Mooie lichtjes en super snel geleverd!

snel en goed

Snelle levering en kwaliteit

Erg blij met onze aankoop!

Snelle levering en zeer blij met de verlichting. Geeft heel mooi, sfeervol licht. Kabel is van degelijke kwaliteit. Ik zou dit iedereen aanraden die van sfeer in de tuin houdt.

Goede service en goed produkt.

Ik ben zeer tevreden over het product de snelle levering.

Mooie lichtkabel en een super snelle reactie op een e-mail. Een afsluitrubber was ingescheurd, kreeg de volgende dag al 5 nieuwe toegestuurd.

Afgelopen week prikabel 2 x 35 Meter aangeschaft toen nog nabestelling van 15 meter gedaan duidelijke info op de site hoe te verlengen HEEL BLIJ MEE

voor onze nieuwe veranda op zoek naar een degelijke sfeerverlichting en kwamen al snel uit op prikkabelLED. Nog even contact gehad wat betreft de lengte aangezien de kabel van onze voorkeur niet op voorraad was. Daarna toch gekozen voor een andere lengte van 15 meter met 30 lampjes. We hebben nu de helft van onze veranda voorzien van lampjes. Snelle levering, samen met mijn man opgehangen, ook de verlengkabel gebruikt. Het ziet er prachtig uit! Fijn ook dat deze lampjes gewoon vervangen kunnen worden! Aangesloten op een klik aan klik uit systeem!

Snel geleverd, voldeed volledig en er zaten zelfs nog extra reserve lampjes bij.

Snelle levering....

Top levering, volgende dag in huis.... alleen een lampje was helaas kapot! Beter een extra bestellen, had precies het aantal besteld wat ik nodig had....

Mooi product, snel geleverd!

Hele mooie kwalitatief goede kabel. Ik heb de lampjes van 1 watt in warm wit (kaarslicht). Ziet er echt top uit.

Positief

Snelle levering, goed materiaal

Prima!!

Goede serv8ce, levering en product.

Snelle levering. Goede kwaliteit led lampen voor prikkabel. 2w lampen besteld. Mooi gezellig licht voor op het terras.

Bestelling snel geleverd! Mooie lampjes, ziet er top uit! Bedankt! We zullen zo spoedig ophangen !

Snel, correct en degelijk materiaal.

Zoals in de titel beschreven en reageren direct op uw email als je vragen hebt. Super

Supersnelle levering!

Supersnelle levering en een duidelijke website!

erg tevreden, makkelijk te monteren, vlotte levering

idem zoals vermeld

Snelle service!

Duidelijke site, snelle levering. Goede kwaliteit.

Ik ben heel tevreden

Ik ben heel tevreden over jullie

Snelle levering, product nog niet getest

De levering was erg snel. Product ziet er goed uit op het eerste oog. Prikkabel wil te snel een review hebben en blijft ‘pushen’. Dus bij deze :). Product zelf nog niet kunnen testen.

Zéér snelle levering én zeer mooie lampjes!

Snelle levering, zeer mooie lampjes!

Zeer klantvriendelijk en goede service!

Complimenten voor de klantvriendelijkheid, service en snelle verzending!

Super mooi effect voor buitenverlichting

Goeie ervaring, voldoet aan de verwachtingen.

goed verpakt en snelle levering

Goed verpakt ontvangen. De kabel en lampen zijn los dus je hebt er even werk aan maar het resultaat is erg mooi.

Over PrikkabelLED

PrikkabelLED.nl is specialist op het gebied van LED verlichting. Door haar focus op LED verlichting en de scherpe prijs-kwaliteitverhouding streven we ernaar om energiezuinige producten betaalbaar te maken voor iedereen.