Heel goed geholpen door Emma van Young Law

Als ondernemer heb je andere dingen aan je hoofd dan Algemene Voorwaarden. Toch zijn ze onwijs belangrijk. Daarom heb ik mijn AV laten samenstellen door Young Law. Omdat mijn product (lampen op maat) best specifiek is, koos ik voor persoonlijke hulp bij het samenstellen. Dat werkte top, omdat ik al mijn vragen kon stellen en er voor mijn specifieke situatie extra tekst is toegevoegd. Ik heb nu een goed gevoel over mijn voorwaarden. Dank! Tatiana de Bruin - The Lamp Lab

Geleverd gekregen binnen de vooraf omschreven termijn

Emma heeft de algemene voorwaarden voor mij opgesteld. Exact 5 dagen na de gedane aanvraag kreeg ik een reactie met daarin een te beantwoorden vragenlijst welke nodig is om de algemene voorwaarden op te stellen. Enkele dagen later werd het concept geleverd. Na wat heen en weer gemail mbt mijn wensen en of deze juridisch rijmen, is het concept veranderd naar het eindproduct. Al met al tevreden over de geleverde diensten en met het scherpe tarief waar dit voor gedaan is!

Zeer tevreden over de algemene voorwaarden!

Ik heb voor mijn bedrijf algemene voorwaarden op laten stellen door Young Law. Dit advies had ik gekregen van een van de juristen omdat ik ga verkopen aan particulieren. Na meermalig contact met een van de juristen heeft hij hele mooie algemene voorwaarden afgeleverd. Ik zou Young Law aan iedere startende ondernemer aanbevelen die weinig kennis heeft van wetten en recht.

Goed en snel geholpen!

Ik had mijn algemene voorwaarden binnen een week in de mailbox. Na een kort telefoontje wist Emma precies hoe de algemene voorwaarden voor mijn bedrijf eruit moesten zien. Zelf heb ik geen verstand van zaken, dus heel fijn dat Emma dacht voorwaarden waar ik zelf niet bij stil had gestaan.

Goed contact en best snelle reactie als ik vragen had

Het was fijn dat als ik vragen had hier vrij snel reacties op kwamen Ook dat er uiteindelijk een mooi pakket aan documenten klaar waren

Zeer prettig

Werd op een hele fijne manier geholpen, namelijk dat Linda van Young Law veel geduld heeft getoont in mijn geval. Ze was pas blij als ik dat ook was. Kan ik erg waarderen.

Zeer slecht heb wat besteld en je hoort niks van ze

Zeer zeer slecht heb een bestelling gedaan voor maatwerk. Er wordt niet binnen 24 uur contact op genomen sterker nog er wordt helemaal geen contact op genomen. Ze zijn niet te bereiken en reageren niet op de mail. Ik ga stappen ondernemen om toch mijn geld terug te krijgen want dit is ronduit respectloos ik kan snappen dat het druk is maar dan kan er toch wel gewoon gereageerd worden?

Zeer goed qua communicatie en afhandeling

Wat een fijne samenwerking was dit! Van begin tot eind een goeie communicatie en de afhandeling daarvan ook! Daarnaast was het ook snel geregeld! Ben zeer tevreden! Volgende keer weer!

Ik had niet verwacht er zelf uit te komen maar ze hebben het je echt zo makkelijk mogelijk gemaakt!!

Eerst werd ik telefonisch goed en vriendelijk op weg geholpen met het kiezen van de juiste documenten. Hoewel ik niet had verwacht dat het volledig zelf zou gaan lukken, omdat ik hier simpelweg geen kaas van heb gegeten, is het me heel goed afgegaan en had ik in een paar uur alle documenten die ik nodig had! 1 document, de coockiebanner, werd door young law gemaakt en ook die was met 1 dag klaar!! Super ervaring!

Letterlijk: top service, en dat voor één prijs. Dus geen nacalculaties.

Voor mijn online webshop in nieuwe én tweedehands goederen die ik wereldwijd verstuur, wilde ik mijn algemene voorwaarden graag kloppend hebben. Ik heb daarom 80 Euro extra betaald en het maatwerk pakket genomen, inclusief een juridisch specialist. Ik heb wel drie of vier keer om aanpassingen gevraagd, en Younglaw is net zo lang voor me bezig geweest tot het voor mij helemaal naar wens was, uiteraard binnen de wettelijke kaders. En wanneer iets wettelijk niet mogelijk was, werd ik netjes geïnformeerd waarom iets niet kon en wat ik in plaats daarvan wel kon doen. En dat allemaal voor hetzelfde bedrag. Younglaw bewijst dat kwaliteit maatwerk niet altijd de hoofdprijs hoeft te kosten. Een aanrader!!

Prettig en relaxt contact.

Een prettig en relaxt contact bij het opstellen van Algemene Voorwaarden en in begrijpelijk Nederlands. Voor herhaling vatbaar bij het evt. opstellen van andere documenten.

Goed geregeld

Goede en kundige hulp gekregen bij het opstellen van mijn algemene voorwaarden. Het was fijn om het niet zelf te hoeven uitvogelen maar gewoon mijn vragen te kunnen stellen aan iemand die er verstand van heeft.

Max is een topper! Young Law is een aanrader voor elke ondernemer

Ik heb tweemaal op een erg fijne manier met Max Moret van Young Law mogen samenwerken. Max heeft de eerste keer algemene voorwaarden voor mij opgesteld, waar ik erg tevreden over was. Vervolgens heb ik in overleg ook de opdracht voor een onderhoudscontract bij hem neergelegd. Tijdens een telefonisch gesprek werd duidelijk dat ik een combinatie van een SLA en overeenkomst van opdracht nodig zou hebben voor mijn doeleinden. Max heeft dit document volledig voor mij op maat gemaakt en ik had de kans om meermaals feedback te geven of vragen te stellen. Erg blij met beide documenten, nu kan ik weer met volle zekerheid ondernemen. Heel veel dank!

Kundige medewerker

Ik heb het contact als prettig ervaren. Ook heb ik duidelijk antwoord gekregen op al mijn vragen.

Fantastische service

Na het starten van mijn eigen bedrijf is er veel op mij gekomen. Ik dacht dat ik alle juridische documenten goed op orde had. Toch bleek mijn algemene voorwaarden minder goed te zijn dan ik dacht. Met de hulp van de juristen van Young Law is mijn algemene voorwaarden nu perfect afgesteld en ben ik veel onnodig werk voorkomen.

Geweldig, klantvriendelijk en perfect meegedacht

Contact gehad met Max, op basis van onze wensen is er zeer snel een aanpassing gedaan in onze algemene voorwaarden. Op basis van de prijs was ik vrij sceptisch, gelukkig is het tegendeel waar. De kwaliteit is uitmuntend en de bijgevoegde artikelen zijn specifiek toegepast op onze wensen en situatie!! Max bedankt voor het snelle schakelen en de kwaliteit!

Deskundig en snel!

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik de samenwerking met Young Law als zeer deskundig, vriendelijk, snel en flexibel heb ervaren bij het maken van de algemene voorwaarden 'op maat' voor ons bedrijf. Ik kan deze dienstverlening dan ook van harte aanbevelen! Goed en slim concept...

Vlotte en duidelijke communicatie.

Een prima samenwerking met Anouk. Mocht ik weer iets nodig zijn, zal ik jullie weer benaderen.

Deskundige en laagdrempelige hulp bij opstellen AV

Wij waren op zoek naar een partij voor het opstellen van Algemene voorwaarden voor ons bedrijf. Zowel AV naar de eindklant als richting de leveranciers. De AV moesten op maat worden geschreven. Young Law heeft goed meegedacht, diverse malen gereviewd en uiteindelijk goede voorwaarden opgeleverd. Alles binnen gewenste tijdsbestek. Prettige, laagdrempelige communicatie. Wij raden Young Law aan!

Erg prettig

Ik heb de hulp die ik gekregen heb als zeer prettig ervaren. Ik zou zeker nog een keer gebruik maken van de diensten van Younglaw.

Voor dit bedrag een algemene voorwaarde op maat realiseren is echt aan te raden! Wij werden de volgende werkdag al gemaild om een formulier in te vullen en een gesprek in te plannen. Na het geplande gesprek kregen wij dezelfde dag al de voorwaarde. TOP!

Gemakkelijk en goed afgestemd

Prettig in omgang, duidelijke communicatie en tot in de puntjes uitgewerkt. Juristen die met je meedenken en je goed begeleiden. Fijn ook dat je 1 vaste aanspreek punt hebt.

Meer dan prima dienstverlening, ben erg content met het resultaat.

Prettige communicatie en gaan pro actief te werk. Na een intake had men binnen korte tijd (in mijn geval ALV's) uitgewerkt om te reviewen. Alles werd toegelicht en aanvullende wensen werden er aan toegevoegd tot een sluitend geheel.

Prettige samenwerking

Goed geholpen door Hidde, goede service en zeer klantgericht en vriendelijk. Tevreden over het verloop

Duidelijk, open en eerlijk

Via ZZP NL in contact gekomen met Young Law en dan met name Max Moret. Eerst een zeer prettig telefoongesprek gehad. Duidelijk verhaal over wat wel kan en wat niet. Hierna zeer snel een eerste versie van de documenten met de benodigde uitleg in de kanttekening. Verdere communicatie verliep via de kanttekening, en ook hierbij werd ik gehoord. Alles werd netjes verwerkt en uitgelegd. Zeer tevreden over het verloop hiervan.