Alles zoals beloofd

Producten zijn scherp geprijsd. Er was één product niet in stock en er werd ons een duurder alternatief aan dezelfde prijs voorgesteld. Levering snel en zonder problemen. Hier bestel ik nog!

Perfecte levering

Producten correct geleverd aan scherpe prijs

Goede kwaliteit en snelle levering

Prima producten en geweldige service

2 strandlakens en 2 badhanddoeken besteld, 2 badhanddoeken helaas niet meer voorradig. Die informatie kregen we op dezelfde dag als de bestelling. Wij konden niet wachten tot ze weer op voorraad zouden zijn ivm geplande vakantie. En er werd meteen meegedacht over alternatieven. we kregen 4 andere voorgesteld die aanzienlijk duurder waren dan die we besteld hadden. 2 gekozen en alles was snel in huis, zonder bijbetaling.

Mooie handdoeken

Mooie kleuren, veel keus. Alleen de huismerk handdoeken krimpen behoorlijk, zelfs na een nacht in koud water en maar op 30 graden wassen. Dus dat is wel jammer. Kleuren blijven wel mooi.

Goed en snel geleverd

Aanrader!

Super meedenkend en oplossingsgericht

De levering was niet helemaal compleet, en de fabriek al dicht. Er werd meegedacht in hoe dit op te lossen en het werd spannend, maar er is snel en goed gehandeld. Ook het restbedrag hadden we snel retour op onze rekening.

Prima aflevering, keurig op tijd.

Ik geef geen 9, omdat er toch een theedoek bij zat met een weeffoutje, en ik vind dat zo'n doek niet tussen de verder goed uitziende doeken mag zitten. Ik neem aan dat een inpakster dat foutje toch ook ziet! Verder alles prima

Hele scherpe prijzen en snelle levering!

Na wat zoeken op internet, ben ik bij Voordeel Textiel terecht gekomen. De prijzen waren zeer scherp en de levering was supersnel. Kortom een aanrader!

Goede prijs/kwaliteit!

Het bestelde werd netjes geleverd!

Snelle service en prima product

Snelle service en prima product. Was op tijd binnen (voor een verjaardag)

Super!!

Snelle levering, prima prijs, kleuren zoals beschreven. Zeer tevreden

super

Snelle levering, kwalitatief, goed bij prijs, correct, ... Zeer tevreden!

Prima snelle service, gewoon doen.!!!

Prima snelle service

Prima uuitgevoerde beselling.

Volledig naar wens. Goed verpakt en snel geleverd. Geef niet het maximaal aantal sterren. Dit houdt de boel scherp.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Snelle levering en het product voldoet geheel aan mijn verwachting. Het contact met Voordeel Textiel perfect!

goed product, snelle levering

goede service, nette producten en snelle levering

supersnel

fijne zakdoeken en supersnelle levering

Gewoon goed

Netjes verpakt,snel geleverd.

Perfect verlopen

Correct geleverd.Prima!

Voor de tweede keer besteld

Na eerst de kwaliteit van de bamboe hemden en t shirts te hebben getest een tweede bestelling geplaatst. De dames bamboehemden vallen wat kleiner uit en daarom deze keer een maat groter besteld. Levering ging vlot en tot mijn verrassing zat er een hamam doek als extra's bij de bestelling. Bedankt Voordeeltextiel!

Zeer mooie kwaliteit van handdoeken .Vlotte levering!

Snel in huis tegen een goede prijs. Top!

Levering en kwaliteit prima

Mijn product erg fijn alleen was er een van drie stuk , door dat er op randje was gestikt is boord los ....jammer...

Over Voordeel Textiel

Wij richten ons op alles wat te maken heeft met textiel. Of het nu gaat om textiel voor de badkamer, keuken of slaapkamer, bij ons hebben we het allemaal in huis! Met ons uitgebreide assortiment op de website richten wij ons op de online markt.