Perfect en snel geregeld, prima kwaliteit.

Keurig volgens afspraak geregeld

Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review! Mocht u nog een foto willen delen met ons van het resultaat zouden we dat zeker leuk vinden. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Goeie kwaliteit en afspraak is afspraak

Goedemiddag, Bedankt voor uw korte en krachtige review. Veel plezier gewenst van uw Douglas schutting. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Super service!!

Heb nu een paar keer besteld bij Mega schutting en heb alleen maar positieve ervaringen. Als er iets niet zeker is, volgen zij gelijk op met een telefoontje. De levering is keurig en goed gecommuniceerd. Dank jullie wel. Nu nog 1 bestelling en dan ben ik weer even klaar ;). Succes en ga zo door.

Van eerste gesprek tot na plaatsing goede communicatie en goed werk

Wij zijn tijdens ons showroom gesprek goed geïnformeerd en hebben een goede offerte aangeboden gekregen. Na vergelijking met andere offerte hebben we de deal gesloten. Voor ons in de regio, dus fijn dat we lokaal geslaagd zijn. Tijdens bezoek aan huis voor inspectie ter voorkoming verrassingen duidelijke afspraken kunnen maken. Dit gaf een vertrouwd gevoel. De montage ploeg heeft goed werk geleverd en waren netjes in de bouw en hebben het keurig achter gelaten. Als wij ooit weer een schuur met overkapping nodig hebben dan komen wij zeker terug.

Goedemiddag, Bedankt voor uw leuke review! Fijn dat u een bezoek heeft gebracht aan onze showroom, dan heeft u ook een beeld kunnen krijgen van onze producten en ons bedrijf. Goed om te horen dat het montageteam netjes heeft gewerkt en het netjes heeft achtergelaten. We verwelkomen u graag met een bakje koffie in onze showroom als u een overkapping of schuur nodig heeft in de toekomt. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Top bedrijf !

Schutting besteld en laten plaatsen door Mega-Schutting. Qua afmeting kwamen we op een onvoordelig stukje schutting uit. Mega-Schutting kwam zelf met het voorstel 1 schutting van 1.80 x 1.80 te verlengen zodat dat onvoordelige stukje schutting verviel. Én het was nog goedkoper ook. Ook het plaatsen was heel goed geregeld.

Goedemiddag, Fijn om te lezen dat ons meedenken gewaardeerd wordt en fijn dat de schutting naar tevredenheid is geplaatst. Veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Beton / hout Schutting van 7 5 mtr besteld. Mooi op tijd geleverd en binnen 2 uur perfect geplaatst. Complimenten aan Mega schutting en de monteurs..

Goedemiddag, Leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review! We zullen de complimenten doorgeven. Veel plezier van de schutting! Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Vakkundig geplaatst en werken snel en netjes, bereid om iets meer te doen.

De bezorging was op tijd, echter jammer dat de delen niet in de achtertuin gebracht werden. Voor ouderen die geen hulp hebben om de bezorgde schutting naar de achtertuin te kunnen brengen en hierdoor geen zicht meer hebben op de bezorging, is minder. Zeker als je hartpatiënt bent. Delen zijn te zwaar. Kooiaap kon niet door de steeg achter het huis komen. Personeel heeft zelf de schermen naar de achter tuin gebracht. Verder is het personeel prettig in omgang en zeer behulpzaam.

Goedemiddag, Dank voor uw reactie! Onze chauffeur is altijd alleen en heeft een bepaalde tijdsdruk, vandaar dat hij geen losse onderdelen gaat verplaatsen naar een achtertuin. Onze oplossing is inderdaad dat de monteurs dan de materialen naar achteren lopen op de dag van montage, fijn dat dat in uw geval ook gebeurt is! We proberen daarbij dan zo kort mogelijk van tevoren te leveren zodat het niet te lang op straat ligt. We wensen u veel plezier van uw schutting. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting.

Goede communicatie en komen de afspraken na.

Goede communicatie en komen de afspraken na.

Goedemorgen, Dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat de communicatie en afspraken nagekomen worden. We wensen u veel plezier van uw hout beton schutting met Douglas schermen. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Prima werk

Van begin tot eind prima communicatie. Alles netjes verzorgd. De werkers waren serieus, netjes, vriendelijk, behulpzaam en werkten ondanks af-en-toe slecht weer stevig door. Werk is naar volle tevredenheid verricht. Ik kan mega-schutting met een gerust hart aanbevelen.

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie review waarin u ons bedrijf aanbeveelt! Fijn dat u zo tevreden bent over de werkers en dat alles netjes verzorgd is, dat vinden we leuk om te horen. We wensen u veel plezier van de schutting. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

prima service

De levering en de montage van de betonnen schutting is geheel volgens afspraak verlopen. De schutting ziet er prima uit. Hier en daar wat kalk uitbloei, maar dat is te verwachten.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw mooie review over uw taupekleurige betonschutting met houtmotief. We hebben foto's ontvangen, het ziet er netjes uit. Inderdaad is kalk uitbloei met beton niet te voorkomen. We wensen u veel plezier van de schutting. Met vriendelijke groet, Team Mega-schutting

Heel tevreden en onze schutting is netjes geplaatst

Mooie schutting voldoet aan onze wensen.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw mooie review. We hebben de foto's bekeken en het ziet er netjes uit zo met de zwarte schutting en dubbele poorten. Staat mooi bij de rest van de schuur en overkapping. Veel plezier ervan. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

professioneel, correct en alles volgens afspraak

een zeer plezierige ervaring vanaf het begingesprek in Heinkenszand. Onze wensen werden direct ingebracht en de lay-out aangepast. Het gekozen tuinhuis is recentelijk geplaatst en ondanks de vele regen alles tot volle tevredenheid. Alleen complimenten dus en ook voor de installateurs.

Goedemiddag, Wat leuk om te lezen, dank voor uw mooie review. We zullen de complimenten doorgeven aan de monteurs. Veel plezier van het mooie tuinhuis! Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Handige ontwerptool

Ik heb dit jaar 2 keer een schutting bij Mega schutting gekocht. Ik vind vooral de ontwerptool erg handig. Je weet precies wat je moet bestellen en wat het allemaal gaat kosten. Je vergeet dus niet per ongeluk om bepaalde onderdelen te bestellen. Wat beter kan, is de levering. Je kunt aangeven wanneer je de schutting geleverd wilt hebben. Heel kort van te voren hoor je op welke dag de levering daadwerkelijk plaatsvindt. Dat was in mijn geval in beide gevallen niet op de dag die ik had aangegeven. Het is best lastig als je dat pas kort van te voren te horen krijgt. Dat kan dus beter. De levering was wel op tijd en helemaal compleet.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw eerlijke feedback. Transportplanning is soms lastig, zeker in een wat "rustigere" periode maar we nemen uw feedback zeker mee en gaan kijken of we hierin verbeteringen kunnen aanbrengen. Veel plezier van uw schutting! Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Goede communicatie. Schutting supersnel neergezet, ziet er super strak uit Nette jongens van de montage. Zeker een aanrader.

Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Goed te horen, we zullen de complimenten doorgeven aan het montageteam. Veel plezier van u hardhouten schutting. Met vriendelijk groet, Team Mega-Schutting

Tevreden klant

Goed advies gekregen, prima geholpen, kwalitatief goede materialen.

Goedemorgen, Dank voor uw korte maar krachtige review! Goed om te lezen. We wensen u veel plezier van uw mooie buitenverblijf. Met vriendelijke groet, Team Mega-schutting

Prima werk geleverd

Goede en snelle levering, geen lange wachttijd en zeer tevreden met mijn nieuwe schutting! Voor plaatsing ook prima communicatie gehad!

Goedemorgen, Goed om te horen, dank voor uw mooie review! Veel plezier van de schuttting. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

perfect

top service en montage. Zeer aangenaam contact en uitvoering. Zeer, zeer tevreden

Goedemiddag, Leuk dat u een review voor ons schrijft, bedankt! Dat klink ons heel, heel goed in de oren; Fijn! Bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf en we wensen u veel plezier van de schutting. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

zeer tevreden, netjes en vlot afgeleverd

Schutting laten plaatsen, geïmpregneerd hout en licht grijze betonpalen, aangezien wij pietje precies zijn dit uit besteed aan Mega Schutting, mede vw.de positieve referenties. Schutting werd op gewenste dag geplaatst, onderdelen kwamen diezelfde dag mee zodat we niet thuis hoefden te blijven voor de aflevering van materialen. Jonge gasten, werkten vlot, maar vooral netjes. Goed overleg mogelijk over het plaatsen van de schutting. Zijn zeer tevreden met het resultaat, zelfs mooier dan veracht!

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie review. Leuk om te lezen dat jullie als "pietje precies" zeer tevreden zijn over alles en het belangrijkste: over het resultaat. Geeft ons weer een bevestiging dat we goed bezig zijn, waar we uiteraard ons best voor doen. We wensen u veel plezier van de schutting! Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Wij zijn via internet bij Mega- Schutting terecht gekomen voor een nieuwe schutting en tuinhuis. We werden vriendelijk geholpen en er werd goed met ons meegedacht over onze wensen. Over het ontwerp en het plaatsen zijn wij zeer tevreden. Wij bedanken het team van Mega- Schutting voor het gewenste resultaat. Een dikke pluim voor jullie allemaal. Met vriendelijke groet Jaap en Marion de Pree.

Goedemiddag, Wat fijn om te lezen. Wij willen jullie bedanken voor de opdracht en de fijne manier van overleggen. We gaan die dikke pluim delen met onze medewerkers, leuk! We wensen jullie veel plezier van jullie mooie tuinhuis/schuur. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Mooi en netjes geholpen

Door (persoonlijke) omstandigheden van een van de medewerkers kon de geplande plaatsingsdatum niet doorgaan, maar nog in dezelfde week opgelost. Door een miscalculatie te veel materialen geleverd en netjes mee retour genomen en afgehandeld.

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie review! Dat waren inderdaad geen leuke omstandigheden maar fijn dat de plaatsing toch nog snel ingepland kon worden. Veel plezier van de schutting. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Top bedrijf, super geregeld!

Zaterdag besteld, en de dinsdag erop al in huis vanuit Zeeland naar Groningen. Dit doordat de medewerkers goed mee hebben gedacht, en alles uit eigen beweging gelijk nog mee hebben gegeven met hun transporteur, die toch al deze richting op zat. Transporteur belt keurig even 30 min. Tevoren, en lost zelf met kooiaap, netjes op pallet. Kortom top service! Daarnaast gewoon kwaliteitsprodukten voor een goede prijs.

Goedemorgen, Bedankt voor uw review! Fijn dat het zo snel geregeld kon worden en dat de levering vlot en netjes is verlopen. Goed te horen dat de prijs/kwaliteit ook naar wens is. Veel plezier van de schutting! Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Snelle en goede service voor schappelijke prijzen

Onze schutting moest worden vervangen en Mega-schutting kon dat op korte termijn voor ons regelen. Mooie schutting voor schappelijke prijs en goede adviezen in toonzaal en bij inmeten. Het zetten van de schutting ging zeer snel (halve dag) en de rommel werd ook nog voor ons opgeruimd. Niet aarzelen dus, maar naar Mega-Schutting in Heinkeszand.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie en leuke review! Fijn dat alles naar wens is verlopen, veel plezier van de schutting. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

van verkoop tot en met levering verloopt duidelijk en vlekkeloos

bij meerdere bedrijven een offerte opgevraagd en Mega schutting bleek een kwalitatief hoogwaardig produkt tegen een goede prijs te kunnen leveren. De montage door een via Mega schutting geregeld bedrijf verliep eveneens razend snel en heel precies. Als ik al een minpunt moet noemen is dat de aanwezige bestrating verre van bezemschoon opleverden (wellicht een vriendelijke hint om nog meer klantvriendelijk te werk te gaan).

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie review. Fijn dat alles duidelijk en vlekkeloos is verlopen. Dank dat u ons ook een minpunten laat weten, hier kunnen we van leren! We wensen u veel plezier van de schutting. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Prima telefonisch geholpen, goede service, en top montage!!

Vriendelijk geholpen aan de telefoon met prima product informatie. Ook de montage ter plekke zeer secuur en netjes. Wat kleine hout probleempjes die na melding van de bouwploeg netjes opgelost zijn zonder extra kosten. Ik ben meer dan tevreden en zou mega schutting zeker aanraden!!

Goedemorgen, Meer dan tevreden klinkt mega goed;). Bedankt voor uw mooie review. We wensen u veel plezier van de schutting. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Vakwerk

De twee heren die onze nieuwe schutting hebben geplaatst hebben echt vakwerk afgeleverd.

Goedemorgen, Leuk dat u de moeite heeft genomen om een review over ons te schrijven, bedankt! Fijn dat de schutting naar tevredenheid is geplaatst, veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Over Mega-Schutting B.V.

Mega-Schutting levert (en plaatst) houten, hout-beton en betonnen schuttingen. Met een zeer ruim assortiment en online ontwerptool bieden wij de schutting die aansluit bij uw wens en budget. Daarnaast leveren wij een breed assortiment aan overkappingen en veranda's. Kom eens langs in onze showroom of kijk op onze website voor de mogelijkheden!