Helemaal prima

Bestelling keurig en compleet geleverd Alles was ook zeer smakelijk.

Goed service en klantvriendelijk

BBQ pakket juli , prefect verpakt en lekker vlees.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Betrouwbare Slager met kwaliteit dat Goud waard is.

Ik ben een geboren Grunneger maar woon al jaren nu in Nijmegen,ik kwam Patrick op het spoor en het was direct kassa. Alles wordt keurig netjes verzonden en ik heb mijn vleesproducten van vroeger uit mijn jeugd. Half om halfrollade iets om aan te raden en zo heerlijk gekruid. De varkensrollade sappig en lekker gekruid. Kip rollade lekker mals. En dan de Grunnegerleverworst net als vroeger bij Slagerij Douwes in de Jacobstraat en dan die heerlijke Paardenworst doet me terug denken aan slager Roelie de Vries aan de Meeuwederweg ik spreek nu van de jaren 1950 - 1960. En de verrukkelijke Grunneger metworsten. Patrick je bent een vakman en met jou ook je personeel. Ik ben een zeer tevreden klant. Ik beveel u aan bij vele anderen. Het is uniek.Ik ben blij met u als mijn vertrouwde Groningse slager.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Lekker vlees, makkelijk en snel te regelen

Gister hadden we een barbecue voor een grote groep. We hadden de maandaanbieding besteld. Dit werd keurig op tijd afgeleverd verdeeld in verschillende zakjes. Het vlees smaakte goed. Sterker nog, de volgende bestelling is al gedaan!

Heerlijk vlees

We hadden de barbequeschotel van de maand juni!! Lekker vlees, keurig verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg goed vlees Goed verzorgd Goede service.

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prachtige schalen en op tijd ontvangen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Levering op tijd Goede aanlevering en professioneel verpakt Al het bestelde aanwezig Presentatie goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heerlijk vlees en prima levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goeie service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Lekkere hapjes Komt afspraken na en belt even als de tijd van het bezorgen verandert

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bezorging netjes op tijd. Heerlijke hapjesschalen en goed betaalbaar!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk personeel. Eenvoudig hapjes te bestellen via de website Veel keuze assortiment.

Nee gewoon zo doorgaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goeie producten

Even een berichtje van tevoren hoe laat jullie er precies verwachten te zijn bij het bezorgen zou perfect zijn

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ervaring met BBQ-pakket "exclusief": zeer goed voor elkaar. Lekker dik gesneden kogelbiefstukken, kiphouthakkerssteak, kalfssteak en varkenshaasspiesjes, perfect formaat om gemakkelijk klaar te maken op de barbecue. Rib eye en lamsrack (die we als vervanger voor koteletjes hadden gekregen) waren iets aan de dunne kant, waardoor het wat preciezer kwam, maar met vleesthermometer geen probleem. Perfecte hoeveelheid. Erg geslaagd.

Schaal waarop het vlees is aangeboden was te groot voor een tafelmodel koelkast, dus dat was even proppen. Knippen / omhoog vouwen van de plastic randen aan de uiteinden loste dit probleem op.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed verpakt en goed vers

Misschien de Groningse metworst iets kruidiger

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed werkende site, snelle levering, netjes in een gekoelde doos verpakt, mooie stukken vlees en héérlijk ook.

Vooral zo doorgaan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Voldoet aan verwachtingen! Genoten van de hapjes.

Tijdstip kiezen van bezorging?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie hapjes schalen Bezorging perfect op tijd

X

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heerlijke hapjes en vlees. En niet duur.

Bezorging binnen 20 km zou heel mooi zijn

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Keurig netjes er gaat niets boven Groningen en dat is zeker zo voor Slagerij Patrick Keurige nette verzorging van de producten het komt per post goed gekoeld aan, ik ben blij met mijn Slager in Groningen. Ben in de stad geboren en getogen maar woon nu in Nijmegen. Ik beveel deze Slagerij aan bij velen. Het is klasse werk nummer 1..

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Slagerij Patrick

Filter op Taal