Prima prijs, snel verstuurd!

Voordelig en goed textiel wat snel en netjes werd thuisgestuurd!

Snel gestuurd/ Retour snel en goed afgehandeld

Ik had gele handdoeken besteld die helaas niet de juiste kleur geel hadden. De zending kwam goed en snel en ook de retourzending en uitbetaling was snel geregeld.

Verpakt door een kleuter..

Alles zat erin, alleen het cadeau leek door een kleuter te zijn verpakt. Rommelig en het verpakkingsmateriaal lag open. Tevens de laatste bestelling.

Beste Rami, Erg jammer deze reactie. U Vergeet dat de pakketbezorgers niet zo voorzichtig met de pakketjes omgaan, helaas. Hierdoor kan het voorkomen dat het rommelig lijkt en de verpakking open kan gaan. Dit gaat echter buiten onze schuld om. Het is echter door ons netjes ingepakt en zo ook overgedragen aan de pakketbezorger. Er zaten echter 8 artikelen in i.p.v. de 7 bestelde, jammer dat hier dan niets over gezegd wordt. Met vriendelijke groet, Namens het team van Voordeeltextiel.nl

zeer tevreden

snelle levering mooie produkten.

Snelle en accurate behandeling

Behalve dat de werkwijze correct is was het product ook nog eens prima.

Zeer tevreden.

Snelle levering, goede kwaliteit en super prijs.

Super service !

Kwaliteit uitstekend, levertijd wat lang

Badhanddoeken gekocht 60x110 Ze blijven mooi en na een aantal keren wassen zien we geen krimp in de versierde randen.

Zien, bestellen, kopen, levering snel

kort, zakelijk, geleverd, tevreden, klaar

Belofte 'voor 12u besteld, morgen in huis' helaas niet waargemaakt

Prima prijs en kwaliteit, echter kwam de bestelling helaas 2 werkdagen later aan dan van tevoren beloofd.

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede kwaliteit voor een schappelijke prijs.

Enige minpunt is het feit dat ik geen mail meer ontving van het moment dat het product verzonden werd, zoals nochtans gezegd werd in een eerdere communicatie tussen mij en het bedrijf, bij de bestelling van het product. Voor de rest tevreden.

Netjes

Snelle levering. Goed betaalbaar. En het belangrijkste goede kwaliteit. Zal er zeker nog meerdere bestellingen doen.

Voordelig, snel en goed

Zeer tevreden over aankoop 6? glazendoeken. Goede kwaliteit, handige grote lussen klassiek dessin. Snel geleverd met bericht.

Snel geleverd. Goed product.

Short besteld. Snel geleverd. Goed product. Netjes verpakt.

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Niet alles geleverd

Bij mijn bestelling is een gratis product toegezegd. Op de pakbon is hiervan met pen de beloofde kleur doorgestreept en een andere kleur opgeschreven. Geen probleem, het is immers een gratis product welke kennelijk werd aangeboden doordat ik een omvangrijke bestelling deed. Echter is het product in het geheel niet geleverd. Erg jammer dus. Daarnaast is van de gewone levering de beloofde leverdag niet gehaald. Het tijdstip van verwachte levering is 2 keer gewijzigd. En als laatste blijkt er 1 besteld product pas over 2 weken nageleverd te worden. Althans, dit is ook met pen op de pakbon geschreven. In het bestel proces is dit niet kenbaar gemaakt. Het product zou namelijk op voorraad zijn. Ik hoop maar dat dit alsnog goed komt. Al met al dus een matige ervaring voor mij.

Beste Stefan, Jammer dat U niet tevreden bent. Alleen in de vakantieperiode kan het voorkomen dat levertijden niet haalbaar zijn door externe factoren , o.a. de bezorgdiensten die het razend druk hebben en hierop hebben wij helaas geen invloed. En dat leveranciers vakantie sluiting hebben. U kan er 100% zeker van zijn dat het artikel wat niet op voorraad was nageleverd zal worden. Wij hopen U in de toekomst toch weer te mogen begroeten om ons de kans te geven dat wij een correct bedrijf zijn. Dit namens het team van Voordeeltextiel.nl

Prima service mooie badjas

Vlotte levering en badjas zoals verwacht.Heerlijke lichte zomerbadjas van 100% katoen.Kleur zoals op de site.Maat conform info

Alles is prima

prima geleverd en goede kwaliteit

Goede service! Vandaag besteld en de volgende dag netjes in huis. Mooie kwaliteit en nette prijs!!

Goede site en makkelijk te bestellen. Volgende dag netjes in huis. Ga er vaker bestellen!

Alles top!

Kleuren foto kloppen goede kwaliteit voor mooi prijsje. Super snelle levering!! Ga ik vaker bij bestellen

Product prima, levering DPD slecht

Volgens de site vóór 13:00 besteld, de dag erna in huis. Vergeet het maar. De volgende middag pas aangeboden aan de pakketdienst DPD. Nog een dag later netjes de tracking van DPD, gevolgd door een e-mail over de geschatte bezorgtijd. Kon de bezorger volgen. Toen deze nog geen 100 meter van mijn woning was en vermeld stond dat er geen bezorgingen meer vóór mij waren, veranderde de melding plotseling in de tekst dat het pakket niet bezorgbaar zou zijn op mijn adres. Dit, terwijl er geen DPD auto geweest is. Dus ook geen bezorger voor de deur geweest is. Vreemd, ik stond hem hier op te wachten... Na enkele uren kreeg ik bericht bij welk afhaalpunt mijn zending af te halen was. Net voor sluitingstijd was ik daar. Op mijn klacht bij DPD volgde een nietszeggend standaard antwoord. Ook VoordeelTextiel heeft niet gereageerd op de trage verzending en bezorgklacht. Niet professioneel. Positief over de producten. Goede prijs en kwaliteit.

Levering door de DPD zeer slecht/niet

1ste keer konden ze het adres niet vinden/was het adres niet juist volgens de DPD chaufeur. vreemd want de post, GLS en UPS kunnen ons uitstekend vinden op dit adres. 2de keer waren we niet thuis volgend de DPD, dat waren we wel!! de bel/intercom functioneerd prima! 3de keer werd er een briefje in de brievenbus gegooid terwijl we thuis waren en op het briefje staat dat we het vanaf 15.00 uur zelf mogen ophalen in de Dorpstraat. 10 dagen geleden de bestelling gedaan!! Met de trekschuit gaat nog sneller. Spullen heb ik nog niet die mag ik dus zelf vanmiddag gaan ophalen. Inmiddels opgehaald en in gebruik genomen. Badjassen zijn mooi en conform verwachting.

Super tevreden!!!

Ik ben echt super tevreden over de service. De spullen zijn ook van goed kwaliteit. Wij zullen hier zeker vaker bestellen!

Over Voordeel Textiel

Wij richten ons op alles wat te maken heeft met textiel. Of het nu gaat om textiel voor de badkamer, keuken of slaapkamer, bij ons hebben we het allemaal in huis! Met ons uitgebreide assortiment op de website richten wij ons op de online markt.