Top kwaliteit, snelle levering, aan te raden

We hebben een 25m prikkabelset besteld, alles werd de volgende dag geleverd. Goede kwaliteit en heel erg blij mee. Het staat super leuk op ons dakterras.

Snel en correct !

Goede producten én snelle en correcte service. Er ontbrak 1 sluitingsringetje: dit gemeld en onmiddellijk werd een vervanging gestuurd. Perfect !

Ik had vragen. Zeer snel iemand met kennis aan de lijn gehad. Product welke ik wilde hebben was (nog) niet leverbaar. Verkoopster heeft alternatief aangeboden. Product besteld en binnen 48 uur keurig aangeleverd. Ziet er allemaal netjes en degelijk uit.

Super snel en betrouwbaar en TOP kwaliteit

Wij kregen jullie aanbevolen door een professionele bedrijf en zijn zeer tevreden. Super snelle levering, keuring ingepakt en een Top product.

GE-WEL-DIG!

Dit is hoe online bestellingen gedaan dienen te worden! Kort, duidelijk en zeer klantgericht. Erg behulpzaam daar waar nodig. Opvallend professioneel Dank

Prima ledkabel!

Prima ledkabel, even werk om alle lampen in de fittingen te draaien, maar dan heb je ook wat.

Mooi materiaal met een duidelijk nederlangstalige instructie

Producten zijn correctgeleverd en LED lampen met de kaarslicht kleur geven goed en mooi licht buiten on de overkapping.

Super goede en snelle service!

wij hadden eerst een prikkabel besteld met 40 lampjes maar deze bleek teveel licht te geven en ook de kleur was niet mooi. We mochten alles terug sturen en inruilen voor een andere.met.minder lichtjes en ander kleur warmte. Dit is alles was in een paar dagen geregeld!

goede feedback, mooie spullen

Omdat ik er niet helemaal uit kwam heb ik gebeld; erg behulpzaam met wat ik precies nodig zou hebben! Snelle levering

Wat ik bestelde is volgens afspraak geleverd

Mooie lichtjes en super snel geleverd!

top

snel en goed

Snelle levering en kwaliteit

Erg blij met onze aankoop!

Snelle levering en zeer blij met de verlichting. Geeft heel mooi, sfeervol licht. Kabel is van degelijke kwaliteit. Ik zou dit iedereen aanraden die van sfeer in de tuin houdt.

Goede service en goed produkt.

Ik ben zeer tevreden over het product de snelle levering.

Mooie lichtkabel en een super snelle reactie op een e-mail. Een afsluitrubber was ingescheurd, kreeg de volgende dag al 5 nieuwe toegestuurd.

Afgelopen week prikabel 2 x 35 Meter aangeschaft toen nog nabestelling van 15 meter gedaan duidelijke info op de site hoe te verlengen HEEL BLIJ MEE

voor onze nieuwe veranda op zoek naar een degelijke sfeerverlichting en kwamen al snel uit op prikkabelLED. Nog even contact gehad wat betreft de lengte aangezien de kabel van onze voorkeur niet op voorraad was. Daarna toch gekozen voor een andere lengte van 15 meter met 30 lampjes. We hebben nu de helft van onze veranda voorzien van lampjes. Snelle levering, samen met mijn man opgehangen, ook de verlengkabel gebruikt. Het ziet er prachtig uit! Fijn ook dat deze lampjes gewoon vervangen kunnen worden! Aangesloten op een klik aan klik uit systeem!

Snel geleverd, voldeed volledig en er zaten zelfs nog extra reserve lampjes bij.

Snelle levering....

Top levering, volgende dag in huis.... alleen een lampje was helaas kapot! Beter een extra bestellen, had precies het aantal besteld wat ik nodig had....

Mooi product, snel geleverd!

Hele mooie kwalitatief goede kabel. Ik heb de lampjes van 1 watt in warm wit (kaarslicht). Ziet er echt top uit.

Positief

Snelle levering, goed materiaal

Prima!!

Goede serv8ce, levering en product.

Snelle levering. Goede kwaliteit led lampen voor prikkabel. 2w lampen besteld. Mooi gezellig licht voor op het terras.

Bestelling snel geleverd! Mooie lampjes, ziet er top uit! Bedankt! We zullen zo spoedig ophangen !

Over PrikkabelLED

PrikkabelLED.nl is specialist op het gebied van LED verlichting. Door haar focus op LED verlichting en de scherpe prijs-kwaliteitverhouding streven we ernaar om energiezuinige producten betaalbaar te maken voor iedereen.