Geweldig, klantvriendelijk en perfect meegedacht

Contact gehad met Max, op basis van onze wensen is er zeer snel een aanpassing gedaan in onze algemene voorwaarden. Op basis van de prijs was ik vrij sceptisch, gelukkig is het tegendeel waar. De kwaliteit is uitmuntend en de bijgevoegde artikelen zijn specifiek toegepast op onze wensen en situatie!! Max bedankt voor het snelle schakelen en de kwaliteit!

Deskundig en snel!

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik de samenwerking met Young Law als zeer deskundig, vriendelijk, snel en flexibel heb ervaren bij het maken van de algemene voorwaarden 'op maat' voor ons bedrijf. Ik kan deze dienstverlening dan ook van harte aanbevelen! Goed en slim concept...

Vlotte en duidelijke communicatie.

Een prima samenwerking met Anouk. Mocht ik weer iets nodig zijn, zal ik jullie weer benaderen.

Deskundige en laagdrempelige hulp bij opstellen AV

Wij waren op zoek naar een partij voor het opstellen van Algemene voorwaarden voor ons bedrijf. Zowel AV naar de eindklant als richting de leveranciers. De AV moesten op maat worden geschreven. Young Law heeft goed meegedacht, diverse malen gereviewd en uiteindelijk goede voorwaarden opgeleverd. Alles binnen gewenste tijdsbestek. Prettige, laagdrempelige communicatie. Wij raden Young Law aan!

Erg prettig

Ik heb de hulp die ik gekregen heb als zeer prettig ervaren. Ik zou zeker nog een keer gebruik maken van de diensten van Younglaw.

Voor dit bedrag een algemene voorwaarde op maat realiseren is echt aan te raden! Wij werden de volgende werkdag al gemaild om een formulier in te vullen en een gesprek in te plannen. Na het geplande gesprek kregen wij dezelfde dag al de voorwaarde. TOP!

Gemakkelijk en goed afgestemd

Prettig in omgang, duidelijke communicatie en tot in de puntjes uitgewerkt. Juristen die met je meedenken en je goed begeleiden. Fijn ook dat je 1 vaste aanspreek punt hebt.

Meer dan prima dienstverlening, ben erg content met het resultaat.

Prettige communicatie en gaan pro actief te werk. Na een intake had men binnen korte tijd (in mijn geval ALV's) uitgewerkt om te reviewen. Alles werd toegelicht en aanvullende wensen werden er aan toegevoegd tot een sluitend geheel.

Prettige samenwerking

Goed geholpen door Hidde, goede service en zeer klantgericht en vriendelijk. Tevreden over het verloop

Duidelijk, open en eerlijk

Via ZZP NL in contact gekomen met Young Law en dan met name Max Moret. Eerst een zeer prettig telefoongesprek gehad. Duidelijk verhaal over wat wel kan en wat niet. Hierna zeer snel een eerste versie van de documenten met de benodigde uitleg in de kanttekening. Verdere communicatie verliep via de kanttekening, en ook hierbij werd ik gehoord. Alles werd netjes verwerkt en uitgelegd. Zeer tevreden over het verloop hiervan.

Fijn, makkelijk en snelle samenwerking

Fijne samenwerking, goede communicatie en zeer tevreden met onze algemene voorwaarden document. Mochten wij nog andere documenten nodig hebben in de toekomst zullen wij deze zeker weer hier laten maken.

Service op maat

Op maat gemaakte algemene voorwaarden. Ruim overleg. Ruimte voor aanpassingen achteraf mogelijk.

Uitstekende prijs/kwaliteits verhouding met goede communicatie

Betrof maatwerk m.b.t. algemene voorwaarden voor een vereniging van IT-gebruikers. Na aanlevering originele voorwaarden, met uitleg van onze uitdagingen, binnen zeer korte tijd een document, met uitleg en duidingen. Na 2 iteraties definitief document. Wordt goed meegedacht, en adviezen gegeven. Aanrader. Maximale ster-score, zeker door prijs/kwaliteit verhouding.

Hele professionele en vriendelijke begeleiding!

Ik heb een hele prettige ervaring met Young Law. Er wordt goed meegedacht en uitgebreid de tijd genomen om de documenten door te nemen en toe te lichten.

Prijs kwaliteit is top

Ik had vooral gewoon iemand/een bedrijf nodig die wat ik in gedachten had op de juiste manier op papier kon zetten. YoungLaw kon dit en heeft dat op de juiste manier gedaan. Wel zelf even goed alles moeten controleren, maar dat is wat ik al vooraf verwachtte en ook qua prijs erg logisch. Heel fijn dat alles nog aangepast kon worden na feedback etc..

Prettige samenwerking

Ik ben zeer goed geholpen door Max en heb het persoonlijk gesprek als prettig ervaren. Max heeft alles goed vertaald naar 2 documenten aangepast aan mijn bedrijf. Zeer content mee.

Snelle, goede en betaalbare service

Mocht je er tegenop zien om je algemene voorwaarden zelf te schrijven (omdat je bv niet de kennis hebt) dan zeker laten doen door Young Law. Zeer goede, snelle en betaalbare service. Niet twijfelen dus maar gewoon doen :). Ik ben er iig blij mee en scheelde veel tijd en energie.

Wij zijn snel en accuraat geholpen. Na telefonisch contact was dezelfde dag het eerste contract al klaar. Alle aanpassingen zijn netjes verwerkt in het contract. Dat alles voor een zeer schappelijke prijs.

Goed mee gedacht met mijn specifieke eisen voor mijn producten.

Voor mijn website heb ik een specifiekere algemene voorwaarde nodig en privacy verklaring, omdat een abonnement verkoop. Om deze reden was het voor ons bedrijf essentieel dat er iemand goed met ons mee dacht over wat wij nodig hebben en wat er allemaal in moet staan. Een 'standaard' template was dan ook zeker geen optie voor ons. Dhr. M. Moret heeft ons dan ook super geholpen en een aantal zaken voor ons uitgezocht, dank daar voor. Als je het mij zou vragen, krijg je bij dit bedrijf de optimale prijskwaliteit verhouding.

Zeer prettige ervaring!

Meerdere malen met YoungLaw samengewerkt. Altijd als prettig ervaren!

Prettig en duidelijk

Ik heb met Max en Pascal een prettig gesprek gehad over het starterspakket dat ik voor mijn bedrijf heb aangeschaft. Er werd mij duidelijk uitgelegd waar ik op moest letten en de documenten werden zeer snel (ondanks de feestdagen) naar mij toegestuurd. Tijdens ons gesprek werd duidelijk dat ik ook een aantal extra documenten nodig had om aan alle eisen te voldoen. Hier zijn zij heel kordaat en klantvriendelijk mee omgesprongen. Bij een volgens juridisch stuk, zal ik geen seconde twijfelen om weer contact met hen op te nemen.

Persoonlijk en deskundig.

Erg prettig en deskundig geholpen.

Goed en snel geholpen. Bereikbaarheid en beantwoording erg snel. Ik ben dik tevreden.

Enorm goed!

Ik heb een enorm goede ervaring gehad met Young Law en in het speciaal met Fréderique. Na eerst een kort kennismakingsgesprek te hebben gevoerd wist zij eigenlijk alle ins en outs van ons bedrijf. Binnen een dag had ze een groot gedeelte van de Algemene Voorwaarden af. De volgende dag spaken we af om de Voorwaarden door te nemen. Iedere vraag die ik stelde werd goed onderbouwd beantwoord. Dank voor deze prettige samenwerking.

super geholpen

goede snelle service, zeer klantgericht en vriendelijk