Erg blij met deze site!

Is hele fijne site als je leuke aanbiedingen wilt vinden voor een dagje weg! Scheelt een hoop zoek tijd.

Makkelijke site

Site is erg makkelijk om aanbiedingen te vinden ik gebruik het vaak

Top site!

Zeer makkelijk leuke aanbieding gevonden ga ik zeker vaker doen!!

goede broker gevonden om te beleggen

ik ben vorige week gestart om te beleggen en heb een broker gevonden op shopadvies. heb een vergelijking gemaakt en een rekening geopend bij degiro

Goede creditcard gevonden

prima website voor vergelijken van creditcards, eentje aangevraagd en thuis ontvangen thanks

Erg fijne site

Ik gebruik deze site om leuke aanbiedingen te vinden voor dagjes weg en heb al veel geld kunnen besparen zo!

Goed geholpen

Ik zocht naar tickets en heb een mooie actie gevonden thanks

goede website voor goedkope kaartjes

ik ben erg blij want heb goedkope kaartjes voor de efteling gevonden via deze website. Gisteren gekocht en meteen korting dus werkt heel goed

Heel plesant

Hele plesante site voor het vergelijken van tickets. Vele €'s kunnen besparen.

Wat een handige kerstpakketten vergelijker

Voor mijn baas opzoek naar kerstpakketten. Met deze vergelijker had ik binnen no-time de ideale pakketten gevonden.

Goede website voor vergelijken

Ik heb hier een creditcard gevonden voor onze vakantie, handig om te vergelijken

Handig om te vergelijken

Nu twee keer gebruik gemaakt van de website en ziet er goed uit.

Interessante aanbiedingen

Fijn dat de aanbiedingen van dagjes uit worden verzameld. Hopelijk breid dit zich uit en blijven ze up to date. Ga zo door

Pluspunten

leuke acties en goed vergelijken

Pluspunten

Eenvoudig de leukste sauna kunnen vinden. Het complete aanbod van de sauna's maakt het makkelijk om een juiste keus te kunnen maken.

Pluspunten

Makkelijk vergelijken van creditcards en verzekeringen, veel geld bespaard

Pluspunten

Voor dagjes uit veel keuze scheelt veel geld

Uitbreiden met andere spullen die ik goedkoper kan kopen is wel handig lijkt me

Pluspunten

Goede informatie en aanbiedingen verzameld

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geld besparen wil iedereen.

Vraagtekens bij de eerlijkheid van de website. De zogenaamde experts zijn in ieder geval niet die op de foto's staan want dat zijn stockfoto's die wereldwijd zijn gebruikt. Ook opvallend dat veel reviews hier van ongeveer dezelfde datum zijn, misschien net zo eerlijk als die zogenaamde experts? Als consument prik ik daar doorheen en ga ik snel op zoek naar een alternatief.

Beste Marcel, Bedankt voor je reactie. Onze experts zijn echte mensen die je helpen om te besparen op shopadvies.nl. Op dit moment zijn we bezig met optimaliseren van de foto's en de website.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Leuk idee

Links gaan niet naar daadwerkelijke deals, deals kloppen niet. Waardeloze website dus

Beste, Allereerst bedankt voor je mening. We doen met ons team van experts ons best om het internet af te speuren naar de beste deals. Maar we zijn ook mensen. Helaas heb je net een deal getroffen die niet meer geldig was. Sorry daarvoor! We gaan nog beter ons best doen, beloofd!

Pluspunten

Super snelle website met goede actuele deals voor pretparken en dierentuin kaartjes! We hebben al meerdere malen flink kunnen besparen op de kaartjes!

Wellicht ook een route optie bij de dagjes uit.

Goed om te horen! Als je vragen hebt dan horen we het graag!

Pluspunten

Sinds kort kennis gemaakt met shopadvies via Facebook. Leuke website en werkt goed om de beste prijzen te scoren. Ga zo door.

meer pretparken en andere leuke dagjes uit

Hoi Juul, we zijn bezig om nog verder uit te breiden. Goed om te horen dat je enthousiast bent.

Pluspunten

Goede service.

Niks aan te merken.

Pluspunten

Top service :-)