TOP

Prima cursus, als 50+ sceptisch in het begin maar werkt absoluut. Leuke verbetering voor de toekomst.

hele fijn cursus!

ik heb vroeger helaas nooit leren type, nu op latere leeftijd toch mijn diploma gehaald. bedankt!

Goed verzorgd, leuke opdrachten en het is netjes.

Ik vind het hele leuke spelletjes en het ziet er goed verzorgd uit. Ook legt Sterre het goed uit hoe je het moet doen. Ik vond het leuk om eraan te werken, soms vergeten maar toch afgemaakt dik binnen de tijd!!!

leuk maar alleen wel een beetje saai

leuk handig ook alhoewel bij les twintig wordt het opeens een stuk langer

Goed gedaan en bedankt voor de mooi beoordeling, Jordi! Vanaf les 21 tot 28 (29 is het proefexamen), je hebt dan alle gangbare letters al in de vingers, word je geacht ook in het dagelijks leven al 'blind' te gaan typen. Daardoor neemt je typevaardigheid snel toe. Zo blijven de zes oefeningen per les nog steeds 3 - 5 minuten, al is het aantal letters wat hoger.

soms saai maar veel van geleerd

de lessen duurden super lang maar dat was het het wel waard

Tja Wout, alleen door herhaling en oefening train je je hersenen zodat je blind kan typen. Elke les heeft 6 oefeningen van elk 3 - 5 minuten. Goed volgehouden. De rest van je leven heb je er nu profijt van.

prima opleiding met veel oefenstof

Ik had nooit verwacht het tot een succesvol einde te kunnen brengen. Veel oefenen is de kunst van het succes. Ik ben tevreden met deze cursus en zal hem bij anderen ook aanbevelen. Mijn dank is groot. Typen na je 50e is dus mogelijk.

Proficiat! Een mens raakt nooit uitgeleerd :-)

wel moeilijk maar leuk

ik heb heel erg mijn best gedaan en nu heb ik het gehaald

Dit is mijn oordeel over Ticken.

Een goede typecursus met leuke spelletjes. Voordeel: Je leert goed en snel blind typen. Nadeel: De ' en " type je op sommige computers anders: '+spatie of "+ spatie.

Als de apostrof (’) of (”) niet direct reageert, dan wordt dat veroorzaakt door je taal-toetsenbordinstelling: de toets is nu ingesteld als een zogenaamde 'dode' toets. Toetsenbordinstelling: deze moet op Engels-VS staan en je toetsenbord-layout moet op US-international staan. Pas dan werkt de apostrof ‘normaal’.

Het was erg goed!

Het was gewoon erg goed.

Fijne typecursus!

Prettig dat je een jaar kunt oefenen in je eigen tempo. Leuk om de resultaten per keer te kunnen zien.

moeilijk

lastig

prima cursus

soms hapert het systeem

IK HEB BEETJE ERVARING

IK HEB WEL ERVARING MET JULLIE

ik vond het oke.

oke

Blind typen lukt na deze cursus

Dankzij de cursus ben ik geslaagd voor het examen typevaardigheid.

goede typecursus

het is een goede cursus om blind te leren typpen voor jong en oud! een opmerking : ik had graag meer cijfers boven de letters willen oefenen behalve de 0, 1,2,8 en 9

Bedankt voor de mooie beoordeling, Monica. Ten aanzien van de cijfers: tijdens de typecursus van TICKEN leer je in 30 typelessen 70 bewegingsbanen/toetsen: alle 26 letters, 26 hoofdletters, de belangrijke toetsen Spatie, Enter, Shift en Backspace en de belangrijkste twaalf leestekens @ . , ; : ' " - / ! ? en _ . De cijfers 1 en 2 leer je tijdens de typecursus, omdat de ! en @ op dezelfde toetsen staan als de 1 en 2. Letters met accenten en getallen boven de twintig (daaronder schrijf je getallen in letters) komen in de dagelijks te typen werk erg weinig voor. Wie op het werk wel veel getallen moet typen, zal deze door het regelmatige gebruik snel zelf automatiseren of gebruikt een toetsenbord met numeriek toetsenbord. In het examen typevaardigheid staan sinds oudsher geen cijfers of zelden voorkomende leestekens. Lessen herhalen

duidelijk en motiverend!

Leuke cursus, duidelijk en goed!

Leuke en fijn opgezette cursus

Het is een goed opgebouwde cursus. Je krijgt per les in een logische volgorde letters/cijfers/tekens bij om te leren. Ook is het leuk dat er ter afwisseling een spelletje tussendoor komt.

Duidelijke uitleg en prettig programma

Mijn ervaring is zeer positief! Veel handige tips en een prima opzet.

Prima type cursus.

Duidelijke uitleg

Fijn dat je je eigen tempo kunt bepalen en er geen druk achter zit. Steeds weer de oefeningen kunnen herhalen als je zelf niet tevreden bent met het resultaat.

Pluspunten

Super cursus ! zeker een aanrader! ook de klanten service heel behulpzaam en snel :) 10 punten!

Over Ticken

TICKEN is door de unieke Typereflex® methode de typecursus waarmee je het snelst leert blindtypen. De online TICKEN typecursus is er voor consumenten, scholen en bedrijven en ook voor dyslectici. Er zijn 30 lessen met heldere instructievideo’s, uitdagende interactieve oefeningen en typegames. De typecursus kan je afsluiten met een online examen voor het TICKEN of ECDL typediploma. TICKEN is geregistreerd in het Centraal Register Kort BeroepsOnderwijs (CRKBO) en is daardoor een erkende onderwijsinstelling als bedoeld in de Europese btw-richtlijn en is vrijgesteld van btw.