leerzaam

Je leert sneller te typen, en correct te typen. Erg leerzaam en handig voor in de toekomst.

duidelijke cursus

Door de heldere filmpjes weet je goed wat de bedoeling is

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Een heel goede en effectieve cursus.

De typecursus is een goede ondersteuning voor mijn werk.

Super goede methode!

Spelenderwijs en met duidelijke uitleg ga ik probleemloos en met veel plezier door de lessen heen!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Topcursus, zeker ook voor volwassenen.

Ik ben erg positief. Goede uitleg en opbouw, duidelijke oefeningen en leuke spelletjes.

Serieuze aanpak

De cursus werkt echt, maar als je de oefeningen te lang achter elkaar doet, wordt het een beetje saai.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

De beoordeling is misschien wat prematuur maar voor een goed doel!

Voorlopig is deze positief(ben pas 3 dagen cursist)later volgt een meer onderbouwde beoordeling.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

goede type cursus laatste paar lessen beetje moeizaam

Prima online cursus.

Nu 6 lessen gehad en merk dat ik goede vooruitgang heb geboekt met typen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Overzichtelijk en duidelijke uitleg.

Ik heb alleen het examen gedeelte gedaan om te zien wat de waardering van mijn kunnen is. Dit is ook op een goede manier gedaan. En het diploma kan dan ook netjes per mail uitgeprint worden. Dit wordt niet opgestuurd.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Leren typen zonder afleiding!

Het fijne aan deze cursus vind ik dat je het in je eigen tempo kunt doen en dat het alleen om het typen gaat, zonder afleidende games.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Ticken is een heel fijne typecursus

ik leer op momenten dat het mij uit komt.

Ontzettend goede cursus!!

Goed te doen!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? online advertentie

GEWELDIG

het is leerzaam en het is handig.

Leerzaam en interessant

Veel geleerd en het is duidelijk uitgelegd!!!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

heel fijn om op deze manier goed te leren typen

In mijn geval, ik ben visueel gehandicapt, is het belangrijk blind te kunnen typen. Zelfs de games helpen mij om mijn concentratie ondanks mijn beperking te vast te houden.

Leuke cursus, leert snel

Goede uitleg, goede oefeningen en leuke spelletjes na afloop. ook je score t.o.v. anderen geeft goed inzicht hoe je het doet

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Prettig ongedwongen manier van leren typen

De cursus leid je van A tot Z op een ongedwongen manier tot een goed eindresultaat. Voor iedereen te volgen en afwisselend met behendigheidsspelletjes als oefening. DIK TEVREDEN.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Duidelijke uitleg en leuk om te doen!

Aan het begin van elke les is een duidelijke uitleg, waarmee je de oefeningen erna aan de slag gaat. Aan het eind van elke les is een leuke game. Mijn zoon vindt het niet erg om hier om de dag 15-30 min mee aan de slag te gaan. Ook fijn om direct terugkoppeling te krijgen na elke oefening.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Prettige uitleg, goede opbouw en leuke oefeningen

Prettige uitleg, goede opbouw en leuke oefeningen!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

het was super leuk en ik kan nu beter typen en blind

ik vond het leuk alleen vond ik de teksten soms wel een beetje saai en lang

Geweldig.

Ik heb 30 jaar geleden al een typediploma gehaald, maar nooit veel mee gedaan, Dus dit was een geweldige opfriscursus, lekker snel,

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Fijne cursus met duidelijke instructie en een leuke manier van leren om blind te typen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Goede uitleg en snel leren

Erg leuke cursus. De uitleg is heel goed en je krijgt ook tips met je houding. Ook de games die na ieder hoofdstuk komen zijn erg leerzaam.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Handige en snelle manier om te leren typen

Elke dag hier even de tijd voor nemen en jij typt al snel een heel einde weg.

Over Ticken

TICKEN is door de unieke Typereflex® methode de typecursus waarmee je het snelst leert blindtypen. De online TICKEN typecursus is er voor consumenten, scholen en bedrijven en ook voor dyslectici. Er zijn 30 lessen met heldere instructievideo’s, uitdagende interactieve oefeningen en typegames. De typecursus kan je afsluiten met een online examen voor het TICKEN typediploma. TICKEN is gecertificeerd met het Thuiswinkel Waarborg, geregistreerd in het Centraal Register Kort BeroepsOnderwijs (CRKBO) en is daardoor een erkende onderwijsinstelling als bedoeld in de Europese btw-richtlijn en is vrijgesteld van btw.