Super tevreden met Van der Biesen Travel en Kupers Touringcars

Geweldig mooie reis naar het Bregenzerwald Vorarlberg. Hotel Engel; een zeer goed hotel in Mellau, met vriendelijk personeel. Een zeer vakbekwame chauffeur/reisleider; Willem uit Helmond! Veel mooie plaatsen gezien, in Oostenrijk, Liechtenstein, Duitsland en Zwitserland (Bernina Express was super!) en goede informatie gekregen van gezellige bekwame reisleider en vriendelijke inwoners. Diverse zeer mooie bergpassen gereden. Silvretta-pas was zeer spectaculair en Lünersee was adembenemend mooi! In verband met weersverwachting, soms programma aangepast, voor optimaal vakantieplezier en genot; Top Willem, bedankt!! Tevens een hele prettige groep medereizigers.

• Welke reis heeft u gemaakt? 4-Landenreis Vorarlberg, 21-08-2020

Geweldige reis naar de Moezelstreek

Wij hadden hele fijne dagen in Veldenz mooi hotel en het eten was super. Karin liet ons ook veel zien en het programma zat ook heel goed in elkaar. Veel variatie zoals een boottocht en een huifkartocht door de wijngaarden. Al met al hebben we 5 geweldige dagen gehad.

• Welke reis heeft u gemaakt? 5 dagen Moezelstreek Weinhotel Veldenz 27-7/31-7

Fijne vakantie in de mooie Moezelstreek!

Als alleengaande reiziger kan ik terugzien op een geweldige vakantie! Een zeer gastvrij hotel en mooie excursies maakten deze Moezelreis zeer de moeite waard. Ook dank aan chauffeur Jacco !!

• Welke reis heeft u gemaakt? Moezelreis Veldenz

Vakantie met carnaval naar Kroatië geweest. Was helemaal geweldig. Hotels waren prima. Had een luxe grote kamer met zeezicht. Enigste minpuntje dat het eten vaak lauw was. Onze chauffeur Jaco was helemaal super. Hele aardige man die alles voor ons deed en reed super goed. De excursies waren leuk. Heel veel gezien in korte tijd. Wat wel niet in de gids stond waren de bijkomende kosten voor de excursies. Er stond 1 excursie bij. Uiteindelijk werd er iedere dag iets georganiseerd maar de prijzen waren prima. De chauffeur van de pendel op de terugweg was wat chaotisch. Ook klopte zijn afzetschema niet. Heb de volgende reis alweer geboekt. Hopelijk net zo goed als deze.

• Welke reis heeft u gemaakt? Istrie

Goed bevallen.

In het reisprogramma staat: Dag twee Hamburg, na de rondleiding heeft u nog vrije tijd in Hamburg. Gaat u liever lekker winkelen ? Dit is onmogelijk omdat 's zondags alle winkels permanent gesloten zijn in verband met zondagsrust. In Celle waren 's maandags alle bezienswaardigheden gesloten; Schloss en musea ! Op de gidsen van Hamburg en Bremen was niets aan te merken. Ook Karin de chauffeur niets dan lof. Het hotel is een uitstekende keuze. Zeer nette kamers en zeer goed verzorgde maaltijden en vriendelijk personeel.

• Welke reis heeft u gemaakt? Hamburg, Bremen, Celle

Alles goed geregeld. Goed hotel en afwisselend programma. En een zeer kundige, vriendelijke en behulpzame chauffeur. Kortom: geen enkele rede om te klagen.

• Welke reis heeft u gemaakt? München

Rustgevend goeie bus, lekker op vakantie, met privéchauffeur. Gezellige mensen in de bus met dezelfde bestemming, Vakantie.

• Welke reis heeft u gemaakt? Nauders

goed,daarom is onze keuze altijd snel gemaakt!

Omdat wij zeer tevreden zijn over het ,totaal plaatje, zijn we altijd snel klaar met onze keuze. Wij kijken nu dan ook vol verwachting uit naar onze,reeds geboekte, Donaucruise tot de Zwarte Zee!!!op 28 augustus 2020.

• Samenstelling programma/excursies
  • Welke reis heeft u gemaakt? kerstcruise romantiche rein.

Leuke kerstreis Gent Brugge

14 en 15 december weer een leuke kerstreis gemaakt. Wederom met de beste chauffeur: Jeroen. Hij is super attent, verdeeld goed de andacht voor iedereen (vorig jaar Heidelberg Rudesheim). Het hotel in Aalter was ook prima met een bar die door bijna iedereen is gebruikt :-) . Het ontbijt was meer dan prima, zeer uitgebreide keus!

• Welke reis heeft u gemaakt? Tweedaagse reis Gent Brugge

gezellig

De reis was prima, ook hotel,bus, en chauffeur. Maar de aanvoer reis is waardeloos, drie a vier uur in de bus om alleen bij kerkrade te komen totaal idioot. Was twee jaar geleden ook, dus niets veranderd, dus ga niet meer mee met jullie. Chauffeurs klagen ook net als wij, alleen de planning bij jullie weigeren iets te veranderen. Jammer. Verder was alles prima.

• Welke reis heeft u gemaakt? heidelberg, Rudesheim

Beste Ria, Bedankt voor uw feedback en wat jammer dat u de reis met onvoldoende heeft beoordeeld. U schrijft dat de reis en het programma prima waren dus de onvoldoende lijkt te komen door de aanvoerroute. Hier wil ik graag een toelichting op geven. U bent opgestapt in Veghel, hoewel het normaal al ca. 1,5 uur rijden is voor een auto tot Kerkrade klopt het inderdaad dat de touringcar er 3 uur over heeft gedaan. Dit is omdat deze moet stoppen bij diverse opstapplaatsen en uiteraard ook niet zo snel mag rijden als een auto. Bij de planning kunnen ze hier weinig aan veranderen omdat wij ervoor gekozen hebben om door heel Limburg en Brabant opstapplaatsen aan te bieden. Op deze manier hoeven klanten niet al te ver te reizen om bij de opstapplaats te komen. U bent natuurlijk vrij om naar een andere opstapplaats te reizen waardoor u minder lang in de bus hoeft te zitten in de aanvoerroute. Weert is bijvoorbeeld een opstapplaats waar u uw auto op eigen terrein mag laten staan. Het is helaas niet mogelijk om sneller aan te voeren als er klanten in Veghel willen opstappen en wij in Kerkrade de grens over gaan, als dit zou kunnen hadden we het uiteraard aangepast.

leuke reis met goed hotel

leuk uitstapje met gezellige kerstmarkten ,prettige chauffeur Bert

• Samenstelling programma/excursies
  • Welke reis heeft u gemaakt? kerstschoppen

goeie chauffeur -goed Hotel alles goed verzorgd.

N.v.t

• Welke reis heeft u gemaakt? Heidelberg -Rudesheim

Goed georganiseerde reis !

De heenreis was goed georganiseerd. Mijn vriendin had opstapplaats Venlo en ik Weert. We troffen elkaar in Echt. Super ! De heenreis verliep goed. De bus stond midden in het centrum geparkeerd. Hotel super ! We hadden een gerenoveerde kamer. Schone badkamer/kamer en een goed bed. Als ik me goed herinner zijn de eerste, vierde en vijfde verdiepingen gerenoveerd. Het ontbijt was op de bovenste verdieping van het hotel. Mooi uitzicht over Mainz. In de buurt van het hotel zijn weinig gelegenheden om wat te drinken. Op zondag bleven we in Mainz. De winkels zijn op zondag de gehele dag dicht. Dat hadden we niet verwacht.

• Welke reis heeft u gemaakt? Kerstreis Frankfurt am Main en Mainz

Fijne reis, prima hotel, eten en deskundige en vriendelijke chauffeur.

Gezellige, korte kerstmarktentrip.

• Welke reis heeft u gemaakt? Hamm, munster en soest

Kerstshoppen - een mooie trip

Het was een mooie trip met diverse Kerstmarkten. Heidelberg en Rüdesheim, twee heel verschillende plaatsen: Heidelberg groot en uitgestrekt, Rüdesheim gezellig en knus. Het hotel in Ludwigshafen was mooi en keurig verzorgd, zowel het 3-gangenmenu als het uitgebreide ontbijtbuffet. Jammer is, dat je zolang onderweg bent door de vele opstapplaatsen waar steeds maar enkele reizigers opstappen.

• Welke reis heeft u gemaakt? Kerstshoppen Heidelberg/Rüdesheim

goed geregeld ,hotel in centrum .

heel mooie plaatsen we gaan 14- 12- 2019 weer twee dagen naar heidelberg en rudesheim.

• Samenstelling programma/excursies N.v.t.
  • Welke reis heeft u gemaakt? hamm munster soest

Alles naar wens geweest

Zeer goede chauffeur Bert. Rijdt fantastisch en heeft ook nog eens goeie humor. Krijgt van ons een 10. Hotel was prima. Zeer uitgebreid en lekker ontbijtbijtbuffet met uitzicht op de rijn was geweldig. Dit weekend kan ik iedereen aanraden.

• Welke reis heeft u gemaakt? Kerstmarkten Frankfurt en Mainz

Hotel was goed twee daagse kerst reis was in orde rudesheim was mooier de chauffeur was goed

• Welke reis heeft u gemaakt? Heidelberg

fijne organisatie, alles was goed geregeld !

mijn ervaring met van der Biesen is goed , ik heb genoten van de busreis ,hotel,en alles was prima geregeld hele fijne bus chauffeur ook! het enige wat mij en veel medereizigers tegenviel was de kerstmarkt in Heidelberg maar daar kan van der Biesen niks aan doen!

• Welke reis heeft u gemaakt? kerstreis Heidelberg/Rudesheim

Was wederom een leuke reis.

Erg gezellig?

• Welke reis heeft u gemaakt? Frankfurt Mainz

Leuk en goed verzorgd.

Verplicht vertrek uit hotel om 10.00 uur is wat vroeg, zeker omdat de kerstmarkt pas om 12.00 opent.

• Samenstelling programma/excursies
  • Welke reis heeft u gemaakt? Kerstmarkten Frankfurt en Mainz met overnachting in Mainz.

sfeervolle kerstmarkten in heel mooie steden

Bus kwam op tijd, perfecte chauffeur, genoeg tijd om alles rustig te bekijken, prima hotel met perfect ontbijt.

• Welke reis heeft u gemaakt? kerstmarkt Frankfurt en Mainz

Perfect.

De reis als zodanig was perfect,zowel de heen- als de terugreis. De chauffeur was een echte chauffeur. Een hele goeie die zijn vak verstaat. De chauffeur was een man die van grapjes houd en die heel goed kon vertellen over de bezienswaardigheden onderweg. Hij, de chauffeur, was heel behulpzaam in alle opzichten. Wij kunnen deze reis en chauffeur aanbevelen.

• Welke reis heeft u gemaakt? Kerstreis Frankfurt am main en Mainz

Mooie reis

Goede georganiseerde reis met een hele fijne chauffeur.

• Welke reis heeft u gemaakt? Heidelberg en Rhudesheim

Leuk, maar niet voor herhaling vatbaar

Heidelberg: mooie stad. Echter kerstmarkten bestaan hoofdzakelijk uit eten & drinken en zijn vrij jlein en ongezellig. Tevens veel te weinig tijd (om bijvoorbeeld het kasteel te bezoeken. Rüdesheim: leuk klein stadje met mooie kerstmarkt. Ook hier te weinig tijd om ook bijvoorbeeld de kabelbaan te nemen. Busreis...het was erg spijtig dat we op de terugweg (en dus ná het bezoeken van de kerstmarkt) alleen maar oude voornamelijk Duitse muziek te horen kregen. Wat meer variatie + kerstmuziek was zeker welkom

• Welke reis heeft u gemaakt? Heidelberg en Rüdesheim 2 dagen

Bedankt voor uw feedback, we zullen dit meenemen wanneer we de reis volgend jaar weer organiseren. De chauffeur krijgt van ons richtlijnen voor de muziek in de bus (bijvoorbeeld grotendeels Engelstalig, makkelijk te luisteren popmuziek, niet teveel van één artiest). Helaas heeft deze chauffeur zich daar niet helemaal aan gehouden, maar we zullen zeker ook uw suggestie van kerstmuziek gaan vermelden (dat is wel zo leuk met een kerstmarktenreis inderdaad!).