de spelletjes deden het niet helemaal goed.

soms had ik er echt geen zin in en moest ik zelfs huilen maar ik sloeg mij er door heen. ik ben zoooooooooooooooooooooo!!!!!! blij dat ik mijn typdiploma heb gehaald bedankt dat ik dit heb mogen memaken.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Fijne ontspannen manier om te leren typen

Je kunt in je eigen tijd en ruimte de lessen volgen. De manier waarop het examen is op gezet zorgt dat examen stres en/of vaal angst tot het minimale gereduceerd worden.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Snel en met plezier leren blind typen!

Bijna 40 en nog steeds met 2 vingers tikken. Ik ben heel blij dat ik eindelijk een cursus gedaan heb!

Een leuke cursus

Gebruiksvriendelijke leuke cursus.

het was heel leuk

ik leer er heel veel van

Fijne en duidelijke typecursus

De uitleg was erg duidelijk en daardoor kon ik stapsgewijs de cursus in een redelijke korte tijd, goed doorlopen en slagen.

goede methode

ben nu een paar weken bezig. inmiddels 18%. gaat best goed, vooral ook omdat je lesjes kunt herhalen totdat je een score hebt die je oké vind om weer verder te gaan. ook de instructie filmpjes zijn rustig en duidelijk.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Leuke manier om snel te leren blindtypen

De cursus is goed te doen, ook als je al heel veel jaren gewend bent om met twee vingers te typen.

prima cursus

Ik heb een stuk sneller en blind leren typen een nadeel vind ik wel dat ik geen cijfers geleerd heb

het was doorzetten.

Ik vond het niet zo leuk, maar ik heb toch doorgezet. ik ben reuze blij

ok

het is een uitdaging om dit te leren en dan als een spel met tien vingers te typen en dit nu zonder fouten te kunnen doen

Goede cursus, gebruikersgemak.

prima prijs/kwaliteitverhouding

Praktische leuke, korte typecursus

Praktische leuke, korte typecursus, waarin je de basis van het typen prima leert. Goede uitleg en leuke spellen tussendoor.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Heldere uitleg, goede oefeningen.

Ik ben net begonnen maar merkte al snel dat er een soort automatisme kwam.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Een prima cursus die je gemakkelijke en in je eigen tempo thuis kunt doen.

Duidelijke instructie, alles kun je makkelijk herhalen. Leuk afgewisseld met spelletjes die je vaak kunt herhalen. Het examen is wat lastiger, omdat het anders is dan de teksten in de lessen. Je kunt wel heel veel oefenexamens doen. Heel fijn dat de leerlingen van onze school deze cursus gratis hebben kunnen doen tijdens de periode dat de leerlingen thuis onderwijs hadden vanwege de Coronacrisis. De docent heeft dus ook maar haar typvaardigheden opgehaald en is erg tevreden.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? online advertentie

Alleen typexamen gedaan om snel een actueel diploma te hebben. Was binnen 15 minuten geregeld.

Super leuk en speels

Eigen tijd indelen, speelse wijze van leren.

Prima typecursus!

Nauwkeurigheid gaat hier boven snelheid. Daar wordt veel aandacht aan besteed en dat is prettig.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Prima typecursus duidelijke uitleg en leuke oefeningen met direct zinnen typen

zit goed in elkaar!

De filmpjes zijn naar mijn idee wel wat langdradig en op laag tempo, gelukkig kan je ook de videotekst lezen, dus dat is top!

Eindelijk met tien vingers typen op mijn 46ste

Een goede manier om typen te leren: hardop spellen en zo de motorische beweging inslijpen. Ik ga deze cursus zeker aanraden aan anderen.

Snel en effectiefprgramma!

Op een snelle en effectieve manier 10 vingerig en blind leren typen!

Fijne cursus

Het was een fijne cursus. Het enige puntje van verbetering is dat je in de cursus zelf de backspade niet hoeft in te tikken bij een fout. Dit zou wel goed zijn want in het echt moet je dat ook doen. Dit is geen must maar misschien is het goed om ook cursussen aan te bieden waarin je niet alleen Nederlandse maar ook Engelse teksten typt want men moet ook steeds meer in het Engels typen en dan is extra oefening van bepaalde letters fijn.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine, Bing zoekmachine

de spelletjes vind ik leuk.

Uitstekende cursus!

Toen ik hoorde dat ik op m'n 42 nog even een typecursus moest doen zag ik daar wel tegenop. Met deze cursus ging het prima. Op mijn eigen tempo kon ik alles doorlopen. Uiteindelijk kon ik mijn werkgever een magna cum laude typediploma laten zien. Dat was wel leuk :)

Over Ticken

TICKEN is door de unieke Typereflex® methode de typecursus waarmee je het snelst leert blindtypen. De online TICKEN typecursus is er voor consumenten, scholen en bedrijven en ook voor dyslectici. Er zijn 30 lessen met heldere instructievideo’s, uitdagende interactieve oefeningen en typegames. De typecursus kan je afsluiten met een online examen voor het TICKEN typediploma. TICKEN is gecertificeerd met het Thuiswinkel Waarborg, geregistreerd in het Centraal Register Kort BeroepsOnderwijs (CRKBO) en is daardoor een erkende onderwijsinstelling als bedoeld in de Europese btw-richtlijn en is vrijgesteld van btw.