Snelle levering Kleuren komen goed overeen met site Leuk geprijsd

Heel mooi en op tijd geleverd. Goeie communicatie!

Snelle service en prima kwaliteit

Ik had 1 snap back aangekocht voor mijn zoontje. Binnen de 48 uur geborduurd en geleverd. Ik ben zeer tevreden over deze firma!

Perfecte service

Duidelijke communicatie, zeer vriendelijk en snel gemaakt en geleverd. Een kleine tip misschien de mogelijkheid toevoegen om te kiezen voor 1 of 2 zijkanten laten borduren bij o.a. petten. Dit is uiteindelijk allemaal goed gekomen maar zou handig zijn als je van tevoren de totale kosten kan zien.

Prima service voor een redelijke prijs.

Uitstekende communicatie en enige bedrijf waar ik één cap kon laten borduren voor een schappelijke prijs. Heel tevreden.

super service mooi product en erg snel geleverd

heel tevreden en voor herhaling vatbaar

Zeer tevreden klant :D

Wij zijn van begin tot eind heel goed geholpen. De geborduurde T-shirts zijn ruim voor de tijd geleverd en ze overtreffen onze verwachting. Hartelijk bedankt en tot de volgende keer!

Goede service, snelle levering en uitstekende kwaliteit.

N.V.T.

Ziet er top uit.

Mooi geborduurd en ziet er goed uit.

Goede en duidelijke communicatie

Alles netjes geleverd. De verrukkingen zijn goed van de pennen. Maar van de shirts en de caps zitten bij ieder stuk wat draadjes los van de zwarte kleur en er komen op sommige plaatsen zitten garen door heen. Heb al een mail eerder gestuurd dat het niet helemaal 100% goed was en wat we er mee konden doen?

Altijd goed!!

Meerdere malen heb ik mijn bedrijf polo’s hier besteld, goede prijs-kwaliteitverhouding

Mooie kleding, netjes geborduurd.

Goed product, prima bedrukt

Sporttas laten bedrukken met tekst en logo. Hierover werd goed gecommuniceerd. Als één van de weinigen kan/wil dit bedrijf ook 1 stuks bedrukken. Uiteraard is het dan niet goedkoop, maar alles bij elkaar genomen is de prijs heel redelijk. De kwaliteit van de sporttas, en van de bedrukking, is prima.

Goede verwerking van mijn bestelling

Goede verwerking van mijn bestelling Goede communicatie

Aan te bevelen.

Voor onze bezorgers softshell jassen besteld inclusief opdruk, goede communicatie duidelijke en overzichtelijke website en prima jassen van uitstekende kwaliteit !!!

Top gedaan

Goede en vlotte service

Goede, snelle en professionele communicatie. Top product!

Ook voor kleine hoeveelheden marketing materiaal kan ik dit bedrijf aanbevelen. Reacties zijn altijd spot on, snel en doeltreffend (geen ellenlange verhalen enz.) Geleverde product ziet er ook top uit! Kwaliteit zoals ik zocht!

Goede kwaliteit en snelle levering!

Op woensdag bestelling gedaan voor twee antraciet geborduurde handdoeken. De zaterdag erna al mijn bestelling ontvangen, ondanks dat werd gezegd dat het gemiddeld 10 dagen zou duren! De kwaliteit van de handdoeken zijn erg mooi en het borduursel is zeer gedetailleerd en netjes gedaan! Super kwaliteit, goede levering en daarom zeker voor herhaling vatbaar.

Goede kwaliteit van het borduren en goed contact.

Kwaliteit van het borduren is uitstekend het contact en info over de mogelijkheden zijn goed en snel.

Goed spul

Goede materialen Mooie prijs/kwaliteit

Service, produkt allebei top

Ondanks de corona perikelen was de service en produkt top

In een woord: UITSTEKEND

Een poloshirt met naam op de borst laten borduren voor een verjaardagscadeau. Te laat besteld; echter Blok borduren heeft alles in werking gesteld om het toch op tijd te laten borduren en te verzenden.

Niks te klagen over de bestelling zelf, echter..

Persoonlijk een bestelling geplaatst betreffende meerdere poloshirts zonder borduursels. De website, bestelling en de de klantenservice zijn van goede kwaliteit en daar is verder niets op aan te merken! BlokBorduren is echter niet de goedkoopste, want dezelfde polo's zijn elders goedkoper te verkrijgen, maar de optie om één van de shirts mogelijk te retouren i.v.m eventuele verkeerd gekozen maat gaf de doorslag tóch bij BlokBorduren te bestellen. De levering was in mijn geval enigzins vertraagd en het is onduidelijk of dit te wijten is aan DHL of aan BlokBorduren zelf. Desalniettemin zaten er geen beschadigingen of deuken in de doos en heb ik deze kunnen ophalen bij een servicepunt in de buurt. Al met al: voldoende!

goede kwaliteit en van A tot Z servicegericht

Blok Borduren is voor mij een betrouwbare partij die doet wat ze zegt en zegt wat ze doet. Deadlines worden gehaald en de kwaliteit is altijd in orde. Naast deze kernwaarden gaat alles in een gemoedelijke en open sfeer!

Kwaliteit prima, en snelle levering

Ben zeer tevreden!