Snelle levering.Ook telefonisch was goed voor inlichtingen.

Prima ervaring.

Telefonisch contact gehad voor advies. Prima!!!!

Prima, zeker een aanrader

Goede prijs kwaliteit verhouding. Fijne communicatie, snelle levering. Er was een beschadiging op het deurtje daar melding van gemaakt, we hebben een nieuw deurtje ontvangen, echt top.

Prima service, betaalbare kwaliteit kachels...kortom top dus

Goed en duidelijk advies gekregen over de verschillende kachels in de showroom. Levering nog even afwachten maar onze ervaring met de vorige (nu inmiddels te kleine kachel) was super goed vandaar weer gekocht bij HGB trading

Vriendelijk en bekwaam

Wij zijn goed en vriendelijk geholpen. Kwaliteit kachel weet ik nog niet daar die nog niet gebrand heeft maar vertrouw erop dat i goed is . Levering was ook snel volgende dag al .

Goed en prettig geholpen

Leuk personeel met kennis van zaken

Perfect na bestelling en aflevering

Perfect na bestelling en aflevering snel geleverd!!!!

Prima voor elkaar!

Snel, goede levering.

Meedenkend en goede prijs kwaliteit.

Goede webshop, er word nog meegedacht zonder dat je het vraagt. Word nagebeld om te vragen of ik bewust er een onderdeel niet bij heb gepakt of dat ik dat vergeten was.

Gewoon perfect

Vriendelijk en kundig geholpen, mooie complete showroom met heel veel keuze en informatie.

Prima reactie en service.

Snelle reactie op de emailvraag en daarna snelle levering.

Heb een showmodel houtkachel gekocht en ben erg blij met de korting en de manier waarop de communicatie verliep .hij is snel geleverd en ziet er prachtig uit.

Heldere informatie, goede service en correcte levering

Uitgebreide showroom, antwoord op alle vragen en goede ruilservice.

Uitstekend!

Ik ben heel blij dat ik voor dit bedrijf heb gekozen, dat begon al direct toen ik enkele vragen over het product had. Aan de telefoon werd ik zeer goed te woord gestaan en geadviseerd. Na mijn bestelling werd deze de volgende dag al geleverd! De materialen zijn geleverd zoals besteld en zijn van prima kwaliteit.

Goed advies!

Prettig geholpen in nieuw onderkomen in Beverwijk. Duidelijk verhaal en bestelling snel kunnen regelen.

Perfecte service

Ondanks onduidelijke e-mails van mijn kant bijzonder positief beantwoord en een perfect product voor een goede prijs. Niet twijfelen gewoon zien..

U vraagt, HGB draait. Vraag = binnen een paar uur antwoord, top!

Snel geleverd met goed advies

Ze denken goed mee, alles via telefoon geregeld. Volgende dag spullen geleverd. Aftersales was ook prima, een onderdeel was vergeten, ook deze was snel bezorgd.

Tot nu toe zeer tevreden

Goed te woord gestaan per telefoon en er is mee gedacht

goede kwaliteit vlot geleverd

Stuurde een mail met een vraag, 15 minuten later werd ik al gebeld door een uiterst vriendelijk en kundige dame die me alles heeft uitgelegd. top

Heel tevreden Gewoon top

Goed geholpen

Erg goed

Goede communicatie snelle levering

Gewoon super, meedenkend en goede service

Hele goede ervaring, ondanks hun drukte met hun verhuizing wel goed te woord gestaan!!

Heel tevreden