Persoonlijke service, heerlijke smaken, prachtig product

Mijn ervaringen met Personal Protein zijn super. Overzichtelijke website, gevarieerd aanbod, eenvoudigweg kiezen en bestellen. Bij producten zit altijd een persoonlijke noot van de organisatie waardoor ik me zeer gewaardeerd als klant voel. Door de verschillende smaakjes is elke dag weer een feest. Ik heb ook duidelijk een favoriet: blueberry. Dat flesje is veel te snel leeg naar mijn zin! Maar de apple cinnamon kan ik ook zeker aanraden.

Nou ik heb al een tijdje whey eiwitten en de pannenkoeken van jullie en ik ben zeer tevreden over jullie producten. Echt top. De smaken zijn heerlijk en afwisselend

Zeer veel smaak

Er zit veel smaak aan de flavor shots. Heel lekker in de kwark of bijvoorbeeld een bananenbrood.

Ik heb de protein milkshake en pancakes gekocht en ze zijn zoo lekker! Zeker de milkshake! Die smaakt net als een echte milkshake en dan zeker met de aardbeien smaak is een aanrader (:

Snelle levering en echt lekkere poeder

Echt een heerlijke eiwitpoeder, klont niet en makkelijk klaar te maken. Zeker een aanrader icm de smaakjes die je erin kan doen

Heerlijk en gezond

Zowel de pannenkoekenmix als de proteïne repen zijn ontze lekker en zitten boordevol eiwitten. Doordat ik sinds kort meer bewust bezig ben met mijn voedi bleek ik veel moeite te hebben om genoeg eiwejtt binnen te krijgen. Met deze mix en repen is dit verleden tijd!

Prima product, goed verpakt en geseald. In de pot zit ook een handig maatschepje. Leuke persoonlijke kaart in de doos en leuke tekst op de doos voor de pakketbezorger! Ik hoop dat ze het ook lezen.... echt uniek, hier is goed over nagedacht!

Kwaliteit en lekker

RUime keuze en snelle levering

De sojashake is lekker vol en romig, en heeft een fijne structuur die niet korrelig is. De smaakjes zijn heerlijk en de verpakking zag er ook nog eens leuk uit.

Natural smaken echt lekker!

De afwisseling van smaken maakt het naast vol te houden ook leuker om de shake te maken. ‘Wat zal ik nu eens nemen?’ Ook neutraal gebruik ik de poeder door gerechten en dat werkt perfect omdat het de smaak van andere ingrediënten niet beïnvloedt.

Geweldig!!!!!!

Supersnelle levering van de producten. Ennnnnn de granola OMG heerlijk en jullie smaakjes voor in de shake, kwark e.d. heerlijk

Altijd kwaliteit

Altijd goede kwaliteit van PP. super.

Fijne producten en mensen die met jee meedenken

Laatste keer eiwitshake besteld van erwten. Er zat een extra smaakje bij. Ze dacht dat die er beter bij zou passen.

Supersnelle levering

Volgende dag was mijn bestelling al geleverd , met een persoonlijke boodschap erbij. Van mijn bestelling waren ze één dingetje vergeten. Dit heb ik gemaild en ook dit was binnen no time opgelost, ook weer met een heel vriendelijk briefje erbij. Ik voel me hier echt klant i.p.v. een nummer. Top!

Heerlijke smaken ervaring!

Zie boven

Perfectie in een ton!

Proteïne met de smaak die jij wil! Het is gedaan met bingeeating. Blij mee! Goede smaken en fijn laag in koolhydraten

Fantastische smaken - Met de 4 pack goed af te wisselen!

Ivm vakantie in buitenland kunnen we de smaakmakers wel gebruiken in de Franse yoghurt of een lekker drankje maken met water. Super! Ben blij met de producten in mn koffer :-) groetjes van Denise

Een verassend goed begin

Ik ontving de spullen zeer snel en zo goed verpakt en compleet met boekje over uitleg artikelen en zo fijn een handgeschreven kaart met een persoonlijke noot.

Fijne producten en super snel geleverd!

Ik bestel Whey Proteïne en flavor shots. Oprecht lekker in een shake en flesjes zien er uit om op te eten…;)

Vlotte bezorging van super producten

Ik heb wederom shotjes besteld en whey poeder. Nieuwe verrassende smaken en zoals altijd keurig en snel bezorgd. Altijd met een persoonlijk kaartje. Top!!

Twee x is scheepsrecht :p

Ik had een bestelling gedaan, maar er was iets mis gegaan met de flavordrops. Deze wel meteen nageleverd gekregen.

Dubbel

Ik heb twee dingen besteld, waaronder de multivitamine. Die is echter niet geleverd, in plaats daarvan ontving ik de Omega 3 softgels. Dat kan gebeuren natuurlijk. Ik heb gelijk een e-mail gestuurd over hoe dit op te lossen en wanneer ik de multivitamine ontvang. Daarop echter nog steeds geen reactie ontvangen en dan verbaast het me wel dat ik een e-mail krijg over het schrijven van een beoordeling...

Lisette! Wat vervelend dat het niet helemaal goed is gegaan met de levering met de bestelling, maar ook niet met de afhandeling daarvan. Ik kan alleen nergens een mailtje of berichtje van je terug vinden in ons systeem. Heb je deze naar het juiste e-mailadres gestuurd (info@personalprotein.nl)? En zou je deze anders nogmaals door willen sturen, dan ga ik er voor zorgen dat het alsnog snel opgelost voor je zodat je weer happy bent :) Groetjes Ewout

Super bedrijf

Het fijne van personal protein vind ik dat ze uitgebreid assortiment hebben en de prijzen zijn ook aantrekkelijk.

Super tevreden!

Snelle levering en perfecte producten.