Snelle levering en prima kwaliteit.

Ik heb een prikkabel met ledlampjes besteld. Deze is keurig de volgende dag geleverd met zelfs nog 1 reserve lampje extra.

Top, snel en goed geleverd!

Mooie prikkabel besteld van 5 meter en fluimend les fittingen. Mooi, stevig duurzaam en toch betaalbaar product!

Top. Supersnelle service

👍

Keurig service

Nette snelle levering

Snelle levering, goeie kwaliteit

Duidelijke website, waar alle verschillende opties (en het zijn er veel!) helder zijn weergegeven voor een leek als ik. Dan nog eens een snelle levering en een extraatje, super gedaan. :)

Snel, netjes en goed

Fijn dat wat ik op de site zag ook klopte met de kleuren in het echt! Zeer tevreden.

Site erg duidelijk om te bestellen. Nette levering en alles netjes verpakt zeker een aanrader.

Mooi warm licht! Misschien is het handig om erbij te melden dat e de lampjes stevig moet aandraaien. Dan past gaan ze branden. 😅 Mvg

Goede kwaliteit en tegen afgesproken tijd van levering

Snel accuraat en lijkt op goede kwaliteit. Net geïnstalleerd en erg blij mee. De achtertuin is een f

Prima kwaliteit. Precies wat we zochten. Lampjes met lens zijn ook helemaal top

mijn ervaring met dit bedrijf is goed

PrikkabelLED heeft zeer snelle service en kwaliteit is goed

Om 21.00 besteld en de volgende dag in huis. Super kwaliteit.

Mooie led prikkabel

Sinds een week hangt de 15 meter led prikkabel in de tuin. De led filament lampjes hebben een mooie warme uitstraling. Zeker een aanrader om je tuin gezellig te maken

Perfect !

Goede website en service, snel, betrouwbaar, kwaliteit.

Netjes en zorgvuldig bedrijf.

Goede kwaliteit

Erg blij met mn lichtsnoer. Precies zoals je ziet in de horeca.

Goede omschrijvingen, betrouwbare levering en goede kwaliteit

Goede kwaliteit prikkabel, betrouwbare levering. Ook fijne omschrijving op de website; duidelijk wat ik nodig had.

Keurige kwaliteit, service en prijs

Prikkabel 10m besteld. Voor deze nette prijs zeer te spreken over de kwaliteit van de kabel en lampen. Uitgebreid assortiment. Duidelijke website. Snelle levering. Reservelamp en waterdichte kap standaard bijgeleverd. Heldere instructie voor montage. Meer dan tevreden!

Prachtig sfeerlicht en goed verpakt

Super blij met het einsresultaat

Snelle en correcte service

Mijn bestelling werd zeer professioneel verwerkt en geleverd. Ik bestel hier zeker opnieuw.

Bij de snelle levering zaten reserve onderdelen zonder dat dit gevraagd was en/of vermeld werd bij de bestelling. Dat is meedenken en professioneel handelen. Top!

Zeer behulpzaam

Lang gechat met één van de medewerkers over de tuinlampjes. Er werd mee gedacht en zelfs een korting aangeboden. Vriendelijk en behulpzaam!

Snelle bezorging, alles compleet en tevens een reserve lamp en fitting meegeleverd. Helemaal top!!

Mooie lichtkabel van goede kwaliteit

Prima informatie over de levering, levering zelf punctueel en blij met de uitstraling van het licht op mijn dakterras. Let op dat je lampjes flink aan moet draaien

vriendelijk en een zeer goede communicatie