Prima service, snelle levering.

Prima service, snelle levering.

Goedkoper en sneller

Omdat mijn leverancier niet kon leveren bij Blok borduren uit gekomen. Uiteindelijk konden zij wel op tijd leveren. Achteraf bleken ze ook nog goedkoper te zijn voor precies hetzelde

Mooi resultaat

Muts besteld met logo, mooi afgewerkt en uitstekende kwaliteit.

Mooi geborduurd

Mooi en goed

duidelijk website

correcte en snelle afhandeling met een keurig resultaat!

goede service

Goede afstemming vooraf over kleuren en dergelijke, goede service op moment dat er een foutje gemaakt wordt.

Kleding borduren is top!!

Snel en een zeer mooi resultaat!!

Producten zijn van uitstekende kwaliteit, en de service is perfect.

Ik bestel regelmatig werkkleding voor mijn bedrijf.

Top service en klantvriendelijkheid

Snelle aflevering en top kwaliteit een aanrader

Mooie kleding met zeer goede kwaliteit!

Exact volgens verwachting en erboven met mooie resultaten

Good quality and good service

This is our second order and the service is good again. I'll repeat order for sure.

Super service!

Je wordt goed geholpen en er wordt mee gedacht. Producten worden naar wens geborduurd. En als er een probleem is wordt het opgelost.

Topservice

Snelle communicatie, gericht advies en vlotte levering. Top service dus.

Bestellen zonder zorgen

Het heeft een beetje langer geduurd dan voorzien maar het resultaat is er wel. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen. Geen gedoe. Gewoon bestellen, voorbeeldje goedkeuren en klaar.

Helemaal top

Mooi geborduurd Snelle levering Ga vaker bestellen

Mooie kwaliteit polo's, erg mooi bedrukt en netjes verpakt

Wij zijn zeer tevreden!

Mooi resultaat voor een goede prijs

Redelijk simpel proces om te bestellen. Levering duurde beetje langer dan gepland maar dat kwam door de zomervakantie. Goede kwaliteit polo en borduursel is mooi gelukt.

Great both quality and service!

The quality of jackets and polo-shirts are great, good material and good design, much higher that what we expected. Their service is also nice!

Netjes

Ziet er netjes uit. Voldoet aan verwachtingen

Persoonlijk Aandachtig Contact

Wat mij opviel was dat ze echt hun best deden om voor mij het beste resultaat te krijgen. Ik was positief verrast.

Goede service, snel geleverd

We hadden op kort termijn een werkblouse nodig, omdat mijn vriend opeens veel opdrachten binnen kreeg. We hadden geinformeerd of we de blouse voor 26 augustus binnen konden krijgen. Helaas werd er gezegd dat dit net niet zou lukken. Hier hadden we ons ook op ingesteld, dan maar geen blouse tijdens de eerste opdracht. We hadden ook kortdag besteld. Totdat tot onze verbazing 25 augustus de blouse toch binnenkwam! Ongelofelijk netjes en professioneel! Super tevreden, mijn vriend kreeg veel complimenten dat hij er super professioneel bij liep. We gaan zeker meer producten hier bestellen en ik beveel het iedereen aan.

Snel en duidelijk

They are very professional

We ordered a few polos for the company and they were exceptional. The company workers from Blok Borduren where super helpful and professionals. For shore we will order again if its necessary.

Afhandeling bestelling en hoge kwaliteit van product

Nadat product is besteld krijg je een email met voorbeeld hoe logo eruit komt te zien, bij akkoord is product binnen paar dagen thuis bezorgd.