Topteam met breed assortiment artikelen

Altijd top service !

Snelle verzending, uitstekende service!

prettige samenwerking!

Super!!!!

Het wordt altijd netjes bezorgt en op de eerste verdieping gebracht. Heel fijn. Vriendelijke bezorgers!

Deskundig en behulpzaam

Langer de Jong is een deskundige organisatie waar service en oplossingsgericht hoog in het vaandel staan. Prima nazorg!

Keurige snelle en volledige service

Altijd compleet en keurig op tijd!

Betrouwbaar

Ik vraag me serieus wel eens af hoe ze het voor elkaar krijgen om zo weinig backorders te hebben, alles wordt keurig een dag na bestelling geleverd. En niet bij één filiaal, maar bij alle filialen van ons waar ik voor bestel. Topservice. En mocht er een keer iets niet kloppen, dan wordt het ook heel snel opgelost.

Vriendelijke mensen.

Ze zijn nooit te beroerd om alles op de eerste verdieping te brengen. Super.

Makkelijk en snel

Makkelijke en snelle bediening

De website werkt echt briljant!!

De website is super snel en makkelijk te bedienen. Heel fijn dit!!!!

Doet precies zoals afgesproken

Nooit ook maar een dag te laat, alles precies zoals afspraak, en dat al jaren achter elkaar.

Leveringen verlopen eigenlijk altijd soepel en de producten zijn op voorraad. Een goede partner!

goede service

goede service u vraagt zij draaien TOP en zeer zeker vriendelijk personeel

zeer tevreden over de sevice, en een hele goede klantvriendelijkheid.

Zowel de dames aan de telefoon (ik heb alleen dames gesproken.), als de bezorgers zijn erg aardig en vriendelijk.

Pluspunten

leveringen altijd keurig op tijd aardige medewerkers ruime keuze en handige website

kantoorartikelen in het assortiment opnemen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik zou graag op de website willen zien of, en in welke hoeveelheid een produkt op voorraad is.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

wat je maar wilt dat kunnen ze voor je bestellen Top!!!!

Ga vooral zo door!

Pluspunten

gewoon en no-nonsens beddrijf, doen wat ze beloven

vooral zo doorgaan

Pluspunten

Snel geleverd en aardige mensen.

Heel af en toe foute levering. Mensen die de orders picken, moeten producten goed controleren, voordat het weg gaat. Verder worden fouten goed opgelost.

Pluspunten

Snelle levering, denken altijd met je mee als er iets niet meer is om een alternatief te leveren, erg vriendelijke telefonische verkoop

Pluspunten

op vrijdag bestellen en op maandag in huis. Mocht er een artikel niet hoor je het meteen . Er wordt ook moeite gedaan om het alsnog te leveren. Vriendelijke klantenservice, vlotte behandeling top

Pluspunten

Vrijdags bestellen , op maandag geleverd, kan niet sneller.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Betrouwbaar, levering tot in de keuken. Snelle lijnen door 1 aanspreekpunt! Super service!

Over Langerak de Jong B.V.

Langerak de Jong is een servicegerichte groothandel in Zoetermeer. Onze specialisatie is de verkoop en verhuur van een nieuwe koffiemachine, ons eigen merk koffie Primo Bravo en kantinebenodigdheden. Klanten bestellen online in onze webshop. Langerak de Jong investeert in persoonlijke aandacht voor klanten en heeft een scherp oog voor het prijsbeleid. Daarnaast steken we tijd en energie in duurzaam ondernemen. Bijvoorbeeld voor een Gezonde Schoolkantine en extra aandacht voor duurzame producten. Denk hierbij aan fairtrade koffie van bijvoorbeeld Douwe Egberts, of een recyclebare Jura koffiemachine of Franke koffiemachine. Langerak de Jong is een familiebedrijf en is opgericht in 1923."