Genieten van het begin tot het eind !!

Voor het eerst een busreis gemaakt en we vonden het geweldig ! Dit was mede te danken aan de geweldige chauffeur, het hele fijne hotel en de bezienswaardigheden gedurende de dagen. Het was een fijn gezelschap en we hebben veel plezier gehad.

• Welke reis heeft u gemaakt? Beierse woud

uitstekende chauffeur en zeer interessante reis.

verrassende steden, heel goed hotel met uitstekende verzorging. Afwisselend programma.

Ja heeft goed bevallen

Het hotel was super, heel goed eten, kamers ruim en goed verzorgd , het stadje Bogen was niet de moeten waard

• Welke reis heeft u gemaakt? Rattenberg

Reis was fantastisch, redelijk goede excursies

6 Daagse reis naar Rattenberg/Passau is goed bevallen. Prima chauffeur, gaf een goede uitleg van de bezienswaardigheden zowel tijdens de busreis zelf en in het verblijfhotel. Hotel was prima, schoon en eten was zeer goed.

• Welke reis heeft u gemaakt? Rattenberg Passau

Goed hotel, prima chauffeur en veel gezien.

Een gezellige reis en gezellig en goed hotel. Goede verzorging en prima omgeving. De chauffeur verdient een pluim. Hij was was welbespraakt, goede gids en een aimabel mens.

• Samenstelling programma/excursies
  • Welke reis heeft u gemaakt? Beiersewald.

Alles duidelijk en goed georganiseerd!!

Eenmalige reis

Mooi goed verzorgd hotel, prima bus. Maar voor mij teveel in de bus zitten en teweinig zien en beleven.

• Welke reis heeft u gemaakt? Beierse Woud

mijn reis was geweldig

leuke mensen fijn hotel zuivere kamer heel goed eten leuke bus bestuurder fijne uitstapjes goede bus in een woord heel te vrede.

• Samenstelling programma/excursies
  • Welke reis heeft u gemaakt? beierse woud

De moeite waard

Het hotel is goed verzorgd, mooie en nette kamers met een goed ontbijt en een smakelijk diner. Het welness gedeelte is super. De stedentrips zijn de moeite waard, zeker Regensburg. De kleine stadjes, zoals Bogen minder omdat met carnaval de winkels gesloten zijn. Al met al een aantal mooie dagen.

• Welke reis heeft u gemaakt? Beierse woud met Passau en Regensburg

Leuke afwisselende korte reis

Hotel goed Chauffeur goed Programma - in de steden weinig tijd, later eten zou een optie zijn.

• Welke reis heeft u gemaakt? Dresden - Leipzig

een mooie reis met Colmar en Straatsburg als hoogtepunten.

Van der Biessen en chauffeur Cor voldeden aan onze wens om de volgorde van het programma te wijzigen . Veel dank daarvoor. De tocht door het Schwarzwald zou ingekort kunnen worden waardoor men langer in Straatsburg kan verblijven en dan ruim de mogelijkheid heeft om de kathedraal met het mechanisch uurwerk te bezoeken en een boottocht kan maken. Het nabijgelegen museum over de kathedraal loont niet de moeite. Mont ST. Odile en Colmar zijn zeer de moeite waard. Op carnavalsmaandag is de kathedraal gesloten. Voor shoppen heeft deze doelgroep ( allemaal ouderen ) weinig interesse en hoeft niet veel tijd in het programma gereserveerd te worden Hotelkamers goed , avondeten een beetje sober

• Welke reis heeft u gemaakt? Elzas

Reis oké, chauffeur Cor geweldig, communicatie met v/d Biesen kan beter

Vóór aanvang reis gewacht op fysieke reisinformatie/labels, steeds naar brievenbus gelopen. Toen heb ik gebeld, blijkt deze fysieke post niet meer verstuurd te worden, dit was in de mail vooraf niet aangegeven. Labels zouden toch handig zijn geweest om er de opstaphalte op te vermelden, want deze koffers moesten bij elkaar per opstaphalte in de bus. Aanwijzingen in de WC in de bus waren onduidelijk. Programma erg vermoeiend, beetje te vol. Wellicht iets later vertrekken en wat eerder terug in het hotel. Waarom ontvangt mijn partner, die deze reis ook maakte geen enquêteformulier? Op deze wijze krijgt v/d Biesen geen duidelijk beeld, niet iedereen kan dit enquêteformulier invullen.

• Welke reis heeft u gemaakt? Carnavalsreis Elzas

Beste Maria, Bedankt voor het delen van uw ervaring! We sturen inderdaad geen papieren reisinformatie meer sinds twee jaar (m.u.v. de riviercruises). Tegen een kleine toeslag is deze optie wel nog bij te boeken, mocht u dit voor een toekomstige reis wel willen. Uw partner kreeg de uitnodiging niet omdat wij alleen in het bezit zijn van het e-mailadres van de hoofdboeker. U kunt hem wel de e-mail zelf doorsturen dan kan hij ook via de knop zijn bevindingen delen. In ieder geval nogmaals dank voor uw feedback.

Geweldige dagen

Goede duidelijke chauffeur, en geweldig hotel met uitstekende keuken, en personeel zeer behulpzaam.

• Welke reis heeft u gemaakt? Straatsburg Kehl-Kork freiburg

Prima georganiseerd en het gebruik van plaatselijke gidsen was een super toevoeging.

Heen en terugreis is altijd beetje zware dag omdat het veel buszitten is. Maar dan komt het mooie gedeelte waarin je elke dag naar een leuke plek gaat, daar veel info over krijgt en voldoende tijd met jezelf kunt doorbrengen.

• Welke reis heeft u gemaakt? stedentrip Dresden en ertsgebergte

Alle hulde voor de chauffeur/reisleider Cor

De totaalscore betreft niet de excursies (zie hierna) Heen- en terugreis verliepen uitstekend. Helaas heb ik op de eerste dag van ons verblijf een enorme smak gemaakt op de trap in het hotel. Per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd waar ik twee dagen op de spoedafdeling lag. Ben maandagmiddag ontslagen maar de excursie van dinsdag kon ik nog niet aan. We hebben dus geen excursies kunnen meemaken en de beoordeling betreft vrijwel uitsluitend het optreden van de chauffeur/reisleider Cor. Hij is bij dit accident niet allen zeer Cor-daat opgetreden maar hij heeft mijn vrouw op een voortreffelijke manier ondersteund bij het doorkomen van die dagen.

• Samenstelling programma/excursies N.v.t.
  • Welke reis heeft u gemaakt? 10 febr. naar de Elzas

Perfect verzorgde minivakantie met verrassende elementen.

Uitstekend hotel zeker voor de prijs. Mooi programma met veel afwisseling. Fijne chauffeur, leuke gidsen en ook gezellige regio om naar toe te reizen. Geen enkele negatieve opmerking kortom.

• Welke reis heeft u gemaakt? Dresden

Mooie reis met gezellige chauffeur

De reis is mede door de ervaring, uitleg, tips en zijn gezelligheid van chauffeur Bert een mooie reis geweest. Goed hotel, goed eten en mooie kamer met goede bedden.

• Welke reis heeft u gemaakt? Beierse Woud met Passau en Regensburg

opzicht was het prima alleen geen wifi dat is niet meervan deze tijd.

goede ervaring helaas geen openbaar vervoer in de omgeving.

• Welke reis heeft u gemaakt? Rattenberg hotel dilger

Mooie reis met goede chauffeur maar toch ook wel veel buswerk.

Mooie busreis in aantrekkelijke omgeving. Prima chauffeur maar bus had te stugge vering. Hotel was goed, goede bediening. Avondeten zou van iets hogere kwaliteit kunnen zijn. Gegeven de vier bezochte steden waren er zeker twee dagen wel wat veel busuren. Wellicht kan de hotellocatie iets gunstiger. De lokale gidsen waren prima. Als ik in Kerkrade, Heerlen etc zou wonen, zou ik deze reis niet kiezen want op de eerste en de laatste dag wel heel erg veel busuren. Kan dat gunstiger?

• Samenstelling programma/excursies
  • Welke reis heeft u gemaakt? Dresden, Leipzig, enz.

Prima reis, prima hotel, prima eten, geweldige chauffeur.

Ik heb de reis als prima ervaren maar wat wel een aandachtspunt is, zijn de vele opstapplaatsen die de bus aandoet waar soms maar een of twee mensen opstappen. Ik ben opgestapt in Weert. De bus is daar om 5:40 vertrokken en ging om 7:40 de grens bij Kerkrade over. Wanneer Kerkrade als verzamelpunt wordt aangehouden is de afstand van Weert naar Kerkrade 66 km wat in minder dan één uur te rijden is. Neem een voorbeeld aan Bolderman die één verzamelpunt heeft in het plaatsje Zeeland bij Uden in Brabant Dat bevalt mij toch een stuk beter.

• Welke reis heeft u gemaakt? Italië Zuid-Tirol

De beste reis tot nu toe.

De reis is goed verlopen. Regelmatig een stop onderweg. Goede chauffeur, hij informeert goed en prettig. Het hotel was uitstekend, goede en mooie kamer. Goed eten en een prettige en vriendelijke bediening. De excursies waren goed en informatief. Bij iedere excursie een gids is een goede keuze.

Mooi

Mooie reis, goed weer, alleen heel jammer dat het reisprogramma gewijzigd werd, waardoor we in Freiburg de Kathedraal, die heel bijzonder is, niet hebben kunnen bezoeken. Alle bezienswaardigheden waren gesloten,waarom is ons niet duidelijk??? Het hotel was prima en de chauffeur was ook goed.

• Welke reis heeft u gemaakt? Elzas

Geweldige reis en chauffeur.

Mooie omgeving en keurig verzorgd hotel qua eten etc. Chauffeur zeer correct. Vertelde voldoende wat interessant was onderweg, over Bayrische Wald en steden met hun bijzonderheden. In een woord klasse.

• Welke reis heeft u gemaakt? Bayrische Wald met Passau en Regensburg

Prachtige beleving

Alles was mooi geregeld en wordt als buitengewoon ervaren

• Samenstelling programma/excursies
  • Welke reis heeft u gemaakt? Dresden leipzig en de bastei

Een prachtige reis met een heel gezellige goede chauffeur

Het reizen met van der Biezen/Kupers bus bevalt super. Mijn zus en ik hebben bijna al de reizen gemaakt met carnaval. Volgende jaar hopelijk nog de reis naar Bergtesgaden. Dus wij zijn zeer tevreden over reizen met Van der Biezen/ Kupers

• Welke reis heeft u gemaakt? Reis van dit jaar ging naar Sudtirol