Service op maat

Op maat gemaakte algemene voorwaarden. Ruim overleg. Ruimte voor aanpassingen achteraf mogelijk.

Uitstekende prijs/kwaliteits verhouding met goede communicatie

Betrof maatwerk m.b.t. algemene voorwaarden voor een vereniging van IT-gebruikers. Na aanlevering originele voorwaarden, met uitleg van onze uitdagingen, binnen zeer korte tijd een document, met uitleg en duidingen. Na 2 iteraties definitief document. Wordt goed meegedacht, en adviezen gegeven. Aanrader. Maximale ster-score, zeker door prijs/kwaliteit verhouding.

Hele professionele en vriendelijke begeleiding!

Ik heb een hele prettige ervaring met Young Law. Er wordt goed meegedacht en uitgebreid de tijd genomen om de documenten door te nemen en toe te lichten.

Prijs kwaliteit is top

Ik had vooral gewoon iemand/een bedrijf nodig die wat ik in gedachten had op de juiste manier op papier kon zetten. YoungLaw kon dit en heeft dat op de juiste manier gedaan. Wel zelf even goed alles moeten controleren, maar dat is wat ik al vooraf verwachtte en ook qua prijs erg logisch. Heel fijn dat alles nog aangepast kon worden na feedback etc..

Prettige samenwerking

Ik ben zeer goed geholpen door Max en heb het persoonlijk gesprek als prettig ervaren. Max heeft alles goed vertaald naar 2 documenten aangepast aan mijn bedrijf. Zeer content mee.

Snelle, goede en betaalbare service

Mocht je er tegenop zien om je algemene voorwaarden zelf te schrijven (omdat je bv niet de kennis hebt) dan zeker laten doen door Young Law. Zeer goede, snelle en betaalbare service. Niet twijfelen dus maar gewoon doen :). Ik ben er iig blij mee en scheelde veel tijd en energie.

Wij zijn snel en accuraat geholpen. Na telefonisch contact was dezelfde dag het eerste contract al klaar. Alle aanpassingen zijn netjes verwerkt in het contract. Dat alles voor een zeer schappelijke prijs.

Goed mee gedacht met mijn specifieke eisen voor mijn producten.

Voor mijn website heb ik een specifiekere algemene voorwaarde nodig en privacy verklaring, omdat een abonnement verkoop. Om deze reden was het voor ons bedrijf essentieel dat er iemand goed met ons mee dacht over wat wij nodig hebben en wat er allemaal in moet staan. Een 'standaard' template was dan ook zeker geen optie voor ons. Dhr. M. Moret heeft ons dan ook super geholpen en een aantal zaken voor ons uitgezocht, dank daar voor. Als je het mij zou vragen, krijg je bij dit bedrijf de optimale prijskwaliteit verhouding.

Zeer prettige ervaring!

Meerdere malen met YoungLaw samengewerkt. Altijd als prettig ervaren!

Prettig en duidelijk

Ik heb met Max en Pascal een prettig gesprek gehad over het starterspakket dat ik voor mijn bedrijf heb aangeschaft. Er werd mij duidelijk uitgelegd waar ik op moest letten en de documenten werden zeer snel (ondanks de feestdagen) naar mij toegestuurd. Tijdens ons gesprek werd duidelijk dat ik ook een aantal extra documenten nodig had om aan alle eisen te voldoen. Hier zijn zij heel kordaat en klantvriendelijk mee omgesprongen. Bij een volgens juridisch stuk, zal ik geen seconde twijfelen om weer contact met hen op te nemen.

Persoonlijk en deskundig.

Erg prettig en deskundig geholpen.

Goed en snel geholpen. Bereikbaarheid en beantwoording erg snel. Ik ben dik tevreden.

Enorm goed!

Ik heb een enorm goede ervaring gehad met Young Law en in het speciaal met Fréderique. Na eerst een kort kennismakingsgesprek te hebben gevoerd wist zij eigenlijk alle ins en outs van ons bedrijf. Binnen een dag had ze een groot gedeelte van de Algemene Voorwaarden af. De volgende dag spaken we af om de Voorwaarden door te nemen. Iedere vraag die ik stelde werd goed onderbouwd beantwoord. Dank voor deze prettige samenwerking.

super geholpen

goede snelle service, zeer klantgericht en vriendelijk

Prettig contact met een prima resultaat

Denken goed mee, proberen het optimale na te streven, zijn prettig in de communicatie en schakelen snel. Ik heb contact gehad met Meredith en zij wist in een korte tijd onze wensen uitstekend op papier te zetten passende bij onze manier van werken.

Pluspunten

Zeer snelle reactie en opvolging. Erg prettig te woord gestaan en geholpen.

Momenteel geen suggesties.

Pluspunten

Snelle reacties, lossen problemen adequaat op.

Het was mij onduidelijk dat bij doe het zelf, de vertaling geen vaste prijs heeft. Leek mij juist logisch en goed te realiseren. Hierdoor kwam ik duurder uit, maar erg netjes opgelost door Young Law.

Pluspunten

Ze nemen echt de tijd voor je en beantwoorden al je vragen

Pluspunten

Duidelijke informatie op de website

Communicatie in de eerste lijn: na een mail en na een voicemail ben ik niet teruggebeld. Dat kan nieuwe potentiële klanten afschrikken. Wanneer dit goed was verlopen, had ik alle sterren gegeven.

Pluspunten

Zeer duidelijke heldere website. Nette tarieven. Goede nazorg na aanleiding van klacht.

Klantvriendelijkheid van aangewezen medewerker. Geen duidelijke informatie verschaffing aan leek bij te complexe opdracht.

Pluspunten

Behulpzaam

Pluspunten

Goed geholpen, snelle service. Ben geholpen door Koen die mijn vragen helder heeft beantwoord. Heb mijn documenten binnen 5 dagen ontvangen en heb geen vragen meer! Top

Pluspunten

goed geholpen en goed advies

N/A

Pluspunten

Snel klantgericht kundig

Meer aangeven wat ze kunnen

Pluspunten

Denkt mee en werkt snel.