duidelijk en motiverend!

Leuke cursus, duidelijk en goed!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuke en fijn opgezette cursus

Het is een goed opgebouwde cursus. Je krijgt per les in een logische volgorde letters/cijfers/tekens bij om te leren. Ook is het leuk dat er ter afwisseling een spelletje tussendoor komt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke uitleg en prettig programma

Mijn ervaring is zeer positief! Veel handige tips en een prima opzet.

Prima type cursus.

Duidelijke uitleg

Fijn dat je je eigen tempo kunt bepalen en er geen druk achter zit. Steeds weer de oefeningen kunnen herhalen als je zelf niet tevreden bent met het resultaat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super cursus ! zeker een aanrader! ook de klanten service heel behulpzaam en snel :) 10 punten!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dat je de toets nog over kan maken voor een hogere score.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke instructies. Cursus is goed te doen door relatief korte duur, maar desondanks heel effectief.

Spelletjes kunnen boeiender.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Genoeg tijd en ruimte om het diploma te halen.

Misschien het iets avontuurlijker maken heb het idee dat dit kinderen nog meer aantrekt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg duidelijk en in stappen leren typen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De typecursus is heel goed bevallen. De kinderen hebben binnen 14 weken de cursus afgerond. De manier van leren is erg fijn. Het typen wordt gecombineerd met het hardop meelezen van de letters. Ook de uitleg die in korte fimpjes voor de les worden gegeven is duidelijk. De teksten zijn leuk. Het ziet er basic uit, wat erg fijn is om te focussen op het typen. Na zes opdrachten is de les klaar en kan je als beloning een spelletje doen. Onze kinderen zijn 8 en 10 jaar oud. Ze hebben het zelfstandig gedaan, alleen wat hulp gehad bij het plannen van de lessen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Onze dochter vond het werken met Ticken erg leuk. Ze werd goed gemotiveerd, instructie was helder.

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik vind het een fijn programma dat kinderen met een duidelijke uitleg blind leert typen. De spelletjes tussendoor zijn ook fijn voor de ontspanning en maakt het dat het leuk blijft

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijk en leuk voor de verandering dat er spelletjes en video’s aan toegevoegd zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

In een paar maanden tijd blind typen geleerd. (op mijn 53 ste !) Ben er erg blij mee! Het gaat nog niet heel snel, maar dat heeft ook tijd nodig. Ik wil wel nog wat meer op mijn snelheid en foutloos typen oefenen alvorens ik het examen ga doen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super mooie site voor cursus blind typen!

Zou niet weten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb in korte tijd geleerd blind te typen, terwijl ik van ver kwam. Na elke oefening is er een ranking waarin je ziet hoe je scoort tov andere leerlingen, dat werkt motiverend. Goed dat de nadruk op nauwkeurigheid ligt en niet op snelheid. Ook de manier waarop het (test)examen wordt afgenomen draagt bij aan de focus op nauwkeurigheid. Handig agenda overzicht dat bijhoudt waar je bent in de cursus. Snelle reactie op emails.

De over te typen zinnen zijn soms erg kinderachtig. Het zou interessant zijn als er ook een Engelstalige variant wordt aangeboden; ik schrijf nauwelijks in het Nederlands op mijn werk. Bij een Engelstalige variant zou de volgorde van de letters verschillen. Het zou handig zijn om terug te kunnen gaan naar een opdracht binnen een les. Nu moet dan alle eerdere oefeningen van de les doorlopen worden, terwijl ik juist naar les 5 of 6 wil. Het zou fijn zijn als er meer lessen worden toegevoegd om de rest van de cijfers en leestekens te leren.

Over Ticken

TICKEN is door de unieke Typereflex® methode de typecursus waarmee je het snelst leert blindtypen. De online TICKEN typecursus is er voor consumenten, scholen en bedrijven en ook voor dyslectici. Er zijn 30 lessen met heldere instructievideo’s, uitdagende interactieve oefeningen en typegames. De typecursus kan je afsluiten met een online examen voor het TICKEN of ECDL typediploma. TICKEN is geregistreerd in het Centraal Register Kort BeroepsOnderwijs (CRKBO) en is daardoor een erkende onderwijsinstelling als bedoeld in de Europese btw-richtlijn en is vrijgesteld van btw.

Filter op Taal