Prima / Snel geleverd / Zeer tevreden.

Prima / Snel geleverd / Zeer tevreden.

Snel verzonden

Snel verzonden en netjes verpakt!

Ideaal ook voor in een kopje koffie

Éen keer squeezen is genoeg. Anders wordt het smaakje iets te ‘synthetisch’.

Lekker

Smaakjes zijn heerlijk en echt een extra toevoeging! Vooral speculaas is super

Goede service. Top producten !!

Snelle levering met goede producten en lekkere smaken

Hele snelle levering

Heerlijke smaakstoffen, lekker elke keer een ander smaakje

Goede kwaliteit en goede levering

Goede kwaliteit en goede levering

Kwaliteit, smaakvol en goede prijs!

Ik ben echt tevreden sinds ik overgestapt ben op personal protein. De afwisseling in smaken, veel eiwitten met niet teveel kcal. De pancakes, repen, granola zijn ook echt super en zorgen voor fijne afwisseling! Prijs is ook echt top!

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent Simone!! :D xxx joan

Super en snelle service

Mijn bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis. Super en snel dat is helemaal top.

Bedankt voor je review Kim! xxx joan

Snelle bezorging, fijne producten

Ik bestel graag bij personal protein vanwege de fijne producten. Daarnaast wordt het ook erg snel bezorgd.

Super! bedankt Liesbeth. geniet ervan :) xx joan

Weer een super snelle levering van mijn bestelling. Heerlijke smaken!

Goede kwaliteit

Producten zijn netjes verpakt. Snelle levering. Van de smaakjes heb je weinig nodig voor een heerlijke smaak. Kleine tip! Ik heb de smaakstoffen door eiwitrijke wafels gedaan en dat is werkelijk heerlijk! Er was iets verkeerd geleverd en dit hebben ze snel en keurig opgelost.

Bedankt voor je review Carola :) xx joan

Super snelle levering en de lekkerste proteïne shakes!

Bestellingen worden altijd super snel geleverd en mocht er onverhoopt toch iets misgaan wordt het meteen opgelost. Ik bestel mijn producten hier al heel lang. Proteïne shakes zijn altijd lekker omdat je je eigen smaakjes kunt kiezen.

Ik ben blij om te horen dat je zo tevreden bent Geert, bedankt !! :) groetjes, joan

heel goed

snelle service en een fijn product!! helpt echt

Snelle levering en goede producten.

Ik kreeg al vrij snel mijn pakketje binnen met 8 verschillende smaken! Ik heb de mixt fruit en stroopwafel als eerste open gemaakt en moet zeggen dat ik zeer verrast ben! De mixt fruit is heerlijk in een koud glas (prik) water en de stroopwafel in mijn koffie! (Wil mn koffie niet meer anders) Ik ben erg blij met mijn bestelling! Ben benieuwd naar de andere 6 smaken die ik heb gekocht.

Super lekkere smaken

De whey isolate is heerlijk te mixen met havermelk en een lekker smaakje erbij en een ware traktatie na een workout of gewoon als lunch met een banaantje erin;-)

Dat klinkt heerlijk Sandra, geniet ervan! ;) xx joan

Zeer positief

Persoonlijk contact, mooi product en snelle service

Super snelle levering!

Voor de eerste keer bestelt en ontzettend fijn dat het de volgende dag al binnen was! De shotjes besteld op aanraden van een collega en ben er helemaal blij mee! Niet alleen voor de shakes maar ook in baksels, yoghurt, cupcakes in een fles water...op zoveel manieren toe te passen! Ik ben bang dat dit niet de laatste bestelling is.....

TOP

Snelle levering en shot smaakjes zijn echt lekker in me eiwitshake.

Duidelijke website goed contact klantenservice snelle levering van de producten

Geweldige producten, levering & service

Heb voor het eerst iets besteld maar petje af. Geweldig goede service, snelle levering met een Personal touch en ben nu al fan van de producten. Moet er alleen nog achter zien te komen welke smaak ik het lekkerst vindt! Wordt vervolgd hahaha

Wat leuk om te horen dat het je zo goed is bevallen Bianca! Genoeg smaken in ieder geval, ben benieuwd welke smaak je favoriet gaat worden;) xx joan

Goede en fijne producten

Gebruik de producten al een paar jaar. Goede, smakelijke en fijne producten. Alleen jammer dat er geen refill-zakken zijn. Je krijgt elke keer de “tonnen”. Dat kan milieuvriendelijker, lijkt me.

Bedankt voor je reactie Madeleine! Zeker iets om over na te denken :) xx joan

Heerlijk en gezond

Dat ga ik nu op advies van mijn dochter ervaren

Perfect in elk opzicht!

Ik hou van de persoonlijke manier waarmee jullie met de klanten omgaan. Een berichtje in het pakje, een leuke boodschap op de doos. EN de producten zijn super lekker. En ook uit vorige ervaring, een hele goede klantenservice. Doe zo verder!

Interactie met de klant is voor ons erg belangrijk, bedankt voor je lieve reactie! :) xx joan

Snelle attente service en heerlijke shots!

Ik heb inmiddels 12 verschillende smaken shots in huis waarmee in mijn magere kwark een smaakje geef, in een smaak waar ik op dat moment zin in heb. Ideaal! En dat zonder suiker, top! Ook mijn dochter van 11 is enthousiast. Daarnaast snelle service en het persoonlijke kaartje maakt de levering af. Heel attent.

Hi!! Wat leuk om te horen dat het jullie zo goed bevallen is! :) xx joan