Bedankt voor uw vijf sterren beoordeling en we wensen u veel plezier van uw Nivea producten.

Snel geleverd en super producten!

Besteld en eigenlijk de volgende dag al geleverd. Helaas kon dhl het weer eens niet waarmaken en zat mn pakket niet in de bus. Gelukkig alsnog de volgende dag geleverd. Mooie producten van Nyx , maken gelukkig wel waar wat ze beloven ;)

Bedankt voor uw 5 sterren review en we wensen u veel plezier van uw lippenstiften.

Op tijd verzonden. Goede communicatie achteraf.

Bedankt voor uw positieve beoordeling en we wensen u veel plezier van uw Body Wash.

Snelle levering, prima product!

Heel tevreden, een aanrader!

Bedankt voor uw positieve beoordeling en we wensen u veel plezier van uw lippenstift.

een hele goede ervaring!

goed en snel geleverd

Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling we wensen u veel plezier met uw foundation.

snel verzonden

was snel in huis alleen 1 onderdeel vond ik te prijzig voor wat je ontving

Goede producten voor een mooie prijs.

Goede producten voor een mooie prijs. Al meerdere keren Elizabeth Arden producten besteld. Eerst via Bol.com (verstuurd door Blisso), maar nu via Blisso.nl en steeds keurig verpakt en snel ontvangen. Op Black Friday een erg mooie bestelling geplaatst voor een goede prijs. Bestelling had ik laat op de avond (rond 22.30 uur) besteld en de volgende ochtend al ontvangen. Wat een snelle en goede service. Zeker voor herhaling vatbaar!

Bedankt voor uw 5 sterren review en we wensen u veel plezier met uw Elizabeth Arden producten.

ongelooflijke goede dienst en leveringen vroeger dan verwacht

dit ervaar ik alleen met nederlandse bedrijven viva hollandia

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bedankt voor uw positieve beoordeling en we wensen u veel plezier met uw oogschaduw.

Dikke prima!

Snelle verzending, helemaal top!

Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling en we wensen u veel plezier van uw oogschaduw.

Foutieve levering niet door schuld Blisso

Ik kan helaas geen review geven omdat verwijderen mij niet lukt… ik had wat bij Blisso besteld wat niet bij mij aangekomen is. Pist Nl had dit moeten bezorgen en dit is fout gegaan. Samen zoeken we nu uit waar het misgegaan is. Blisso reageert snel en werkt mee aan een oplossing hiervoor. Tot nu toe een bedrijf wat goed en snel reageert en meedenkt in een oplossing

Product snel gevonden en snel bezorgd

Heel goede ervaring bij de allereerste bestelling!

Bedankt voor uw positieve beoordeling en we wensen u veel plezier van uw lipliner en lippenstift.

J

Topper bedrijf alvast bedankt voor het product ontvangen op tijd goed kwaliteit!!

Bedankt voor uw positieve beoordeling en we wensen u veel plezier van uw lip butter pen.

Snelle bezorging, keurig verpakt en niet duur! Was jarig en kreeg 10 euro korting! Dat krijg je nergens! Ik ga zeker vaker iets bestellen!

Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling en we wensen u veel plezier met uw lippenstift.

Zoals het hoort

Ik bestelde voor het eerst bij Blisso. De producten die ze hebben (voor goede prijzen) trok mij wel aan. De bezorging vlot, daar wordt ik blij van. Dit was een goede ervaring.

Bedankt voor uw positieve feedback en we wensen u veel plezier van uw producten

Vlotte levering

Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling en geniet van uw lippenstift.

geweldig !!!!!!

snel; netjes ingepakt en voor een fijne prijs ,top shop !!!!!!

Te vertrouwen

Snel engoed verpakt

Graag hou ik jullie site in de gaten voor een volgende bestelling

Bedankt voor uw positieve beoordeling en we wensen u veel plezier van uw producten.

Snelle levering.

Zal zeker weer bij Blisso bestellen.

Schitterend

Vette 10

Bedankt voor uw positieve beoordeling en veel plezier van uw bronzers.

Helemaal top!

Sympathieke hulp aan de telefoon.

Bedankt voor uw 5 sterrenbeoordeling.

Zeer fijne webwinkel!

Hoogwaardige nagellak gekocht, supersnelle levering, netjes verpakt. Belangrijkste voor mij was hun uitgebreide assortiment. Eindelijk de kleur die ik al zolang zocht. Heel tevreden!! Ga ik vaker shoppen en raad ik aan.

Bedankt voor uw positieve beoordeling en we wensen u veel plezier met uw nagellakjes.

Top levering

Lang gezocht naar non stop orange maybelline 24 super stay! Overal uitverkocht of veel te duur en hier 5 voor de prijs van 1 elders. Zonder balm maar dat kun je los kopen

Bedankt voor uw positieve review en we wensen u veel plezier van uw lippenstiften.

Snelle levering, netjes verpakt, werk zelf ook als inpakker in een magazijn dus kon het goed beoordelen, zeer tevreden.

Snel op tijd gewoon goed

Bestelling makkelijk geplaatst echter het zoeken in webshop zou wel iets gebruiksvriendelijker kunnen

Bedankt voor uw 5 sterren review en we wensen u veel plezier van uw nagellakjes en lippenstift.

Bijsterhuizen 1013 6604 LA Wijchen

Over Blisso

Blisso is dé plek voor al je make-up, door ons ruime assortiment is er voor iedereen een geschikt product te vinden. Naast make-up vind je op onze website ook verzorgingsproducten en handige accessoires. Ons assortiment bestaat uit meer dan 9000 artikelen en meer dan 50 merken zoals L’Oréal, Garnier, Essie, Bourjois, Elizabeth Arden en Max Factor. Wij willen de juiste producten aanbieden voor iedereen. We zoeken daarom graag met je mee naar je favoriete make-up en staan daarom altijd open voor product suggesties.