Niet droog wel duur

€7,50 verzendkosten voor een brievenbuspakketje. Jammer dat het proeven van de Groningse cultuur zo duur verzonden moet worden. Verder nog niet geproefd omdat ze nog niet droog zijn

Heel tevreden.

Ik heb al vaker besteld en het is erg goed verpakt en product is prima,

Goed spul

Alles goed van smaak en top kwaliteit en tevens snelle verzending

De zending is prima aangekomen. Heb gelijk een plak bloedworst opgegeten. Heerlijk weer om dit te eten. Is jaren geleden. Al woon ik al 60 jaar in Rotterdam, maar blijf toch een echte Groninger

Heel goed verpakt en kwaliteit van het vlees is bijzonder goed. Hartelijk bedankt en bestel zeker weer. Vriendelijke groet Theo

Super goed

Alleen een klein puntje de communicatie mag wel iets beter als je gaat om dingen die er niet zijn

valt tegen

Zwiebelworst is heerlijk Hausmacher is ook heerlijk Bloedworst hadden we aan een stuk,maar is te breed en weinig smaak aan,is niet de smalle bloedworst van vroeger om te bakken Vetspek plakjes had ik gevraagd om uit te bakken,heb ik gekregen,maar heel veel ongelijke plakjes en stukjes en helemaal geen smaak aan.

Dikke prima

Netjes verzonden. Mooie stukken paardestooflappen. Slechts hier en daar nog wat stukjes vet weg moeten snijden. Heerlijk stoofvlees gemaakt. Ga zeer zeker vaker bestellen

Heel goed ben ziet tevreden

Ik zou het een ook aanraden aan vrienden dus slager Patrick altijd goed

mooie kwaliteit en snelle levering

super.

Snelle levering van heerlijke Groningse producten

Snelle levering van de bestelling. Heerlijke Groningse varkensrollade, lekker gekruid. Ook de Groningse droge worsten en leverworst waren heerlijk.

uitstekend

goed gekoeld bezorgd en hoge kwaliteit producten

goede slagerij

goed vlees netjes verzorgd

Waar vindt je nog een slagerij die klanten verwend

De manier hoe of alles is geregeld voortreffelijk

Goede kwaliteit vlees en vriendelijk personeel

Netjes en vriendelijk geholpen

Prima worsten tegen een prima prijs.

Fijn en geweldig geholpen ,goede bezorging ,en heerlijke worst.

Snel en vriendelijke contact ,informatie en bevestiging ,goede bezorging en heerlijke Groningings leverworst.

Ik zou het ook aan mijn vrienden zeggen Dus

goed ,met vriezend weer verzonden

in de zomer ben ik bang dat de reis te lang duurt i.v.m. ontdooien

Prima vlees

Verzorgt netjes betaalbaar en ook nog eens lekker

Heldere website, heerlijk vlees

De kwaliteit was bekend, maar de mogelijkheid van online bestellen nieuw voor mij, maar goed geregeld.

Heerlijke groninger leverworst perfect verpakt

Het bestellen van deze heerlijke leverworst gaat heel gemakkelijk. De worsten komen aan op de afgesproken dag in een goed verpakte coldpack.

Zoals gewoonlijk: goed verzorgd pakket, overeenkomstig mijn wensen

- toen ik telefonisch contact opnam om een toelichting te geven op mijn bestelling werd ik zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen - jammer dat ik geen mail ontving met de track en trace code, maar het is goed gekomen ( ik was voor de zekerheid erg vroeg opgestaan ),

Goed verpakt Heerlijk vers Op tijd geleverd Echt Toppie

weet het nog niet

ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen kom morgen pas, dus ik kan geen beoordeling nog geven