Duidelijke website, hulpverlenend personeel en mooie spullen!

Hele prettige eerste ervaring. Na de bestelling geplaatst te hebben, contact gehad met een medewerkster… erg vriendelijk en tot actie bereid. Het bestelde geborduurde shirt moest vóór een bepaalde datum in huis zijn om cadeau te kunnen doen… is prima gelukt en het resultaat is nog prachtig ook!

Correct en snel

Ik heb goede ervaringen met Blok Borduren. Een logo aangeleverd en zeer snel een digitale versie ontvangen. De kleur vond ik eerst niet zo mooi en even later een nieuwe versie met de juiste kleur. Vervolgens snel geleverd en ook een vervolg opdracht.

Ik heb 2 blouses besteld en de leverdatum werd toch wel krap. Even contact opgenomen en ze gaven aan dat ze er alles aan zouden doen om het op tijd te leveren, en inderdaad een week eerder dan nodig werden ze geleverd. Ze zijn erg mooi geworden ben er blij mee. Super fijn bedankt.

Snelle levering, snelle reactie op vragen en mooi resultaat. Zeker aan te raden om hier geborduurde bedrijfskleding aan te schaffen.

Mooi bedrijf

Gave showroom, snelle service en artikelen van goede kwaliteit!

Fantastisch!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Goede kwaliteit en snelle levering!

Goede service!

Sehr guter Service.

Meine Bestellungen wurden schnell und zur vollsten Zufriedenheit ausgeführt. Sehr gute Beratung bei meiner Anfrage. Die bestellten Waren waren von bester Qualität.

Goede service, en goed advies!

Mooie strakke borduring,goede service!

Mooie kwaliteit en borduring

Goede kwaliteit kleding en mooi afgewerkte borduring!

Goede service en mooi resultaat!

Goed contact gehad, en eerst een digitale proefborduring ter beoordeling gehad. Fijn contact, met een mooi resultaat en geleverd binnen de aangegeven 10 werkdagen.

Goedendag, Bedankt voor uw review! We hebben het nagekeken en we hebben een digitale proef borduring verstuurd vorige week maandag. Wellicht is deze in de spam gekomen? We nemen contact met u op. Met vriendelijke groet, Blok Borduren

Helemaal goed!

Netjes en snel, kan niet beter!

Bedankt voor de review! Goed om te horen! Met vriendelijke groet, Blok Borduren

Slechte ervaring!

Ik heb mijn pakketje besteld 27 december. Deze zou 10 werkdagen duren vooraleer het geleverd zou worden. Meer dan een maand later nog steeds NIETS! Bpost heeft mij al laten weten dat ze ZELF contact opgenomen hebben met Blok Borduren met de vraag waar het pakketje blijft. SPIJTIG! Hopelijk wordt het snel geleverd en is de kwaliteit goed!

Goedendag, Bedankt voor uw review! Wij streven er naar alles zo goed mogelijk af te handelen, deze order was ook binnen 10 dagen naar u verstuurd. Helaas is het pakketje zoek geraakt bij DHL. Jammer dat hierdoor vertraging is ontstaan. We hebben het zo goed mogelijk opgelost door zo snel mogelijk een nieuwe cap te borduren en te versturen. Met vriendelijke groet, Blok Borduren

Heel prettige communicatie gehad met Blok Borduren! Het borduurwerk is super netjes en de kleding van goede kwaliteit. Wij zouden hier in de toekomst zeker vaker onze bedrijfskleding bestellen en laten borduren!

Mooie degelijke polo`s met mooie borduursel. Mailtjes worden supersnel beantwoord en problemen worden vriendelijk opgelost. Levertijd mag ietsje sneller, maar kan wel begrijpen dat dit niet mogelijk is. Ik zou deze zeker aanbevelen, moest ik nog iets nodig hebben, ga ik zeker hier nog bestellen.

Mooie kwaliteit en supersnel geleverd

Mooie zware kwaliteit badstof en borduring is mooi uitgevoerd. Heldere site met duidelijke stappen. Ook het voortgangsproces is duidelijk.en je wordt goed op de hoogte gehouden. Als verbeterpunt zou ik een virtuele weergave van de kleur en grootte van het gekozen lettertype op het kledingstuk willen voorstellen. Nu moet je een schatting maken op basis van een generieke oppervlaktemaat.

Ziet er super netjes uit

Super netjes producten geleverd gekregen. Geheel naar mijn wensen.

Snel en netjes geleverd.

Pakket was snel en netjes geleverd, product is zoals geschreven.

Goede communicatieve levering

Heel mooi resultaat!!

Ondanks wat onduidelijkheid omtrent de levertijd heel blij met het resultaat! Heel mooi geworden!

snelle service en flexibel

ik had de produkten snel nodig, na een kort telefoongesprek op maandagochtend, zijn de produkten nog dezelfde dag verstuurd en had ik het de volgende dag in huis. Super fijne service dank daarvoor.

Snelle en heldere communicatie en prima kwaliteit

Uitstekend en snel mailcontact tijdens het proces. Esther van de klantenservice heeft prima meegedacht, waardoor het toch nog mogelijk bleek onze caps op korte termijn te produceren. Keurige service, prima kwaliteit caps en borduurwerk (voor én achter) en zeer snelle levering. Alle lof!

Zeer nette en goede service

logo mooi uitgewerkt