heel fijn!:)

Een neutrale smaak!

Fijne producten.

Snel geleverd. En fijne producten.

Lekker veel smaken

Ik vind t ideaal dat je zelf je smaak kan kiezen, heb geen zin om elke dag de zelfde smaak te moeten nemen.

Hi Tineke, Elke dag dezelfde smaak gaat anders ook zo vervelen ;) Bedankt voor je review ! Xxx Joan

Aanrader vooral coconut smaak. Mjam!

Ik twijfelde tussen de vegan en de normale whey. Met de test setjes kon ik ze beide goed uitproberen. En wat een lekkere smaakjes zo veel keus en variatie. Een heel klein kneepje is al voldoende. Beide soorten lossen goed op en drinken ekker weg. Mooie verpakking.

Ideaal

Ideale producten wat mij veel meer aanspoort om proteïne te gaan gebruiken en het ook echt lekker vind

Super kwaliteit

De kwaliteit en de smaak is voortreffelijk. Door dat de whey isolate geen smaak heeft kan ik er meer mee doen dan enkel een protein Shake. Ik maak er milkshake of smoothie bowl met bevroren fruit mee. Net een ijsje maar dan gezond. Ik heb nu voor het eerst de granola besteld. Ook erg lekker. Niet zo zoet zoals in de supermarkt. Dat vind ik fijn.

Hi Barbara, Fijn om te horen dat de producten je zo goed zijn bevallen! Bedankt voor je review. Xxx Joan

Lekker goed spul

Ik heb eerst de wey poeder gehad opgelost in melk,nu die nieuwe die je kan oplossen in water erg lekker voor de warme dagen

Ruime keuze en helder overzicht

Duidelijke website, ruime keuze en de producten zijn super!

Foute zending goed en snel opgelost

Ik ontving shots die ik niet bestelde. Na een simpele mail, kreeg ik de dag nadien de correcte toegestuurd. Geweldig Personal Protein!

Tasty and easy

I love the concept; the whey isolate itself, tastes waaay (see what I did just here? :) ) better than expected, but I still prefer to use the flavor shots. I liked the packaging (elegant) and also the personal and fun note you added to the delivery packaging. An improvement point would be to sell your protein powder in zakjes/portion to make it easy to take it with you to work or on a trip, or at least sell a device that would fit the amount for one portion.

Goed spul

Niks op aan te merken, netjes verpakt en goede kwaliteit

Hi Geert, Dat is super om te horen, bedankt voor je review :) Groetjes, Joan

Net mijn tweede bak besteld.

Super voor tijdens en na het sporten.

Nog een beetje wennen maar de smaken zijn erg lekker.

Voorheen gebruikte ik een andere Shake met meer structuur. Deze Shake heeft geen structuur vandaar even wennen. Smaak is goed!

50/50 tevreden met bestelling

Ik heb wat losse flavours besteld (notella, stroopwafel, speculaas en natural vanilla), deze zijn heerlijk! Ook een proefpakket Clear Whey besteld met cola en blue slush flavours. Het leek me ideaal om zo meer eiwitten binnen te krijgen. Een beetje een deceptie want ik vind ze echt heeeeel vies helaas. Het is niet doorzichtig, ook met de meegeleverde shake beker heeft het klontjes en de smaak is naar mijn smaak te chemisch. Jammer!

Super snelle levering

Altijd super snelle levering en fijne producten!!

Lekkere smaakjes

Alleen prijzig en de site vind ik niet lekker kijken

Echt WAUW !

Door een maagverkleining ga ik heel slecht op suikers. En door deze smaakjes. LOVE IT. heerlijke ijskoffie en yoghurt smaakjes. En door de clear eiwit shakes kom ik aan mijn eiwitten. Met z’n heerlijk smaakje erin. Net een cocktail.

Lekker

Door af te wisselen met de flavor shows van jullie is mijn ontbijt iedere dag een feestje. Ik gebruik het door de griekse yoghurt met muesli of havermout.

Bedankt voor je review Lian :)) XX Joan

Geweldig product met lekkere smaakjes

Jullie verkopen goede producten en altijd en snelle levering. Het is fijn dat je elke dag een andere smaak kunt pakken

Geweldig, makkelijk en attent!

Geweldig, makkelijk en attent. Geweldige flavour shot (de coconut is heerlijk door mijn havermout en kwark), makkelijk te bestellen via jullie website en attent via een kaartje met een persoonlijke noot wat bij de bestelling zit!

Bedankt voor je review Ben! Dat is goed om te horen :) Groetjes, Joan

Super !

Heerlijke Shakes zonder klontjes ! De shots zijn allemaal erg lekker kun je goed afwisselen En altijd super snel bezorgd

Uitstekend!

Snel verzonden, leuk berichtje erbij! :) Super blij met de producten ook, lekkere smaak van de pre-workout en de shots.

Goede producten

De juiste producten die passen in mijn voedingspatroon. Maar ook producten waar ik echt van kan genieten. Snelle levering met altijd een handgeschreven kaartje erbij wat het pakketje nog persoonlijker maakt!

Helemaal top!

De smaken zijn echt heerlijk! Mega fijn in gebruik. Ik ben zeker tevreden, moeite waard om nog vaker te bestellen!

Bedankt voor je review Zoë :) Xx Joan

Smeuïge eiwitreep

Eiwitreep witte chocolade en pistache zijn favoriet. Heerlijke smeuïge reep met een bite.