Prima slager!

Meerdere keren soep, beenham en hapjesschalen besteld. Netjes thuisbezorgd en zeer smakelijk.

Heerlijke paardenworst!

Deze paardenworst komt dicht in de buurt van die van paardenslagerij van Dijk, die helaas niet meer bestaat.

Goede kwaliteit vlees, keurig verpakt afgeleverd. Ik ben er heel blij mee

Laat geleverd

Op de site staat voor 14.00 besteld volgende dag geleverd. Maar als je bestelling plaatst krijg je een keuze wanneer je geleverd wilt hebben maar dan is de snelste keuze 2 dagen,maar ik heb paardeworst besteld dinsdag VOOR 14.00 u en werd pas vrijdag geleverd. Was wel perfect verpakt met een icepack Maar dat werkt niet helemaal als t zo lang onderweg is

Heerlijke groningerworst. Smask van droge worst ook heel lekker

Groningerworst is zoals ik me van vroeger herinner bij mijn oma. Droge worst niet decinhoud was zacht en niet en niet droog en wat hard. Smaak was wel heerliijk

uitstekend helemaal top

Eerste bestelling ging niet helemaal goed maar we kregen meteen als compensatie een nieuw pakket vlees top service

perfect

zeer goed. bbq vlees perfect en lekker gekruid en de salades zagen er goed uit en goed van smaakt. en de Groningse leverworst hoef ik niks over te zeggen super lekker

Dikke duim

Jammer dat het even binnenlopen in de winkel in de stad niet meer kan maar de bezorgservice aan huis zorgt ervoor dat we jullie heerlijke producten niet hoeven te missen

had ik niet

Bestelling net binnen,keurig verpakt de leverworst net geproefd heel lekker als alles zo is dan beloofd het wat,!!!!

Wij vinden het geweldig dat we kunnen winkelen via webshop en dat het nog goed vers en koel aankomt...In 1 woord geweldig.

Fantastisch!

Altijd heerlijk vlees, elk stukje is top kwaliteit.

Bijzonder

Bestelling voor een hapjes schaal online gedaan wat erg makkelijk is en niet erg duur. Bij het afhalen van de hapjesschalen stonden we voor een verrassing; een medewerker had onze bestelling niet doorgegeven dus stond er niks voor ons klaar. Gelukkig is het snel opgelost en werden ter plekke onze schalen bereid. Kwaliteit van het eten is erg goed! Was 5 sterren geweest wanneer ze ons niet vergeten waren.

Uitsekend

Uitstekend. Goede service

positief

volgens afspraak en zeer goede kwaliteit/prijs verhouding

vorige was mijn bestelling prima geregeld.

bestelling komt dinsdag we gaan het beleven. Bezorg kosten zijn behoorlijk hoog dus niet voor iedereen haalbaar!!!

Prima Kwaliteit

+++

Heel gemakkelijk om online een bestelling te plaatsen. Betrouwbare levering aan huis. Goede kwaliteit vlees.

Goede producten en kwaliteit

Goede slager lekker vlees

Lekker vlees en aardig personeel.

Vriendelijk personeel en goed vlees.

Prima ervaring. Goede kwaliteit. Makkelijk te bestellen.

Rollade en salade zijn prima verzorgd. De prijskwaliteitverhouding is goed. Duidelijke website.

Uitstekende vleesproducten

Ik ben altijd blij met mijn bestelling. Het ruime assortiment verse producten en de bezorgopties, maken het bestellen gemakkelijk.

Bestelling werd netjes afgeleverd

Paardeworst smaakt goed ,mag wat mij betreft nog wel iets kruidiger ,maar dat is persoonlijk

Correct en snel

De bestelling was coreect en handig ingepakt en snel afgeleverd. Het product is uitstekend.

Heerlijk

Hapjeschaal favoriet besteld wegens een verjaardag. We kregen veel complimenten over het lekkere vlees.

Goede communicatie met de slager. Geweldig lekkere paardenworst