Super lekker om iedere dag een andere smaak shake te kunnen nuttigen

Toen ik dit ontdekte is er een hele nieuwe wereld open gegaan. Niet meer tegen een shake aanhikken omdat het het zonde vind om weg te gooien , maar de smaak niet te pruimen vindt. Heerlijk genieten van de verschillende smaken. Ik ben dol op een caramel latte macchiato en daar gebruik ik.bv ook de smaak caramel voor. Voor een vruchten smoothie gaat er ook een smaakje bij..Er is zoveel om nu te variëren. Echt top!!

Speciaal van smaak maar niet slecht

Mijn ervaring met de vegan dieet shacke is dat hem met water niet zo lekker is. Maar met soja melk wel. Ik ben zeker een voorstander!

Ik had mijn bestelde producten zeer snel en netjes geleverd in huis. Erg leuk is de 'personal' touch in de vorm van een handgeschreven bericht. Vandaag voor het eerst 1 van de flavour shots gebruikt en zeer tevreden mee.

Fijne whey isolate!

Heel fijn dat de de smaak van de whey isolate neutraal is. Ik gooi het zelf overal doorheen. Flavour shots is ook een erg fijn concept omdat ik smaakjes snel zag ben. Verzending was snel dus dat is ook fijn als je ineens toe bent aan een nieuwe pot!

Lekker (en) makkelijk!

Mijn zonen en ik gebruiken de vegan soy protein powder, collagen, pre-workout, vegan protein pancake, vegan diet shake en een heleboel shots in allerlei smaken... Ze zijn lekker en makkelijk voor te bereiden. We gebruiken ze in een shake, smoothie, oatmeal of zelfs in cakes en koekjes... dankzij de shots in verschillende smaken; genieten maar!!

Goed product

Goede ervaring tevreden klant

Snelle en goede levering

Bestellen gaat snel en communicatie is snel en vriendelijk. Levering binnen 2 dagen. Met een leuke persoonlijke touch.

Uitmuntend bedrijf!

Wat een top service, chat werkt uitstekend en informatie die meneer op de chat functie gaf klopt voor 100%. Meneer gaf aan dat de cookie smaak er over 2 weken weer zou zijn, dit was inderdaad het geval. Daarnaast mooie site met goede omschrijvingen. Kwaliteit van producten boven verwachting. Personal Protein is zeker een aanrader

Chemisch

Ik heb het geprobeerd en het smaakt heel vies. Ik zou het niet nogmaals proberen

Heel goed!

Snel geleverd en goede producten. De pancake mix vind ik persoonlijk iets minder maar van de Pure Whey (eiwitpoeder) ben ik heel tevreden!

De whey eiwit shake besteld met 2 smaakjes en collageen.De shake vult erg goed.

Samen met mijn twee dochters,zijn we de whey eiwit shake gaan gebruiken,de smaakjes zijn makkelijk en voor ieder wat wils en de shake geeft je een vol gevoel, voor heel wat uurtjes,top wel zou ik wel meer informatie willen over de rest van de producten en hoe ze te gebruiken zijn.Snelle levering trouwens,ook niet onbelangrijk.

Super producten en top service

Echt heerlijke shakes, altijd een persoonlijk berichtje bij je bestelling. Super!

Echt super dat je je eigen smaak kan bepalen. Ik heb nu de blue berry besteld. Ik ga binnenkort zeker meer smaken bestellen om af te wisselen.

Lekkere protein Shake!

Heb al 3x hier besteld en ga nog meer bestellen als mijn pot op is! Ook heel erg leuk dat jullie actief zijn op social media betreft Instagram. Ik had mijn bestelling gedeeld op Instagram en zag dat jullie hem hadden gedeeld! Leuk!

Heel makkelijk product!

Naast het feit dat ik aangenaam verrast was over hoe lekker de smaken (cookies, vanilla, speculoos en notella) waren, wordt het ook nog eens heel snel verstuurd en het concept is heel fijn! Ik gebruik het zowel voor baksels alsook om zo na een training te drinken, top!

Vlotte bestelling!

Alles was correct en snel thuis geleverd

De meeste smalen van de personal protein zijn heerlijk!

Lekker door yogurt, kwark, havermout, pap en baksels!

Heel repen

De vegan chocolade repen zijn heerlijk. Ze waren even tijdelijk niet leverbaar dus andere repen geprobeerd maar ben blij dat ze er weer zijn!

Snelle en correcte levering !

Voor het eerst besteld en alles kwam heel snel binnen. Correct verpakt en compleet. Als dat met het afvallen ook zo gaat dan komt de volgende bestelling er heel snel aan !

zeer goede ervaring met de Proteine met aardbei smaak. je kan zelf de hoeveelheid smaak toevoegen.

Onverwacht lekker!

Ik vind de diet-shake veel lekkerder dan ik verwachtte! Vooral de cookie smaak is een lekker begin vd dag. En daarbij is al wat af in gewicht, das ook fijn! De pancakes heb ik nog niet gemaakt.

prima producten

Levering was snel, goed verpakt. Producten zijn prima. En het klopt wat ze zeggen, je hebt niet veel smaakspul nodig. Een klein kneepje is echt genoeg. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Snel, makkelijk, zorgeloos

De producten die ik nodig had kreeg ik makkelijk gevonden op de overzichtelijke site. Ook de betaling verliep soepel zonder het scatchy te vinden. Snel daarna een bevestigingsmail ontvangen van de betaling. En een bevestiging van de order. Dag er op is het pakketje ontvangen. TOP

Topspul

Prima vitamine tabletten.

Sinds ik de multi vitamine tabletten van personal protein gebruik nog niet een keer verkouden geweest. Zeker in deze gekke tijd met Corona is het fijn je weerstand op peil te houden.