uitstekend

vlot en probleemloos

Prima handdoeken en snelle verzending.

Mooie handdoeken, en een vriendelijke mevrouw aan de lijn gehad om informatie te krijgen over de verzending. Snelle verzending, correcte afhandeling. Chapeau !!

Ik was tevreden

De kleur was goed handdoek mooi en voor die prijs geweldig. Yvonne bohm

Goede service en goed product gekregen

De bestelde onderbroeken waren niet in de kleur zwart leverbaar dus ik werd gemaild dat de marineblauwe wel voorradig waren. Na mijn akkoord had ik ze een dag later al in huis.

Super snel geleverd zeer goede kwaliteit

Supersnel geleverd en zeer goede kwaliteit

Snel geleverd en nog goedkoop ook

Waren op zoek naar pannenlappen, en hier gevonden. De prijs viel ook erg mee € 3,80 voor 2 stuks elders de zelfde gezien maar dan € +/- 6,00 per stuk. Dus voordeel textiel is het aanbevelen waard.

Topservice

Snelle klantenservice. Mijn product was niet op voorraad en er werd snel naar een vervangend product gezocht. De credit kreeg ik direct terug overgemaakt. Supergoede service! Producten zijn precies zoals op de website staat.

Goed materiaal die wij aangekocht hebben

Badhanddoeken, washandjes en gewone handdoeken is in orde.

Goede kwaliteit, snelle levering

Badjas, handdoeken en washandjes besteld, snel geleverd, goede kwaliteit

Goede kwaliteit handdoeken

Een voordelige aanbieding van goede kwaliteit handdoeken.

Hartstikke fijn !

Gewoon helemaal in orde.

prima kwaliteit, betrouwbare service en snelle afhandeling

Als try out een bestelling gedaan. Werd goed op de hoogte gehouden van de vorderingen van het proces. Goede service, het bestede werd geleverd op de afgesproken datum en tijdstip. Het bestelde is van een goede kwaliteit tegen een enorme scherpe prijs.

Snelle levering en mooie kwaliteit

De levering kwam precies aan zoals beloofd. De handdoeken zijn super zacht en uitstekend van kwaliteit. De kleur komt ook helemaal overeen met de foto.

Goed product en snel Verzonden

Voordeel textiel is goed overzichtelijk en de producten goed te vinden de verzending is snel gedaan en het product is van goede kwaliteit

Snel, goed, niet duur

Artikelen waren niet duur, netjes verpakt, snel geleverd, in goede staat!

Topbedrijf

Veel keuze, snel geleverd en wat niet op voorraad was, werd ook snel nageleverd. Goeie kwaliteit ook.

Prijs-kwaliteit was prima

Prijs-kwaliteit was ok en snel toegestuurd.

Mooie kleur en sterke kwaliteit

Ben tevreden met de aankoop.

Goeie ervaring. Snelle levering en product klopt met foto en omschrijving.

In afgesproken tijd geleverd en goeie product.

Alles goed geregeld, en mooie kwaliteit handoekken

Snel levering en prima kwaliteit

Zeker voor herhaling vatbaar!

Snelle en goede levering.

De spullen werden netjes en vlot geleverd. Mooie kwaliteit van de thee- en handdoeken.

Snelle levering, en goede prijs/ kwaliteit

Prima kwaliteit

Prima kwaliteit, goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering.

Product goed, levering goed. Overzichtelijke webshop.

Over Voordeel Textiel

Wij richten ons op alles wat te maken heeft met textiel. Of het nu gaat om textiel voor de badkamer, keuken of slaapkamer, bij ons hebben we het allemaal in huis! Met ons uitgebreide assortiment op de website richten wij ons op de online markt.