Goede afhandeling

Goede afhandeling en netjes geholpen.

Goede en snelle levering en netjes geborduurd

Goede kwaliteit en service

Na wat navraag over de offerte en bestellen via de website, keurig en snel geholpen. Goede kwaliteit polo’s en het geborduurde logo ziet er erg mooi uit. Heel erg blij mee.

Goede kleding goed materiaal

Super snel en goed

Goede kwaliteit voor de juiste prijs

Juiste kwaliteit- /prijsverhouding en snelle levering.

Super resultaat en geweldige service

Ik ben fantastisch geholpen en het resultaat mag er wezen!

Ging allemaal erg makkelijk toch een paar vraagjes en daar bij werd ik goed geholpen. Snelle levering. alleen vond het wel jammer dat de producten los in een doosje zaten geen plastic je eromheen.

Duidelijke site . Snelle levering .toppie

Prima kwaliteit en snelle levering

Je wordt snel geholpen door de klantenservice. Het product is netjes afgewerkt.

Super snelle levering

ik heb petjes besteld zonder opdruk, was er super snel! Zelfs tijdens de zomerstop.

Meedenken en gezorgd voor een snelle levering zodat het cadeau er op tijd was. Mooie kwaliteit.

Supersnelle levering, ziet er goed Uit!

Slab besteld met tekst. Volgende dag al in huis. Mooi en goede kwaliteit!

Super tevreden

Ik heb 2 petten met geborduurde tekst besteld, contact verliep netjes en correct. De afhandeling van het maken vd petten en het verzenden daarvan ging super snel. Top top echt een aanrader voor uw bestellingen. Geweldig bedrijf om zaken mee te doen.

super snel en goede service

Super snel en goede service met een mooi eind resultaat

Mooi geborduurde logo's goede kleren

Zoals boven al vermeld

Snelle levering Kleuren komen goed overeen met site Leuk geprijsd

Heel mooi en op tijd geleverd. Goeie communicatie!

Snelle service en prima kwaliteit

Ik had 1 snap back aangekocht voor mijn zoontje. Binnen de 48 uur geborduurd en geleverd. Ik ben zeer tevreden over deze firma!

Perfecte service

Duidelijke communicatie, zeer vriendelijk en snel gemaakt en geleverd. Een kleine tip misschien de mogelijkheid toevoegen om te kiezen voor 1 of 2 zijkanten laten borduren bij o.a. petten. Dit is uiteindelijk allemaal goed gekomen maar zou handig zijn als je van tevoren de totale kosten kan zien.

Prima service voor een redelijke prijs.

Uitstekende communicatie en enige bedrijf waar ik één cap kon laten borduren voor een schappelijke prijs. Heel tevreden.

super service mooi product en erg snel geleverd

heel tevreden en voor herhaling vatbaar

Zeer tevreden klant :D

Wij zijn van begin tot eind heel goed geholpen. De geborduurde T-shirts zijn ruim voor de tijd geleverd en ze overtreffen onze verwachting. Hartelijk bedankt en tot de volgende keer!

Goede service, snelle levering en uitstekende kwaliteit.

N.V.T.

Ziet er top uit.

Mooi geborduurd en ziet er goed uit.

Goede en duidelijke communicatie

Alles netjes geleverd. De verrukkingen zijn goed van de pennen. Maar van de shirts en de caps zitten bij ieder stuk wat draadjes los van de zwarte kleur en er komen op sommige plaatsen zitten garen door heen. Heb al een mail eerder gestuurd dat het niet helemaal 100% goed was en wat we er mee konden doen?