Service was top!

Ik had een dubbelwandig rookgaskanaal besteld Helaas had deze door transport 2 deuken opgelopen Ik heb dit via de mail gemeld met een foto Binnen 2 dagen had ik een nieuwe buis in huis Top!!

Top! Behulpzaam en snel.

Ik belde met een vraag over de afmeting van een bio ethanol kachel. De maat werd direct even opgemeten. Als ik de bestelling die middag nog zou afronden, kon die direct mee op transport. Daarna werd ik nog even gebeld of ik de volgende thuis zou zijn voor de levering. Volgende dag is de kachel geleverd. Top service! En helemaal blij met deze kachel.

Mooi spul

Mega snel geleverd

Hout cv kachel gekocht bij hgb trading. 40 kw vermogen , waarvan 23 voor de cv. Men nam uitgebreid de tijd ze weten waar ze het over hebben. Volgende dag al werd de kachel bezorgd. Er bleek echter een productiefout te zijn. Hgb trading heeft dat meteen opgelost.

Niet passend materiaal

Moesten bellen omdat de schroeven tekort waren,geen kachelband erbij en het verloopstuk paste helemaal niet. Medewerker snapte het niet eens… Wel fijn dat het alsnog is opgestuurd.

Perfect, gevonden op internet besteld en binnen 2 dagen in huis.

Kwalitatief goed materiaal, we hebben een set gekocht om de houtkachel op een buffervat aan te sluiten, op de website een zeer goede uitleg. Montage ging vlekkeloos.

Zo hoort elke shop te zijn....

Prima materiaal voor zeer schappelijke prijs en uitstekende klantenservice!

Alles liep vlekkeloos

Alles liep heel soepel, prima bedrijf

Vriendelijk te woord gestaan en probleem netjes opgelost.

In een woord geweldig

Op vrijdag 27 september online een barbecue besteld. Nog dezelfde middag werd ik gebeld of de bezorging hiervan op maandag uit kwam. Supersnel dus. Geweldige service. Maandag nog via de e-mail een vraag gesteld en binnen een paar minuten al een antwoord. Keurig op de hoogte gehouden en volgens afspraak stond be bezorgdienst maandag op de stoep.

Super snelle levering

Fijne communicatie en snelle levering , een wooord TOP!

Erg tevreden

We zijn erg tevreden!! Snelle levering Laat de gezellige herfst en winter maar komen!!

Perfect geregeld

Zeer snelle levering van een prachtig mooi product.

Zeer vriendelijk en ervaren medewerkers

Heb inmiddels alles aangesloten tot en met de zolder. Er komt nog een dakdekker de dak doorvoer maken. Hopelijk kan ik begin oktober de kachel aansteken. Bedankt voor de prettige samenwerking! M.vr.gr Piet Huijskens

Doen wat je zegt

Perfect en vriendelijk advies gekregen in de showroom, later per site besteld , twee dagen later alles keurig geleverd.

Uitstekende communicatie en aflevering

Goede communicatie en snel geleverd afgestemd op wanneer het mij uitkwam. Gewoon top!

Prima ervaring met HGB Trading

Het bestellen en betalen verliep vlekkeloos. Het zoeken op de website naar het artikel was geen enkel probleem, heel veel keuze uit prachtige artikelen. De bezorging was prima gepland, het artikel in dit geval een houtkachel was prima verpakt en onbeschadigd. Zeer tevreden over de bewezen diensten.

Goede service, vlotte reactie, maar er ontbrak iets bij de bestelling

BBQ gekocht en vlot een telefoontje voor een passende levering (heel persoonlijk). Levering volgens afspraak. De hoes bleek te ontbreken en was de binnenpot beschadigd. Dit wordt ook adequaat opgepakt. (al moet de afhandeling ervan nog plaatsvinden), maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Bestellen en leveren e.d. prima, maar kan de factuur niet vinden.

Bestellen en leveren e.d. prima, maar kan de factuur niet vinden.

Uitstekend en snelle levering

Was op zoek naar een Kamado om eens te beginnen met waar iedereen zo vol van is. Een leuk model voor een prima prijs inclusief de verzending gratis. En snel geleverd. Wat wil je nog meer? Nu lekker buiten grillen....!

Deskundigheid en nette levering!

Ik ben helemaal vanuit Limburg naar Beverwijk gereden om de kachel die ik op het oog had in het echt te bekijken, voordat ik hem zou kopen. Gelukkig kon ik goed overleggen met de verkoper die aanwezig was. We hebben uitgebreid gesproken over mijn ideeën hoe de kachel zelf te installeren. Erg prettig om dit door te spreken en tips te krijgen. Van het bezoek aan de showroom tot aan de levering was alles top geregeld.

Snelle afhandeling

Ik had mijn Kamado besteld, binnen enkele dagen stonden ze voor de deur om hem af te leveren. Goed verpakt zonder beschadigingen. Als nog heel erg bedankt voor de snelle afhandeling.

Goede service en snelle levering

Goede service snelle levering van de BBQ. Dag van te voren gebeld door HGB wat mij uit kwam met qua tijd en datum.

Zonder gedoe

Soepel, kloppend en goed bereikbaar voor vragen

Zadelmakerstraat 60

1991 JE Velserbroek