Helemaal wat ik wilde!

Snelle levering, compleet en vooral : alle bestelde artikelen zijn naar wens!

Lees op tijd geleverd en precies het bestelde zoals het er op internetb uit zag

Louter positief

Heb contact gehad met klantenservice en werd goed geholpen

Makkelijk en duidelijk te bestellen. Product gekregen zoals op de site vermeld. Voordelige prijs. Snelle levering.

Snel en goedkoop

Leuk product, goedkoper dan op andere plekken en snel geleverd. Mede door de reviews besteld, omdat ik altijd een beetje voorzichtig ben bij voor mij onbekende sites. Ik kom zeker terug hier!

snel gereageerd!

Pakketje net voor sinterklaas binnen gekregen. Eerder al een mailtje gestuurd dat het nog niet binnen was, direct de zelfde avond nog keurig antwoord gekregen. Top vind ik dat!! (pakketje was dezelfde dag als de besteldag al aangeboden aan post.nl, maar daar hadden ze een storing gehad)

Maatvoering onjuist.

De maat van het bamboe ondergoed klopt niet. Maat L valt als S. Na veel heen en weer gemaild te hebben is er uiteindelijk een oplossing gevonden.

Vlot in huis

prima snelle levering, goede prijs

goed materiaal snel geleverd

Goede service, goede kwaliteit!

Hardstikke goed

Hele goede kwaliteit en service!!!

Zelfde badjas eerder elders besteld, deze stuk goedkoper en met post.nl geleverd. Perfect

Kan niet beter... toch?

1e bestelling en gelijk bijna perfect!

Fast delivery and great quality

Highly recommended!

Snelle levering, mooie producten

Snelle levering, mooie producten

Perfect!

Ik zocht heel lang voor handdoeken in de kleur royal blue kon ik nergens vinden. Ik heb Bij voordeeltextiel besteld en ik had precies de juiste kleur zo blij mee en snelle levering !

Duidelijke site en snelle levering

Zie boven

Prima schortjes

Prima schortjes

8 is goed

Niets nieuws

prima product en snel geleverd

Alles snel ontvangen­čĹŹ

Tiptop

Besteld en binnen een korte tijd al ontvangen, goede kwaliteit zoals vermeld, dus correct ....gevolg ,ik erg blij hiermee

Goede prijs kwaliteit en snelle levering!

Goede prijs kwaliteit en snelle levering! Zou ik opnieuw doen

Mijn ervaring met voordeeltextiel is helemaal goed

Prima site, levering volgens afspraak en prima product

Snelle levering,keurig verpakt

Ik had theedoeken en washandjes besteld. Deze waren keurig op tijd en netjes verpakt.

Over Voordeel Textiel

Wij richten ons op alles wat te maken heeft met textiel. Of het nu gaat om textiel voor de badkamer, keuken of slaapkamer, bij ons hebben we het allemaal in huis! Met ons uitgebreide assortiment op de website richten wij ons op de online markt.