Super vet mega gers!

Persinal Protein is super leuk qua taalgebruik. De producten awesome! En service cq contact op social media rapper dan rap. Ga zo doorrrrrrr

Goed (en gezellig) verpakt en snel verzonden! Over de kwaliteit van de gekochte producten ben ik ook zeer tevreden.

(Eiwit)Rijke smakelijke uitstekende ervaring!

Van ontvangen tot nuttigen zijn de producten van Personal Protein een (Eiwit)rijke, goede en smakelijke ervaring!! Clear Whey Isolate is onze laatste aanwinst. Easy te maken, goede smaak. En zoals we inmiddels gewend zijn, ook weer op smaak te maken met jouw favoriete smaak shot!

Snelle levering en goede smaak . Ik heb de nieuwe clear whey besteld.

Zoals altijd snelle levering en goed qua smaak

Clear Whey Isolate als ideale uitkomst

Altijd leuk om weer een pakketje van Personal Protein te ontvangen, ik word al vrolijk wanneer ik de doos openmaak. Voor iemand die veel moeite heeft om dagelijks voldoende eiwitten binnen te krijgen, is Clear Whey de ideale oplossing. Zeer tevreden!

Wat een fantastische eiwitshake

Een eiwitshake die ontzettend fijn is in gebruik, heerlijk licht valt en ook weer erg lekker is. Absoluut een aanrader.

Hele fijne producten

Via mijn sportschool in aanraking gekomen met Personal Protein en sinds toen al erg tevreden over de producten. Pas zag ik de nieuwe clear whey voorbij komen en die moest en zou ik uitproberen dus meteen maar besteld en tot nu toe geen spijt van gehad! Daarnaast ook een heel leuk persoonlijk berichtje bij mijn bestelling gekregen dat maakt het net een cadeautje.

Wat een uitkomst de flavour shots

Dat ik dit niet eerder heb ontdekt.. Flavour shots! Wat een uitkomst. Zowel de pannekoeken en de whey shakes zijn heerlijk. Pannekoeken bakken ook super makkelijk. Pre workout werkt ontzettend goed en smaakt heel lekker.

Fijne smaakjes

Heel fijn om nu te kunnen afwisselen met diverse smaakjes in bijvoorbeeld proteïneshakes, maar ook bijvoorbeeld ontbijtjes. Heel makkelijk in gebruik en vooral de stroopwafelsmaak is favoriet!

Vanaf het eerste moment verkocht!

Al meerdere potten en producten besteld en keer op keer een geweldig product: geen klontjes en iedere shake een andere smaak. Voorheen werd ik een bus met 1 smaak al snel zat. Nu heb ik inmiddels zo’n 12 verschillende smaken en zijn de mogelijkheden bijna eindeloos. Plus de smaakjes doen het ook super in de koffie of kwark! De clear whey is ook top. Lost super op en ideaal voor tijdens het sporten. Voor mij geen ander merk meer!

Kwaliteit

Uitstekende unieke producten

Hele lekkere proteïne poeder met smaakjes!

Heel fijn concept waarbij je zelf je smaak van de proteinepoeder kan kiezen. Heel veel keus en de smaakjes zijn super lekker! Poeder is van goede kwaliteit.

Ontzettend lekker

Ik heb de clear whey geprobeerd en buiten dat het er al superleuk uitziet smaakt het ook superlekker, zeker een aanrader!

Helemaal fan!

Sinds een tijdje gebruik ik de flavour drops en ik ben helemaal verkocht! Heerlijk door de kwark of door een shake. Inmiddels bijna alle smaken al in huis.

Wat een enorm goede uitvinding! :)

Ik gebruik het nu een aantal dagen en ik ben erg onder de indruk van het concept. Ik vind het erg fijn dat je niet steeds dezelfde smaak proteïne hebt. Op den duur raak je daar wel op uitgekeken en dan is het zonde van de proteïne en je portemonnee. Ook vind ik het erg fijn dat je niet veel van een smaak erin hoeft te doen en dat je het ook voor andere maaltijden of bij bijvoorbeeld koffie kan gebruiken (voorbeeld: de caramelsmaak). Het was zeker het uitproberen waard voor het geld wat je er aan kwijt bent. Ik ga zeker vaker bij jullie bestellen!

Super producten!

Duidelijkheid op de website wb product/ prijs/ voorraad, fijn! Snelle levering met een leuk handgeschreven briefje erbij. De geleverde producten voldoen aan de wens!!

Snelle levering van de bestelde artikelen. Alles wat ik bij jullie tot nu toe heb besteld bevalt goed. Fijne smaken dan de flavour shots en veel keuze!

Fijne producten

Fijne eiwit producten, Whey is smaakloos en met de shots kun je je eigen favoriete smaak toevoegen aan je shake of kwark! Ideaal als je het mij vraagt! De shots zijn ook te gebruiken voor bijvoorbeeld in baksels of in je koffie!

Heel fijn!

Snel verzonden en goede producten!

Geweldige Eiwitshakes

Goede Shakes, heerlijk verschillende smaken

Topppp!!!

Heerlijke producten, snelle levering, fijne klantenservice en goede kwaliteit!! Ik blijf zeker bestellen!

Fantastisch!

Zoals altijd, geweldig die shots! In de kwark, in de cappuccino en ideaal om mee te bakken. Ik, maar ook mijn man, we kunnen niet meer zonder!

Snel in huis en goed verpakt

Ik had mijn bestelling erg snel in huis, zag er goed uit naar verwachting!

Heerlijke flavourshots

Ik heb 4 verschillende flavourshots besteld. Ik gebruik ze voor in de kwark en was een beetje bang voor een chemische smaak maar dat is dus totaal niet zo! Echt heel erg lekker, ik ga snel nieuwe smaakjes proberen!

Fijn om te horen dat het je zo goed is bevallen Kim! Bedankt voor je review :) Xx Joan

Uitstekend!!

Ik heb mijn pakketje op tijd ontvangen daarnaast heeft de product een hele goede kwaliteit. Wat ik erg leuk vond is dat in het pakketje zelf een kaartje zat met wij vinden het heel erg leuk dat je voor ons hebt gekozen en er zit dan een klein boekje met ‘welcome to the family’ en in het boekje zitten dan allerlei informatie over producten die zij hebben en dat vond ik erg aantrekkelijk. Dus ik ga zeker nog vaak mijn producten halen bij Personal Protein!

Wat een super review Antonio! Bedankt!! Groetjesss, Joan