Gewoon super goed!

Al jaren bestel ik bij Personal Protein en nog steeds ben ik helemaal tevreden. Zij hebben een snelle, goede, persoonlijke en simpele service. Geen gekke toestanden of andere poespas. De producten zijn trouwens ook top, om niet te vergeten ;) !! De flavorshots kan ik niet meer uit mijn leven wegdenken, mijn favo product! Laatst zijn er nieuwe smaken uirgekomen waaronder ; stroopwafel! En omg, this is just a piece of heaven!! Goed gedaan guys!!

Zeer goed in de smaak gevallen

Ik heb al meerdere mensen gehoord over de Flavour Shots van Personal Protein. Dus ik dacht die ga ik eens proberen. Ik ben erg tevreden met de smaakjes! Helemaal niet chemisch en zeker voor herhaling vatbaar. Smaakjes: Caramel, cookie, speculaas en tompouce

Het smaakt heerlijk!

Het smaakt erg goed en de flavours zijn favoriet. Ook lekker met een klein drupje door de koffie geen. Erg tevreden!

Goede producten en snelle levering

De vegan producten Vindt ik persoonlijk lekkerder dan de normale versies!

Goede service, fijne producten!

Ik ben fan! De smaakjes zijn super lekker en een feestje om zo m’n shakes te drinken. Snelle levering en mooie producten.

Snelle levering, erg goede en lekkere producten

Goed. Ik had de bestelling de volgende dag al in huis, super. Daarnaast bevallen de producten mij erg goed. Ik heb de flavour druppels besteld in verschillende smaken. Een voor een zijn ze allemaal lekker!

Weg lekker als shake of mee te bakken

Ik gebruik het ter aanvullen van een gezonde leefstijl. Ik gebruik het als shake of als extra eiwit in baksels. De smaken zijn erg lekker en fijn om af te wisselen. Ook heerlijk door de kwark oid. Top!!

Enorm goed

Enorm fijn spul

het is een goede protiene sporten gaat beter voel me er goed bij

Super fijne producten! Ik heb de pre workout besteld met de tropical smaak, ik kan goed me workout doen en de smaak is top! Daarbij heb ik 4 flavour shot flesjes besteld met de smaken: Stroopwafel, Notella, peanut butter en speculaas, alle 4 super lekker voor zowel in een eiwitshake als bijv. Door een havermoutpap. De smaken lijken er echt op.

Zo blij met jullie!

Ik hield zo niet van shakes! Tot een vriendin mij attendeerde op jullie. Nou vooruit, nog 1 x iets proberen en dan kap ik er mee. Nou daar zit ik dan, op zoek naar een inspannende activiteit zodat ik maar weer een lekkere shake kan nemen en nog eens helemaal in de smaak waar ik op dat moment zin in heb ook ❤ Feestje! Ik ben in 1 klap fan!

Smaak sensatie

Perfecte volle smaken shake in combi met melk. Met water is het per smaak verschillend of de shake goed in de smaak valt.

Top!!!!!

Eindelijk een eiwitshake gevonden die ik écht lekker vind, ik kijk uit naar de dagen waarop ik sport en dan met name voor de shake die daarna komt. Mijn bestelling werd supersnel geleverd en was leuk verpakt, kortom, top! Bestel zeker weer als ik door mijn voorraad begin te raken.

Sinds ik deze producten heb wil ik niks anders meer, veel variatie door de hoeveelheid smaken en goed af te wisselen ook zijn de shakes er vullend en word er goed uitleg gegeven bij de inhoud van het product. Kort om ik wil niks anders meer!

Snelle levering, top product!

Wat een heerlijk concept. Al vaker eiwit shakes gebruikt, maar was snel klaar met de smaak. Nu heb ik volop keuze in smaken.

niet constant de zelfde smaak

echt nice dat je gewoon per portie je eigen smaak kan toevoegen en het is ook echt lekker! Bij proteine producten uit de supermarkt kreeg ik al vaak dat het ging klonteren, maar bij deze dus helemaal niet.

De milkshake poeder is TOP en echt maar een klein kneepjes nodig voor een heerlijke smaak!

Makkelijk in gebruik, ideaal al die smaken. Nog niet met de weypoeder gebakken maar verwacht dat deze ook TOP is.

Super lekker

De shots zijn echt super. Gebruik ze dagelijks. zeker bestellen!

heerlijk

leuk om als diabeet toch te kunnen genieten van smaakjes die veel suikers bevatten nu zonder suiker kunt proeven

Het is snel geleverd! Tevens zat er een leuk kaartje bij die met de hand geschreven is

Uitstekend product, goede service

Zeer goede ervaring met Personal Protein. Nu een aantal keren hier mijn spullen besteld. Goede kwaliteit, leveren snel.

Super slim bedacht en echt heel simpel. Heel veel verschillende smaken aan shots. Dus iedere dag kiezen voor een andere smaak. Helemaal top!

Wat een geweldige service en producten. Fijn dat je een basis product hebt en zelf kan bepalen welke smaak het wordt door de flavour shots. Ik wil niet meer anders.

Goed product

Het is zo fijn dat je kan afwisselen wat smaak betreft door middel van de shotjes. Zo heb je niet al te veel zakken met eiwitpoeder in de kast. Hoewel de potten van 1kg ook behoorlijk wat ruimte in mijn kast innemen. De milkshake variant is ook erg lekker en ook perfect wanneer je een proteïne fluf wilt maken. Enige product wat ik minder vind zijn de eiwit repen.