Vakkundig, vriendelijk en duidelijk.

Wij zijn in de showroom geweest waar we heel vriendelijk ontvangen en geholpen werden. Duidelijke mails gekregen inzake de levering en betaling en alle afspraken werden stipt nagekomen. Wij zijn zeer tevreden!

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie review! Leuk dat u bij ons in de showroom bent geweest. Fijn dat alles naar wens is verlopen, we vinden het ook zeker leuk om te horen dat de mails duidelijk zijn. We wensen u veel plezier van uw schutting. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Uitstekende kwaliteit en service!

Mooie beton/hout schutting gekocht. Helaas een deel te veel, maar werd door een transporteur opgehaald.

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie review. Soms is het inderdaad net een twijfelgeval of er 2 delen uit 1 scherm gehaald kunnen worden. We wensen u veel plezier van de schutting. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Goede levering

Snel geleverd. Advies op maat gekregen. Goede klantenservice

Snel, keurig en vriendelijke mensen

Goed advies in de showroom, snel en keurig afgeleverd! Vriendelijke mensen met echte vakmanschap! Dikke 10!

Goedemiddag, Wat leuk om te horen, bedankt voor uw mooie review. Wij zijn er natuurlijk zelf ook al langs gekomen en we vinden het zelf ook een mooie schutting, u heeft een mooie keuze gemaakt qua kleur! Veel plezier van de schutting. Groetjes Team Mega-Schutting

Netjes geplaatst!

Wij zijn erg tevreden met onze schuttingen.

Goedemorgen, Goed om te horen, bedankt voor uw mooie review! We wensen u veel plezier van de nieuwe schuttingen. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Ervaren en top vakmensen

Wij hadden dit zelf nooit zo mooi kunnen plaatsen. Goede kwaliteit en door vakmannen die meedenken neergezet. Genieten van onze nieuwe tuin

Goedemorgen, Wat leuk om te horen dat u geniet van uw nieuwe tuin, het wordt er weer een beetje weer voor dus dat is mooi! Bedankt voor het compliment aan onze vakmannen, dit gaan we zeker doorgeven. Jullie hadden hem zelf vast ook kunnen zetten, maar voor onze mannen is dat natuurlijk dagelijks werk waardoor het makkelijk is. Veel plezier van uw Caballero Wood schutting, een mooie keus! Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Alles ging goed

Zowel via online ,thuisbezorgd, en schutting zetten was perfekt

Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Fijn dat het online bestellen, het thuisbezorgen en de plaatsing naar wens is verlopen. Het woord "perfect" horen we graag;). Het mooie weer komt eraan dus hopelijk kunt u lang genieten van uw mooie schutting. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Superwerk afgeleverd, -1/2 ster ivm te optimistische planning. Goede en fijne communicatie.

Wij hebben een groot schutting project van bijna 90 meter lengte. Vooraf hebben wij goed overleg gehad wat er gedaan moest worden, wat de wensen waren en wat de te verwachten werkzaam zouden worden zodat er geen verrassingen achteraf besproken moetsten worden. Helaas het werk viel zwaarder uit dan verwacht of de planning is te optimistisch ingeschat waardoor de verwachte planning niet werd gehaald. De algemene planning was ook zodanig vol dat er niet snel geschakeld kon worden om onze planning op te pakken, daarom een halve ster stafpunt ;-). Over de kwaliteit van het werk, de inzet van beide teams (twee teams hebben aan ons project gewerkt), correctheid, communicatie (ook met kantoor) met de teams alleen maar lof van mijn kant. Twee totaal verschillende teams met hun eigen karakter, maar wat een inzet en prestaties. Goed werk mannen! En bedankt.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. De halve strafpunt snappen wij, we nemen dit zeker mee als leerpunt voor de toekomst. We wensen u veel plezier van de schuttingen. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Prima kwaliteit en service

snel en volgens afspraak geleverd. Er wordt meegedacht - zo werd telefonisch doorgegeven dat het bestellen van een hoekpaal praktischer zou zijn en ook goedkoper.

Goedemorgen, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat het gewaardeerd wordt dat we nog even nabellen na een weborder om mee te denken over het type palen dat is gekozen. We wensen u veel plezier van uw Caballero Wood schutting. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Mooie materialen label en goede service

M’n mooie schutting staat. Zwart met hardhouten palen. Heel blij mee. Ook met het contact en service van mega- schutting. Bedankt.

Goedemorgen, Bedankt dat uw een review geschreven heeft! Hardhouten palen met zwarte schermen is een mooie combinatie, fijn dat u er blij mee bent. We wensen u er veel plezier van. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Vlotte correcte manier van werken.

Schutting is goed en vlot geplaatst. Ondanks de regen werd er stug doorgewerkt. Vriendelijke mensen die de schutting hebben geplaatst. De grond netjes aangewerkt en de werkplek schoon en netjes achtergelaten. Alle overgebleven afval ook weer meegenomen. Ben zeer tevreden.

Redelijk

Ik heb een poort besteld. Toen ik hem op ging halen bleek er een hoek van un plank kapot te zijn medewerker er bij gehaald en gevraagd of hij vervangen kon worden zijn antwoord was nee.ik ging met een rot gevoel naar huis.

Beste Arjan, Bedankt voor het achterlaten van deze review! Fijn dat u een bestelling bij ons heeft geplaats, jammer dat u niet helemaal tevreden bent. Uit navraag bij de betreffende collega bleek dat het om een splinter ging. We hadden de optie om de poort te ruilen ook met u besproken en niet verwacht dat dit een probleem zou zijn. Uiteraard mag u altijd langs komen om een vervangende plank op te halen. We gebruiken deze review ook om onze diensten te verbeteren en wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Goede schutting tegen goede prijs en top geplaatst

Hoewel niet direct noodzakelijk schutting laten inmeten. Er volgde snel een duidelijke gespecificeerde offerte. Afspraak gemaakt om de schutting te laten plaatsen. Zelf doen is ook een optie maar is gezien betonnen delen en het door slijpen daarvan een zware klus en het juiste materiaal om dit te kunnen doen heeft niet iedereen in huis. Enige dagen voor plaatsing wordt schutting geleverd en betaal je een deel aan. Aantal dagen na plaatsing het resterende deel. Zeer tevreden met de kwaliteit van schutting en het plaatsen daarvan. Communicatie verloopt soepel en snel, zowel per telefoon als per mail. Bij ons sloeg een van de zwarte palen een beetje wit uit. ( kalkbloei) Dit staat vermeld in de productinformatie.Advies lees de productinformatie goed door. Overigens ontvingen wij kosteloos een fles coating om dit te verhelpen na een vraag hierover.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw mooie en uitgebreide review. Goed te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u tevreden bent over de kwaliteit. Inderdaad kan het zijn dat er kalkbloei ontstaat op het beton, dit ontstaat door een reactie van de stoffen die in het beton verwerkt zitten op bijvoorbeeld vocht. Vocht trekt door het beton en zorgt ervoor dat het kalk aan de buitenzijde zichtbaar wordt in de vorm van een soort witte aanslag. Fijn dat u hiervoor coating heeft ontvangen om dit bij te werken. We wensen u veel plezier van uw schutting met Nobifix schermen. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

zeer goed

De schutting is prima geplaats. De hoekpaal, die verkeerd stond, werd op 19 december goed gecorrigeerd. Bij het afleveren van de 2e schutting op 19 december werden 3 planken à 195 cm achtergelaten. Die waren niet voor mij en zou ik, zodat ze konden worden afgehaald, naast de garage leggen, omdat we 2 dagen later voor bijna 3 weken met vakantie gingen. Nog even ter herinnering: ze liggen er nog.

Goedemorgen, Wat fijn om te horen dat de schutting naar wens is geplaatst en dat de correctie goed is uitgevoerd. Over de planken heeft u inmiddels al reactie gehad als het goed is. We wensen u veel plezier van de schutting. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Mooie schutting, goed geplaatst

Alles is echt naar afspraak verlopen. Mooie schutting, alles super strak neergezet. Zeker aan te bevelen! Tussen de vervoerder en de crew die kwamen zetten, zat een communicatie verschil. Zou ik anders doen in vervolg maar wij waren niet de dupe van dit verschil

Mega-Schutting B.V. een absolute aanrader

Bij een eerste oriëntatie op Internet viel direct de handige tool op waarmee snel en inzichtelijk wordt gemaakt hoe de schutting er uit gaat zien en wat de kosten zijn. Duidelijk werd dat de totaal prijs scherp was. Alle communicatie verliep prettig en werd vanaf het eerste moment meegedacht. Na de opdracht is over alle punten aanbetaling, tijdstip van aflevering en plaatsen schriftelijk contact geweest, wijzigingen werden direct doorgegeven. De montageploeg was ruim binnen het afgesproken tijdslot aanwezig en neemt ruim de tijd om alle wensen mondeling te bespreken. Het geleverde materiaal was van uitstekende kwaliteit en de gebruikte bevestiging materialen van RVS. Bij de plaatsing werd met respect omgegaan met de bestaande beplanting. Mega-Schutting B.V. een absolute aanrader

Goedemiddag, Bedankt voor uw review! Leuk om te lezen dat u gebruik heeft gemaakt van onze tool en dat als positief heeft ervaren. We zullen uw complimenten wat betreft de plaatsing doorgeven aan het montageteam. Veel plezier van de schutting! Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Duidelijke uitleg in de showroom en snel geplaatst

Fijn om in een showroom te kunnen kijken ipv op de site. Goede en duidelijke uitleg hierover gekregen en het mailcontact verliep prima. Boven verwachting kon de schutting ook al snel geplaatst worden. Het plaatsen van de schutting zelf verliep heel vlot door 2 man die in sneltreinvaart goed werk hebben verricht. Ik ben zeer tevreden over hoe alles verlopen is.

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie review! Leuk dat u een bezoek heeft gebracht aan onze showroom en dat als positief heeft ervaren. Goed om te horen dat u over alles tevreden bent. We hopen dat u lang plezier heeft van uw Caballero Wood schutting. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Vriendelijk en snel geleverd!

Ik stuitte toevallig op mega schutting. Aangegeven wat ik wilde. Er is met mij meegedacht. Ik kreeg snel de offerte toegestuurd. Goed contact na telefonisch overleg en super snelle levering. Vriendelijk personeel ook bij de bezorging.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en levering. U gaat de Caballero Wood schutting zelf (laten) plaatsen zie ik. Mocht u er foto's van hebben mag u die altijd met ons delen, dat vinden we leuk. Veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Super bedrijf en zeer deakundig

Mega-schutting is een zeer goed gerenormeerd bedrijf. Ze doen wat ze beloven en de service is meer dan top. Ook het contact zowel telefonisch als via de mail verliep vlekkeloos. Degene die de schuttingen hebben geplaatst waren zeer vriendelijk en bekwaam!!! Wij zijn dan ook meer dan tevreden en zeggen CHAPEAU!!!

Goedemorgen, Wat een enthousiast review, geweldig! Bedankt hiervoor. We hebben de foto's van uw Douglas schutting met toogschermen ontvangen, het ziet er netjes uit. Veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Plaatsing+ levering snel en vakkundig! Topservice

Goedemorgen. Bedankt voor deze korte maar krachtige review! Goed om te horen, het was leuk om jullie wijk te mogen voorzien van schuttingen. Veel plezier van uw Douglas schutting. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Supersnelle levering en plaatsing van de schuttingen

Helemaal top!! Schutting werd geleverd op de afgesproken dag, afgesproken dat de plaatsing de 2 dagen erop zou plaatsvinden. De mannen waren zo goed op elkaar ingewerkt dat ze zelfs de schuttingen voor alle 6 de tuinen in 1 dag geplaatst hebben. Superblij met het resultaat!!!

Goedemorgen, Wat leuk om te lezen! Bedankt voor de complimenten, we zullen deze ook doorsturen naar het montageteam. We hebben de foto's bekeken en de schutting met Caballero Wood schermen staat er netjes bij, veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

mooie schutting, makkelijk te ontwerpen en bestellen

Er staat nu een mooie en degelijke schutting. De tool is erg handig en geeft een complete bestelling met alle benodigdheden. Plaatsen is na het kijken van het filmpje prima zelf te doen.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie review. Bestellen via de tool heeft inderdaad het voordeel dat alle benodigde materialen erbij zitten. Leuk om te horen dat u gebruik heeft gemaakt van het filmpje om uw schutting zelf te plaatsen. Veel plezier van de schutting. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

van begin tot eind: klasse!!

van offerte tot levering keurig te woord gestaan. Prima product geleverd

Goedemorgen, Bedankt voor de geweldige recensie, Dank! We werken hard om aan uw verwachtingen te voldoen, en we zijn blij te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Met vriendelijke groet, Team Mega-Schutting

Betrouwbaar bedrijf

Fijn bedrijf waar je goede afspraken mee kan maken. Reageren goed op klanten vragen. Praktische uitvoering technisch ook goed in orde. Schutting is zeer netjes geplaatst. Fijne montage ploeg.

Goedemorgen, Wat leuk om te horen! Fijn dat de schutting naar wens is geplaatst, we hebben de complimenten ook doorgegeven aan de montageploeg. Caballero Wood schermen in combinatie met antraciet beton is een mooie combinatie. We wensen u veel plezier van de schutting. Fijne dag. Met vriendelijk groet, Team Mega-Schutting

In 1 woord geweldig

Goede communicatie als er iets niet lukt, of wel lukt. Altijd even vriendelijk, niets is teveel met andere woorden.........wij zijn super tevreden.

Goedemiddag, Leuk dat u een mooie review heeft achtergelaten, bedankt! Goed te horen dat u tevreden bent. We hebben de foto's van u en het montageteam. Uw schutting met Caballero Wood schermen en gaasschermen is een mooie schutting geworden. Veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Team Mega-schuttting

Noordland 17

4451 RP Heinkenszand

0113 - 405 131

Over Mega-Schutting B.V.

Mega-Schutting levert (en plaatst) houten, hout-beton en betonnen schuttingen. Met een zeer ruim assortiment en online ontwerptool bieden wij de schutting die aansluit bij uw wens en budget. Daarnaast leveren wij een breed assortiment aan overkappingen en veranda's. Kom eens langs in onze showroom of kijk op onze website voor de mogelijkheden!