Top!!

Bestellen vaker en altijd correcte prijzen en levertijd. Klantenservice denkt mee

Top service!!

Blokborduren is een top bedrijf!! Altijd geduldig en vriendelijk zijn ze.

De borduring is erg mooi, ook was de communicatie van Blok Borduren top. Ze maken een voorbeeld en vragen aan de hand hiervan goedkeuring om het uit te voeren. Het enige minpuntje is dat bij één van mijn caps de borduring net niet netjes afgewerkt was.

TOP SITE

Heb een bestelling geplaatst voor polo’s voor een op komend bedrijf. Niet veel ervaring met hoe zulke dingen werken. Top begeleiding die goed luisteren naar jou wensen. Super snelle service binnen 5 dagen kreeg ik mijn nieuwe polo’s binnen. Top kwaliteit. Zeker een aanrader een ik ga hem zeker nog gebruiken voor een eventuele volgende keer!

Tevreden met het product, maar lange levertijd.

Ik heb het product op 17 augustus besteld als verjaardagscadeau en op 9 september was het er nog niet. Dat was jammer. Er wordt ook niets vermeld op de site over de levertijd. Verder heel tevreden over het product. Mooie polo en mooi borduurwerk. Kan nog niets zeggen over de kwaliteit na langere tijd. Service en site ook prima.

Sjaal zag er uitstekend uit. Goed geborduurd en snel geleverd.

Mooi borduurwerk en klantgericht; heel tevreden over!

goede service

Ik wilde 45 witte petjes bestellen maar dat lukte niet op de site. Ze hebben mij prima geholpen. Zelfs nog een mail hierover naar mij gestuurd.

Helemaal prima!

Heb jassen bij hen besteld en met logo laten bedrukken, goede service, duidelijke terugkoppeling over borduurkaart en snelle levering. Ook de jassen zelf zijn prima!

Duidelijke website, hulpverlenend personeel en mooie spullen!

Hele prettige eerste ervaring. Na de bestelling geplaatst te hebben, contact gehad met een medewerkster… erg vriendelijk en tot actie bereid. Het bestelde geborduurde shirt moest vóór een bepaalde datum in huis zijn om cadeau te kunnen doen… is prima gelukt en het resultaat is nog prachtig ook!

Correct en snel

Ik heb goede ervaringen met Blok Borduren. Een logo aangeleverd en zeer snel een digitale versie ontvangen. De kleur vond ik eerst niet zo mooi en even later een nieuwe versie met de juiste kleur. Vervolgens snel geleverd en ook een vervolg opdracht.

Ik heb 2 blouses besteld en de leverdatum werd toch wel krap. Even contact opgenomen en ze gaven aan dat ze er alles aan zouden doen om het op tijd te leveren, en inderdaad een week eerder dan nodig werden ze geleverd. Ze zijn erg mooi geworden ben er blij mee. Super fijn bedankt.

Snelle levering, snelle reactie op vragen en mooi resultaat. Zeker aan te raden om hier geborduurde bedrijfskleding aan te schaffen.

Mooi bedrijf

Gave showroom, snelle service en artikelen van goede kwaliteit!

Fantastisch!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Goede kwaliteit en snelle levering!

Goede service!

Sehr guter Service.

Meine Bestellungen wurden schnell und zur vollsten Zufriedenheit ausgeführt. Sehr gute Beratung bei meiner Anfrage. Die bestellten Waren waren von bester Qualität.

Goede service, en goed advies!

Mooie strakke borduring,goede service!

Mooie kwaliteit en borduring

Goede kwaliteit kleding en mooi afgewerkte borduring!

Goede service en mooi resultaat!

Goed contact gehad, en eerst een digitale proefborduring ter beoordeling gehad. Fijn contact, met een mooi resultaat en geleverd binnen de aangegeven 10 werkdagen.

Goedendag, Bedankt voor uw review! We hebben het nagekeken en we hebben een digitale proef borduring verstuurd vorige week maandag. Wellicht is deze in de spam gekomen? We nemen contact met u op. Met vriendelijke groet, Blok Borduren

Helemaal goed!

Netjes en snel, kan niet beter!

Bedankt voor de review! Goed om te horen! Met vriendelijke groet, Blok Borduren

Slechte ervaring!

Ik heb mijn pakketje besteld 27 december. Deze zou 10 werkdagen duren vooraleer het geleverd zou worden. Meer dan een maand later nog steeds NIETS! Bpost heeft mij al laten weten dat ze ZELF contact opgenomen hebben met Blok Borduren met de vraag waar het pakketje blijft. SPIJTIG! Hopelijk wordt het snel geleverd en is de kwaliteit goed!

Goedendag, Bedankt voor uw review! Wij streven er naar alles zo goed mogelijk af te handelen, deze order was ook binnen 10 dagen naar u verstuurd. Helaas is het pakketje zoek geraakt bij DHL. Jammer dat hierdoor vertraging is ontstaan. We hebben het zo goed mogelijk opgelost door zo snel mogelijk een nieuwe cap te borduren en te versturen. Met vriendelijke groet, Blok Borduren