Snel en lekker

Snelle levering en erg fijne zoetstoffen met lekkere smaken.

Snelle levering en super smakelijke flavour shots

Handige shaker besteld waardoor de shake nog sneller en makkelijker gemaakt is. Lekkere verschillende smaakjes shots. Kan ook in baksels en kwark gebruikt worden.

Goed om te horen dat onze producten je bevallen Elize :) xxx Laura

Top product

Fijne producten van personal protein. Zelf je smaak toevoegen aan je eiwit Shake is de beste uitvinding die er is!

Super. Snelle levering. Lekker

Gewoon Top

Top producten en snelle levering

De eiwitrepen, het eiwitpoeder en de flavour shots zijn fantastisch! Lekkere smaken en fijne macro’s

Prima producten voor een goede prijs en snelle levering

Prima ervaring, heb de preworkout besteld en had hem binnen 2 dagen. Heb deze nu 4x gebruikt en kan hem zeker aanraden! Erg goedkoop en net zo goed, if not beter dan de meeste concurenten.

Yesss Mick! Lekker knallen met onze pre-workout :) Groetjes Laura

altijd leuk om een pakketje van PP te ontvangen

Elke keer weer met een handgeschreven boodschap/groet, en topkwaliteit producten!

Smaakmaker ten top

4 verschillende smaakjes gekocht voor de shake of voor de kwark. Alle 4 heerlijk. Snelle levering met persoonlijk briefje erbij

Zoet, maar wel een beetje chemisch

Handig om een zoete smaak toe te voegen aan baksels, zonder de extra calorieën. Sommige shots hebben wel een chemisch nasmaakje, ik vind het niet mega storend maar het kan beter. Vanille is favoriet, die is lekker bij alles.

Fijne producten en prima service

De producten van Personal Protein zijn super handig en de levering is prima.

Flavour shots zijn geweldig!!

Ik gebruik de flavour shotjes vooral in mijn smoothies, kwark en baksels. Echt geweldig!!

Hi Esmé! Fijn om te horen dat je zo blij bent met onze producten :) xx Laura

Super snelle levering

Fijne ervaring. Alleen jammer dat je de smaken niet kunt testen. Nu heb ik 3 smaken van de 4 die eigenlijk tegen vallen. Verder nog snelle levering.

Wat een heerlijke smaken

Wow in 1 woord.. Niet chemische smaken maar gewoon echte lekker smaken.. Ik heb de flavourshots besteld in de smaken, stroopwafel,vanille, Notella, caramel ,speculaas en aardbei. Stuk voor stuk super lekker. Maar de Notella is echt hemels.. Dus zei ik al dat het lekker was!!!

Ik gebruik de shots in mijn bakactiviteiten. Heerlijk om die verschillende smaakjes uit te proberen. De eiwitpoeders zijn ook prima.

geweldig lekker

Ik en mijn vriendin gebruiken het elke dag door de griekse yoghurt met meusli

Alles wat ik verwacht van Personal Protein BV

Snelle levering en een omschrijving van het product dat klopt, dat maakt het betrouwbaar!

Top product

Ik vind hem lekker van smaak goei structuur Geen klonters in tijdens het schudden en de shots van smaken zijn heel lekker

Super fijne producten met heerlijk resultaat.

Keuze in overvloed. Ik vind de shotjes echt super. 1 grote pot ipv heel veel grote potten. En de smaak van de shotjes zijn echt toppie.

Goede service, fijne producten, fijna aanvullen op de standaard eiwitproducten

Goede service, fijne producten, fijna aanvullen op de standaard eiwitproducten

Super!!!

Hele snelle levering. Ik had mijn twijfels over siroop met eiwit maar het smaakt echt geweldig. Altijd potten whey weg gooien omdat ik uitgekeken was op de smaak en nu kun je elke dag wat anders drinken. Tevens smaken de siroop drops ook heerlijk in de koffie of kwark. Ik beveel dit product aan aan iedereen die niet weet welke eiwit shakes ze lekker vinden en snel uitgekeken zijn op de shakes.. p.s. speculaas smaakt echt heerlijk

Thnx Kiki voor je mooie review!! xxx Laura

Goede producten, goede service

De flavour shots zijn echt lekker. De customer service reageert snel en klantvriendelijk.

Super merk met super producten!

Ik heb nu een aantal keer besteld bij Personal Protein en ik ben erg tevreden. Al de flavor shots die ik tot nu toe heb geprobeerd (Caramel, Nottella, Stroopwafel, Speculaas en Cookie) zijn allemaal erg lekker en ook ben ik erg tevreden over de whey isolate (goede voedingswaarden en goede textuur)

Hi Jordy! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten :) xxx Laura

Los van dat dit bedrijf mooie natuurlijke producten heeft met goeie waardes vind ik dat ze zich uniek in de markt zetten. Persoonlijke berichtjes, heerlijke woordgrappen en mooie strakke uitstraling! Hier hou ik van ☺️

Hi Kim! Wat super tof om te horen, we doen hard ons best! Fijn dat je onze woordgrapjes waardeert, doen we zelf ook natuurlijk. xxx Laura

Zo fijn om zelf de smaak toe te voegen die je wilt

Ik gebruik de vegan pea isolate als shake met half water en half amandelmelk. Verder voeg ik het toe bij mijn havermout/bananenpannekoekjes. Het bevalt mij erg goed, de smaakjes zijn ook ideal om bij de kwark te doen. Mijn favoriet qua smaak zijn nu banaan en mango. De kokossmaak vind ik persoonlijk iets minder.

Prima ervaring

Ik weet inmiddels welk eiwit poeder ik moet hebben en dan is het zo besteld. Nieuwe smaakjes altijd leuk om uit te proberen. Vlotte levering, netjes verpakt, persoonlijke touch erbij, heel fijn!