Heerlijk, maar nog maar 1x geprobeerd

Zeker met de zakjes is dit product heel makkelijk

Vlot, makkelijk en goedkoop

Ik kreeg mijn bestelling de volgende dag al binnen. Er was een goede deal voor creatine. Vind het erg fijn dat deze in een pot te verkrijgen is. Ik wilde ook graag flavor drops bestellen maar veel was uitverkocht.

Hi Merel, Super om te horen dat je bestelling snel is aangekomen en dat je blij bent met de creatine deal! Wat betreft de flavor drops, we werken hard om alles snel weer op voorraad te krijgen. De meeste uitverkochte shots komen eind deze week weer op voorraad. Hou onze site in de gaten! Bedankt voor jouw review. Groetjes, Joan

Top product

Fijn product!

Hele goede service, er was wat fout gegaan bij het inpakken van mijn bestelling maar dat is naar alle tevredenheid gelijk opgelost!!

Snel delivery en goede produkten

Ik hou van soy proteïne. Goede struktur en lekkere smaakt zelf al zonder shot en shoot. Zeker aanrader !

Makkelijke site, je vindt direct wat je wil

Fijne eiwit shake, makkelijk te bereiden, klontert niet. Ook fijn de verschillende smaakjes. Die zijn ook lekker in de yoghurt en kwark.

In 4 woorden heerlijk makkelijk in gebruik

Erg lekker. Niet overheersend in smaak en makkelijk in gebruik. Geen klontjes met oproeren. Erg fijn!

Niks ontvangen

Dinsdag 02-04 rond 18:00 besteld. Het product zou dus donderdag bezorgd worden. Donderdagochtend mailtje ontvangen over een uitverkochte shot, dus een ander uitkozen en gezegd jammer te vinden het product niet op tijd te ontvangen. Hierbij werd Pasen genoemd als excuses. Tot op heden 08-04 wordt er in de track&trace aangegeven dat het pakket nog steeds niet bij PostNL is afgegeven.

Hi Maria, Bedankt voor jouw review. Excuses dat je bestelling later is aangekomen dan verwacht, excuses aan voor het ongemak. We waarderen je geduld en begrip enorm. Ik zie dat jouw pakket op 9 april is bezorgd, omdat ik het wel heel vervelend vind dat het langer heeft geduurd dan verwacht heb ik je een e-mail gestuurd met een kleine tegemoetkoming. Groetjes, Joan

Top product

Ik heb het bak eiwit in de smaak speculoos besteld en ook deze is top, had de andere twee smaken al in huis en deze zijn net geweldig als de speculoos variant. Heerlijk vsn smaak en vooral geen klontjes. Echt een aanrader om in huis te hebben!

Hi Dominique, Wat leuk om te horen dat je fan bent van onze speculoos bak eiwit, net als van de andere smaken! Super dat je de smaak heerlijk vindt en blij bent met de klontvrije textuur. Bedankt voor je enthousiaste review! :)) Geniet ervan, Joan

Super product

Ik gebruik al jaren de whey isolate van personal protein. Super fijn dat je verschillende smaakjes hebt en niet bent gebonden aan 2 kilo van een smaak. Snelle levering en vaak een persoonlijk geschreven kaartje.

Fijne whey poeder naar eigen smaak te maken

Ik gebruik al jaren personal protein en vind het fijn dat ik telkens kan wisselen welke smaak ik wil. Het combineert prettig met andere producten als havermout en lost goed op in melk. Ik blijf terug komen!

Goede produkten, snelle levering. Gewoon top.

Goede producten, veilig te gebruiken

Mijn dag begint met de breakfast eiwitrijke shake. Tot aan de lunch geen honger gevoel. Waardoor het afvallen makkelijker gaat.

Heerlijk deze flavour shots

Ik gebruik al een tijd deze flavour shots. Ideaal zijn ze. Lekker, geen calorieën en weinig van nodig.

Goede producten!

Voor een goede prijs erg goed producten!

ik ben erg tevreden met mijn bestelling

Ik ben er tevreden met mijn bestelling omdat het pakketje relatief snel werd bezorgd. Ook is het product precies hetzelfde als dat het online word beschreven. De prijs-kwaliteit verhouding is goed! Het enige minpuntje was dat in de track&trace stond dat het op woensdag bezorgd zou worden, maar dat ik pas op donderdag te horen kreeg dat het toch donderdagmiddag aan zou komen.

Hi Jonas, Bedankt voor jouw review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw bestelling. Exucses dat jouw pakketje later is bezorgd dan aangegeven. Vanwege Pasen is het wat drukker bij ons, hierdoor hebben sommigen pakketjes vertraging opgelopen. Groetjes, Joan

Altijd bestelling snel in huis! Fijne producten!

Lekkere producten

Eerlijkheid gebied dat ik de bakeiwit van personal protein/lot beukers al heel lang bestel en de creatine waar ik blij mee ben. Misschien wat anderen producten proberen met samples of zo’n winactie lijkt mij leuk!

Snelle service en een fijn product

Ik gebruik de dieet shake met losse smaakjes en ben hier erg tevreden over.

Snelle levering en top spul!!

Zelfs vlak voor Pasen keurig geleverd, helaas niet alle smaakjes op voorraad. Maar de whey proteïn is top en het banaan smaakje wat we al geproefd hebben ook.

Fantastisch!

Super lekker, snelle levering, hoge kwaliteit, aangenaam en vriendelijk team!!!

Gekregen wat ik wilde enorm blij mee

Altijd al creatine willen kopen hier kunnen aanschaffen en ben er enorm tevreden mee!

Flavour shots helemaal top

Gebruik dit al jaren om mijn zuivel ontbijtjes, drankjes en baksels op te leuken.

Lekkere smaken voor door de kwark

Ik zou niet weer zonder willen.

Ideaal product

De shotjes zijn een geweldige uitkomst vooral omdat ze geen calorieën bevatten. Klein minpuntje is dat er van verschillende shotjes geen voorraad was.

Hi! Fijn om te horen dat je de shotjes geweldig vindt! We snappen dat het vervelend is als niet alles op voorraad is. We zijn er druk mee bezig om alle shotjes weer snel op voorraad te hebben :)) Groetjes, Joan