Prim

Perfecte levering duidelijk en snel prima contacten mensen die weten waar het overgaat

Vlot bezorgd

Het bestelde product is zoals het op de website gepresenteerd wordt. Uitstekende kwaliteit, goede communicatie en vlotte bezorging.

Tevreden klant

Website overzichtelijk vriendelijk personeel

Fijn en snel contact

Het contact loopt altijd snel en vriendelijk.

Bio-ethanol Haard

Super mooie Gelhaard, goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer snelle levering.

Vriendelijk en boven verwachting snel

Mijn bestelling werd zeer snel en adequaat afgehandeld. Het aanpassen van mijn incomplete eerste bestelling werd zeer vriendelijk aangenomen en efficiënt afgehandeld. Ook voldoet de geleverde kachel boven verwachting.

Snelle bezorging, goede service,

Goede service.

Goede service, goed product, no-nonse

Goede informatie in de showroom, kundig verkoopteam, helder proces, snelle levering

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit

Prima service en goede levering

Op de internetfoto zag de kleur van de vuurschaal er anders uit, maar aangezien ik weet hoe cortenstaal eruitziet, was dit voor mijzelf geen probleem. Voor anderen zou de foto ( crème kleurige schaal) en het werkelijke product ( roestkleur) wel een probleem kunnen opleveren. Bezorging was niet Wesseling maar Skalli Transport, even verbazing, maar zeer vriendelijke man en alles goed en op tijd geleverd. Prima service ook vantevoren gecheckt wanneer het leveren uit zou komen.

Goed geholpen, snel geleverd

Na telefonisch overleg besteld, snel geleverd en alles past precies!

goeie prijsverhouding en snel levering

top bedrijf

Goed bereikbaar en snelle levering

Bereikbaar voor advies tijden mijn productkeuze. Na bestelling werd direct contact opgenomen om een levermoment in te plannen. En het product ziet er ook nog eens goed uit.

Snelle levering en goed ekwaliteit voor een goede prij

Positief. Mooie kwaliteit kachelpijpen.

Zeer goed en snel

Zeer snel en duidelijk

Perfect bedrijf!

Ik zit zelf in de handel en ben blij dat ik weer eens een bedrijf tegenkom die het begrijpt. Alles tot in de puntjes verzorgd en professioneel geregeld. Als ik weer iets nodig heb wat in jullie assortiment zit meld ik mij bij jullie.

Ze doen wat zeggen en zeggen wat ze doen

De roosters zijn van prima kwaliteit. Duidelijke communicatie en eenvoudige bestelprocedure.

GEWELDIG!

Via de mail zijn ze heel makkelijk te bereiken en heb je binnen 24 uur antwoord op al je vragen! Het bestellen verliep heel soepel. Zelfs de levering ging vlekkeloos! Wij zijn erg tevreden.. het is een prachtige haard waar we erg veel plezier van gaan hebben. Heel erg bedankt HGB Trading

Snel geleverd.

De vragen die ik had zijn snel en corrct beantwoord en wat ik bestelde kwam keurig volgens afspaak aan.

Duidelijk en correct

Het bovenstaande zegt genoeg.

Super snelle levering voor een nette prijs

Super snelle levering voor een betaalbare prijs.

Kamado top BBQ

Al enige tijd waren we aan het rondkijken naar een geschikte BBQ. Jaren dat op gas gedaan, maar nu klaar daarmee. Terug naar houtskool. We vonden deze mooie aanbieding van HGB, dat trok ons over de streep. Besteld en snel geleverd. De chauffeur van de koeriersdienst was er zelfs enthousiast over. We gaan het beleven dit wonder te bedienen. Op de graad te regelen, wat wil je nog meer!? Schortje voor, glaasje sap..

Super snel geleverd en vakkundig advies

Ik heb een inbouwhaard besteld met aansluitmaterialen, werd de volgende dag gebeld met wat vragen en advies over de bestaande situatie, de ochtend erop werd alles geleverd

Kan niet beter.

Een hele goede snelle website . Alles is heel goed uitgelegd . Alles is snel terug te vinden. Alle materialen van uitstekende kwaliteit.

Zadelmakerstraat 60

1991 JE Velserbroek