Mooie degelijke polo`s met mooie borduursel. Mailtjes worden supersnel beantwoord en problemen worden vriendelijk opgelost. Levertijd mag ietsje sneller, maar kan wel begrijpen dat dit niet mogelijk is. Ik zou deze zeker aanbevelen, moest ik nog iets nodig hebben, ga ik zeker hier nog bestellen.

Mooie kwaliteit en supersnel geleverd

Mooie zware kwaliteit badstof en borduring is mooi uitgevoerd. Heldere site met duidelijke stappen. Ook het voortgangsproces is duidelijk.en je wordt goed op de hoogte gehouden. Als verbeterpunt zou ik een virtuele weergave van de kleur en grootte van het gekozen lettertype op het kledingstuk willen voorstellen. Nu moet je een schatting maken op basis van een generieke oppervlaktemaat.

Ziet er super netjes uit

Super netjes producten geleverd gekregen. Geheel naar mijn wensen.

Snel en netjes geleverd.

Pakket was snel en netjes geleverd, product is zoals geschreven.

Goede communicatieve levering

Heel mooi resultaat!!

Ondanks wat onduidelijkheid omtrent de levertijd heel blij met het resultaat! Heel mooi geworden!

snelle service en flexibel

ik had de produkten snel nodig, na een kort telefoongesprek op maandagochtend, zijn de produkten nog dezelfde dag verstuurd en had ik het de volgende dag in huis. Super fijne service dank daarvoor.

Snelle en heldere communicatie en prima kwaliteit

Uitstekend en snel mailcontact tijdens het proces. Esther van de klantenservice heeft prima meegedacht, waardoor het toch nog mogelijk bleek onze caps op korte termijn te produceren. Keurige service, prima kwaliteit caps en borduurwerk (voor én achter) en zeer snelle levering. Alle lof!

Zeer nette en goede service

logo mooi uitgewerkt

Netjes en op tijd

Nette shirts mooi en goed geborduurd

Goede afhandeling

Goede afhandeling en netjes geholpen.

Goede en snelle levering en netjes geborduurd

Goede kwaliteit en service

Na wat navraag over de offerte en bestellen via de website, keurig en snel geholpen. Goede kwaliteit polo’s en het geborduurde logo ziet er erg mooi uit. Heel erg blij mee.

Goede kleding goed materiaal

Super snel en goed

Goede kwaliteit voor de juiste prijs

Juiste kwaliteit- /prijsverhouding en snelle levering.

Super resultaat en geweldige service

Ik ben fantastisch geholpen en het resultaat mag er wezen!

Ging allemaal erg makkelijk toch een paar vraagjes en daar bij werd ik goed geholpen. Snelle levering. alleen vond het wel jammer dat de producten los in een doosje zaten geen plastic je eromheen.

Duidelijke site . Snelle levering .toppie

Prima kwaliteit en snelle levering

Je wordt snel geholpen door de klantenservice. Het product is netjes afgewerkt.

Super snelle levering

ik heb petjes besteld zonder opdruk, was er super snel! Zelfs tijdens de zomerstop.

Meedenken en gezorgd voor een snelle levering zodat het cadeau er op tijd was. Mooie kwaliteit.

Supersnelle levering, ziet er goed Uit!

Slab besteld met tekst. Volgende dag al in huis. Mooi en goede kwaliteit!

Super tevreden

Ik heb 2 petten met geborduurde tekst besteld, contact verliep netjes en correct. De afhandeling van het maken vd petten en het verzenden daarvan ging super snel. Top top echt een aanrader voor uw bestellingen. Geweldig bedrijf om zaken mee te doen.

super snel en goede service

Super snel en goede service met een mooi eind resultaat

Mooi geborduurde logo's goede kleren

Zoals boven al vermeld