Snelle Levering

Snel geleverd, nu hopen dat de barbeque ook in orde is.

Geweldig bedrijf

Makkelijke duidelijke site om te bestellen. Goed advies als je belt met een vraag

Helemaal TOP

Prima bedrijf.

Super easy.

Duidelijke communicatie. Snel bezorgd. Zeker een aanrader.

Kundige werknemers

Vragen worden goed beantwoord. Materialen worden goed ingepakt ter verzending. We zijn erg tevreden

Waar voor je geld

Goed geholpen en tevreden met het resultaat!

Prijs service en kwaliteit zijn uitstekend!

De service is uitstekend. Een nalevering is door medewerker aan huis geleverd zonder extra kosten op een afgesproken tijdstip. De zorg voor de klant gaat verder dan bij de concurrenten die ik heb bezocht. De gekochte kachel was dankzij het advies de juiste voor mijn situatie en voldoet uitstekend. Mijn volgende kachel wordt zeker hier gekocht.

Soms wat lastig telefonisch te bereiken maar begrijpelijk als zij met klanten in de winkel bezig zijn. Na een paar jeer bellen werd ik keurig geholpen met een duidelijke uitleg. Spullen makkelijk besteld via de website en de volgende dag keurig geleverd. Hele fijne ervaring.

Alles goed verpakt en snel geleverd

Bestelling was goed ingepakt. Compleet. En op vragen na de tijd word snel geantwoord. Helemaal top

bestellen was eenvoudig, bij het verzenden ging het een beetje mis maar werd goed op de hoogte gehouden en uiteindelijk alles zonder schade ontvangen.

Prijs kwaliteit en levering prima

Prijs kwaliteit en levering prima

Netjes en op tijd geleverd.

Mijn ervaring is zeer positief Een goede uitleg op de website En zeker snele levering gewoon top Mvg willy

Niet op afgesproken dag geleverd

Om 05.30 is er een track&trace gestuurd en om 07.00 stond de leverancier luid op de ramen te kloppen. Was geen fijne ervaring

Goede producten prijs kwaliteit

klantenservice zeer slecht

Ik bestelde een houtkachel en toen die aankwam kwam ik erachter dat hij niet paste. Dus belde ik om te vragen of het kon worden geruild met een ander, en dat de verf op twee plaatsen licht eraf was en dat ik bereid was te betalen om het bij terugkomst te laten repareren. Tot mijn stomme verbazing werd er niet met mij samengewerkt om een oplossing voor mijn probleem te vinden. Ik kreeg eigenlijk te horen dat ik het online moest verkopen, een ongebruikte houtkachel! Ik ben volledig verbaasd over hun antwoord en onwil om me te helpen een oplossing voor mijn probleem te vinden, ze waren onsymIk bestelde een houtkachel en toen die aankwam kwam kwam ik erachter dat hij niet paste. Dus belde ik om te vragen of het kon worden geruild met een ander, en dat de verf op twee plaatsen licht eraf was en dat ik bereid was te betalen om het bij terugkomst te laten repareren. Tot mijn stomme verbazing werd er niet met mij samengewerkt om een oplossing voor mijn probleem te vinden. Ik kreeg eigenlijk te horen dat ik het online moest verkopen, een ongebruikte houtkachel! Ik ben volledig verbaasd over hun antwoord en onwil om me te helpen een oplossing voor mijn probleem te vinden.

De klant vraagt of wij een beschadigde kachel terug willen nemen. De kachel heeft de klant al ruim over de termijn van het recht van retourneren in huis. Natuurlijk willen we meedenken voor een oplossing maar beschadigde kachels terug nemen die wij dan moeten laten spuiten dat is wat teveel gevraagd.

Goede snelle service aanrader

Goede snelle service

Mooie tunnel haard besteld en snel geleverd

Lekker snel geleverd en kon weer verder met mijn klus

Ben zeer tevree en raad het zeker iedereen aan.

Het contact daarnaast was duidelijk en top. Snel antwoord en duidelijk. Mvg Swen

Online besteld losstaande haard. Ziet er prima uit.

Misschien handig om een tool te maken voor onervaren kopers. Waarin diverse situatie aanbod komt en je jou situatie kunt kiezen en aan de hand daarvan de benodigde spullen bij de kachel kunt bestellen.

Goede kachel, alleen slechte (klanten)service

Kachel aangekocht in de showroom, ontzettend goed geholpen en de kachel netjes ontvangen. Echter wanneer je daarna met vragen zit, hoef je geen fatsoenlijk en meedenkend antwoord te verwachten.

We worden gebeld de klant wil convectieroosters bestellen en ik kom een stukje keramische wol van 30 cm tekort. Meneer die kunt u bestellen in onze webshop. Klant: Ja die gaan per meter en ik maar een stukje van 30 cm nodig. Webshop: De kleinste eenheid is 1 meter Klant: U kunt toch wel een stukje afsnijden Webshop: Nee dat gaat niet dan blijven wij met kleine stukjes zitten. Klant: U kunt toch wat doen ik heb voor veel geld bij u besteld. Webshop: Dan heb ik een onverkoopbaar stuk dat gaat toch niet? Klant: Andere mensen hebben soms ook een klein stukje nodig Webshop: De kleinste verkoopeenheid is een deel van 1 meter Klant: U kunt toch meedenken. Webshop: Als u een blik verf koopt bij de Gamma en u komt net een hoekje tekort moet u toch ook een blik kopen en gieten ze niet wat in een bekertje voor u? Klant: En bedankt, hangt de telefoon op en schrijft een review. Is dit onfatsoenlijk en niet meedenkend? En dan vervolgens een order binnen krijgen voor convectieroosters met de volgende mededeling: Graag nog een stukje 30x30cm keramische isolatiedeken. Het lijkt me dat dit er toch wel vanaf kan na het kopen van een kachel van ruim €4.000,-

Snelle levering, product zoals beschreven

Duidelijke omschrijving van een prima product, snelle levering, service aan de telefoon bij vragen, fijne ervaring

Geweldig bedrijf

Meteen na bestelling is netjes contact opgenomen over de bezorgdatum. Nadat dat was afgesproken werd ook netjes op die dag geleverd en de producten zijn van erg hoge kwaliteit. Ik had een kachel en rookkanaal besteld en die zijn van hogere kwaliteit dan ik vroeger had. Toen ik bezig ging ermee kwam ik er achter dat iets miste. Misschien vergeten, of van de pallet gevallen in het vervoer. Ik heb meteen even contact opgenomen en het onderdeel werd diezelfde dag nog verstuurd. Echt super service. Vandaar dat ik dit bedrijf graag aanraad.

Snelle levering, alleen jammer dat het product er heel anders uutzag dan op de site (foto). En het was een andere maat dan wat ik besteld had (dat kan gebeuren).

Zadelmakerstraat 60 1991 JE Velserbroek