Prima.

Mooi gevarieerd programma met prima chauffeur en geweldig eten. Geen minpunten.

• Samenstelling programma/excursies
  • Welke reis heeft u gemaakt? Hamburg Bremen.

Goede chauffeur en prima hotel

• Welke reis heeft u gemaakt? Hamburg

Reis voldeed geheel aan onze voorwaarde

Hotel was fantastisch. Ontbijt en diner was ruim voldoende. Hotelpersoneel was bijzonder vriendelijk. Zeer tevreden over de chauffeur en de gidsen. We hadden totaal geen klachten.

• Welke reis heeft u gemaakt? Hamburg, Bremen en Lunenburgerheide

Een prachtige reis!

Het was een erg mooie reis in een mooi en rustig gebied. De chauffeur reed goed en was vriendelijk en behulpzaam. Het hotel was goed. Een mooie ruime kamer en heel goed en lekker eten (eigenlijk te veel). Het personeel was vriendelijk. De excursies waren ook leuk en interessant.

• Welke reis heeft u gemaakt? Bayrische Wald

geen ervaring met bus reizen

Een mooie vakantie veel gezien mooie plekken geweest. Goede chauffeur rustig en zeer bekwaam Hotel prima eten goed

• Welke reis heeft u gemaakt? hamburg bremen Lunnenburg Celle

Bert

Met chauffeur Bert naar Beierse woud in passau, reis verliep spoedig met de nodige uitleg onderweg van de streek waar we op dat moment door heen reden van Bert. Het hotel is eenvoudig maar schoon het zwembad,sauna,is heerlijk om even te relaxen en of te zwemmen. Maaltijden,,iedere dag keuze uit 3 menu s, men proeft dat keukenchef liefde voor zijn vak heeft,alles even Smakelijk opgediend.

• Samenstelling programma/excursies N.v.t.
  • Welke reis heeft u gemaakt? Beierse woud passau

Prachtige natuurreis.

De score voor de excursies en de professionaliteit van de chauffeur verdiende een 10 . Helaas was de kwaliteit van het hotel en de maaltijden ondermaats.

• Samenstelling programma/excursies
  • Welke reis heeft u gemaakt? Op ontdekking in de Zwitserse Alpen.

Beste meneer Grooten, Wij zijn ons ervan bewust dat hier iets niet goed is gegaan, we vinden het jammer dat wij hiervan pas op reisdag 5 op de hoogte zijn gesteld zodat we pas laat actie konden ondernemen. U ontvangt van ons nog een schrijven hierover.

een prachtige en afwisselende reis

Het was geweldige een reis, met een overnachting in Mulhouse, door meerdere landen met ruime tussenstops om uiteindelijk in het dorp Spotorno in Italië te eindigen. Vanuit ons eerste hotel, met een geweldig mooie ligging, leuke ritten naar verschillende dorpjes gemaakt met een aardige en gezellige chauffeur die genoeg informatie gaf om de omgeving te leren kennen. Vanuit ons tweede hotel in Acqui Terme meerdere stadjes bezocht waaronder Turijn. De terugreis was afwisselend met stops in Luzern en de stad Luxemburg. Mede door het goede weer een reis waarvan wij genoten hebben.

• Welke reis heeft u gemaakt? Ligurië en Piëmont

Een mooie reisinfo’s fijne hotels

Een mooie reis met vriendelijke begeleiding en chauffeur. De hotels zijn van goede kwaliteit en het eten was heel lekker. We hebben mooie steden gezien en zijn door prachtige landschappen gereden . De groep medereizigers waren prettige mensen, die zich aan de afgesproken tijd hielden om bij de bus terug te zijn na een bezichtiging. Wij vonden het een zeer geslaagde reis

• Welke reis heeft u gemaakt? 10 dagen Ligurische kust en Piedmont

Rügen

Met chauffeur matheu een reis om nooit te vergeten hij doet zich heel veel moeite met oa plattegrondjes uit delen met notitie waar de bus staat geparkeerd mits deze niet op uitstapplaats mag staan. Geeft informatie tijdens de reis over de plekjes waar we heen gaan...wordt vervolgd..zijn stopwoordje. Leuk gezelschap maakte deze reis compleet Onderstaande foto zijn de krijtrotsen vanuit de boottocht

• Welke reis heeft u gemaakt? Rügen

Mooie reis!

Met een chauffeur vol humor en leuke, behulpzame bijrijder hebben wij een mooie reis gehad!

• Welke reis heeft u gemaakt? Noord Italie

Dankzij een geweldige chauffeur een prima vakantie gehad.

Mooie excursies en goede hotels.

• Welke reis heeft u gemaakt? Ligurië en Piëmont

Mooie reis door Italië

Bijzonder mooie reis door Italië. Afwisselend met de schilderachtige kustplaatsen, het verrassend mooie Turijn en het groene Piemont. Heel goede hotels met lekker eten. Prima ervaren chauffeur. Ook de stops onderweg in Luzern en Luxemburg maakten de reis perfect. Ik heb erg genoten, een echte aanrader.

• Welke reis heeft u gemaakt? Busreis Ligurie en Piemont

Goede hotels,leuke chauffeur,bijrijder leuk

• Welke reis heeft u gemaakt? Piemonte

Het was een mooie reis naar Parijs met een vriendelijke, goed rijdende en humoristische chauffeur

Wat een fijn weekend weg naar Parijs had ik met mijn ouders en zusje ter ere van mijn ouders 40 jarig huwelijk! Bert de chauffeur kon goed rijden, repareerde nog een mankement aan de bus, was vriendelijk en maakte grapjes tijdens het vertellen van de informatie over Parijs. Twee minpuntjes: We hadden op de heenreis zelf lunch mee, maar de tijd tussen die lunch en avondeten was erg lang. Er was wel een stop bij een tankstation met restaurant onderweg, maar buiten dat had een kleine pauze bij aankomst in Parijs nog wel welkom geweest. De informatie vooraf met betrekking tot de optionele bootreis was wat summier. We wisten vooraf niet dat er de mogelijkheid bestond dat als de chauffeur bij de boot arriveerde dat de boot vol zou zijn vanwege contracten die er met bepaalde groepen reizigers waren afgesloten waardoor zij voorrang kregen. En we dus voor niets erheen gereden waren. De enige optie was 45min wachten en dan nog een bootreis van 75min. Daar kon de chauffeur natuurlijk niets aan doen, maar jammer was het wel. Dan hadden we liever van die vrije tijd genoten door een extra pauze in te lassen. Kortom: Een geweldige reis die ik anderen aan zou raden!

• Welke reis heeft u gemaakt? Parijs 3 dagen

fanrtastisch

reis was fantastisch, boven mn verwachting, chauffeur/begeleider ongedwongen, behulpzaam en prima informatie, excursies keurig verzorgd Het enige minpuntje: het matige afscheidsdiner, de terugreis naar de opstapplaatsen was niet goed gepland, het werd nachtwerk !!!

• Welke reis heeft u gemaakt? stedentrip Wenen

Alles goed georganiseerd, fijne chauffeur en echtgenote

Prachtige stad en genoeg te bezichtigen voor iedereen. Een stad van muziek, kunst en cultuur.

• Welke reis heeft u gemaakt? meerdaagse reis Wenen

Voor erhaling vatbaar

Was een hele leuke reis. Chauffeur was ook erg goed. Leuk gezelschap

• Welke reis heeft u gemaakt? Elzas

Uitstekend georganiseerde reis

Alles was goed, chauffeur, bus, hotel, kamer, eten, excursies, heen en terugreis. Kon niet beter!

• Welke reis heeft u gemaakt? Carnavalsreis Wenen

Gezellig en goed geregeld

Alles prima verzorgd, hele gezellige sfeer, echt van genoten. De maaltijden waren iets minder; erg veel vlees en erg weinig groente. De terugreis was slecht gepland zodat wij een 7-daagse busreis kregen. D an duurt de reis wel erg lang

• Welke reis heeft u gemaakt? Wenwn

Prachtig reis. MAAR te veel plaatsen om mensen op te halen om half 7 in de bus om 22uur thuis

Dat vind ik te lang 2 dagen van de 5. En tip zeg erbij dat je parkeren geld moet betalen als je je auto achterlaat op de ophaal plaats. Hotel geweldig eten geweldig. Bediening VEELSTE SNEL. En jammer dat de chauffeur je afzet in stad 6uur lang waar alles maar dan ook alles dicht is. Iets anders zoeken dan. de restaurants zaten vol dus buiten vertoeven. dat is erg jammer. En ik wist niet dat er alleen Limburgse in de bus zaten. Volgende keer Brabantse bus maatschappij die niet zo veel opstapplaatsen heeft.

• Welke reis heeft u gemaakt? ELSA

Perfecte reis !

Dat de Wenenreis zo perfect was en we zo genoten hebben was te danken aan onze chauffeur Frits en zijn vrouw Tiny. Geweldig!

• Welke reis heeft u gemaakt? 6 daagse Wenenreis

Het was geweldig alleen te kort.

Alles goed georganiseerd.

• Welke reis heeft u gemaakt? Wenen

Prachtige reis.

Genoten van de mooie omgeving en prima organisatie.

• Welke reis heeft u gemaakt? Wenen

Leuke reis naar kerstmarkt in Heidelberg en Rüdesheim, genoeg tijd , veel gezien, goed verzorgd en leuke chauffeur.

• Welke reis heeft u gemaakt? Kerstmarkt Heidelberg, Rüdesheim

Markt 21 6461 EC Kerkrade