Snelle levering en product voldoet aan verwachting

Prima levering en al tijden op zoek naar deze lippenstift en hier was het nog te koop!

overzichtelijk, snel en lage verzendkosten

Prima site en prima service. Echt een aanrader

Alles super

Alles super, allerschnellste Lieferung. Leider ist das Produkt in Deutschland vom Markt. Bei Ihnen kaufe ich gern wieder.

Snelle levering van mijn favo ogenschaduw!

Mijn favoriete ogenschaduw snel geleverd!

Snelle levering van mijn favoriete product.

De ene dag besteld andere dag geleverd. Goed en netjes verpakt.

Snelle en goede service!!

Al een paar keer wat besteld, het is een snelle en goede service!! De website is overzichtelijk!!

Snel geleverd..goed verpakt TOP!

Goede service, product altijd op voorraad en snelle levering.

Prima bedrijf. De producten die ik bestel zijn altijd op voorraad en ik ontvang altijd het juiste. Goede service en snelle levering.

Alles prima, super schnelle Lieferung, sehr gute Verpackung

Alles war bestens, immer gerne wieder.

Goed snelle levering

Goedkoop en snel bezorgd !

Oogschaduw om 10 uur in de avond besteld de volgende dag in huis voor een mooie prijs

Fantastische service

Er was iets mis gegaan met mijn bestelling, het was beschadig aangekomen na kontakt te hebben gehad met dit bedrijf was het geen probleem om alsnog een goed exemplaar gratis toe te zenden, zo hoort het ook maar is niet altijd zo, dus , dikke 10 Groetjes en dankjewel Ine

tevreden

snel geleverd,en het juiste product

Geweldige klantenservice die net dat beetje extra geeft!

De eerste bezorgpoging liep wat mis met DHL, maar ze hebben alles meteen uitgezocht voor mij. De bestelling zou die dag meteen opnieuw uitgestuurd worden, deze keer naar mijn werkadres. De volgende dag kwamen ze erachter dat DHL in de avond zou leveren, heel proactief werd ik gebeld en gemaild dat dit wellicht een probleem zou worden en dat ik via een link het kon aanpassen. Dit geprobeerd maar lukte mij niet, dit toen aangegeven via email. Toen gaven ze aan dat het ze zelf ook niet lukte en wel even zouden bellen met DHL. Uiteindelijk alles met DHL opgelost en hebben ze ervoor gezorgd dat ik alles alsnog op tijd zou ontvangen! In een lange tijd niet zo’n goede klantenservice gehad... heel erg bedankt Makeupshoppen!

fantastisch

het product wat ik besteld hb bevalt super goed goede kwaliteit voor een lage prijs. en ik had het de avond ervoor besteld en het was de volgende dag meteen in huis.

Alles super geregeld

Alles super geregeld en snel geleverd

Snelle levering, achteraf betalen. Top!

Makkelijk besteld. Supersnelle levering, achteraf betalen en top producten voor een mooie prijs!

Op Zondag besteld, op Maandag al in huis. Echt een aanrader!

100%tevreden

Mijn lievelings lipgloss nergens anders verkrijgbaar bij makeupshoppen wel ! Ook nog eens super snel geleverd !!

Snelle en correct afhandeling

Had afgelopen zomer een mail gestuurd over een product wat niet op voorraad was. Ben door jullie hiervan op de hoogte gehouden dat het wel weer op voorraad was en na het plaatsen van de order had ik heel snel de producten. Top!

makkelijke overzichtelijke site, snelle levering

Uitstekende dienstverlening en producten

Meerdere malen besteld. Snelle levering en goed verpakte producten! Ik ben zeer tevreden. Veel kleuren (lipstick) te krijgen die in de winkel lastiger te vinden zijn.

Fijn dat via het internet mijn geliefde kleur nog te bestellen was!

Hele snelle levering en goed product ben tevreden.

Gute Erfahrung

Es ging sehr schnell mit der Bestellung

Over Makeupshoppen

Makeupshoppen is al sinds enkele jaren dé make-up specialist van Nederland! Bij Makeupshoppen vind je make-up van bekende merken zoals Maybelline, L’Oréal, Bourjois, Essie, Max Factor, Revlon, Rimmel, Elizabeth Arden en nog veel meer. Met ruim 6000 producten in het assortiment is Makeupshoppen een van de grootste aanbieders van Nederland. Indien je op werkdagen of zondag voor 23:00 uur bestelt, ontvang je het de volgende dag al in huis! Bij Makeupshoppen betaal je geen verzendkosten vanaf €30,- (anders €2,95) binnen Nederland. Bovendien kun je snel en veilig betalen met iDeal, PayPal, Credit Card, of betaal achteraf via Klarna of Afterpay.