Het is een site waar je veel diverse info kan vinden. Overzichtelijk onderverdeeld in categorieën De uitleg is prima Hopelijk komt er ook bij “ dagje uit” ideeën en informatie over “ op stap zonder kinderen”

Goedkoop dagjes uit

ze hebben me goed geholpen met tickets voor Burgers Zoo

Korting bij Ouwehands :-((

De beloofde 12% korting bij Ouwehands dierenpark kan je wel vergeten. Ik vraag me af of de rest ook zo werkt, of liever gezegd niet werkt, voorlopig geen goed gevoel hierover.

Makkelijk vergelijken

Ideaal om software te vergelijken, heb nu gekozen voor boekhoudpakket

geen korting... dezelfde prijs ....

Een park o.i.d. moet jullie zeker betalen als klanten via shopadvies.nl binnenkomen!! Het lokkertje was "tot 80% korting". Dat klinkt te mooi ... Dat was het ook, een linkje verder stond erbij "tot 20% korting". Die button leidt je naar park van je keus en kom je op dezelfde startpagina als dat je het park direct had aangeklikt. Dezelfde prijs. Flauw!! Shopadvies... bekijk het maar, ik bekijk ze in ieder geval niet meer.

Topper!

Goed up to date en overzichtelijk

Erg blij met deze site!

Is hele fijne site als je leuke aanbiedingen wilt vinden voor een dagje weg! Scheelt een hoop zoek tijd.

Makkelijke site

Site is erg makkelijk om aanbiedingen te vinden ik gebruik het vaak

Top site!

Zeer makkelijk leuke aanbieding gevonden ga ik zeker vaker doen!!

goede broker gevonden om te beleggen

ik ben vorige week gestart om te beleggen en heb een broker gevonden op shopadvies. heb een vergelijking gemaakt en een rekening geopend bij degiro

Goede creditcard gevonden

prima website voor vergelijken van creditcards, eentje aangevraagd en thuis ontvangen thanks

Erg fijne site

Ik gebruik deze site om leuke aanbiedingen te vinden voor dagjes weg en heb al veel geld kunnen besparen zo!

Goed geholpen

Ik zocht naar tickets en heb een mooie actie gevonden thanks

goede website voor goedkope kaartjes

ik ben erg blij want heb goedkope kaartjes voor de efteling gevonden via deze website. Gisteren gekocht en meteen korting dus werkt heel goed

Heel plesant

Hele plesante site voor het vergelijken van tickets. Vele €'s kunnen besparen.

Wat een handige kerstpakketten vergelijker

Voor mijn baas opzoek naar kerstpakketten. Met deze vergelijker had ik binnen no-time de ideale pakketten gevonden.

Goede website voor vergelijken

Ik heb hier een creditcard gevonden voor onze vakantie, handig om te vergelijken

Handig om te vergelijken

Nu twee keer gebruik gemaakt van de website en ziet er goed uit.

Interessante aanbiedingen

Fijn dat de aanbiedingen van dagjes uit worden verzameld. Hopelijk breid dit zich uit en blijven ze up to date. Ga zo door

goede service, goed behandeld

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Marcel, Bedankt voor je reactie. Onze experts zijn echte mensen die je helpen om te besparen op shopadvies.nl. Op dit moment zijn we bezig met optimaliseren van de foto's en de website.