Fijne badjas en snelle levering

Fijne badjas en snelle levering

Netjes geleverd, mooi product.

Makkelijke site, werkt snel en handig. Mooie keukenhanddoeken gekocht en nette levering. Geen op- of aanmerkingen. Prima!

Mooie sokken

Mooie sokken

Goede kwaliteit en zeer snelle levering

Zeer snelle levering. Mooie kleuren en van goede kwaliteit.

Goede kwaliteit en snelle service!

Zeer tevreden over de bestelling. Goede kwaliteit en leuk geprijsd. En zeer snelle levering. Kortom: Top!

Goede kwaliteit-prijs, snelle verzending

Mooie kwaliteit textiel voor goede prijs. Minimum bestelprijs voor gratis verzending is laag. Ik ga zeker vaker bestellen

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding!

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer fijne Bamboo stof; heel zacht. Met veel zorg ingepakt en afzonderlijk verpakt. Zeer snelle levering. Klasse!

Helaas zat er in één sok al een gaatje, verder goed.

Snelle levering.

Snelle levering top

Zeer vlotte en goede service! Mooie, fijne doeken.

Erg tevreden. Doeken volgende dag in huis. Op een forse bestelling waren een paar doeken niet in perfecte staat. Kreeg meteen dezelfde dag nieuwe opgestuurd. Keurige service. Mooie, fijne doeken.

goede service, mooie handdoeken

goed verpakt, snelle levering

Prima handdoeken in frisse kleuren

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Verrassend

Ik was aangenaam verrast van de kwaliteit van de slabbetjes en wikkelhanddoek van het merk One voor baby's.

Loze beloftes

Voor 13 uur besteld, is levering de dag nadien! NIET geloven. Uitgeprobeerd en het blijken loze beloftes. Jammer

Beste klant, Uw bestelling is bij ons rond 13.00 uur op 1 september binnengekomen. Het is net op de grens en daar zou je over kunnen discussiëren. De bestelling is 2 september verstuurd en 3 september afgeleverd bij U in België, volgens de track & trace code. Precies wat wij beloven, mits op voorraad Kortom precies volgens afspraak. Ik vind uw reactie daarom niet correct en hopelijk ziet U dit zelf ook. Prijs is goed / op tijd geleverd / en kwaliteit is goed en toch beoordeeld U ons met een 1. Stel U zou gelijk hebben dan zou het maximaal één dag te laat geleverd zijn, en dat U dan niet tevreden bent zou ik in kunnen komen maar tussen een 1 en een 5 zit nog heel veel tussen. Misschien een tip voor in de toekomst: tijdig bestellen om dit soort discussies te voorkomen.Wij hebben al het nodige gedaan zoals iedereen van ons gewend is (zie overige beoordelingen). Met vriendelijke groet, Het enthousiaste team van Voordeeltextiel.nl

goed product

Correcte snelle bezorging van de mooie kwaliteit hand en theedoeken

Na het uitzoeken uit de ruime sortering hand en theedoeken werd de bestelling snel bezorgd. Een mooie kwaliteit doeken. Ik ben een tevreden klant.

goed product op tijd bezorgd

Het product was precies in de kleur en de maat die ik verwacht had. Netjes in een brievenbuspakje. Het enige wat ik jammer vond was dat er onnodige extra verpakking omheen zat.

Uistekende klantenservice

Wij haddden een badjas besteld mooie witte ,ik doe altijd nieuwe stoffen spullen in de wasmachine en was deze op 30 graden ,alleen voor de frisheid ,helaas was deze badjas gekrompen en paste mij niet meer,klantenservice dit laten weten ,was geen probleem Zij biede meteen hun excuses aan ,en ik kocht meteen een nieuwe duurdere badjas en hoefde alleen het prijs verschil te betalen en de gekrompen badjas mocht ik ook houden ,super vriendelijke klantenservice zou ik iedereen zeker aanraden deze zaak .VoordeelTextiel in Budel .

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Ik ben heel blij met de handdoeken. Mijn pakket was snel bezorgd

betrouwbaar

Zekere levering zonder haperen.

Kwaliteit komt niet overeen met beschrijving

De kwaliteit, zoals ik die van 450 gr/m² verwacht, klopt totaal niet met de Hema hotelkwaliteit handdoeken die ik heb met 'slechts' 375 gr/m². Daarom heb ik de handdoeken helaas weer teruggestuurd, ondanks dat de kleuren mooi waren...

Beste Pascal, U vergelijkt appels met peren. De handdoek die U bij ons besteld heeft zijn 450 gram, en dat zijn ze ook. De Hema is hotelkwaliteit, zoals U zelf schrijft. Die hebben wij ook, maar heeft U niet besteld. Jammer dat U ons hier alleen maar op beoordeeld. Wij staan voor kwaliteit, service en klantvriendelijkheid en dat streven wij na. Jammer maar zou U volgende keer ons vooraf willen bellen zodat wij U telefonisch het verschil uit kunnen leggen. Met vriendelijke groet, Namens het enthousiaste team van Voordeeltextiel.nl

Prima kwaliteit & vlotte levering

Absoluut geen klachten over kwaliteit van het product en de levering. Ik zou zeggen: "Probeer ook eens!"

Theedoeken initieel in verkeerde kleur geleverd, opgelost na achterlaten beoordeling

Edit: Na het plaatsen van onderstaande beoordeling nam Voordeeltextiel snel contact op met excuses voor het missen van mijn bericht. De theedoeken in de juiste kleur werden nagestuurd en de verkeerde mocht ik houden. Aantal keukenhanddoeken en theedoeken besteld. Levering was vlot, maar de theedoeken waren in een andere kleur dan ik besteld had. Direct een mailtje gestuurd naar de helpdesk, maar nu een week later nog geen reactie ontvangen.

Snel en correct geleverd

De bestelling snel en correct geleverd. De handdoeken waren precies zoals ik had gehoopt. Mooie kwaliteit, nu afwachten of ze lang mooi blijven. Kortom, prima levering.

Alles zoals beloofd

Producten zijn scherp geprijsd. Er was één product niet in stock en er werd ons een duurder alternatief aan dezelfde prijs voorgesteld. Levering snel en zonder problemen. Hier bestel ik nog!

Over Voordeel Textiel

Wij richten ons op alles wat te maken heeft met textiel. Of het nu gaat om textiel voor de badkamer, keuken of slaapkamer, bij ons hebben we het allemaal in huis! Met ons uitgebreide assortiment op de website richten wij ons op de online markt.