedrijf dikke 10

Snel en correct geleverd

Bedankt voor uw positieve review. We wensen u veel plezier van uw bestelling en graag tot ziens op Blisso.nl!

Supergoed

Hele snelle levering

Oke

Producten snel geleverd. Bestel er al zo lang. Klantenservice onvriendelijk. Ik ga wel ergens anders bestellen.

Groot aanbod

Veel keuze, goede prijzen, snelle levering, goede communicatie.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

We danken u hartelijk voor uw zeer positieve beoordeling en we wensen u veel plezier van uw producten.

Producten komen overeen met mijn hoop

Bedankt voor uw fijne beoordeling, wij wensen u heel veel plezier van uw bestelling!

Alles goed geregeld. Leuke aanbiedingen. Netjes verpakt.

Bedankt voor uw mooie review. Wij wensen u heel veel plezier van uw bestelling!

Bijsterhuizen 1013

6604 LA Wijchen

Over Blisso

Blisso is dé plek voor al je make-up, door ons ruime assortiment is er voor iedereen een geschikt product te vinden. Naast make-up vind je op onze website ook verzorgingsproducten en handige accessoires. Ons assortiment bestaat uit meer dan 9000 artikelen en meer dan 50 merken zoals L’Oréal, Garnier, Essie, Bourjois, Elizabeth Arden en Max Factor. Wij willen de juiste producten aanbieden voor iedereen. We zoeken daarom graag met je mee naar je favoriete make-up en staan daarom altijd open voor product suggesties.