Goede kwaliteit en snelle levering!

Op woensdag bestelling gedaan voor twee antraciet geborduurde handdoeken. De zaterdag erna al mijn bestelling ontvangen, ondanks dat werd gezegd dat het gemiddeld 10 dagen zou duren! De kwaliteit van de handdoeken zijn erg mooi en het borduursel is zeer gedetailleerd en netjes gedaan! Super kwaliteit, goede levering en daarom zeker voor herhaling vatbaar.

Goede kwaliteit van het borduren en goed contact.

Kwaliteit van het borduren is uitstekend het contact en info over de mogelijkheden zijn goed en snel.

Goed spul

Goede materialen Mooie prijs/kwaliteit

Service, produkt allebei top

Ondanks de corona perikelen was de service en produkt top

In een woord: UITSTEKEND

Een poloshirt met naam op de borst laten borduren voor een verjaardagscadeau. Te laat besteld; echter Blok borduren heeft alles in werking gesteld om het toch op tijd te laten borduren en te verzenden.

Niks te klagen over de bestelling zelf, echter..

Persoonlijk een bestelling geplaatst betreffende meerdere poloshirts zonder borduursels. De website, bestelling en de de klantenservice zijn van goede kwaliteit en daar is verder niets op aan te merken! BlokBorduren is echter niet de goedkoopste, want dezelfde polo's zijn elders goedkoper te verkrijgen, maar de optie om één van de shirts mogelijk te retouren i.v.m eventuele verkeerd gekozen maat gaf de doorslag tóch bij BlokBorduren te bestellen. De levering was in mijn geval enigzins vertraagd en het is onduidelijk of dit te wijten is aan DHL of aan BlokBorduren zelf. Desalniettemin zaten er geen beschadigingen of deuken in de doos en heb ik deze kunnen ophalen bij een servicepunt in de buurt. Al met al: voldoende!

goede kwaliteit en van A tot Z servicegericht

Blok Borduren is voor mij een betrouwbare partij die doet wat ze zegt en zegt wat ze doet. Deadlines worden gehaald en de kwaliteit is altijd in orde. Naast deze kernwaarden gaat alles in een gemoedelijke en open sfeer!

Kwaliteit prima, en snelle levering

Ben zeer tevreden!

Mooi eindresultaat

heb petten laten borduren ondanks het een moeilijk logo is met verschillende kleuren vindt ik het eindresultaat super mooi geworden. Kom zeker nog eens terug had het ook super snel binnen en netjes verpakt.

Heel goed!

Komen afspraken na en zijn snel.

Goede kwaliteit en verrassend snelle levering

helemaal tevreden met de badjas met borduursel die ik had besteld. kwaliteit is goed en de levering was nog sneller dan verwacht!

Goede communicatie en levering

Alles verliep soepel, snelle levering en meedenkend met de klant

Nette service

Nette en snelle service. Goede kwaliteit producten

Gemakkelijk te bestellen

Mijn ervaring is dat je eenvoudig en snel kan bestellen. Mocht er een probleem optreden wordt je snel en goed geholpen.

Snelle levering en mooie kwaliteit

Ik heb inmiddels al enkele jaren ervaring met Blok Borduren. Het mag duidelijk zijn dat ik dus er tevreden ben. Jas, bodywarmer, truien, shirts, allemaal laten borduren. Prachtig eindresultaat, maar vooral ook uitstekende kwaliteit. Ik ben heel blij met jullie!

Goede kwaliteit en snel geleverd

We hadden maar een klein aantal nodig en dat was bij veel soortgelijke bedrijven niet mogelijk, maar hier wel! Erg blij met de kwaliteit.

Goede poloshirts

Ook na het wassen blijven de kragen goed in model strijken is niet nodig.Prachtig product prijs kwaliteit is uitstekend.

voor mijn doel perfect

Heb lang gezocht u gevonden en zo is mijn verrassing voor een werkgroep geslaagd en betaalbaar gebleven.

Mooie Polo's met borduursel besteld en in goede orde ontvangen

Mooie Polo's met borduursel besteld en in goede orde ontvangen

Had beter verwacht

De letters die geborduurd zijn op de pet zitten niet op dezelfde hoogte. Vind dat erg jammer, want heb er natuurlijk gewoon voor betaald.

Heel correct en snelle levering!

Alles prima verlopen,heel vlot geholpen en mooie kwaliteit! Ik zal zeker nog bestellingen plaatsen!

Mooie kleding! Vrij snel geleverd! Alleen jammer dat het logo niet helemaal zo geborduurd is als het toegestuurde voorbeeld laat verwachten!

goede kwaliteit en service

goede kwaliteit en topservice

Prima product, gewoon zoals je het verwacht

Resultaat is netjes. Had een mail gestuurd of de levering op tijd zou zijn ivm vertrek vakantie, snelle reactie gehad en was ook op tijd klaar, dus heel fijn! Nadeel vond ik dat je op de website geen voorbeeld kon zien van de lettertype hoe het eruit komt te zien. Maar verder dus zeer tevreden.

Wat een service! Supersnelle levering, ontzettend vriendelijke klantenservice. Kwaliteitsproducten!

Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent! Vriendelijke groet, Blokborduren