Levering kon iets sneller voor de rest top

Doen wat ze beloven

Betrouwbare partij en scherp geprijsd

Top, mooi resultaat!

Tevreden over het mooie resultaat en de goede service.

Toen ik een mailtje stuurde, kreeg ik een vriendelijk en duidelijk antwoord! Goede communicatie.

Fijn en correct bedrijf

Goed advies voor schappelijke prijs

Kleine hapering maar verder prima!

Eerste levering was niet compleet maar met een na-levering alles in goede staat ontvangen. Vriendelijke mensen. Prima.

Uitstekende service.

Gevraagd of het een dag eerder bezorgt kon worden en dat is gelukt. Kwaliteit shirt goed. Mooi geborduurd. Veel mogelijkheden

Snel, mooi en exclusief

Handdoek laten borduren Mooie kwaliteit en mooi geborduurd. Exclusief doordat je twee regels kan laten borduren.

Super goede service

Netjes bericht via mail.

Vriendelijk en behulpzaam

Goed product naar verwachting

Spelfout prima en snel opgelost

Kreeg een muts met spelfout maar dat is snel en kosteloos opgelost door een nieuwe muts op te sturen

Mooi geborduurde werkkleding! Wij zijn er blij mee!

Goede service. Alles is netjes met ons afgestemd. De kleding bestaat uit mooi en duurzaam materiaal. Zeker een aanrader voor werkkleding!

Super kwaliteit en de klant op 1!

Ik was aan de late kant met mijn bestelling. Ik werd netjes benaderd en we hebben samen naar een oplossing gezocht. De dag voor vertrek zou mijn order van twee truien klaar zijn en ik zou ze in Wezep ophalen. Grote verrassing toen ik eergisteren het bericht kreeg dat ze verzonden waren en die middag al arriveerde! Helemaal warm en gelukkig zitten mijn nichtje en ik met onze fleece truien straks in het vliegtuig naar Hamar voor het EK Allround.

Mooi en snel

Het waa makkelijk te bestellen, goede prijs en snel geleverd. Ik ben heel blij met mijn nieuwe muts

Prima geregeld en snel in huis

Zoals gezegd zijn we zeer tevreden. Het puntje (halve ster) aftrek is om het feit dat onze opgave van tekst in twee regels was en de uitvoering in één regel. Voor ons helemaal prima maar er is geen overleg geweest. Dit klinkt zwaarder dan het is, wat ons betreft kopen we hier een volgende keer zeker weer!

Goede kwaliteit; goede service

Erg slechte kwaliteit T-shirt

Slordige naden

Kwaliteit voor een juiste prijs.

Fijn om met blokborduren samen te werken.

Snel en netjes! Zoals de andere keren!

De logo en namen zien er weer fantastisch aan.

rondweg 60 8091xk Wezep