Prima spul, verpakking is minder

Creatine en eiwitten (2kg) aangeschaft. De site is heel handig en snel. Levering is ook heel snel. De eiwitten komen in een grote zak van twee kilo met een ziplock sluiting. Deze werkt alleen slecht waardoor de zak niet goed afsluit. Groot deel van de eiwitten in een afsluitbare container kunnen stoppen maar een deel blijft dus een een slecht afgesloten verpakking. Handig dat je smaak kunt toevoegen en mee bestellen. Jammer dat een groot deel van de smaken uitverkocht blijkt. Dit komt regelmatig voor. Eiwitten en creatine opzich zijn goed.

Betrouwbare leverancier

Bestellen was gemakkelijk en heb mijn bestelling vrij snel ontvangen.

Zeer snelle verzending en goeie producten.

De pancakemix van Lot Beukers is zeker een aanrader....!!! Yummie....!

Goede service, goede producten

Snelle levering, kwaliteit

Snelle levering en topproducten

Fantastische bakeiwitten ism Lot Beukers en enorme fan van een aantal flavourshots! Altijd snel geleverd, dus helemaal tevreden!

Heerlijk en snel!

Fijne duidelijke website, snelle levering en super fijne producten! Kennis gemaakt via sportschool en nu al flink aan het promoten onder kennissen.

Heerlijke repen

Smaak is goed. Prima tussendoortje.

Super snelle levering en top producten. Heel tevreden

Top presentatie

We kregen het proefpakket binnen in een prachtige doos. Heel stijlvol en een lust voor het oog. Ik had meteen zin om het te proberen. Ik heb de smaken raspberry en sunset geprobeerd. Erg lekker! Ideaal dat je deze shakes kan aanmaken met water en het nog steeds lekker is.

Netjes verpakt, keurig op tijd. En zoals altijd een fantastisch product.

Verrassend makkelijk & smaakvol!!

Ik was aangenaam verrasd door de keuze in smaakjes, het is makkelijk omdat je maar een soort eiwitpoeder hoeft te hebben met kleine flesjes flavour shots!! Echt een aanrader!!

Geniaal, ronduit GENIAAL!

Dank dank voor dit fijne product. Geen klonten, heerlijke structuur!

Fijne producten die je bij alles kan toevoegen

De producten die ik me heb aangeschaft kunnen in bijna alles worden toegevoegd. Ik gebruik er in mijn koffie, kwark of cottage cheese, smoothie en gebak.

Goeie kwaliteit

Personal Protein levert goede kwaliteit producten. Snelle levering

Fijne producten, veel vaak niet op voorraad.

Fijne producten, snelle levering maar voorraadbeheer en productieplanning mag sterk verbeterd worden.

Snelle levering van hele fijne producten

De whey producten kenden ik al tot grote tevredenheid, daar zijn nu de bakproducten, pancakemix en repen bijgekomen. Smaakvolle en neutrale eiwitten die ik met de bijgeleverde shots naar eigen smaak kan aanpassen. Uitvinding van de eeuw want ik was voorheen altijd snel zat van een smaak als ik daar weer eens een 1 tot 3 kilo verpakking van had gekocht.

Goede smaak, goed vermengbaar.

Super fijn product!! Echt een aanrader!

Beste pre-workout

Dit is de beste pre-workout die ik tot nu toe heb gehad. Dat zijn er behoorlijk wat kan ik je vertellen.

Hi Mads, Wat leuk om te horen dat onze pre-workout de beste is die je tot nu toe hebt geprobeerd! Bedankt voor je vertrouwen en geweldige feedback :)) Groetjes, Joan

Goede kwaliteit

Voor de eerste keer besteld bij dit bedrijf. Ik zocht een eiwit limonade zonder zoetstof, die vond ik hier. Doordat je zelf de smaak shot kan toevoegen. Het werd snel geleverd, en met een high five voor de bezorger zat ik met een grote glimlach aan de tafel te "unboxing" Ik ben tevreden over de producten. Tevreden klant dus!

Hi Danielle, Wat leuk om te horen dat je eerste bestelling zo goed is bevallen en dat je tevreden bent met de clear whey! Bedankt voor je positieve review! :)) Groetjes, Joan

Heerlijke proteïnerepen, zoals je ze nog nooit hebt geproefd. Supersnel verzonden.

Snelle levering. Goede producten.

Je kunt er alle kanten mee op

Super product. Ik maak er Shakes mee maar bak er ook mee. Fijne is dat er geen smaak aan zit dus je er echt alles mee kan maken. De shots zijn in zoveel smaken te verkrijgen dat er altijd iets bij zit waar ik zin in heb.

Hi Annelies, Bedankt voor je enthousiaste review! Fijn om te horen dat je zoveel plezier hebt met onze producten, zowel voor shakes als voor bakken. Groetjes, Joan

Superlekker

Heerlijke protein shake. Zacht in de mond en heerlijke smaakjes. Superblij ook met de elektrolytes. Had voorheen geen ervaring met elektrolytes maar raad het zeker aan. Merk veel verschil. Ook de pre workout is super!! Voel hem goed werken maar is niet te heftig.

Hi Leonie, Super om te horen dat je geniet van de protein shake en de smaakjes! Fijn dat de elektrolytes (sportdrank) en de pre workout ook goed bevallen en je het verschil merkt. Bedankt voor je aanbeveling en het delen van je positieve ervaring!! Groetjes, Joan

Keurige afhandeling en levering volgens afspraak

Prima afhandeling! Het product smaakt goed; in ieder geval niet chemisch. Over het effect kan ik nog weinig zeggen, daarvoor gebruik ik het nog tekort.