Super fijn dat je zelf de smaak kan bepalen !

Vond fijn dat je zelf de smaak kan bepalen. Wel vond ik lastig in te schatten hoeveel druppeltjes ik moest doen. De Shake kon uiteindelijk iets sterker in smaak maar dan weet ik voor de volgende keer dat ik iets meer erin moet doen! :)

Lekkere toevoeging

Is lekker in de jogurt Cappuccino lekker in de koffie

Fijn dat ik s’morgens mijn Griekse yoghurt met carambole smaak lekker kan opeten.

Snelle service Flavour shots zijn super

Heb het nu een aantal dagen geprobeerd en ik ben blij verrast! Ben benieuwd naar de resultaten van een tijdje consistent drinken. Super leuk ook het handgeschreven briefje in de doos!! <3 Sela

Fijne overzichtelijke website met top producten en snelle levering. Ik vind het zeer fijn dat je niet vastzit aan één smaak eiwitpoeder, maar dat je door de shots kunt variëren in smaak. Ik bestel al hier al een tijdje en zal dat de komende jaren nog zeker blijven doen. Keep up the good Work!

Toppie!

Snelle levering, goeie duidelijke mails en erg fijne producten. Ga zo door!

Lekker en makkelijk!

De smaakjes zijn erg lekker en je kunt nu altijd je favoriete smaak kiezen, zonder dat je een gehele pot hoeft weg te gooien!

Super content met het product

Heel erg blij dat ik niet meer op hoef te kijken tegen die vieze dikke melkachtige eiwitshake, maar eigenlijk zelfs zin heb om de clear whey te drinken elke dag omdat het gewook lekker weg drinkt en goed smaakt i.c.m. De flavour shot. Alleen jammer dat er geen grotere hoeveelheid dan 750Gr te bestellen is.

Goed verpakt, snel gehandeld en top producten!!

Prima whey! En smaakjes helemaal top

Verschillende merken gehad maar deze drinkt het lekkerst weg, net milkshake. De losse flavours smaken stukken beter dan de voorgedoseerde poeders. En je kan lekker afwisselen. :) top!

Klantgericht en goede kwaliteit van de producten

Ik ben zeer te spreken over de producten van personal protein. Prijs kwaliteit verhouding is ook goed in orde. De pre-workout met peach smaak is zeker een aanrader!

Snelle levering, goed verzorgd

Ik bestel voornamelijk de flavour shots. Er is meer dan genoeg keuze, mijn voorkeur gaat uit naar de zelf samengestelde packs, lekker combineren.

Hele goede structuur en smaken zijn erg lekker.

Deze whey eiwit en de nightshake zijn echt een aanrader.

goede service en snelle levering goede kwaliteit

Fijn dat er geen vooraf toegevoegde smaak aan zit - zo kan ik drinken of in mijn eten verwerken

Zoals elke keer fijne snelle levering (volgende dag in huis), ideaal dat je door middel van de flavorshots gemakkelijk van smaak kan afwisselen.

Super fijne en lekkere producten.

Ik ben bij Personal Protein terecht gekomen omdat ze bij ons in de box ook de shakes hiervan verkopen. Fijne producten, en super fijn dat je makkelijk smaakjes kunt afwisselen.

Erg lekkere eiwit shake!

Dit is de eerste keer dat ik gebruik maak van eiwit shakes. Deze zijn erg lekker, alsof je een milkshake drinkt. Helaas heb ik wel de pech dat een van de shots niet goed werkt. Hierdoor heb ik alles onder de banaan zitten. Heel jammer want deze smaak ik erg lekker! Verder ben ik erg tevreden en zal zeker vaker bestellen. De rest van de smaken heb ik nog niet geprobeerd. Maar de banaan is een echte aanrader!

Lekkere smaakjes en snelle levering

Wat handig zeg, 1 zak whey en toch kunnen wisselen in verschillende smaakjes. Voorheen had ik dan 4 van die zakken whey in de kast staan. Nu die handige kleine flesjes die je ook nog eens aan je yoghurt ed toe kunt voegen. Ideaal! Ik ben zeer tevreden.

lekkere clear vegan shakes en protein bars

De clear vegan shakes zijn simpel en lekker. Het meest handige is dat je je eigen smaak kunt toevoegen. Lekker afwisselend. Verder vind ik de vegan protein bars echt lekker alleen vind ik de eiwit verhouding ten opzichte van de kcal niet erg met elkaar rijmen. Ruim 11 gram eiwit voor een reep van 165. Misschien een tip, maar maakt de reep zeker niet minder lekker.

Prima proteïne poeder. Doordat het in een zak geleverd wordt wel wat meer knoeien. Dat is jammer. Misschien nog een optie om het in een papieren zak te leveren met de optie om een plastic bewaardoos erbij te bestellen. Ihkv milieu vriendelijkheid?

Het product optijd ontvangen en voldoet aan mijn wensen.

They keep doing it; BEING GREAT!

In mijn vorige review schreef ik dat Personal Protein nooit teleurstelt en het meest sexy merk out there is. En daar blijf ik bij. Dit keer ben ik voor het test pakket van de clear whey gegaan, dit had ik nog nooit gehad. I LOVE IT! Net als bij de normale whey variant zijn er weer veel lekkere soorten flavour shots te krijgen. Ik ging voor tropical om de NL herfst wat minder depressed te maken. Heerlijk zomers momentje. En ik koos weer voor de creatine, dat gaat er rap doorheen en ben ik zo aan gewend dat dit altijd een goede aankoop is. Thanks Personal Protein, for staying sexy and keeping me in shape!