Goede service, kwam opde afgesproken tijd en vriendelijke chauffeur.

Op donderdag kachel bekeken in Beverwijk. Op vrijdag kachel besteld via internet, maandagmorgen werd de kachel al geleverd, maandagmiddag aangesloten. Alles perfect en supersnel gegaan. Kachel staat prachtig in de huiskamer.

Bestelling niet compleet

Teleurstellend

Kunt u vertellen wat er mist aan de bestelling?

Er ontbraken wat onderdelen van de kamado, maar het werd snel goed opgelost

Goede kwaliteit, snelle levering en uitstekende service bij vragen.

Ik kan HGB aanbevelen!

Top geven goede adviezen

Mooie kachel en dubbel wandige pijp gekocht ze hebben me goed uitgelegd hoe ik het moet plaatsen

Prima winkel en snelle levering

In de winkel goed advies gekregen. Thuis even nagedacht, keuze gemaakt en online een bestelling geplaatst. Makkelijk om te bestellen en vervolgens werd het product snel geleverd.

Netjes optijd, telefonisch contact wanneer lever beschikbaar was! Alles netjes voor elkaar

HGB zelf, vriendelijk, correct en snel

Het bedrijf zelf prima, vervoerder minder. Wilde pallet niet naar de poort brengen waardoor ik meters meer moest sjouwen met 70 kg!!!

Bestelde kamado binnen 2 dagen geleverd en ziet er schitterend uit

Voor de tweede keer een kamado gekocht. Afwikkeling is super. Vandaag gekocht morgen bezorgd. HGB maakt het waar.

Goede service en vriendelijk personeel

Wij hebben een doorkijk haard bij hgb trading gekocht tegen een naar mijn mening zeer schappelijke prijs, nadat we de.moiie showroom hadden bezocht. Advies, communicatie en levering allen naar behoren gebeurd. Ook bij vragen achteraf staan de medewerkers mij vriendelijk te woord met duidelijk advies. Kortom prima bedrijf!

Keurige levering

Goed geregeld. Zowel telefonisch en mail. Perfect!!

Zeer tevreden!!!

BBQ is goed, levering snel en compleet, prijs is goed. Ik ben benieuwd naar jullie andere producten.

Snelle service met persoonlijk contact

Ik heb een kachel besteld en werd een dag later gebeld met de vraag wanneer ik hem geleverd zou willen hebben. Top!

Perfecte communicatie!

Na het plaatsen van de order volgt duidelijke en snelle communicatie! Ook de aangegeven levertijd werd nagekomen! Een dik tevreden klant!

Prima prijs en goed afgeleverd.

Bbq besteld en keurig afgeleverd.

goed en snelle levering

snelle levering en goed overleg wanneer er geleverd kan worden

Hoewel het 'n m'n aangeschafte BBQ nog moet aansteken, gaat het tot nu toe uitstekend. Prima communicatie.

Snelle telefonisch reactie en levering

Correct en zeer nette reactie van te voren, hoe laat de levering word gebracht.

Fijn bedrijf en een fijne bbq

Prettig contact en snelle levering.

Goed geslaagd en bliksemsnel in huis!

Zoals het hoort!

Kamado gekocht, woensdag besteld, donderdag in huis. Netjes op een pallet in een houten beschermende krat. Leverancier belde van te voren voor een afspraak. Werd met de pompwagen in mijn garage afgeleverd. Na het uitpakken nog een vraag over de Kamado. Via de mail gesteld, volgende dag in de mail netjes antwoord. Zeer tevreden, met de de service en het product.

Goede zorg

Ik heb heel wat onderzoek gedaan, maar kwam toch telkens bij HGB uit. Nadat ik besteld heb, werd ik keurig gebeld met instructies en mededelingen over de aflevering die goed verzorgd en probleemloos was.

Bedrijfsgegevens

Zadelmakerstraat 60

1991 JE Velserbroek

023 537 4516

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.