Ik heb nu zoveel ongeopende shotjes, dat het jammer is dat je niet voor alleen de 2kg zak kan kiezen. Of voor clearshots bij je build a pack.
Hi Claudia, Bedankt voor je feedback! We begrijpen dat het vervelend is om zoveel ongeopende shotjes te hebben. We nemen je suggestie zeker mee, zodat je in de toekomst gemakkelijker kunt kiezen voor alleen de 2kg zak. Groetjes, Joan
Snelle levering, bestelling ziet er netjes uit. Nog niet alle smaken geprobeerd, maar tot dusver goed.
alles geleverd zoals gehoorde super tevreden daarover de clear wey isolat nu een 3 tal dagen gebruikt en is super van smaak wel ligt het wa zwaar op mijn maag
Hi Leon, Dankjewel voor je review! Fijn dat je zo tevreden bent over de levering en dat de Clear Whey qua smaak goed bevalt. Jammer dat het wat zwaar op je maag ligt. Een tip om de Clear Whey wat lichter te laten vallen, is om het in kleinere hoeveelheden te drinken of met extra water te mengen. Ook kun je proberen de shake iets langzamer te drinken, zodat je maag wat meer tijd heeft om het te verwerken. Hopelijk helpt dat! 😊 Groetjes, Joan
De bestelde producten correct bezorgd.
Super geregeld en een snelle bezorging
Het is makkelijk te bereiden, met water, en niet met melk, wat ik heel fijn vind. Smaak is goed en het vult prima!! Een slim idee om je eigen smaak te kunnen toevoegen!!
Hi Petra, Bedankt voor je enthousiaste review! Super om te horen dat het makkelijk te bereiden is! :) Groetjes, Joan
Ik ben enthousiast over de flavour shots. Ik doe ze door de kwark, door de yoghurt, door de koffie. Het maakt het voor mij eenvoudiger om wat caloriearmer te eten, want ik ben nogal een zoetekauw.
Voor mij de perfecte shake om de ochtend mee te starten. Smaakt goed en vult ook voor langere tijd. Heerlijke variatie met smaakjes. Levering zoals vermeld op de site.
Hi Manuela, Dank je wel voor je fijne review! Super om te horen dat de shake een perfecte start van je dag is en lekker vult! Fijn dat de levering ook volgens verwachting was :)) Groetjes, Joan
Ik houd niet zo van proteïne shakes.. zijn altijd erg chemisch of waterig. Maar de shakes van Personal Protein zijn nog lekkerder dan milkshakes van de McDonald's!!!
Top om het te bestellen, gemakkelijk! Top om het te gebruiken!
Top
Voor mij is dit de beste keuze: eerlijke, pure producten zonder ongewenste toevoegingen. Het mengt makkelijk met kwark, en ik ben erg tevreden over de kwaliteit. Eén kanttekening: de (verplichte) flavor shots zijn voor mij overbodig. Ik gebruik ze nooit en gooi ze telkens weg omdat niemand ze wil hebben. Het zou een grote plus zijn als Personal Protein de optie biedt om deze flavor shots uit de bestelling te laten. Dat zou niet ingewikkeld zijn om op de website toe te voegen en scheelt ook in onnodig verpakkingsmateriaal. Conclusie: het product zelf verdient niets dan lof, maar de verplichte flavor shots zijn echt een verbeterpunt.
Hi Jacob, Bedankt voor je uitgebreide feedback! Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent met onze pure producten en dat het mengen in kwark ook zo goed bevalt 😊. We begrijpen je punt over de verplichte flavor shots en dat het handig zou zijn als deze optioneel waren. We zullen dit zeker meenemen als verbeterpunt! Groetjes, Joan
Goede producten, prijs klopt
De producten worden uitgebreid omschreven. Al eerder het bakeiwit van Lot Beukers besteld, perfect product. Nu ook de ‘flavour shot’ caramel gekocht, en dit is echt een aanrader voor in de kwark of koffie.
Hi! Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat het bakeiwit zo goed bevalt én dat je de caramel flavour shot ook zo’n succes vindt voor in de kwark en koffie! 😊 Groetjes, Joan
Het zijn allemaal fijne en héérlijke producten. Dragen bij aan mijn doel. De levering is correct en snel
Bakeiwit super produkt voor in baksels ook prima in yogurt of kwark. Bestellen snel makkelijk en snel bezorgd
Personal protein heeft een duidelijke en overzichtelijke webstie. Ze leveren snel en wat ik tot nu toe heb gekocht en geprobeerd is erg lekker en niet zo zoet
Ik doe altijd een schep in mijn ontbijtshake waardoor deze lekker smaakt en romig is.
Producten zijn altijd goed en snel geleverd!
Ben begonnen met personal protein vanille via Lot beukers haar pagina. Zij was er zeer enthousiast over dus toch maar proberen. De vanille smaakte zeer goed door de havermelk met havermout en geeft lang vol gevoel. Nu wilde ik een nieuwe smaak dus gekozen voor speculoos kleine verpakking maar bij elkaar is het wel prijzig. Ik zie wel mogelijkheden dat het goedkoper kan. Door bijvoorbeeld navulling te maken in zakken ? Dus aanrader maar met 39.95 per kg dus prijzig
Hi Mariet, Wat leuk om te horen dat je bent begonnen met Personal Protein via Lot Beukers! 😄 Fijn dat je de vanille smaak zo lekker vindt. Bedankt voor de feedback! Groetjes, Joan
Poeder is prima, maar de smaakjes vind ik erg chemisch. Tompouce en speculaas geprobeerd, beide niet lekker. De vanille smaak is wel oké.
Heerlijk eiwit. Geen nare bijsmaak. Klontert niet dus overal in te gebruiken. Je kwark wordt als slagroom zo romig zonder de extra calorieën maar met lekker veel eiwit. P.P geeft uitstekende service en snelle bezorging. Geen 10 omdat de nabestellingen wel in zakken zouden mogen. Zonde van die grote bussen die in het afval belanden. En kostbaar. Maar het product krijgt wel een 10
Hi Nelleke, Fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over het eiwit! 😄 Bedankt voor je feedback! Groetjes, Joan
Goede klantenservice, snelle levering, maar ik vind het verschrikkelijk vies! Gelukkig alleen een proefverpakking gekocht. Jammer, maar ik ga op zoek naar een ander merk.
Zodra je een bestelling plaatst, wordt je gied op de hoogte gehouden en het wordt netjes verpakt geleverd.
Ik gebruik de bakeiwit nu ruim 2 maanden, ik doe het iedere dag in mijn kwark bij het ontbijt, ik heb de smaken vanille en chocolade. Beide echt lekker (chocolade -smaak is zo lekker met een banaantje erbij) Het mixt goed met de kwark en geeft geen klonten (zo vies als je klontjes eet) Ik heb het ook in baksels gebruikt (wafels o.a.), gaat ook heel goed Je hebt een lekker vol gevoel een paar uur en makkelijke manier om je eiwitten aan te vullen
Hi Annemiek, Super om te horen dat je zo tevreden bent met het bakeiwit! 😊 Fijn dat het zo goed mengt met de kwark en dat je het ook in je baksels kunt gebruiken. Bedankt voor je enthousiaste review. Groetjes, Joan
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.