Vlekkeloze bestelling!

Communicatie voor de bestelling zeer vlot. Gemaakte afspraken zijn volledig nageleefd. Jas en borduurwerk is beter dan verwacht. Een leverancier om te vertrouwen en samen te werken op lange termijn.

Goede producten, rommelige communicatie

Het bestelde product overstijgt de verwachtingen, de communicatie vooraf gaat wat scheef. Dat komt waarschijnlijk door de automatisering. Het duurt even voordat je een persoonlijk contact te pakken hebt om een specifieke wens door te geven. Ook duurde de mail over de bezorging erg lang, dat geeft onzekerheid.

Zeer correct

Ook als het niet gaat zoals gehoopt, word het correct opgelost.

Omwiks mooie mutsen!

De kleur was exact waar we naar op zoek waren, en het is heel fijn dat de borduurkaart met ons logo nu in jullie systeem staat, dan kunnen we altijd nieuwe items laten maken!

Geen tekortkomingen

Zowel materiaal (caps) als borduurwerk prima.

Altijd goede producten met mooie borduring!

Wij bestellen ieder jaar onze bedrijfskerstgeschenken bij Blok Borduren. Iedereen vindt de geborduurde kledingstukken met ons logo prachtig! Echt een aanrader!

đź‘ŤHeul errug mooi

Maar duurde wel errug lang

Goed product onduidelijke levertijd

Het is goede kwaliteit en mooi afgewerkt. Onduidelijk wanneer het zou geleverd worden...

Super service!

Erg snelle service! De muts ziet er mooi uit!

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en goede service!

Mijn bedrijfskleding besteld. Bestaande uit 5 polo's en 2 vesten. Boven verwachting goed gelukt! En de kleding zit ook nog eens perfect en comfortabel. Absolute aanrader en zodra ik nog meer kleding nodig heb weet ik ze te vinden.

Perfect.

De mutsen zagen er goed uit..

Klantenservice was top, ze denken ook heel goed mee.

Mooi shirt en mooi borduurwerk

Goede service, meedenken, betaalbaar en topkwaliteit.

Goede service, meedenken, betaalbaar en topkwaliteit

Goede service en een goed product!

Als ik belde namen ze altijd op en gaven ze een goede uitleg op mijn vraag. Daarnaast zijn de mutsen van een erg goede kwaliteit.

Super kwaliteit en duidelijke communicatie

Ik ben super tevreden met de kwaliteit die geleverd is.

Gewoon alles op een correcte manier verlopen!

Klantvriendelijk en Persoonlijk contact

Men reageerde adequaat op mijn vragen om de order voor te bereiden

Goeie service

Goeie service

TOP!!

Mooi produkt snelle levering

Fantastisch geholpen

Ik ben geweldig geholpen

Super tevreden met het resultaat

Heel mooi borduurwerk...ik heb de wachttijd van 18 dagen graag voor over.

Prima service en informatie!

Wat ik onderscheidend vind is dat Blokborduren (Esther) contact opneemt als kleurstellingen van logo’s en hun kleding vragen oproept. Kortom duidelijkheid en zo krijg je wat je vraagt!!

Tevreden over de service; meegaand

Fantastisch en snelle service

Je krijgt razendsnel antwoord als je iets wil vragen. De borduurservice op de jasjes is een pre.