Goed produkt

92% pure proteïne is echt fantastisch. Geen andere zooi die je niet nodig hebt in een proteïne shake. Lekker smaakje toevoegen en klaar. Alleen jammer dat Watermelon er niet meer was toen ik bestelde

Hi Niels, Super om te horen!! De watermeloen shot krijgen we volgende week weer binnen. :)) Groetjes, Joan

Milkshaketastisch

De vegan whey nog niet geprobeerd. De milkshake whey wel! Super subtiel maar goede smaak met de flav drops. Flavdrops in kwark oid ook super fijn! Helemaal blij!

Hi Roos, Bedankt voor je review, goed om te horen dat je tevreden bent! :) Groetjes, Joan

Goede creatine en protein met heerlijke en makkelijke smaken

Goede protein, en de smaken zijn ook herlijk

Geweldig zoals altijd!

De flavour shots smaken fantastisch!

Idee is goed de uitwerking minder

Ik vind dit concept echt een top idee alleen de chocolade flavor is zo ranzig, echt niet te doen. De strawberry smaakt erg chemisch en de vanille smaakt naar niks. Ik ben wel tevreden over de blueberry want die doe ik door de pannenkoeken mix en dat is dan wel erg lekker. Ik denk dat deze smaken voor in een eiwitshake gewoon niet lekker zijn, ben benieuwd of ze de chocolade variant zelf ook geproefd hebben want van de lucht alleen an zou je al over je nek gaan..

Hi, Vervelend om te horen dat de flavour shots je niet zo goed zijn bevallen. Smaken verschillen natuurlijk. Gelukkig is de blueberry samen met de pancake mix je wel goed bevallen. :) Bedankt voor je review. Xx Joan

smaakt goed en werkt naar behoren!

smaakt goed en werkt naar behoren!

Snelle persoonlijke levering

Ik had het product de volgende dag in huis. Er zat een persoonlijke notitie bij wat het persoonlijk maakt.

Eerste shake die ook echt lekker is

Clear shake zijn de enige shakes die ik lekker vind. Super fijn dat je zelf de smaak kan uitkiezen en zo afwisseling hebt.

Goede service en goede kwaliteit

Als vegan zijnde al heel veel proteïne Shakes uitgetest maar niks leek goed op te lossen of enigszins ok te smaken (eerder barslecht eigenlijk). De soya proteïne smaakt vrijwel neutraal en lost beter op dan alle andere vegan versies. De smaak kan je dan in eigen shot toevoegen waar ik zeer tevreden mee ben. Het is even zoeken naar de eigen favoriet maar met zoveel smaakjes is ook leuk om uit te testen

Hi Nathalie, Wat fijn om te horen dat onze vegan soy shake je zo goed is bevallen! En in ieder geval genoeg keuze om uit te proberen ;)) Bedankt voor de fijne review. XX Joan

Whey Isolate - Super product

Eindelijk een Whey product zonder een nare chemische smaak en het blend uitstekend zonder te klonteren! Vooral voor mijn vrouw was het een behoorlijke zoektocht naar een goed product en die hebben wij nu gevonden!

Flavour shot 5 smaken

Flavour shot gekocht in 5 smaken. Heerlijk in de koffie de smaak notoreo, chocolade, notella en cappuccino. Smaak mixed fruit voor in de yoghurt. En dat allemaal zonder kalorieen. Gewoon helemaal top. Ook de service was prima gisteren besteld vandaag in huis. Echt een aanrader.

ABSOLUUT GEWELDIG!!

De producten zijn top, de prijzen zijn top, de service is top! Ik heb nog nooit zo’n fantastisch bedrijf meegemaakt. Super tevreden over alles! Ik denk zelfs dat jullie nu mijn favoriete bedrijf zijn. Heb echt helemaal niks op te merken over jullie! Heel veel liefs, Tessa Prins

Hi Tessa, AAHHH. Wat een ontzettend fijne review, bedankt!! ❤️🤗 Ik ben blij om te horen dat je zo tevreden bent. XXx Joan

Hele fijne shake om te drinken

Shake is lekker en goed te drinken , hele goed service ! En een hele leuk kaart er bij. Ik zou misschien als tip bij een bepaalde besteld bedrag een gratis shaker aan bieden van jullie mooie merk.

Uitmuntend

Als fanatiek sporter ben ik altijd bezig met voeding en sport. Ik heb vele bedrijven geprobeerd, Gymshark, Myprotein, XXLNutrition, BodyenFit, maar Personal Protein springt er met hun Proteïne pannekoeken, pre-workout en Wheys met kop en schouder bovenuit. De ingrediënten zijn echt van hoge kwaliteit, de smaak is ongelooflijk, wat echt een must is als je elke op je voeding wilt letter. Ook is de prijs-kwaliteitverhouding echt ongelofelijk. Alleen maar positieve dingen te zeggen. Ik hoop dat ze in de toekomst meer smaken pre-workout uitbrengen, maar de Tropische smaak is wel echt lekker. Groei lekker allemaal!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en persoonlijke aandacht zoals altijd. Kan haast niet beter.

Fijne shakes, goede smaak!

Fijne shakes, goede smaakjes om toe te voegen. Ik ben zelf (voor ik aan dit merk kwam !) 50 kg aangekomen en had shakes nodig om mijn eiwwit behoefte te onderhouden. Andere shakes vind ik vaak te dik, melkachtig of zitten er toch teveel toevoegingen aan. Mijn dietist raadde jullie aan. En ik begrijp waarom! Jammer wel dat wanneer je bijna 50 euro uitgeeft aan shakes met smaakmakers dat er geen shakebeker bijgegeven wordt.

Heerlijk

Het is gemakkelijk en simpel te gebruiken

Ik word altijd zo blij van het persoonlijke kaartje. Erg attent.

Super winkel

Ik heb nu eenaantal keer een bestelling geplaatst bij personal proteïn en ik ben zeer tevreden. Een goed werkende website, snelle levering en hoge kwaliteit producten. Wat wil je nog meer? Ik zou anderen zeker aanraden bij personal protein te bestellen.

Hi Kevin, Ah dat is super om te horen! Bedankt voor de fijne review :) Groetjess, Joan

Top spul

Gebruik verschillende producten, allemaal dik tevreden over, zeker met de verschillende smaken

Makkelijk en lekker

Heerlijk

Voordeel is dat er veel verschillende soorten smaken zijn. Wil ze allemaal proberen

Zeer tevreden!

Tot nu toe een aantal keer gebruikt en zeer tevreden. De flavourshots hebben een subtiele smaak!

Bedankt voor je review Esther! Xx Joan