Dikke prima

Netjes verzonden. Mooie stukken paardestooflappen. Slechts hier en daar nog wat stukjes vet weg moeten snijden. Heerlijk stoofvlees gemaakt. Ga zeer zeker vaker bestellen

Heel goed ben ziet tevreden

Ik zou het een ook aanraden aan vrienden dus slager Patrick altijd goed

mooie kwaliteit en snelle levering

super.

Snelle levering van heerlijke Groningse producten

Snelle levering van de bestelling. Heerlijke Groningse varkensrollade, lekker gekruid. Ook de Groningse droge worsten en leverworst waren heerlijk.

uitstekend

goed gekoeld bezorgd en hoge kwaliteit producten

goede slagerij

goed vlees netjes verzorgd

Waar vindt je nog een slagerij die klanten verwend

De manier hoe of alles is geregeld voortreffelijk

Goede kwaliteit vlees en vriendelijk personeel

Netjes en vriendelijk geholpen

Prima worsten tegen een prima prijs.

Fijn en geweldig geholpen ,goede bezorging ,en heerlijke worst.

Snel en vriendelijke contact ,informatie en bevestiging ,goede bezorging en heerlijke Groningings leverworst.

Ik zou het ook aan mijn vrienden zeggen Dus

goed ,met vriezend weer verzonden

in de zomer ben ik bang dat de reis te lang duurt i.v.m. ontdooien

Prima vlees

Verzorgt netjes betaalbaar en ook nog eens lekker

Heldere website, heerlijk vlees

De kwaliteit was bekend, maar de mogelijkheid van online bestellen nieuw voor mij, maar goed geregeld.

Heerlijke groninger leverworst perfect verpakt

Het bestellen van deze heerlijke leverworst gaat heel gemakkelijk. De worsten komen aan op de afgesproken dag in een goed verpakte coldpack.

Zoals gewoonlijk: goed verzorgd pakket, overeenkomstig mijn wensen

- toen ik telefonisch contact opnam om een toelichting te geven op mijn bestelling werd ik zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen - jammer dat ik geen mail ontving met de track en trace code, maar het is goed gekomen ( ik was voor de zekerheid erg vroeg opgestaan ),

Goed verpakt Heerlijk vers Op tijd geleverd Echt Toppie

weet het nog niet

ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen kom morgen pas, dus ik kan geen beoordeling nog geven

simpel bestellen van heerlijke producten

al eerder ervaring opgedaan met slager Patrick, maar dan in de winkel in de Ebbingestraat. Helaas nu niet meer in Groningen stad, dus besteld via de website. Levering moet nog plaatsvinden, dus benieuwd naar het resultaat.

Heerlijk!

Ik heb Groninger droge worst online besteld. Normaal gesproken doe ik dit niet zo snel, maar omdat deze worsten in Noord-Holland nergens te verkrijgen zijn, de gok genomen, maar deze worsten zijn heerlijk. Ik kan het iedereen aanraden!

Zoals gewoonlijk altijd prima verzorgd

Ik ben een dik tevreden klant. Alles ziet er er hygiënisch uit. Ook wat de verpakking betreft.

Perfect aangekomen en alles netjes verpakt. Heel tevreden klant.

Perfect geleverd en netjes ingepakt. Heel tevreden klant.

Kwalitatief en zorgvuldig

We zijn erg tevreden met de producten, erg zorgvuldig ingepakt

Steengoed

Zoals altijd goede producten altijd snelle levering kortom ben dik tevreden

100 procent

Prima slager kent zijn vak.