Snelle verzending

Snelle verzending !. Alleen jammer dat je best wel veel verzendkosten betaald. Het loont als je in 1x keer meer koopt Volgende keer zou ik hier opnieuw bestellen,

Mijn ervaring in één zin: prima!

Badjas en handdoek set besteld geschikt voor de sauna. Mooie kwaliteit voor een goede prijs.

Heel tevreden!

Heel tevreden over de gewafelde badjassen die we bestelden. Prijs/kwaliteit super!

Handdoeken voor de camper besteld. Kwaliteit en lintjes zoals in omschrijving. Heel correcte afhandeling. Prima

Top badjas besteld en zelfde dag verzonden

Adequaat mailcontact over 'spoed'bestelling ivm verjaardag. Vrijdag besteld en verzonden. Helaas bezorgde PostNL het pakket niet volgens track en trace op zaterdag, maar pas op dinsdag (2x vertraagd). Maar hier kan Voordeel Textiel niets aan doen. Badjas mooie kwaliteit, conform verwachting.

Erg goed

Goed verzorgd, het beloofde is nagekomen!

Snel geleverd goed product

Schort met accessoires overtreft verwachtingen

Prachtig handdoeken mooie kleur

Mooie handdoeken. Mooie kleur. Alleen de washandjes die ik bijbesteld heb zijn anders van kleur

Zoals online bestellen hoort te gaan

Online 2 badjassen besteld, binnen beloofde tijd geleverd en op de hoogte gehouden van de levering. Kwaliteit en maatvoering is prima.

Prima! Snelle levering en kwaliteitsproduct

Prima! Komen na wat ze beloven. Prima kwaliteit.

levert wat beloofd is

vlotte levering maar vooral goede kwaliteit voor een lage prijs

Snelle levering, prima kwaliteit

Kleur is hetzelfde als op de foto, prima kwaliteit badjas

Ziet er prima uit

Heb de washandjes opgestuurd naar Australië, kan dus geen beoordeling geven.

Goede bezorging, jammer dat je geen goed advies kan vinden...

4 badjassen besteld van badstof. Achteraf liever velours gehad, dan badstof. De badjassen voelen ‘keihard’ aan na een wasbeurt... Beide typen zijn 100% katoen... dus behoorlijk spijt... Bezorging etc. was prima en op tijd..

Vlekkeloze transactie!

Alles is zonder problemen verlopen.

Service

Ik kreeg in eerste instantie shirts opgestuurd die klein vielen. Na correspondentie werden direct twee grotere maten toegezonden, vergezeld van een sticker, waarmee ik de oude zending kosteloos retour kon sturen. Heel tevreden met de serviceverlening/afhandeling.

Voldoet aan verwachting en snel geleverd!

Voldoet aan verwachting en snel geleverd!

Goeie service

Zelfs tijdens de feestdagen meteen reactie en super geholpen.

Supersnel mooie kwaliteit v de badjas

Super snel netjes geleverd . Ben blij met me katoenen badjas. Keurig netjes zo als het stond beschreven .

snelle afhandeling.

klasse

was blij verrast met de snelle levering en goede kwaliteit tegen zeer scherpe prijs !!

Goede kwaliteit en snel geleverd

Goedkoop en snel geleverd, prima

matig

Verzending was slecht. Maandag voor 13.00 besteld vrijdag geleverd! Het was niet aan Post.nl. ( 3S nummer pas donderdagavond) Maar het bestelde is goed en goedkoop Wel aanbevolen of niet!?

Afwijkende kleuren

Badhandoeken, handdoeken, gastendoeken, en washandjes lime kleur besteld kleuren wijken enorm van elkaar af verder wel goede kwaliteit

Mooi product

Goede bestel en lever procedure en mooie kwaliteit van de bestelde badjas.

Over Voordeel Textiel

Wij richten ons op alles wat te maken heeft met textiel. Of het nu gaat om textiel voor de badkamer, keuken of slaapkamer, bij ons hebben we het allemaal in huis! Met ons uitgebreide assortiment op de website richten wij ons op de online markt.