Prima voor elkaar

Prettig

Duidelijke site en super producten

Ik bestel de Whey isolate met de losse smaakjes, echt een top idee. Elke keer iets anders waardoor het niet gaat vervelen. Ene smaakje is lekkerder dan de ander maar dat is uiteraard puur smaak. Duidelijke site en snelle levering, klein puntje is dat ik een shaker heb ontvangen die lekt, gelukkig heb ik er 2!

Wat een goeie producten!

We hebben de veganshake gekocht en enkele smaakjes om toe te voegen. De smaken zijn écht erg lekker en wat ik vooral goed vind is dat de shake hoog in eiwitten zit. Dit is een blijvertje en zeker een aanrader voor veganisten!

Hi Karin, Super dat je fan bent van de veganshake en de smaken! Bedankt voor jouw enthousiasme en de aanbeveling. Geniet ervan! :) XX Joan

Goede kwaliteit met lekkere smaken

Snel en makkelijk besteld. Ruim assortiment en heel smaakvol.

Lekkere smaak en goed drinkbaar

Ik werd altijd snel moe en misselijk van de dikke proteïne shakes met de zware smaken. Maar deze zijn fris van smaak afhankelijk van welk smaakje je gebruikt, makkelijk te drinken (net frisdrank) en overal gewoon super lekker. Ik voeg deze zeker van nu af aan toe aan mijn voeding. Ik voeg zelf wat meer water toe dan zij aanraden en soms moet je even wachten tot al het poeder is opgelost, maar dat duurt ongeveer een minuutje.

Hi Pien, Super om te horen dat onze shakes in de smaak zijn gevallen! Slimme tip ook, om er wat extra water bij te doen en even te wachten tot alles is opgelost. Bedankt voor jouw review! :)) xxx Joan

Mijn eerste kennismaking is zeer positief Ik heb de ontbijt shake en de gewone shake besteld Allebei erg goed van smaak Het grote voordeel is ook dat je het zelf op smaak kan maken :))) Kortom : zeer tevreden

Net gestart met proteïneshakes en met de verschillende smaakjes zijn ze zo lekker

Goed product en geen problemen met verzending.

Het is een gemakkelijke manier van bestellen en een overheerlijk product. Het fijne van dit product, is dat er mogelijkheden zijn om één grote zak eiwit verschillende smaken te geven.

Formidabel

Mypersonal proteïne doet voor mij wat het moet doen, de klantenservice is prima en de producten zijn goed geprijsd.

Supersnel geleverd!

Zoals altijd supersnel geleverd.

Fantastische shake voor na een gastric bypass

Na mijn gastric bypass zijn eiwitten extra belangrijk maar ook werd ik altijd snel misselijk na een eiwit shake. De milkshake van Personal Protein is dé oplossing voor mij. En daar komt bij: het smaakt heerlijk!! Vooral de coconut smaak is mijn favoriet!

Hi Ellen, Wat geweldig om te horen dat onze milkshake precies biedt wat je nodig hebt, vooral na zo'n ingrijpende operatie. En dan ook nog eens in je favoriete coconut smaak! We zijn super blij dat we kunnen bijdragen aan jouw herstel en welzijn. Geniet ervan! XX Joan

Amazing

Best protein I ever try not a single one that I like until I try this one this is just amazing

Ideaal!

Zo fijn om zelf te bepalen welke smaak ik dagelijks wil als ik een shake met eiwitten maak. En de bestelling was een dag later al in huis!

De bestelling is goed verlopen, alleen jammer dat de 10% korting voor de nieuwsbrief later kwam dan mijn geplaatste bestelling. Ik had verwacht dat deze eerder zou komen zodat je de korting kon gebruiken.

Goede levering en alles was compleet! Niks op aan te merken

Helemaal top!

Goede en duidelijke site, snelle levering, informatie over de zending. Product is top, fijne structuur die makkelijk mengt, smaak is ook super. Kortom, ik ben heel tevreden en raad de producten van personal proteïn ten zeerste aan.

Hi Daniëlle, Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent! We zijn super blij dat je de structuur en smaak van onze proteïne zo waardeert. Bedankt voor jouw review en het aanbevelen van Personal Protein :)) Groetjes, Joan

Nooit problemen met levering. Top producten. Alleen jammer dat de eiwitreep met kokos nooit op voorraad meer is.

Geeft heerlijke smaken aan shakes/yoghurt/pannenkoeken etc.

de verschillende smaken die je zelf kan kiezen in het pakket stellen alles behalve teleur!

Snel

Een tip: het kleine dopje van de shaker gaat heel makkelijk scheef dicht....

Hi Karin, Bedankt voor de tip! We gaan ernaar kijken. Groetjes, Joan

Snelle levering en top product!

Snelle levering, netjes en stevig verpakt. Bestelde product (bakeiwit) is al bijna op, dus er zal snel een nieuwe bestelling volgen.

Goed product

Ik gebruik het eiwit shakes, wat ik fijn vind is dat het poeder goed oplost in het water. En je hebt maar weinig product nodig van de smaak flaconnetjes. Ook de smaak van deze siroopjes zijn echt goed. Vooral niet chemisch, dat is erg prettig.

Super! Blij dat alles bevalt en lekker smaakt zonder dat chemische gevoel 😊 Bedankt voor jouw review Maxime! Xx Joan

Altijd super

Altijd snel geleverd. Alleen jammer dat er vaak smaken van de shots niet op voorraad zijn. Altijd snel en vriendelijk geholpen bij de klantenservice.

Flavors shots

Cappuccino en caramel smaak zijn zeer lekker en echte smaak Alleen jammer dat ze regelmatig uitverkocht zijn maar wel fijn dat je via mail verwittigd wordt dat ze terug voorradig zijn

Die shotjes zijn heerlijk om in mijn gemberthee te doen , 1 knijpje is voldoende voor een volle pot thee. Mmmmm lekker

Uitgebreid productrange en snelle levering

Ik ben erg tevreden over de productrange en de losse toevoeg smaakjes. Jammer, dat de proteine repen tijdelijk niet voorradig zijn. Op donderdag mijn bestelling gedaan en vrijdag was het al bezorgt.

Hi Ashwin, Fijn om te horen! Ik heb goed nieuws, de repen zijn weer terug op voorraad. Supersnelle levering, toch? ;)) Groetjes, Joan