Gemakkelijk te bestellen

Mijn ervaring is dat je eenvoudig en snel kan bestellen. Mocht er een probleem optreden wordt je snel en goed geholpen.

Snelle levering en mooie kwaliteit

Ik heb inmiddels al enkele jaren ervaring met Blok Borduren. Het mag duidelijk zijn dat ik dus er tevreden ben. Jas, bodywarmer, truien, shirts, allemaal laten borduren. Prachtig eindresultaat, maar vooral ook uitstekende kwaliteit. Ik ben heel blij met jullie!

Goede kwaliteit en snel geleverd

We hadden maar een klein aantal nodig en dat was bij veel soortgelijke bedrijven niet mogelijk, maar hier wel! Erg blij met de kwaliteit.

Goede poloshirts

Ook na het wassen blijven de kragen goed in model strijken is niet nodig.Prachtig product prijs kwaliteit is uitstekend.

voor mijn doel perfect

Heb lang gezocht u gevonden en zo is mijn verrassing voor een werkgroep geslaagd en betaalbaar gebleven.

Mooie Polo's met borduursel besteld en in goede orde ontvangen

Mooie Polo's met borduursel besteld en in goede orde ontvangen

Had beter verwacht

De letters die geborduurd zijn op de pet zitten niet op dezelfde hoogte. Vind dat erg jammer, want heb er natuurlijk gewoon voor betaald.

Heel correct en snelle levering!

Alles prima verlopen,heel vlot geholpen en mooie kwaliteit! Ik zal zeker nog bestellingen plaatsen!

Mooie kleding! Vrij snel geleverd! Alleen jammer dat het logo niet helemaal zo geborduurd is als het toegestuurde voorbeeld laat verwachten!

goede kwaliteit en service

goede kwaliteit en topservice

Prima product, gewoon zoals je het verwacht

Resultaat is netjes. Had een mail gestuurd of de levering op tijd zou zijn ivm vertrek vakantie, snelle reactie gehad en was ook op tijd klaar, dus heel fijn! Nadeel vond ik dat je op de website geen voorbeeld kon zien van de lettertype hoe het eruit komt te zien. Maar verder dus zeer tevreden.

Wat een service! Supersnelle levering, ontzettend vriendelijke klantenservice. Kwaliteitsproducten!

Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent! Vriendelijke groet, Blokborduren

Ok

Snelle en keurige levering. Echter de producten (petjes kind) lijken op de foto van steviger materiaal dan wat het in werkelijkheid is helaas.

Bedankt voor uw review! Jammer dat het resultaat niet is zoals verwacht. Deze informatie is voor ons erg waardevol en zullen dit meenemen in verdere ontwikkelingen! Vriendelijke groet, Blok Borduren

Goed, snel, duidelijk en al jaren kwaliteit

Bij nC Marine en nC Industrial hebben we nogal wat kleding nodig, broeken, jassen, truien, polo's, en die wassen we véél! We laten altijd alles borduren vanwegen het langdurig mooie resultaat. De kleding die we via Blok Borduren hebben is van hoge kwaliteit. Het on-line systeem om opdrachten in te geven functioneert prima, alle ontwerpen zijn goed aan te leveren. Is er dan toch nog een vraag dan kun je die direct kwijt, ook neemt Blok pro-actief contact op als er iets niet duidelijk is. Blijkbaar heeft elke opdracht zijn eigen contactpersoon binnen Blok Borduren, men weet altijd onmiddellijk waarover het gaat. Vóórdat er iets wordt geborduurd hebben wij de proeven binnen voor akkoord, er gebeurd niets zonder goedkeuring vooraf. Wij werken nu sinds 2017 met Blok, en zijn prima tevreden.

Bedankt voor de review! Fijn dat u zo tevreden bent! De volgende keer zijn we u weer graag van dienst. Vriendelijke groet, Blok Borduren

super service

Al meerdere malen besteld bij Blok Borduren en telkens heel goed en snel geholpen geweest. Top!

Goede verpakte proeflevering ontvangen

ALs proef een aantal polo shirts en een softshell jack besteld , de levering was binnen 4 dagen na ordering. Kwaliteit van de polos en shirts is meer dan OK !

Product precies zoals besteld.

Product met borduring zijn precies als besteld. Het enige aandachtspuntje is bij bestelling een indicatie van levering.

Super mooi werk maken deze. Mensen

Super snel en netjes heb niks te klagen

Afspraken worden goed nagekomen. Eerlijk verhaal wat je van een lastig logo mag verwachten op borduurkaart.

Een 3-

Teleurgesteld ik heb men een order gegeven. Deze is netjes bij tijd geleverd. Echter ben ik teleurgesteld als persoon en als bedrijf. Klanten vragen mij soms textiel te borduren. Blokborduren weet dat onze orders als bedrijf worden aangevraagd dan verwacht ik super kwaliteit en dat is NIET het geval helaas jammer. Of er een 2e kans komt denk het niet.

Beste Geraldo Bokshove, Ik heb uw review gelezen. Jammer dat het resultaat niet is zoals gewenst. We adviseren altijd of het logo kwalitatief goed zal uitkomen op het door u gekozen artikel. Uiteraard hopen we u een volgende keer toch nog weer van dienst te kunnen zijn! Vriendelijke groet, Team Blok Borduren

Perfecte bestelling

Opvolging, dienst tijdens bestel proces en dienst na verkoop top. Kwaliteit uitstekend

Super tevreden! Kwaliteit prijsverhouding is enorm goed!

Super enthousiast over de mutsen! Mooie kleur en netjes geborduurd. Al helemaal voor zo'n lage prijs.

Fijn te horen dat u tevreden bent! Bedankt voor de review!

Goede kwaliteit voor een goede prijs..

Levering mag wel wat sneller.

Lang moeten wachten, maar het was het wachten waard!

Op de site, en op de folder bij de bestelling staat: voor 12 uur besteld, de volgende dag bij u, maar dat gold niet voor onze pet. Heb 9 januari een pet met naam besteld en deze was pas 22 januari bij ons. Maar het was zeker het wachten waard. De pet is van prima kwaliteit en het borduurwerk is zeer nauwkeurig gedaan.

Bedankt voor uw review! Op onze kadosite www.tilleys.nl is inderdaad op werkdagen voor 12.00 uur besteld, de zelfde dag verstuurd. Op onze webshop Blok Borduren hanteren we ca 10 werkdagen. Dit is betreft de bedrijfskleding met naam en/of logo. Met vriendelijke groet, Team Blok Borduren

Heel goed!

Prima service en levering, product is naar wens!