Uitstekende kwaliteit en een snelle en correcte levering

De website is om te beginnen duidelijk en de kwaliteit zoals beloofd. Prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Snelle levering ondanks de corona-crisis Ik zal zeker nog bestellen en voordeel textiel aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Prima kwaliteit en service

Goed en snel geregeld.

Overwegend goede ervaring. Snelle levering

Mooie handdoeken. Helaas was er 1 die minder mooi afgewerkt was.

Goede ervaring gehad. Ze communiceren tijdig en zijn goed bereikbaar. Dachten goed met me mee en bieden je een goede passende oplossing. Topper!

Goeie service

Goeie service ,maar ben wel nog op een nabestelling aan het wachten maar heb er nog niks van gehoord

Mooie prijs voor een fijn badlaken.

Snelle levering, goede kwaliteit

Product ziet er precies zo uit als de afbeelding

Keurig verpakt en voldoet zeker aan mjjn verwachting.!

Goedkoop, maar dat is ook wel te zien

Pluspunt is de prijs. Je vindt dit product volgens mij nergens goedkoper. Maar de badslippers die ik gekocht heb, hebben helaas geen vorm. Het gevolg is dat je bij maat 38/40 gigantische olifantenpoten lijkt te hebben. De zool is ook erg glad. Niet geschikt om op vochtige vloeren te lopen.

Goede middag, Erg jammer dat U niet tevreden bent over de badstof slippers. Het product staat duidelijk omschreven en inderdaad is het product erg goedkoop. De prijs / kwaliteit verhouding bij dit product is prima. Als U ons gebeld had dan hadden wij een oplossing aan kunnen bieden, o.a. gratis retour sturen vd artikelen en het aankoopbedrag terug betalen. Op deze manier communiceren blijft altijd jammer, en bied helaas geen oplossingen Dit namens het enthousiaste team van Voordeeltextiel.nl

Goede en snelle levering

Goed en snel

goede kwaliteit

a

Perfekte levering goede kwaliteit

Ondergoed besteld zat 1 verkeerde in de verpakking foto gemaakt en gemaild, gelijk bericht terug dat er 1 nagestuurd zou worden en de verkeerde mocht houden. Na levering een paar dagen erna nog eens besteld levering binnen 1 week en de extra zat er ook gelijk bij. Top service

Goede kwaliteit

Ervaring heel goed

Eerste keer bestelling gedaan

Zeer vlot gelopen

Vlot verlopen van bestelling tot levering

Mooie kwaliteit van de spullen die wij hadden besteld, keurig op tijd geleverd.

Helaas geen reactie via telefoon

Ik mis nog steeds 3 slipjes.

snelle levering en redelijkke kwaliteit

Snelle levering, geholpen door een zeer vriendelijke hulpvaardige medewerker.

Snel antwoord op vraag via de mail. Telefonisch contact als zeer hulpvaardig en vriendelijk ervaren. Prima levering van bestelling.

Prima kwaliteit voor een scherpe prijs

Een nieuw setje waslapjes was zo gekozen en besteld. Duidelijke communicatie en snel geleverd. Een shop om nogmaals te gebruiken.

Top ervaring !

Snelle en correcte aflevering , alles naar wens !

zeer tevreden

klantenvriendelijk bij een fout word direct reageert en daar voor gezorgd dat alles weer in orde komt.

Mooie kwaliteit theedoek ook de kleur was zoals verwacht. Jammer dat het niet geleverd werd zoals de site zegt. Als je voor 13.00u besteld volgende dag geleverd was niet gebeurd. Verder prima.

Zeer goede service.

Het product wat ik heb besteld is prima. Al eerder heb ik ervaren dat Miranda van de klantenservice erg goed voor het bedrijf is. Ze komt afspraken na en toont begrip voor de klant: chapeau!

Over Voordeel Textiel

Wij richten ons op alles wat te maken heeft met textiel. Of het nu gaat om textiel voor de badkamer, keuken of slaapkamer, bij ons hebben we het allemaal in huis! Met ons uitgebreide assortiment op de website richten wij ons op de online markt.