duidelijke uitleg

je kan op je eigen tempo werken. prima cursus.

Fijne methode, begrijpend en goed en leuk te om te doen!!!

Om een leuke manier leren om blind te typen

Heel leuk.

Omdat het hele leuke teksten waren.

Tot nu toe positief verrast!

Stapje voor stapje leer ik typen .

je kan het op eigen tempo doen

Ik vond het moeilijk maar heb het gehaald

Beste ticken: Ik vond het moeilijk want we kregen er niet heel veel tijd voor op school (ik kreeg geen ondersteuning van school), en ik vond dat er veel lessen en oefeningen waren maar wel goede lessen en oefening waren. PS: als mama en papa er niet achter aan waren gegaan had ik het nog niet gehad. Groetjes: Britt

prima cursus, ook voor iemand met ADHD

Goede cursus, duidelijk en stapsgewijs. Genoeg tijd om het typen goed onder de knie te krijgen, zonder frustraties

het is superleuk!

ik vind het hel erg leuk om te doen alleen zijn er soms wel veel filmpjes

Duidelijke leerzame leuke cursus

Je wordt goed op de hoogte gehouden als ouder

Je kan goed leren typen bij Ticken en er zijn leuke games tussendoor.

Leuk om te leren typen!

Ging snel

ging er snel doorheen, goede uitleg filmpjes

Uitstekend : )

Voor eenieder een zeer heldere en complete typecursus!

Leuk om te doen

Leuk om te doen maar best moeilijk als je dyslexie hebt.

een goede app

ik vind het een fijne app wel is alles het zelfde dus een beetje saai.

Leuk en leerzaam!!

Was best een beetje moeilijk, maar ik heb er veel van geleerd.

Een fijne online typ cursus

Ik vond het een fijne online typ cursus omdat: Je op het einde een leuk spelletje kan doen en de lessen waren niet heel lang. Het is fijn dat je een uitleg filmpje krijgt voor dat de les begint.

doe het omdat er geld wordt gedoneerd aan kinderen met kanker

doe het omdat er geld wordt gedoneerd aan kinderen met kanker

is een duidelijke typecursus

leuk

Prima typecursus

Duidelijke typecursus

Ik vind het een ruim voldoende omdat het gaat niet op snelheid

eerst was het moeilijk en toen wouw ik niet meer oefenen. maar ik zette door en toen haalde ik het type examen.

een goede typcursus en zeer leerzaam

deze typcursus is voor elke student heel handig om te doen. daarbij is er goede uitleg en stap voor stap. als tip heb ik eigenlijk dat de lesjes waarbij je stap voor stap oefent iets minder mogen, nu doe je iets van 5x achter elkaar hetzelfde en op een gegeven moment gaat het vervelen waardoor ik sneller afkap, maar dat kan voor ieder weer anders zijn

Voor iedereen goed te doen.

Stap voor stap het hele toetsenbord leren kennen op een eenvoudige manier.

Fanatiek begonnen en op de laatste dag geslaagd.

Misschien is het na mijn ervaring om toch een coachende mogelijkheid in te bouwen.

Je leert goed typen met een duidelijke instructie.

De cursus is af en toe voor kinderen wat saai, ondanks de spelletjes. Er is geen reminder wanneer de cursus afloopt (voor trage werkers is dat wel fijn).

lastig maar ook wel fijn dat ik nu kan typen

echt ik ben bij dat ik het gehaald heb

Over Ticken

TICKEN is door de unieke Typereflex® methode de typecursus waarmee je het snelst leert blindtypen. De online TICKEN typecursus is er voor consumenten, scholen en bedrijven en ook voor dyslectici. Er zijn 30 lessen met heldere instructievideo’s, uitdagende interactieve oefeningen en typegames. De typecursus kan je afsluiten met een online examen voor het TICKEN of ECDL typediploma. TICKEN is geregistreerd in het Centraal Register Kort BeroepsOnderwijs (CRKBO) en is daardoor een erkende onderwijsinstelling als bedoeld in de Europese btw-richtlijn en is vrijgesteld van btw.