Laden reviews...
Laden reviews...
536 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reacties benadrukken vaak de hoge kwaliteit van de producten en de ruime smaakkeuze. Snelle levering en goede klantenservice komen meerdere keren terug. Het bestelproces op de website wordt als makkelijk en overzichtelijk ervaren. De algehele ervaring is overwegend positief.
Geen woorden voor
Beveelt aan
26 June 2026
Yvonne
Kampen
Zoals eigenlijk altijd prima om te bestellen. Alleen de optie om geen flavour shots mee te bestellen mis ik.
Beveelt aan
23 June 2026
Kees
Veenendaal
Ik was sceptisch over de smaken maar ze zijn erg lekker. Mooi concept. Ik heb de pure isolate whey gekocht en ben blij met de prijs kwaliteit verhouding.
Beveelt aan
23 June 2026
Lars
Amstelveen
Werkt top. Jammer dat niet los te bestellen is zonder Flavour Shot.
Beveelt aan
22 June 2026
Saskia
Den Bosch
Producten top! Alleen verzendkosten belachelijk duur voor een brievenbus pakketje
Beveelt aan
21 June 2026
Klakie
Laren
Levering was snel en enorm goede prijs voor de kwaliteit. Ook gratis producten erbij gekregen om smaak aan de proteïne poeder te geven.
Beveelt aan
21 June 2026
Jamie
Zaandam
Mijn verwachting over het product zijn volledig ingelost
Beveelt aan
20 June 2026
Veronique
Merksem
Snelle levering, makkelijk besteld, duidelijke mailtjes Ik heb oa het proteïne water besteld. Erg lekker maar wel duur.
Beveelt aan
19 June 2026
Linda
Rijen
Ik heb zowel de vanille en chocolade en beide zijn lekker van smaak en klontert niet.
Beveelt aan
17 June 2026
Tine
België
Prima producten en snelle bezorging! Ik vind het wel aan de dure kant, maar je krijgt er wel kwaliteit voor terug.
Beveelt aan
17 June 2026
Ghiz
Rotterdam
Het product bevalt prima. Is goed door de skyr te mengen zonder klontjes
Beveelt aan
16 June 2026
Tjitske
Marknesse
Product en levering zijn beiden prima. Ik heb maar een opmerking, waarom krijgen wij een maatlepel van 50g terwijl de aanbevolen hoeveelheid, porties van 30g zijn?
Beveelt aan
16 June 2026
Gerard
Kaatsheuvel
snelle levering, altijd goed
Beveelt aan
16 June 2026
Remco
Moerdijk
Mega fijn, niet klonterende bakeiwit. Zowel door zuivel, maar zeker ook om mee te bakken. Levering zeer snel, top!
Beveelt aan
15 June 2026
Petra
Oudewater
Goede smaak! Er is maar een klein beetje nodig voor een goede zoete smaak, aanrader :)
Beveelt aan
15 June 2026
Isa
Hazerswoude-Rijndijk
Goeie website , makkelijk bestellen, snelle levering
Beveelt aan
15 June 2026
Jolanda
Renswoude
Hier mijn proteïne potten besteld hun waren de enige die ze hadden. Eerste keer dat ik iets bestel bij dit bedrijf , moet zeggen andere bedrijven kunnen voorbeeld nemen voor de service en levering! Top gedaan!!! ga zo door !
Beveelt aan
14 June 2026
Huseyin
Rotterdam
Ik koop altijd het bakeiwit van Lot Beukers. Hiermee komen jullie voor mij in de top 10. Het beste eiwitpoeder ooit gemaakt!
Beveelt aan
13 June 2026
Nelleke
Ijsselstein
Voor mij de ideale manier om eiwitten binnen te krijgen.
Beveelt aan
11 June 2026
Pamela
Siebengewald
De pot smaakt niet na speculoos. Ze zetten in de beschrijving dat je het door kwark en yoghurt kan doen. Dit is echt niet lekker en smaakt nergens naar. Je stuurt een mail met je klacht en krijgt als antwoord het product is ook alleen om mee te bakken . Zet dan niet in de beschrijving dat je het door de kwark en yoghurt kan doen. Heb nu een hoop geld weggegooid en kon het product niet terug sturen voor compensatie
Beveelt niet aan
10 June 2026
B
Amstelveen
Naar mijn mening de beste en hoogste in zijn prijs kwaliteit klasse
Beveelt aan
7 June 2026
Selma
Middelburg
Het was even uitproberen hoeveel ik in de kwark deed, ook gebruik ik lijnzaad hennep en ciazaad. Ik doe een half schepje.
Beveelt aan
7 June 2026
Marja
DEN HELDER
Kwaliteit, smaak, structuur, volle smaak... alles in één glas proteïneshake.
Beveelt aan
6 June 2026
Branka
Dordrecht
En heel snel met leveren, ben heel tevreden
Beveelt aan
5 June 2026
Ingrid
Purmerend
Bestellen ging gemakkelijk, levering was op tijd en snel. De producten die ik heb gekozen (bakpoeders ism Lot Beukers) zijn ontzettend fijn. Ik koos voor vanille, chocola en speculoos om af te wisselen maar vooral om meer eiwitten binnen te krijgen. Fijn van structuur, het mengt makkelijk en de smaak is goed. Geen nasmaak wat ik wel vaker heb moeten ervaren. I Je kan het mengen met kwark, door een smoothie of in baksels. k kan iedereen deze producten aanraden.
Beveelt aan
5 June 2026
Barbara
Utrecht
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops