Heerlijke shots!

De shots zijn heerlijk. Wij doen ze door de shakes maar ook door yoghurt/kwark heen. Echt top en ook nog eens calorieloos!

Goede shake

Snelle levering van product. Product is lekker op smaak te maken. De structuur van het product moet ik heel erg aan wennen.

Wat een Top Product!!!

Ik drink nooit smaakjes, limonade, frisdranken etc. maar wat zijn deze clear whey shakes onwijs lekker zeg! kreeg tijdens het werk gewoonweg echt zin om nog een shake te nemen! ben onwijs verrast en ik ga hier 100% mee door! dank jullie wel!!!!

Snelle levering van heerlijke top producten!

De bestelling verliep soepel en vlot

Echter, ik zou graag nog eens een pot ontvangen met het eiwitpoeder erin. Dat bergt fijner op en het gebruik ervan is fijner. Daarna zou ik prima weer zakken willen ontvangen, dan kan ik de inhoud wel weer overgieten.

Goeie kwaliteit en service

Bestel altijd de collageen en combi pack vit visolie en magnesium. Zeer tevreden over de producten! Goeie service en communicatie.

Niet zo goed

Ik vind het redelijk chemisch smaken Ik had caramel en cookies

Fantastische producten

Goede en lekkere producten, . Betaalbare prijzen. Bestellen gaat makkelijk,levering gaat zeer snel. Altijd een handgeschreven kaartje erbij heel attent.!!

Top bedrijf

Geweldig product. Lekker en veel variatie.

Heel lekker!

Heel leuk dat je zelf je box kan samenstellen, perfect wat ik nodig had en leuk om af te wisselen voor een schappelijke prijs! Even uitzoeken hoeveel je van elke moet nemen bij je porties maar de smaken zijn echt super, m'n moeder is er ook al mee weg voor in haar havermout & yoghurt!

Top !!!

Proefpakket binnen 2 dagen in huis ! Erg makkelijk in gebruik! Leuke persoonlijke boodschap!!! En erg lekker!!! Top product! En gaan zeker bij bestellen!!!!

Voor het eerst bij Personal Protein besteld na het zien van filmpjes op TikTok... Gisteren heb ik ze ontvangen en ben dol enthousiast (zonder dat ik ze al gebruikt heb!) Voor m'n gevoel duurde het lang maar zodra ik het handgeschreven kaartje zag, was het helemaal super. Mn eerste gebruik was magere kwark met cheesecake flavourdrops, verse frambozen.... alsof ik een echt stuk cheesecake at! Zeker een aanrader!

Wat een feestje

Ik heb verschillende smaken al meerdere keren besteld, maar die cheesecake.......wat is dat een feestje iedere ochtend in mijn kwark. En dan te bedenken dat ik geen ochtendmens ben, maar met 1 hap van deze flavour vliegt de confettie gelijk in het rond. Kortom...een mega aanrader!

Prima service en een goed product.

ff shaken en ik ben fan!

Mijn startpakket was snel geleverd en de hoeveelheid smaken is nu al super! (maar keep em coming!) Erg blij met mijn Protein Blend, nu lekker alle smaken ontdekken :)

Hi Thomas, Bedankt voor je review. Ben benieuwd wat je van de andere smaken vindt! ;)) Groetjes, Joan

Fantastische!

erg tevreden met mijn fitness producten!

Heerlijke smaken en zoveel keuze!

Ik maak elke ochtend een shake voor mezelf. Sinds deze week dus met de smaken van PP. Ik vind de smaken heerlijk. Veel variatie en je kan het zo zoet maken als je zelf wil. Ik doe het door de blender met wat ijsklontjes en ik heb elke ochtend een geniet momentje!

Super nice concept

Ik kwam hierop via mijn personal trainster en vind het mega nice dat ik nu de keuze heb uit zoveel smaken! Ik raak normaal zo snel verveeld. Echt top! En ik kreeg ook mijn dubbele verzendkosten terug, omdat ik per ongeluk wat in tweeën had besteld! Super service!!

Goede service zoals het hoort :-)

Vriendelijke medewerker die ervoor heeft gezorgd dat mijn bestelling op tijd werd aangepast voordat deze is verstuurd. Het geld is netjes teruggestort op mijn rekening. Ondanks dat ik wat ongeduldig werd, bleef degene netjes en begripvol! (duimpje omhoog)

super producten

Ik werk in de sport, en gebruik deze producten voor tijdens en na mijn werk. Top

Ik heb de nieuwe clear whey isolate besteld. Vlotte service en levering. De lekkerste protein shake die ik tot nu toe gehad heb. Door de 4 flavor shots die je erbij krijgt heb je lekker veel variatie.

Snel verzonden en goede kwaliteit eiwit

Na wat extra informatie via de chat te hebben gevraagd, en binnen korte tijd antwoord te hebben, heb ik een bestelling geplaatst voor whey isolate. De bestelling kwam de dag erna netjes aan.Het whey poeder is erg fijn en lost gemakkelijk op. De smaak is erg neutraal. Sommige flavourshots zijn wel wat kunstmatig, maar dat stoort mij niet. De wisseling van smaken op deze manier is ideaal

Hi Rob, Ik ben blij om te horen dat je tevreden bent. Bedankt voor je review. Groetjes, Joan

Heel tevreden

Ik ben tot nu toe super tevreden over de clear protein met eigen smaakjes, het werkt snel en makkelijk en je kiest zelf hoe sterk je je shake maakt. Ideaal!

Fijne webshop, snelle levering

Ik ben tevreden over de bestelling. Vlot besteld, snel in huis

Zo blij dat ik dit ontdekt heb !!

Gezien in recepten op internet , besteld en wat is het heerlijk in de ijskoffie!! Top product !!!!

Dat is super om te horen Gina, bedankt! xxx Joan