Top, goede thuisstudie

De spelmatige training zorgt voor een uitdagende manier van leren!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Snel en goed leren typen in een korte tijd

Ik heb deze typecursus gevolgd voor mijn stage. Ik kon wel typen, maar niet heel snel en blind. Binnen twee maanden heb ik dit dankzij TICKEN geleerd! Echt een topcursus! Zeker het geld en de moeite waard.

Korte en effectieve lessen

Na slechts een paar lessen kon ik al een paar woordjes blind typen. Ook deze review is blind getypt. Het spel element maakt het makkelijk om de concentratie vast te houden.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Prima typecursus, fijne opbouw!

Prima typecursus, fijne opbouw!

Effectief leren typen

De methode helpt mij op een effectieve manier blinded te leren typen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Ik vond de type curces geweldig!

Ik vond het heel prettig om te werken met ticken, omdat het duidelijk per les aangaf wat je moest doen en hoe door een uitleggend filmpje met sterre. Ook werkte alles uitstekend. Ik heb nooit last gehad dat iets het niet deed, dus dat was fijn

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

het was leuk maar soms ook wel saai

ik heb het wel grappig gevonden maar niet elke dag

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Duidelijk! Zeer leuke opzet! Je krijgt na iedere les zin om verder te leren!

Ge-wel-dig!

Had nooit gedacht dat ik zo snel blind ging kunnen typen. Enorm bedankt!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

het is best behoorlijk saai, maar een goede methode.

Ik moest elke avond er aan herinnert worden dat ik moest typen. Ik vond het niet leuk ,maar ja het moest. maar ik kan het nu heel goed. bedankt Ticken en Sterre!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Heel erg fijn. Ik had al een type examen maar moest dit overdoen voor mijn nieuwe studie. Snel geregeld.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Prima cursus voor jong en oud

De Ticken type cursus is een prima cursus voor jong en oud. Met name als je al wat ouder bent, en wat minder plezier beleeft aan de type spellen, geeft de cursus de mogelijkheid om gewoon de lessen te herhalen. Tijdens het proef examen is het wel even wennen aan het doorlopen van de cursor en het gebruik van backspace, maar als je er even een paar proefexamens de tijd voor neemt komt het helemaal goed.

Het was goede uitleg.

ik begreep het altijd, dat is fijn.

Geslaagd binnen 4 weken.

Ik heb de cursus als prettig en simpel ervaren. Duidelijke instructies en ook de spelletjes hebben enorm geholpen. Nu is het nog een kwestie van oefenen om de snelheid nog iets op te krikken. Vanaf nu dus geen 2 vingers meer maar altijd 10.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Een snelle en leuke manier

top! type cursus

ik heb de typecursus zelf gevolgd en nu mijn zoon van 10 jaar. Straks mij dochter. Zo makkelijk en goede uitleg. Gewoon Top!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Aangezien ik weinig ervaring had op de p.c en slecht en zeer langzaam met twee vingers kon typen, ben ik zeer aarzelend aan de cursus begonnen. Gezien mijn leeftijd(81), wilde ik de cursus gebruiken als motorische vaardigheid. Bovendien merkte ik dat de het invullen van digitale post veel te langzaam ging. Ik heb veel plezier in mijn vorderingen en vooral het oefenprogramma, met de uitslagen t.a.v. foutnotering en snelheid is fijn. Nu zoek ik nog een mogelijkheid om dit met andere programma's te blijven ondersteunen. Een zinvolle hobby, waarbij ook je hersenen actief blijven

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

leren typen op een eenvoudige, snelle manier terwijl je je eigen tijd indeelt.

duidelijke filmpjes. je kunt zelf beslissen hoe vaak je de oefeningen doet. overzichtelijk. prettig dat je halverwege een les kunt stoppen om het dan na een poosje weer op te pakken. interessante bijkomende informatie zoals ontspanningsoefeningen voor de handen en houding.

Uitstekend!

Het is heel handig, want je hebt het echt zo gehaald!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

je krijgt meerdere keren een les

je leert meer als het herhaalt word. je krijgt een beter typreflex.

leuke cursus

het was een leuke typecursus met leuke opdrachten en spelletjes

Handig typecursus

Ik vond deze cursus handig maar ietsjes saai. De teksten waren weinig interessant. De lessen waren nuttig en spelletjes ook.

Duidelijke lessen

Het is verbazend hoe snel je leert typen met 10 vingers. De lessen zijn duidelijk en qua prijs een van de goedkoopste!

Over Ticken

TICKEN is door de unieke Typereflex® methode de typecursus waarmee je het snelst leert blindtypen. De online TICKEN typecursus is er voor consumenten, scholen en bedrijven en ook voor dyslectici. Er zijn 30 lessen met heldere instructievideo’s, uitdagende interactieve oefeningen en typegames. De typecursus kan je afsluiten met een online examen voor het TICKEN typediploma. TICKEN is gecertificeerd met het Thuiswinkel Waarborg, geregistreerd in het Centraal Register Kort BeroepsOnderwijs (CRKBO) en is daardoor een erkende onderwijsinstelling als bedoeld in de Europese btw-richtlijn en is vrijgesteld van btw.