Prima kwaliteit en snelle levering

Je wordt snel geholpen door de klantenservice. Het product is netjes afgewerkt.

Super snelle levering

ik heb petjes besteld zonder opdruk, was er super snel! Zelfs tijdens de zomerstop.

Meedenken en gezorgd voor een snelle levering zodat het cadeau er op tijd was. Mooie kwaliteit.

Supersnelle levering, ziet er goed Uit!

Slab besteld met tekst. Volgende dag al in huis. Mooi en goede kwaliteit!

Super tevreden

Ik heb 2 petten met geborduurde tekst besteld, contact verliep netjes en correct. De afhandeling van het maken vd petten en het verzenden daarvan ging super snel. Top top echt een aanrader voor uw bestellingen. Geweldig bedrijf om zaken mee te doen.

super snel en goede service

Super snel en goede service met een mooi eind resultaat

Mooi geborduurde logo's goede kleren

Zoals boven al vermeld

Snelle levering Kleuren komen goed overeen met site Leuk geprijsd

Heel mooi en op tijd geleverd. Goeie communicatie!

Snelle service en prima kwaliteit

Ik had 1 snap back aangekocht voor mijn zoontje. Binnen de 48 uur geborduurd en geleverd. Ik ben zeer tevreden over deze firma!

Perfecte service

Duidelijke communicatie, zeer vriendelijk en snel gemaakt en geleverd. Een kleine tip misschien de mogelijkheid toevoegen om te kiezen voor 1 of 2 zijkanten laten borduren bij o.a. petten. Dit is uiteindelijk allemaal goed gekomen maar zou handig zijn als je van tevoren de totale kosten kan zien.

Prima service voor een redelijke prijs.

Uitstekende communicatie en enige bedrijf waar ik één cap kon laten borduren voor een schappelijke prijs. Heel tevreden.

super service mooi product en erg snel geleverd

heel tevreden en voor herhaling vatbaar

Zeer tevreden klant :D

Wij zijn van begin tot eind heel goed geholpen. De geborduurde T-shirts zijn ruim voor de tijd geleverd en ze overtreffen onze verwachting. Hartelijk bedankt en tot de volgende keer!

Goede service, snelle levering en uitstekende kwaliteit.

N.V.T.

Ziet er top uit.

Mooi geborduurd en ziet er goed uit.

Goede en duidelijke communicatie

Alles netjes geleverd. De verrukkingen zijn goed van de pennen. Maar van de shirts en de caps zitten bij ieder stuk wat draadjes los van de zwarte kleur en er komen op sommige plaatsen zitten garen door heen. Heb al een mail eerder gestuurd dat het niet helemaal 100% goed was en wat we er mee konden doen?

Altijd goed!!

Meerdere malen heb ik mijn bedrijf polo’s hier besteld, goede prijs-kwaliteitverhouding

Mooie kleding, netjes geborduurd.

Goed product, prima bedrukt

Sporttas laten bedrukken met tekst en logo. Hierover werd goed gecommuniceerd. Als één van de weinigen kan/wil dit bedrijf ook 1 stuks bedrukken. Uiteraard is het dan niet goedkoop, maar alles bij elkaar genomen is de prijs heel redelijk. De kwaliteit van de sporttas, en van de bedrukking, is prima.

Goede verwerking van mijn bestelling

Goede verwerking van mijn bestelling Goede communicatie

Aan te bevelen.

Voor onze bezorgers softshell jassen besteld inclusief opdruk, goede communicatie duidelijke en overzichtelijke website en prima jassen van uitstekende kwaliteit !!!

Top gedaan

Goede en vlotte service

Goede, snelle en professionele communicatie. Top product!

Ook voor kleine hoeveelheden marketing materiaal kan ik dit bedrijf aanbevelen. Reacties zijn altijd spot on, snel en doeltreffend (geen ellenlange verhalen enz.) Geleverde product ziet er ook top uit! Kwaliteit zoals ik zocht!

Goede kwaliteit en snelle levering!

Op woensdag bestelling gedaan voor twee antraciet geborduurde handdoeken. De zaterdag erna al mijn bestelling ontvangen, ondanks dat werd gezegd dat het gemiddeld 10 dagen zou duren! De kwaliteit van de handdoeken zijn erg mooi en het borduursel is zeer gedetailleerd en netjes gedaan! Super kwaliteit, goede levering en daarom zeker voor herhaling vatbaar.