SLECHTE SERVICE!! Verkeerde informatie

Ben verkeerd geinformeerd door de verkoper , willen retour eerst niet zeiden verkoop maar door op internet. Na nog een belletje mog het wel, retourkosten wilden ze niet betalen. Slechte service heb 2 weken ook moeten wachten op een verkeerd product dus dubbel bagger. Geen aanrader

Persoonlijk en goede voorlichting met betrekking tot de aanschaf van een elektrische scooter

Vorige week heb ik de Ecooter E2 van AGM aangeschaft. Had eerst voorkeur voor de Niu elektrische scooter, mede door het eerlijke verhaal van de verkoper ben ik toch voor de Ecooter E2 gegaan. Waarom? Door zijn krachtige motor, betere actieradius rijdt op één accu lading (heb de 40amp accu) sowieso 80km kom dus heen en weer van thuis naar werk en weer terug top. Kan geen brandstof scooter meer tegenop, goedkoop, schoon (we hebben zonnepanelen thuis) en het stinkt niet naar uitlaatgassen. Ook is de Ecooter E2 erg vlot, trekt heerlijk snel op, de meeste auto's houden je gewoon weg tot 50km niet bij. Ben erg blij met het advies van Polderscooter, eerlijk en goed te noemen. Het enige nadeel van de Ecooter E2 is de geluiden die hij maakt bij aandoen van de knipperlichten (is voor de veiligheid) en er komt een app net zoals bij de Niu scooter die werkt nog niet. Verder topbedrijf en scooter! Zit je te twijfelen om een elektrische scooter aan te schaffen maak een rondje bij Polderscooter. Groetjes Arnaud

Ik heb een elektrische scooter gekocht bij Polderscooter. De verkoper gaf goed advies. Ik ben zeer tevreden over mijn koop!

Pluspunten

Ik heb een mooie scooter gekocht! Sander heeft veel kennis van zaken!

Pluspunten

Leuk bedrijf met vriendelijk personeel! Grote werkplaats!

Pluspunten

Snel geholpen en leuk personeel!

Pluspunten

Veel modellen op voorraad!

Pluspunten

Kwaliteit

Pluspunten

Veel kennis over elektrische scooters

Pluspunten

Vakkennis en ruime showroom en onderhoud! Onder de indruk zo groot!

Pluspunten

Mooie, grote showroom. Veel scooters op voorraad

Pluspunten

Prachtige showroom met breed aanbod. Ik ben erg blij met mijn BTC scooter!

Pluspunten

Goede service en verstand van zaken!

Pluspunten

Netjes geholpen en kennis van zaken

Pluspunten

Veel scooters in de showroom en erg goed geholpen.

Pluspunten

Zeer goed geholpen! Hebben zelfs onderhoudsbussen voor op locatie! Ik kreeg goede uitleg over het leasen van een scooter en hier heb ik dan ook voor gekozen

Pluspunten

Grote showroom en advies op maat! Hebben kennis van zaken!

Pluspunten

Snelle levering van de bestelling