Prima levering

Wij hadden een nabestelling voor onze houtkachel. Prima en snelle levering.

Goede en snelle levering

Pas hebben wij een Kamado BBQ besteld. Al snel werd er contact opgenomen om te bespreken wanneer deze geleverd zou kunnen worden. Daarna hadden wij hem al snel in de tuin staan. Enige nadeel is dat er bij deze BBQ geen platte setter gelevert wordt, welke wel op de afbeelding staat. I.c.m. de titel 'complete set' is dit verwarrend, aangezien dit wel een essentieel onderdeel van de BBQ is. Ondanks dat vond ik de levering goed.

Superblij met mijn nieuwe kamado!

Hele goeie ervaring met het bestellen en het leveren. Ik heb mij kamado 's avonds laat besteld, werd de volgende ochtend gelijk gebeld voor een leveringsdatum. Dit kon meteen de dag erna!

Besteld volgende dag gebeld voor levering, de dag erna geleverd. Top!

Goede en snelle service

Het product super snel in huis!

Fantastisch goed

Ervaring was super. Snelle levering. Vriendelijke services. Alles is/was naar wens. Top.

Snelle en zorgvuldige levering van goede kwaliteit

Snelle en zorgvuldige levering van goede kwaliteit

Geweldige klantbenadering en super service

Levering van mijn kamado ging supersnel. De dag na de bestelling werd ik gebeld over de exacte leverdatum. En die was de dag erna op mijn verzoek. Super service dus. Op mijn reclamatie dat een klein onderdeel van een accessoire ontbrak werd direct gereageerd en de dag later had ik het ontbrekende deel in huis. Wat een geweldige klantbenadering.

Goed gedaan

Was later maar dat kwam doordat er veel file rondom Eindhoven was

Uitstekend!

Goede deal, process is makkelijk en snel om te bestellen en tevens binnen 2 dagen bezorgd! Top service.

Fijn geholpen kachel direct uit voorraad meegenomen

Luc heeft ons in de winkel geholpen op zaterdagochtend duidelijk en eerlijk advies. Wil niet de duurste kachel aan je verkopen maar juist de kachel die bij jou het beste past. We konden de kachel direct uit de voorraad meenemen en daar waren wij erg blij mee. Dezelfde dag nog geplaatst! Wij moesten 1.5 uur rijden maar was het zeker waard.

Goed geholpen, goed matriaal

Een mooie la braise houthaard gekocht en informatie ingewonnen welke materialen er nodig waren om dit veilig en goed aan te sluiten. Op de website kun je je al inlezen maar met persoonlijke wensen/situaties mbt rookgas afvoer een goed advies op maat! Kortom super blij mee

Zeer goed en snel

Op donderdagavond een kamado 22” besteld. Op vrijdag kreeg in al een telefoontje wanneer ze de kamado konden leveren. Dit kon al op maandag. Via het transport bedrijf netjes op de hoogte gehouden met een tijdsvenster en exact in dit venster kwam de transporteur hem afleveren. Met de elektrische palletwagen netjes op de plek gezet. Geen enkel probleem. Voor ik de doos openmaakte rees er bij mij een vraag en gebeld met hgb trading. Vraag snel en duidelijk beantwoord. Nu rest ons de kamado inbranden en genieten van de kookkunsten buiten.

Professioneel

Eerst gebeld met HGB trading over een bbq die ik gezien had Uitleg was goed en duidelijk dus daarna meteen besteld Kreeg meteen bevestiging over het bestelde artikel wat klopte ook de datum dat ik de bbq graag bezorgd wilde hebben Een enkele dagen later weer een keurige mail van het transportbedrijf wesseling transport over de bezorgdatum en de te verwachten tijd dat men hier zou zijn. Op de dag van bezorgen kreeg ik een telefoontje van de chauffeur dat hij over ong 30 min zou arriveren. Keurige jonge belde aan met de bbq op een pallet deze binnengezet ,getekend voor ontvangst en de jonge man is weer vertrokken Al met al een zeer proffesionele aanpak van begin tot het eind

Prima vlotte vriendelijke service

We wilde graag een bbq bestellen maar hadden hier een vraag over. Na een mail te hebben gestuurd in de avond kregen we de volgende werkdag al netjes een antwoordmail terug. Bbq besteld. Werden netjes gebeld om een afspraak te maken voor levering. Levering kwam op de bewuste dag al moesten we hier nog wel even bij de leverancier achteraan. Want daar was iets mis gegaan in het systeem. Daar kon HGB niets aan doen

Zeer goed geholpen in de winkel

Mijn bezoek aan de winkel was heel aangenaam. Het personeel kon al mijn vragen beantwoorden en ik heb met veel overtuiging de juiste kachel kunnen kiezen. Veel dank voor de goede service!

Goed verpakt en netjes bezorgd.

Helder en duidelijk antwoord gekregen op enkele vragen.

Snel, goed product en alles gelder

Snelle levering en mooie kamado met alles er op en aan

Prima haard, dramatische levering

Duidelijke website, ruime keus, snel tot beslissing gekomen, makkelijke aanschaf, (ook ondanks leveringsproblemen (zie verderop)) snelle levering en vriendelijk telefonisch contact/mailverkeer; HGB is wel toe aan een andere vervoerder: twee maal levering geannuleerd op dag van levering (berichtgeving ná aflevertijdslot) en bij uiteindelijke aflevering chauffeur nog moeten uitleggen hoe bij afleveradres te komen; nog net op tijd voor afgesproken tijd van inbouw

Snel en correct tegen n scherpe prijs

Artikel online gevonden en in no time thuis bezorgd

Snelle levering en netjes gebeld van te voren .

tevreden

erg naar tevredenheid

Wereldzaak

Je wordt goed geholpen door vakkundig en vriendelijk personeel

Snel

Ik was te laat met een houtkachel bestellen, maar HGB trading heeft ervoor gezorgd dat de kachel nog net met een laatste zending mee kon!

Goed contact en snelle levering!