WAAR IS Young Law GEBLEVEN ??

mails reageren ze niet emailadressen bestaan niet meer telefoon is niet meer actief, insta niet meer, Facebook is weg ik ben iig mijn geld kwijt , vrees ik ! Dikke 500€ voor een AGV opdracht, vooraf overgemaakt -in goed vertrouwen- aangezien de vorige keer mijn opdracht prima was verlopen....

Snel, makkelijk en professioneel

Ik heb mijn algemene voorwaarden laten opstellen door Young Law (maatwerk). Ik werd geholpen door Emma en de communicatie verliep erg prettig. Na het invullen van een vragenlijst, vond er een kort telefoongesprek plaats, en binnen no-time kreeg ik mijn AV toegestuurd. Zeker aan te raden!

Getipt door een collega om Young Law te benaderen voor mijn algemene voorwaarden. Prima service, ben deskundig geholpen door mevr. Ruya Ertugrul. Ruim voldoende mogelijkheden tot stellen van vragen, ze heeft mijn wensen netjes ingepast tot een goed eindproduct. Zeer tevreden.

Even opstarten, maar daarna heel goed geholpen

Na aanschaf van het Starterspakket zou ik binnen 24 uur gebeld worden, maar dit is niet gebeurd. Nadat ik zelf een paar keer contact heb opgenomen na ong. 3 weken uiteindelijk contact gekregen met Ruya. Die heeft vervolgens zeer vlot alle documenten uitgewerkt, aanpassingen toegepast en mijn vragen beantwoord. Ik zou Young Law zeker aan iedere startende ondernemer aanbevelen.

Fijne communicatie

Fijn in de communicatie en leveren goed werk!

Professioneel en vriendelijk

Hele fijne ervaring gehad met Young Law voor de opmaak van algemene voorwaarden. Ruya is vriendelijk en we hebben een fijne communicatie gehad waarbij ze onze vragen goed en helder beantwoordde.

Uitstekende communicatie en goed product geleverd

Ik ben erg tevreden over de samenwerking en eindproduct.

Het duurde even maar daarna goed geholpen

Na de aanschaf van een van de pakketten zou ik binnen 24 uur gebeld worden. Dit werd uiteindelijk 3 weken later nadat ik een paar keer zelf contact had opgenomen. Verbeterpuntje. Maar nadat het contact was gelegd ben ik goed, persoonlijk en vriendelijk geholpen.

Erg blij met het resultaat van Emma

Toen de opdracht werd opgepakt was er binnen no time een versie waar ik tevreden mee was

Zeer netjes en fijn geholpen. documenten zijn proffesioneel en compleet. Het is ook fijn dat je nog aanpassingen kan laten aanbrengen na de eerste check. Het duurde wel iets langer dan op de site staat aangegeven. Ik ben zeer tevreden met de geleverde dienst.

Heel goed geholpen door Emma van Young Law

Als ondernemer heb je andere dingen aan je hoofd dan Algemene Voorwaarden. Toch zijn ze onwijs belangrijk. Daarom heb ik mijn AV laten samenstellen door Young Law. Omdat mijn product (lampen op maat) best specifiek is, koos ik voor persoonlijke hulp bij het samenstellen. Dat werkte top, omdat ik al mijn vragen kon stellen en er voor mijn specifieke situatie extra tekst is toegevoegd. Ik heb nu een goed gevoel over mijn voorwaarden. Dank! Tatiana de Bruin - The Lamp Lab

Geleverd gekregen binnen de vooraf omschreven termijn

Emma heeft de algemene voorwaarden voor mij opgesteld. Exact 5 dagen na de gedane aanvraag kreeg ik een reactie met daarin een te beantwoorden vragenlijst welke nodig is om de algemene voorwaarden op te stellen. Enkele dagen later werd het concept geleverd. Na wat heen en weer gemail mbt mijn wensen en of deze juridisch rijmen, is het concept veranderd naar het eindproduct. Al met al tevreden over de geleverde diensten en met het scherpe tarief waar dit voor gedaan is!

Zeer tevreden over de algemene voorwaarden!

Ik heb voor mijn bedrijf algemene voorwaarden op laten stellen door Young Law. Dit advies had ik gekregen van een van de juristen omdat ik ga verkopen aan particulieren. Na meermalig contact met een van de juristen heeft hij hele mooie algemene voorwaarden afgeleverd. Ik zou Young Law aan iedere startende ondernemer aanbevelen die weinig kennis heeft van wetten en recht.

Goed en snel geholpen!

Ik had mijn algemene voorwaarden binnen een week in de mailbox. Na een kort telefoontje wist Emma precies hoe de algemene voorwaarden voor mijn bedrijf eruit moesten zien. Zelf heb ik geen verstand van zaken, dus heel fijn dat Emma dacht voorwaarden waar ik zelf niet bij stil had gestaan.

Goed contact en best snelle reactie als ik vragen had

Het was fijn dat als ik vragen had hier vrij snel reacties op kwamen Ook dat er uiteindelijk een mooi pakket aan documenten klaar waren

Zeer prettig

Werd op een hele fijne manier geholpen, namelijk dat Linda van Young Law veel geduld heeft getoont in mijn geval. Ze was pas blij als ik dat ook was. Kan ik erg waarderen.

Zeer slecht heb wat besteld en je hoort niks van ze

Zeer zeer slecht heb een bestelling gedaan voor maatwerk. Er wordt niet binnen 24 uur contact op genomen sterker nog er wordt helemaal geen contact op genomen. Ze zijn niet te bereiken en reageren niet op de mail. Ik ga stappen ondernemen om toch mijn geld terug te krijgen want dit is ronduit respectloos ik kan snappen dat het druk is maar dan kan er toch wel gewoon gereageerd worden?

Zeer goed qua communicatie en afhandeling

Wat een fijne samenwerking was dit! Van begin tot eind een goeie communicatie en de afhandeling daarvan ook! Daarnaast was het ook snel geregeld! Ben zeer tevreden! Volgende keer weer!

Ik had niet verwacht er zelf uit te komen maar ze hebben het je echt zo makkelijk mogelijk gemaakt!!

Eerst werd ik telefonisch goed en vriendelijk op weg geholpen met het kiezen van de juiste documenten. Hoewel ik niet had verwacht dat het volledig zelf zou gaan lukken, omdat ik hier simpelweg geen kaas van heb gegeten, is het me heel goed afgegaan en had ik in een paar uur alle documenten die ik nodig had! 1 document, de coockiebanner, werd door young law gemaakt en ook die was met 1 dag klaar!! Super ervaring!

Letterlijk: top service, en dat voor één prijs. Dus geen nacalculaties.

Voor mijn online webshop in nieuwe én tweedehands goederen die ik wereldwijd verstuur, wilde ik mijn algemene voorwaarden graag kloppend hebben. Ik heb daarom 80 Euro extra betaald en het maatwerk pakket genomen, inclusief een juridisch specialist. Ik heb wel drie of vier keer om aanpassingen gevraagd, en Younglaw is net zo lang voor me bezig geweest tot het voor mij helemaal naar wens was, uiteraard binnen de wettelijke kaders. En wanneer iets wettelijk niet mogelijk was, werd ik netjes geïnformeerd waarom iets niet kon en wat ik in plaats daarvan wel kon doen. En dat allemaal voor hetzelfde bedrag. Younglaw bewijst dat kwaliteit maatwerk niet altijd de hoofdprijs hoeft te kosten. Een aanrader!!

Prettig en relaxt contact.

Een prettig en relaxt contact bij het opstellen van Algemene Voorwaarden en in begrijpelijk Nederlands. Voor herhaling vatbaar bij het evt. opstellen van andere documenten.

Goed geregeld

Goede en kundige hulp gekregen bij het opstellen van mijn algemene voorwaarden. Het was fijn om het niet zelf te hoeven uitvogelen maar gewoon mijn vragen te kunnen stellen aan iemand die er verstand van heeft.

Max is een topper! Young Law is een aanrader voor elke ondernemer

Ik heb tweemaal op een erg fijne manier met Max Moret van Young Law mogen samenwerken. Max heeft de eerste keer algemene voorwaarden voor mij opgesteld, waar ik erg tevreden over was. Vervolgens heb ik in overleg ook de opdracht voor een onderhoudscontract bij hem neergelegd. Tijdens een telefonisch gesprek werd duidelijk dat ik een combinatie van een SLA en overeenkomst van opdracht nodig zou hebben voor mijn doeleinden. Max heeft dit document volledig voor mij op maat gemaakt en ik had de kans om meermaals feedback te geven of vragen te stellen. Erg blij met beide documenten, nu kan ik weer met volle zekerheid ondernemen. Heel veel dank!

Kundige medewerker

Ik heb het contact als prettig ervaren. Ook heb ik duidelijk antwoord gekregen op al mijn vragen.

Fantastische service

Na het starten van mijn eigen bedrijf is er veel op mij gekomen. Ik dacht dat ik alle juridische documenten goed op orde had. Toch bleek mijn algemene voorwaarden minder goed te zijn dan ik dacht. Met de hulp van de juristen van Young Law is mijn algemene voorwaarden nu perfect afgesteld en ben ik veel onnodig werk voorkomen.