Altijd goed geholpen!

je kan altijd voor advies bij ze terecht! als ze iets niet hebben dan denken ze met je mee en zorgen ze voor een passend alternatief. super service!

Snelle en goede levering

Op maandag in de voormiddag besteld en dinsdag einde ochtend ontvangen. Door de goede verpakking ook onbeschadigd, is toch even een zorg want je hoort zoveel nare verhalen over de bezorging maar die zorg is hier totaal onnodig.

Goed geadviseerd

Via chat met Robin het goede advies om mijn bestelling te plaatsen. De volgende dag mijn cadeau in huis.

TOP service

Altijd een vriendelijk woord en perfect snelle levering

Goed geholpen! Snelle levering, scherpe prijs

Prima firma!

Snel en correct mijn vraag via de chat beantwoord, scherp geprijsd en vlot geleverd. Ik ga hier vaker bestellen.

Snelle en klantgerichte service

Keurig telefonisch geholpen. Het bestelde werd vervolgens de volgende dag geleverd. Prima.

Geen actuele order informatie beschikbaar

Producten die volgens de website op voorraad zijn waren helemaal niet leverbaar. Daar kwam ik pas achter nadat ik navraag deed waar mijn bestelling bleef...

snelle levering van de bestelling.

alles wat we bestellen is altijd snel geleverd en als het niet voorradig is dan krijg je daar bericht van.

Doen wat ze beloven

Al meer dan 20 jaar onze leverancier voor kantoorartikelen. Betrouwbare partner.

makkelijk bestellen en snel leveren

Via de webshop is het makkelijk bestellen. Levering is als altijd snel!

Levering snel - administratie niet.

Ik heb nog geen factuur ontvangen. Wil ik de BTW kunnen verrekenen heb ik een factuur nodig. Verder een uitstekende levering, snel en goed verzorgt.

Makkelijk bestellen en snelle levering

Bestelling is gemakkelijk en duidelijk te plegen op de website. Daarna Direct een bevestiging in je email. Levering snel en correct binnen enkele dagen.

Altijd goed voor een snelle en correcte service. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Deze wordt ook correct en snel geleverd. Fijn bedrijf om mee samen te werken.

Snelle, correcte levering

Bestelling gemakkelijk bij elkaar te klikken op de site, snelle en correcte levering al binnen enkele dagen.

prima service, snelle levering

De webshop van Rosenboom werkt simpel en efficiënt, levering is snel in huis en het extraatje dat erbij geleverd wordt is altijd feest. Bij vragen krijg je snel en volledig antwoord.

Prima om zaken mee te doen

Aardig, vriendelijk, zeer behulpzaam...kortom een heel plezierige ervaring.

Goede vriendelijke service

Bestellingen worden snel geleverd. Contact met de klantenservice loopt snel.

super service

Communicatie is perfect Nooit moeilijk doen Mocht je iets willen en je kunt het niet vinden...ze komen altijd wel met een oplossing Al jaren vaste medewerkers bij de sales afdeling. Zegt voor mij al genoeg :-)

Bestelling vaak heel snel in huis.

Soms rommelig omdat de bestelde artikelen niet op dezelfde dag binnenkomen.

Pluspunten

Snelheid van leveren

Zoekgemak op de website, wellicht betere foto's.

Pluspunten

Alles, ruim assortiment, goede prijzen, prettige en kundige werknemers, snelle en correcte levering.

geen