Goede kwaliteit

heel mooie gepersonalizeerde sjaal alles netjes en tijdig geleverd

alles netjes en tijdig afgeleverd heel mooie sjaal met persoonlijke gegevens op

Klantvriendelijk en leveren goed werk!

Mooi product en goede service

Goede afstemming en communicatie, fijn dat ook kleine oplages kunnen. Komen afspraken na en de mutsen zijn echt mooi geworden.

geweldig

op tijd en zelfs nog een laatste wijziging was mogelijk

Zeer goed geholpen

levert goed werk af.

Goede service en snelle levering

Op basis van een offerte van jaren geleden eenvouding een nieuwe levering kunnen doen zonder opnieuw logo's etc te hoeven aanleveren. Zeer snelle levering.

perfect

van a tot z keurige afwikkeling van de opdracht met een mooi resultaat

Alles uitstekend op misschien aanvulling op betaling na Misschien bericht geven dat betaling goed is overgekomen. Of ik heb dit gemist

Super netjes

Onze text wordt super netjes gestikt. Ook voor maar 2 polo's voel ik mij klant. supergoed.

Uitstekende kwaliteit

Wat andere aanbieders niet lukte gaat hier heel goed.

Super kwaliteit en service

Snelle en behulpzame reactie via de chat Snelle levering en kwaliteit drukwerk. Erg blij met de bestelling!

perfecte kwaliteit

Zeer correcte afhandeling

Fantastisch borduurwerk

Een trui met een speciaal borduurwerkje besteld, netjes overlegd welke kleuren er werden gebruikt en na goedkeuring werd het borduurproces snel in gang gezet. De trui kwam nog eerder aan dan gepland. Het borduurwerk is netjes gedaan en ziet er heel erg mooi uit. Het kost je wat, maar dan heb je ook wat. Zeer te spreken over mijn bestelling

Goede kwaliteit. Redelijk geprijsd

Al eerder kleding met geborduurd logo besteld. Ziet er netjes uit en blijft ook na vele wasbeurten mooi. Kleding is van normale kwaliteit hoewel sommige M tjes kleiner uitvallen

Zeer mooi product

Wij laten onze bedrijfspolo's hier borduren. Ontzettend mooie kwaliteit polo's en zeer net borduurwerk. Wij blijven!

Vakwerk

Borduurwerk van mijn bedrijfslogo weer perfect uitgevoerd op poloshirts. Blij mee

Goed.

Helaas niet juiste kleur.

Snelle vlotte afhandeling en een kwalitatieve afwerking

Geen opmerking alles volgens verwachtingen.

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

Prima kwaliteit en volgens afspraak

Aangegeven dat we wat aan de late kant waren met bestellen, dus zouden kijken wat ze konden doen. Polo's en jackets besteld en vooral polo's moesten snel omdat we een beurs hebben. Keurig terugkoppeling voor kleur van borduursel en nog geen dag hierna al alles op transport. Bij aankomst zelfs ook alle jackets erbij, dus PRIMA !!

Hoge kwaliteit, snel geleverd

Gebruik al jaren kleding van Blokborduren en nog nooit spijt van gehad

Best en mooi

Mooi en strak

Geweldige geborduurde mutsen

Wij hebben voor onze aangepast sporters en alle 120 trainers mutsen laten borduren met het logo van onze voetbalclub. Blok borduren heeft er iets moois van gemaakt.

Mooie mutsen

De dubbelgebreide mutsen met geborduurde tekst zijn erg leuk en ze zitten goed. BLOK heeft ze snel geleverd.!