Vakwerk

De twee heren die onze nieuwe schutting hebben geplaatst hebben echt vakwerk afgeleverd.

Goedemorgen, Leuk dat u de moeite heeft genomen om een review over ons te schrijven, bedankt! Fijn dat de schutting naar tevredenheid is geplaatst, veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Prachtige en stevige schuttingen

Leuk e-mail contact gehad, meerdere offertes gekregen voor verschillende types schuttingen. De luxe betonschutting gekozen met Nobifix schermen. Het ziet er echt geweldig mooi uit. Wij hebben wel extra snelbeton gebruikt, voor een nog steviger geheel. Ik heb al nieuwe klanten naar ze toegestuurd.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie review! Mond op mond reclame is de beste reclame, fijn dat u dat voor ons doet! Een teken dat u erg tevreden bent, dat vinden we heel leuk om te horen. We wensen u veel plezier van de Luxe betonschutting. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Prima kwaliteit en uitstekende klantservice

Poort besteld; Reactie binnen 1 dag. Binnen 1 dag op te halen. Complete poort met slot en hang- en sluitwerk. Alles lag gereed toen ik het op kwam halen. Handige video met advies en stappenplan om de poort af te hangen. Door Eleonora heel deskundig en servicegericht geholpen. Een 'afhandelen' waaraan menig bedrijf zich kan spiegelen.

Goedemorgen, Leuk om te lezen dat alles vlot en naar wens is verlopen. Fijn dat onze video u het monteren makkelijker heeft gemaakt. We wensen u veel plezier van de nieuwe poort. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Goede en eerlijke service

Een meedenkend bedrijf dat de klanten goed informeert en bestellingen corrigeert waar de klant dingen over het hoofd heeft gezien bij de bestelling, ondanks de uiterst handige tool bij het samenstellen van het produkt door de ondernemende doe het zelf klusser. Zelfs teveel geleverde produkten mochten we gratis houden. Chappo.

Goedemorgen, Leuk dat u de moeite heeft genomen om een mooie review voor ons te schrijven, bedankt daarvoor! We proberen inderdaad altijd de bestellingen te controleren en mee te denken als klanten zelf hun samenstelling hebben gemaakt, fijn dat het bij u ook tot juiste keuzes heeft geleid. Veel plezier van de schutting! Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Zeer mooie schutting en geheel naar wens geplaatst

Zeer tevreden met de schutting en geheel naar wens geplaatst (niet standaard waterpas maar 1,5%aflopend zodat de schutting met de tuin mee afloopt ipv dat de onderste plaat geheel in de grond zou verdwijnen). Vriendelijke en meedenkende monteur (Derksen) Enige minpuntje is de configurator waarin je niet altijd de gewenste schutting kan invoeren (hoogte 1m70 ipv 2m) Maar na een paar telefoontjes en mailtjes met megaschutting is de schutting helemaal naar wens.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat ons montageteam goed heeft meegedacht met uw wensen. Bedankt voor de tip voor de verbetering van de configuratie, we nemen dat mee voor in de toekomst. Veel plezier van de schutting! Met vriendelijke groet, Team Mega-schutting

bedrijf wat met jou tot oplossing komt

Men heeft naar volle tevredenheid een serre geplaatst, die een verrijking van woning biedt

Goedemorgen, Leuk om te horen, bedankt voor uw review! We hebben foto's gezien, het ziet er netjes uit. Heerlijk om in te zitten in het najaar, geniet ervan! Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Offerte en levering prima verlopen.

Onze afspraken zijn prima afgehandeld.

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat alles naar wens is verlopen, we hopen dat u lang kunt genieten van de nieuwe schutting! Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Goedemiddag, Bedankt voor uw review! Er zijn wat misverstanden en strubbelingen geweest bij uw order maar gelukkig dat het goed is opgelost en u tevreden bent over ons snelle handelen. Veel plezier van de schutting! Met vriendelijke, Team Mega-Schutting

Samen met onze 2 buren super te vreden

Jongens werken erg hard en zijn zeer vakkundig Moesten nog een keer terug komen om een paar dingen af te werken maar contact ging perfect. Mvg fam van zanten

Goedemorgen, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een mooie review te schrijven. Fijn dat het contact goed is verlopen, dat is belangrijk als er dingen nog afgewerkt moeten worden. Veel plezier van de schutting. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Heel blij met onze nieuwe schuttingen

Het aanvraag proces was simpel en duidelijk, de servicedesk hielp goed mee. Helaas kon de levering niet plaatsvinden op de initieel beloofde dag en daarmee de installatie ook niet, maar er werd snel een passende oplossing gevonden. De schuttingen stonden snel, en we zijn er erg blij mee!

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie review! Jammer om te horen dat de beloofde dag niet haalbaar was, soms lopen dingen anders dan we denken. Maar heel fijn dat er een passende oplossing is gevonden en dat u er blij mee bent. Veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Team Mega-schutting

Dik tevreden!

Onze ervaring met Mega-schutting is uitstekend. Een heel mooie schutting. Het verbaasde ons dat ze op een ochtend klaar waren, dus snelle werkers. Het ging heel soepel. Als hij zo blijft staan zoals hij nu geplaatst is zijn wij dik tevreden. Heel vriendelijke mannen die hem hebben geplaatst.

Goedemorgen, Goed om te horen, bedankt dat u een mooie review heeft geschreven! We zullen de complimenten doorgeven aan het montageteam. Veel plezier van de schutting. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Goed materiaal en vriendelijke installateurs

Ik ben tevreden, zeker ook met de mannen die de schutting hebben geplaatst. Er zat ook nog een stuk beton ergens onder de grond die in de weg zat, maar die was keurig aangepakt! De afspraak werd precies nagekomen, zeer prettig. De afspraak maken was wat afstandelijk. Ik kreeg een e-mailtje met 1 tijd en datum voorgesteld en moest binnen 24 uur bevestigen. Een telefoontje is prettiger, gelukkig viel het goed in de agenda.

Bedankt voor uw mooie review. Fijn om horen dat u tevreden bent over de plaatsing. U heeft gelijk dat een telefoontje prettiger is, we zullen het intern doorgeven en kijken of we dit kunnen verbeteren. Veel plezier van de schutting! Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Top service en super mooi kwaliteit!

Erg vriendelijk en professioneel team. Weten waar ze het over hebben en staan echt voor services! De schuttingen zijn precies zo geworden als besproken en zijn echt van goeie kwaliteit. Ik kan Mega-schutting echt aan iedereen aanraden.

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie review en ook de foto's die u heeft gestuurd via de mail. Het ziet er erg netjes uit, al zeggen we het zelf;). Fijn dat u zo tevreden bent over ons team en onze producten. We hopen dat u er lang plezier van mag hebben. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Zeer goede en vlotte service. Ook telefonisch goed geholpen. Aan te bevelen bij anderen.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te horen dat u ons aanbeveelt bij anderen, een teken dat u zeer tevreden bent. We wensen u veel plezier van uw schutting. Met vriendelijke groet, Team Mega-schutting

Ik Ben ontzettend tevreden

Goedemorgen, "Ontzettend tevreden" geeft u aan, dat zijn de reacties die we heel graag horen. Fijn! Bedankt dat u dit wilt delen. Veel plezier van uw schutting. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Kwaliteit en geen gezeik

Een mooie schutting voor een goede prijs. Zonder gedoe.

Goedemorgen, Kort maar krachtig, bedankt voor uw mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier van uw hout/beton schutting met Caballero Wood schermen. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

MEGA!

Schuttingen van mooie kwaliteit, snel geleverd en vakkundig geplaatst voor een goede prijs. Erg te vrede. Bij het offerte-proces goed meegedacht, vriendelijke chauffeur bij het afleveren van de goederen en binnen 4 weken na opdracht alles opgeleverd.

Wat een leuke reactie, bedankt! Heel fijn om te horen dat u erg tevreden bent, daar doen we het voor. We ontvingen foto's van uw schutting met Caballero Wood schermen, het ziet er netjes uit. Veel plezier van de schutting! Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Fijn geholpen en mooi werk afgeleverd

Fijn geholpen en mooi werk afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden.

Zeer tevreden klinkt heel goed, fijn om te horen! Veel plezier van de schutting. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Snel en perfect geplaatst

Mooie antraciet betonschutting met baksteenmotief snel geleverd en perfect geplaatst.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw mooie review. We hebben foto's ontvangen van de betonschutting met een klassieksteenmotief, hij staat er heel mooi bij! Fijn dat u zelf ook tevreden bent over de levering en plaatsing. We wensen u er veel plezier van. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Goed en betrouwbaar bedrijf

Ik ben heel tevreden, met de levering en het plaatsen van de poort.

Alleen op 1 schut is een beschadeging terug te vinden. De fotos heb ik per mail verstuurd. En op de hoekpaal zaten de gaatjes aan de verkeerde zijde, ook deze fotos verstuurd via de mail.

Goedemorgen, Bedankt voor uw review! Jammer dat er een beschadiging zit en dat er gaatjes verkeerd zitten. Inmiddels hebben we hier contact over gehad via de mail zie ik en proberen we dit naar tevredenheid op te lossen. Met vriendelijk groet, Team Mega-Schutting

Mega-schutting heeft steekje laten vallen

Materiaal werd zeer vroeg op de dag van plaatsing netjes gebracht en afgeleverd op de plek die ik had aangewezen. Ongeveer één uur later stond het montage team van één man sterk op de stoep (dit viel ons wel wat tegen). De man vertelde dat zijn collega iets met zijn been had en hij geen vervanger had, en de klus alleen ging doen. Ik vroeg hem, hoe hij dat dan met gaten boren ging doen. Hij gaf aan dat dit niet met 1 persoon ging lukken, en dat hij de gaten ging graven met een schep. Ik zei dan ben je nog wel even bezig, waarop het antwoord was, ja het zal zeker vandaag niet klaar zijn. Ik heb hem toen maar aangeboden om zelf mee te helpen (aangezien ik het niet zag zitten om hier meerdere dagen mee bezig te zijn). Hierdoor konden we wel de grondboor gebruiken en was de klus na één dag hard werken wel klaar aan het eind van de dag. Ik neem het de monteur niet kwalijk, want hij kan er niks aandoen dat zijn collega er niet is door ziekte, maar ik vind wel dat mega-schutting hier een behoorlijk steekje heeft laten vallen, door maar één man langs te sturen. Vandaar dat ik ook maar 3 sterren geef, die geheel ten goede komen aan de bezorger en de monteur. De schutting staat verder heel netjes, dus de monteur (en ik zelf) hebben samen goed werk afgeleverd voor Mega-schutting...

Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over de schutting. Jammer dat de montage niet is verlopen zoals verwacht. We waren van mening dat het beter was om 1 man te sturen die er wat langer over zou doen dan de montage uit te stellen. De monteur zelf heeft ook aangegeven het wel alleen te willen doen, hij wou dat ook liever dan u te moeten teleurstellen. We stellen het op prijs dat u heeft meegeholpen, al had dat niet gehoeven uiteraard. We zijn blij dat de schutting netjes staan en dat u tevreden bent over onze bezorger en monteur. We wensen u veel plezier van de schutting! Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Snel en netjes gezet

25 meter en een poort , snel en netjes gezet . Drie x knipperen met je ogen en de mannen zijn klaar. Halve dag werk wat een bikkels .

Goedemiddag, Bedankt voor de mooie review. Fijn dat de schutting netjes en snel is gezet. We zullen de complimenten overbrengen aan ons montageteam. We hopen dat u lang plezier heeft van de schutting. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

duidelijke offerte en tijdig geleverd

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie review en ook de foto's via de mail. Het ziet er heel mooi uit, complimenten van ons voor het plaatsen. Veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Alle afspraken zijn keurig nagekomen

Via internet uitzoeken berekenen en hierna nabellen. Al onze vragen werden keurig en goed beantwoord. Nadat de bestelling was gedaan is de levering ook snel gebeurd. Alles op tijd en keurig netjes afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie review. Veel mensen vinden het inderdaad fijn dat onze ontwerptool al direct een prijs geeft zodat er al wat berekend kan worden. Goed te horen dat het verdere traject ook snel en netjes is verlopen en dat wij u telefonisch ook goed hebben kunnen helpen. We wensen u veel plezier van de schutting! Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Noordland 17 4451 RP Heinkenszand

0113 - 405 131

Over Mega-Schutting B.V.

Mega-Schutting levert (en plaatst) houten, hout-beton en betonnen schuttingen. Met een zeer ruim assortiment en online ontwerptool bieden wij de schutting die aansluit bij uw wens en budget. Daarnaast leveren wij een breed assortiment aan overkappingen en veranda's. Kom eens langs in onze showroom of kijk op onze website voor de mogelijkheden!