Leuke cursus

Cursus was prima jammer dat he de cijfers niet leert. Ik had wat problemen met de examens oefenen dat hij mijn foute aanslagen niet goed weergaf

Goede cursus

Duidelijke videos

ik leer het goed

het ticken typ cursus is een goede cursus

heel praktisch!

Erg duidelijke uitleg en heel makkelijk te volgen. Prima te doen! je merkt meteen verbetering.

Goede typcursus

Ik vond de spelletjes erg leuk, en ik heb in 1,5 maand tijd goed leren blindtypen. Wat ik wel nog mis is dat je maar twee getallen leert typen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Blindtypen leer je vlot in korte, duidelijke lessen.

Prettig, makkelijk in je dag in te passen.

Erg fijne cursus

De lessen zijn goed opgedeeld, duidelijk instructie. De oefeningen zijn kort en duidelijk, waardoor het volgen van de training op eigen tempo mogelijk is

Zeer prettig en goed

Mijn ervaring met Ticken is zeer prettig en goed. Het gaat in eenvoudige stappen. Iedere keer weer een letter erbij. Het herhaaldelijke oefenen helpt om het te automatiseren, in te slijten. Ik ben nog niet klaar...

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Binnen 2 maanden blind typen, top!

De cursus leert je snel blind typen. Hij is ook geschikt voor volwassenen (ik ben 45 en heb geen zin om te gaan DuckTypen) en de online interface ziet er netjes maar gelikt uit. Je leert inderdaad snel blind typen, al is de snelheid waarmee je in het begin typt vrijwel even snel als iemand die vlot met 2 vingers kan typen (zo'n 140 aanslagen per minuut). Na het einde van de cursus duurt het dus toch nog wel even om echt de snelheid erin te krijgen. Je zult niet meteen met meer dan 200 aanslagen per minuut typen, daar is echt wel wat meer ervaring voor nodig dan een cursus van twee maanden. Maar al met al ben ik zeer tevreden over de cursus. Hij is leuk om te doen en met de introdutiefilmpjes aan het begin van de les krijg je voldoende begeleiding en aanwijzingen om de cursus goed te kunnen afronden. Een laatste tip voor degene die de cursus beginnen is dat je meteen het online toetsenbord uit moet schakelen en elke oeffening meerdere keren moet doorlopen totdat je hem echt snel en nauwkeurig kan uitvoeren. Oeffen ook genoeg met de aangeboden spelletjes, die zijn niet alleen nuttig maar ook leuk om te doen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Goede lesmethode, doordat je snel echte woorden kan typen

Goede lesmethode doordat je snel echte woorden kan typen. Overzichtelijk scherm, geen afleiding van bewegende plaatjes, of zenuwachtige geluiden. (wel bij de spellen, maar die kunt je ook overslaan). minpunt: matje op je toetsenbord heeft geen meerwaarde omdat je dan alsnog naar je vingers kan kijken. En het blijft typeles, dus veel oefenen (saaaiiii) en doorzettingsvermogen blijven nodig.

Positief, duidelijk, gebruikersvriendelijk

Fijne typecursus met duidelijke uitleg middels video en tekst. Veel oefenmateriaal. Verbetering in mijn ogen is als het eenvoudig is om lessen terug te vinden (zowel video's als oefenmateriaal).

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Fijne methode, makkelijk te leren

Hele prettige begeleiding van een aardige dame met hele fijne stem. Ik ben 58 en twijfelde of ik het blind typen nog wel zou oppakken, maar met deze methode is dat prima gelukt.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Wil jij ook in eigen tempo goed en snel blind leren typen ? Ik heb persoonlijk al heel veel online typecursussen geprobeerd, echter altijd zonder het gewenste resultaat. De methode van Thicken is echter effectiever, plezieriger, laagdrempeliger, en klantvriendelijker dan van de concurrent. Een proefles haalt je wellicht over de streep om te kunnen ervaren dat het echt waar is. Het is het in ieder geval het proberen waard. Het bedrag dat er voor de uiteindelijke cursus betaald moet worden is best aannemelijk; ook omdat je er best veel voor terug krijgt. Als ik contact zocht met de klantenservice met een vraag, ben ik eigenlijk altijd tot mijn grote verbazing gelijk snel geholpen. Achteraf vind ik dat ik het eigenlijk veel eerder had moeten doen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Fijn, het helpt je zeker

Het is makkelijk en overzichtelijk, het helpt je zeker typen!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Duidelijk en snel aangeleerd !!

In 3 weken tijd kan ik blind typen ; hele fijne manier van leren

Mooie website

Hele duidelijke overzichtelijke website!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Mijn zoon werkt er fijn mee.

Goede cursus

Overzichtelijk en goede opbouw

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Ook voor volwassenen een prima typcursus

Een niet te kinderlijke typcursus, als volwassenen is het echter wel lastig om je aangeleerde gewoontes af te leren ivm snelheid

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Een duidelijke uitleg met leerzame oefeningen en spelletjes.

Ik ben nog niet klaar maar ik kan al wel de meest belangrijke letters typen met tien vingers, ik heb dit bericht ook op de juiste manier getickt. Zoals Ticken mij het heeft geleerd.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Overzichtelijke aanpak, goed toepasbaar.

De lessen zijn niet te lang en de vorderingen gaan snel. Wel belangrijk om ook buiten de lessen te oefenen!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

uitstekende manier om zelf thuis in eigen tempo leren blind te typen

Ik vind de instructiefilmpjes adequaat: kort, bondig en precies wat je nodig hebt. De spelletjes heb ik minder mee, maar kan me voorstellen dat anderen dat heel leuk vinden. Enige dat ik mis is het leren corrigeren met backspace.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Bedankt voor de mooie beoordeling. De spelletjes zijn niet verplicht, maar door het spelenderwijs leren wel een goede oefening met een competitie-element. Vanaf les 21 (van de 30) geeft je studiebegeleidster Sterre aan dat je al in het dagelijks leven moet gaan blindtypen, omdat je dan alle letters op de x en q na hebt geleerd. Daardoor zul je ook met de backspacetoets gaan werken, net als in het (proef)examen. In de lessen zelf wordt de backspacetoets bewust niet gebruikt: doel is rustig en ritmisch blind te typen zonder fouten. Succes verder!

Super fijn‼️

Ik vind het matje erg handig werken en zowel bruikbaar op school als thuis!

Prima cursus

Fijne typecursus die je in je eigen tempo kunt volgen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? Google zoekmachine

Zo blij dat ik voor Ticken heb gekozen!

Goeie cursus en ruim voldoende afgerond! Vind het ook super fijn dat je na het afronden nog steeds de cursus kan gebruiken om je vaardigheden nog even bij te spijkeren. Blij dat ik dit gedaan heb.

Over Ticken

TICKEN is door de unieke Typereflex® methode de typecursus waarmee je het snelst leert blindtypen. De online TICKEN typecursus is er voor consumenten, scholen en bedrijven en ook voor dyslectici. Er zijn 30 lessen met heldere instructievideo’s, uitdagende interactieve oefeningen en typegames. De typecursus kan je afsluiten met een online examen voor het TICKEN typediploma. TICKEN is gecertificeerd met het Thuiswinkel Waarborg, geregistreerd in het Centraal Register Kort BeroepsOnderwijs (CRKBO) en is daardoor een erkende onderwijsinstelling als bedoeld in de Europese btw-richtlijn en is vrijgesteld van btw.