Goed opgebouwde en effectieve cursus om te leren blind typen

Ticken type cursus biedt een efficiente manier om te leren blind typen. Met een goede opbouw, goede tips en veel herhaling leer je het snel.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Precies de cursus die ik zocht

Ik heb erg veel plezier beleeft aan de cursus en kan de geleerde vaardigheid iedere dag goed gebruiken.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Het was een leuke typecursus

6 lessen per cursus lang genoeg. Duidelijke uitleg. Zonder poespas

Zeer effectief

Ticken biedt een goed programma waarmee je jezelf snel de kunst van het (blind)typen aanleert.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Soms moeilijk maar wel heel leerzaam.

De lessen waren wel te doen, maar de (oefen) examen waren wel pittig. Verder waren er leuke spelletjes en het was leerzaam!!!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Ik vond het niet heel leuk maar ik kan nu wel blind typen.

Ik vond het niet heel leuk maar je kunt erna wel echt blind typen. En daar gaar het om.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Lekker in je eigen omgeving je typediploma halen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Mijn kinderen leren echt goed om blind te typen

Het is soms wel doorbijten, maar het resultaat is goed, en daar gaat het me om.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Erg leuk en leerzaam om te doen en het diploma te behalen

Ik ben 50 en heb mijzelf met twee vingers leren typen. Zag wel het nut in van blindtypen maar heb nooit de stap durven zetten, totdat ik Ticken leerde kennen. Geen kinderlijke oefeningen, maar praktisch en pragmatisch aan de slag gaan. Elke oefening wordt afgesloten met een paar spelletjes maar die heb ik nooit gedaan. Inmiddels heb ik mijn typediploma behaald en kan ik blindtypen. De snelheid is nog niet wat ik zelf wil, maar dat komt vanzelf wel. Op mijn werk moet ik veel typen waardoor ik elke dag weer leer en verder groei. Zelf merk ik dat het ook leuk is om blind te kunnen typen en nu besef ik mij dat ik al die jaren dat ik het niet kon, het mijzelf moeilijk heb gemaakt. Kortom, doe deze cursus ook, deze is leuk en goed te volgen en te doen, ook voor mensen die al tientallen jaren met twee vingers typen.

een goede leerervaring

Ik heb een goeie ervaring en het hielp heel erg op blind te met tien vingers te typen en ook sneller te kunnen typen het is een goed programma en raad het zeker aan om te doen en te testen en leren.

Top cursus!!

Op een leuke en fijne manier leren typen. Echte een aanraden om dit te doen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Overzichtelijke cursus die doet wat de bedoeling is.

In februari begonnen en nu dit blind getypt. Nog de snelheid krijgen en de routine. Erg tevreden al met al. Elke les word afgesloten met een spel, dus leerzaam en ontspanning.

prima typecursus

Het is zeer makkelijk maar wel echt gericht op kinderen. De manier van praten in de video’s en de spelletjes zijn erg kinderachtig. Maar ik heb toch op latere leeftijd nog met 10 vingers leren typen!

Typecursus met weinig prikkels

Het is een duidelijke typecursus, zonder veel afleiding. Ideaal voor kinderen met ADHD. Alleen paste het matje niet op het toetsenbord van de laptop. Misschien is het beter om daar iets anders op te verzinnen, wat over/ op ieder toetsenbord past

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Er zijn diverse modellen Skinny Typehelp® (typematje), afhankelijk van het toetsenbord dat je gebruikt. Per abuis het verkeerde model besteld? Dan kan je deze binnen 14 dagen omruilen voor de juiste. Geen probleem.

Heldere uitleg en goede mix van oefeningen

Ben er op latere leeftijd toch maar aan begonnen en voel al snel vordering (maar wil graag sneller en dat wordt in de instructies ook goed getemperd)

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Fijne manier om beter beter te leren typen

Leuke afwisseling van oefeningen en spelletjes om op je eigen tempo beter te leren typen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Praktisch en eenvoudig te volgen typecursus!

Korte duidelijke uitleg bij iedere les, makkelijk te volgen en leuke oefeningen om je type diploma te halen. Aanrader.

geweldig

zelfs op mijn 56ste leer ik nog typen

Makkelijke werkwijze

Tekst typen is voor mij voldoende oefening de spelletjes vind ik minder leuk.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Helder, kort en krachtig.

Lekker duidelijk en kort. Doen en door!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Prima cursus, fijn dat het in je eigen tempo kan.

Prima cursus, fijn dat het in je eigen tempo kan.

Prima en leuk programma

Gewoon goed

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

snel, doelmatig en effectief!

Het is ontzettend fijn om het in je eigen tempo, in je eigen omgeving en op je eigen tijd deze cursus te doen.

super ervaring

het is een prima cursus om snel met 10 vingers te leren typen!!!! ik had nooit verwacht dat ik het zo snel onder de knie kon krijgen!!! geweldig!!!

Prima om te leren.

Om het idee te pakken te krijgen is het een prima leersysteem. Daarna is het toch zoveel mogelijk typen om ervaring op te doen.

Over Ticken

TICKEN is door de unieke Typereflex® methode de typecursus waarmee je het snelst leert blindtypen. De online TICKEN typecursus is er voor consumenten, scholen en bedrijven en ook voor dyslectici. Er zijn 30 lessen met heldere instructievideo’s, uitdagende interactieve oefeningen en typegames. De typecursus kan je afsluiten met een online examen voor het TICKEN typediploma. TICKEN is gecertificeerd met het Thuiswinkel Waarborg, geregistreerd in het Centraal Register Kort BeroepsOnderwijs (CRKBO) en is daardoor een erkende onderwijsinstelling als bedoeld in de Europese btw-richtlijn en is vrijgesteld van btw.