Prima dienstverlening

Het bestel en leveringsproces gaat snel en professioneel

Vragen werden goed beantwoord en snelle levering

Goede service en afwerking

De service van Blok Borduren was zeer positief en de afwerking van het product is van hoge kwaliteit. Een vervolg bestelling staat zeker in de planning.

Mooi eindresultaat

Het eindresultaat is mooi. Lekker zittende stof en mooi borduursel

Super service en een goed product!!

Product besteld en vervolgens nog een kleine aanpassing moeten doen. Dit was geen probleem en zo geregeld.

geweldig

Contact gezocht via de e-mail, snel en duidelijk antwoordt terug. bestelling gedaan. Alles netjes afgeleverd. Volgend jaar weer

Goede prijs/kwaliteit/service

Op zoek naar caps ter aanvulling van de bedrijfskleding. Keurig geholpen en zelfs alternatieven ontvangen. Na betaling netjes geleverd zoals afgesproken. Blije medewerkers welke nu geen last meer hebben van het zonnetje tijdens hun werkzaamheden.

Communicatie verliep erg stroef

Na een bevestiging van onze bestelling, duurde het erg lang voordat we de drukproef kregen. De kwaliteit van het borduren zelf was top, die van de pet ondermaats. De pet voelt erg goedkoop aan en de afbeelding en de pasvorm komen niet overeen met dat wat er op de website is afgebeeld. Ik raad het niet aan.

Goede prijs-kwaliteit verhouding

klein puntje : T-shirts waren verpakt in nogal klein doosje en daardoor flink gekreukt, maar even met strijkijzer erover en opgelost :-)

Professioneel bedrijf en goede kwaliteit

Wij lieten onze eigen shirts voor de eerste keer borduren; het contact ging soepel en snel en de communicatie was duidelijk. Binnen de afgesproken levertijd hebben we de shirts ontvangen met borduring in 2 kleuren op voor- en achterzijde. Ziet er mooi uit! Heel tevreden en we raden Blok zeker aan.

Mooie producten, uitstekende service

Goed advies, kwaliteitsproducten

Snel geleverd, goede communicatie

Kwaliteit uitstekend, 3XL in de praktijk 4XL voor het Poloshirt Beetje te groot

Uitstekende klantenservice, prijzen en levering

Nieuwe polo’s voor ons bedrijf. Moet een logo op. Gebeld met de klantenservice voor info. Kreeg duidelijke uitleg, ook over borduren van logo’s. Bestellen via de website was een makkie. Prijzen zijn prima!

Enorm tevreden met de kwalitatieve bedrijfspolo's en prachtige borduring. Binnen enkele dagen al een proefdruk ontvangen én binnen 1 week geleverd. Ik ben zeer tevreden en mijn dank is groot!

Super goede ervaringen, en altijd zeer tevreden over de kwaliteit en het resultaat. Bedankt

Goede service en mooi ontwerp.

Zorgvuldig bedrijf die goed meewerkt aan de wensen van de klant.

Prima ervaring met Blok borduren

Ik heb voor het eerst een bestelling gedaan bij Blok borduren. De producten, de maat en de service waren in één woord prima. Wel viel me op dat de borduring soms wat afwijkt, niet echt een probleem maar dat valt wel op. Dat is wat mij betreft dan ook de enige reden waarom ik geen 10 geef.

Prachtige kwaliteit

Enkele vragen gehad per mail, uitstekend behandel snel en goed contact. Goede kwaliteit van de zippers. Zeker een aanrader

Goede kwaliteit

heel mooie gepersonalizeerde sjaal alles netjes en tijdig geleverd

alles netjes en tijdig afgeleverd heel mooie sjaal met persoonlijke gegevens op

Klantvriendelijk en leveren goed werk!

Mooi product en goede service

Goede afstemming en communicatie, fijn dat ook kleine oplages kunnen. Komen afspraken na en de mutsen zijn echt mooi geworden.

geweldig

op tijd en zelfs nog een laatste wijziging was mogelijk

Zeer goed geholpen

levert goed werk af.

Goede service en snelle levering

Op basis van een offerte van jaren geleden eenvouding een nieuwe levering kunnen doen zonder opnieuw logo's etc te hoeven aanleveren. Zeer snelle levering.

rondweg 60

8091xk Wezep