Verrassend lekker

Door zelf de smaak toe te voegen worden de Shakes erg goed. Ik heb eerder dit geprobeerd van andere aanbieders maar van personal protein is verre uit de lekkerste. Ik heb 1 verbeterpuntje en dat is de shake beker. Deze is zwart en je kan niet goed aflezen hoeveel je erin wdoet.

Heerlijke shots

Ik vind het een fijn product. Makkelijk mee te nemen en natuurlijk hartstikke lekker!!

Fijne producten

Gevarieerd aanbod. Leuke aanbiedingen. De flavour shots zijn geweldig. Je hebt maar een klein beetje nodig om je shake een lekkere smaak te geven.

Uitstekend!

Snelle levering en goede kwaliteit aan spullen! Lekkere smaken ook! Erg tevreden.

Smaakt allemaal erg lekker!

Super goede service en fijn product

Ik heb de whey milkshake besteld en deze is echt zo fijn. Het is net een milkshake en de verschillende smaakjes die ik er bij besteld heb zijn echt heel fijn. Je kan lekker afwisselen. Daarnaast vind ik het een heel fijn product. Ik krijg vaak buikpijn en darmklachten van whey. Deze geeft mij nul klachten en vult goed!

Fijne en lekkere Producten

Lekkere shots om door verschillende voedingsmiddelen te gebruiken. Eiwitpoeder op basis van soja is ook fijn om te gebruiken.

Superconcept

Heel blij met het concept dat je dmv flavour shots je smaak per eiwitshake kan bepalen, zonder zoveel grote verschillende potten in de kast te hebben staan. Smaken zijn ook echt lekker! Ook erg benieuwd naar de eiwitrepen. Snel maar eens uit proberen :-)

Heerlijke en onmisbare producten

Ik ben echt enorm fan van de shotjes van Personal Protein. Mijn favorieten zijn caramel en vanille, maar ook alle fruitsmaken en de nieuwe stroopwafel en tompouce zijn geweldig. Ideaal om in je tas mee te nemen en je kwark, shake te upgraden. Gebruik ze ook in bakgerechten of mijn proteine pancakes. Deze pancake mix van PP is the best! Love it!

Helemaal prima!

Binnen een dag ontving ik mijn bestelling. Keurige communicatie omtrent de status van de levering. In het pakkertje trof ik zelfs nog een gratis proefzakje aan. En de bestelde protein shots zijn super lekker. Binnenkort maar wat meer smaakjes uitproberen...

Fijne webshop, snelle levering en fijne producten!

Personal protein is een fijne webshop, duidelijk en makkelijk. Je kan makkelijk contact hebben met klantenservice als het moet. Producten worden snel geleverd met altijd een leuke persoonlijke noot! Producten zelf zijn van topkwaliteit ik wil niet anders meer qua eiwitpoeder's.

prettige website en snelle levering

Collageen, mengt goed!

Meteen de 2 kg bestelt

Het is ook gewoon erg lekker zonder smaak toevoeging. Maar vers fruit

Great product!

I've been a customer for quite some time, love it!

Super product!

Erg fijn product met een hele lekkere, niet-chemische smaak. Een perfecte toevoeging aan de eiwitshake!

Altijd keurig op tijd,en super dat er steeds nieuwe smaakjes zijn. De stroopwafel is heerlijk.

Goede aanschaf!

Duidelijke site, veel keuzes. Bestellen ging snel en gemakkelijk! Het eiwitpoeder smaakt goed en de smaakjes zijn niet chemisch. Zeker enthousiast!

Snelle levering, fijne producten

Heb de flavourshots besteld in de smaak stroopwafel, cheesecake, notella en vanille. Erg lekker als toevoeging in de kwark, havermout of in een baksel.

Super blij dat ik deze lekkere shotjes heb ontdekt

Super blij met alle verschillende smaken shotjes. Mijn yoghurt, kwark en baksels smaken er nog lekkerder door. Levering is super snel en ben er helemaal blij mee.

Super snelle levering

Snelle levering (volgende dag bezorgd) en blij met het product!

Top producten

Er zijn vele smaakjes die perfect je product op gezonde manier op smaak brengen

Lekker, vooral goede prijs-kwaliteit verhouding

Lekker repen, mis een beetje een crunch. Ik heb nu die van coach nutrition, maar die vind ik erg duur. Dus was op zoek naar een alternatief die ook hoof in eiwit was. Deze vond ik ook erg lekker (wel iets minder dan die andere) en een mooiere prijs.

Doet wat het moet doen, zonder poespas

Ik gebruik sinds een tijdje de pre-workout en de whey van personal protein. Door het zelf kiezen van de smaken, zit er altijd wel iets bij naar jouw smaak. Op de ingrediëntenlijst kan je zien dat er geen gekke poespas aan te pas komt en dat het toch de voedingsstoffen bevat die jij nodig hebt. Ik ben tevreden!

Top, kan er niks anders van maken.

Top, kan er niks anders van maken. Makkelijk in bestellen, shakes goed en lekker. Vooral omdat je zelf de smaak en hoeveelheid smaak zelf kan bepalen. Pre workout werk en smaakt heerlijk.. en de repen zijn goddelijk..

Snel bezorgd en super producten!

Mijn bestelling had ik snel binnen (de flavour shots) en als kennis making kreeg ik nog een zakje eiwitpoeder erbij (omdat ik alleen de shots had besteld). Zeker voor herhaling vatbaar!