They are very professional

We ordered a few polos for the company and they were exceptional. The company workers from Blok Borduren where super helpful and professionals. For shore we will order again if its necessary.

Afhandeling bestelling en hoge kwaliteit van product

Nadat product is besteld krijg je een email met voorbeeld hoe logo eruit komt te zien, bij akkoord is product binnen paar dagen thuis bezorgd.

Nette service, geleverd wat beloofd is!

Nette service, geleverd wat beloofd is!

Super mooie polo

Voor mijn vaders pensioen en polo laten maken. Een van de weinige waar je iets per stuk kan bestellen, maar het invoeren lukte niet helemaal. Na telefonisch contact en een mailtje met 2 afbeelding hebben ze het exact zo uitgevoerd ( meerdere lettertypes, 2 kleuren inclusief sterren), het is echt heel gaaf geworden. De polo is een mooie en goede kwaliteit, valt wel iets ruimer en is extra lang.

Kwaliteit

Wij hebben ons bedrijfskleding bij Blok Borduren besteld en zijn enorm tevreden, over de kwaliteit van de kleiding en service is uitstekend.

Alles vlot verholpen

heel mooi borduurwerk geleverd

Uitstekend werk geleverd

Uitermate tevreden met het geleverde werk. Ziet er super uit en kleding zit perfect

Keurig!

Voor mijn bedrijf kleding laten maken met een geborduurd logo. Polo, t-shirt, hoodie, softshell. Goede kwaliteit kleding en het logo zit er mooi op geborduurd. De levering duurde iets langer dan ik had verwacht, maar het was het wachten wel waard.

goede service

logo ziet er goed uit en ze vragen vooraf of je akkoord gaat voordat ze deze borduren op de kleding

Uitstekende en snelle service!

Op tijd geleverd voor mijn activiteit. Veel dank

Super goede snelle service

Super snelle levering van mijn ontzettend mooie nieuwe zakelijke polo

Netjes en keurig geborduurd en geleverd

Net bedrijf met goede klantenservice via de mail. En netjes en mooi geleverde artikelen.

Ik ben blij

Prima mooi gedaan

Alerte reactie, punktuele uitvoering, vriendelijke service, prima product

positief en prettig

Makkelijk, snel en goed

Het was heel simpel om een bestelling te plaatsen, goede customer service, erg fijn om eerst een proefdruk te zien en daarna is het snel thuisgeleverd. Erg fijne manier om spullen te personaliseren.

Zeker mooi

Ik was zo blij verrast van onze polo's Mooi geborduurt,straalt mooi uit.. Tnx iedereen

Klasse borduurwerk en servicegerichte medewerkers!

Goed bereikbaar en heel vriendelijke en behulpzame medewerkers. Al vaak besteld en nooit teleurgesteld. Fijn bedrijf!

Duidelijke afspraak, mooie petjes!

We hebben petten besteld, zowel kinderpetten als volwassenen. In verschillende kleuren.

Prima service en goede prijs/kwaliteit verhouding

Zelfs als niet alles goed verloopt bieden ze uitstekende service om de probleempjes op te lossen. Snel bereikbaar en snelle reactie. En uitstekende kwaliteit tegen een eerlijke prijs.

Mooie producten, nette afwerking.

Clubsoftshell besteld met logo en tekst. Eerste keer super service over uutvoero g logo en plaatsen logo en tekst. Zeer net borduurwerk. Heb al weer besteld.

prima service

Goede communicatie, snelle service

Prettige afhandeling, mooi product.

Goede samenwerking om tot een mooi resultaat te komen. Klasse product.

Mooie kwaliteit shirt en borduurwerk.

Mooie kwaliteit shirt en borduurwerk. Snelle levering. Precies volgens ontwerp. Zeer tevreden.