Snelle levering en goede kwaliteit

Nooit meer!

De schuine zijkanten van de schorten zijn lelijk afgewerkt ,trekt tegen.

Jammer dat U geen reactie geeft op de e-mails ( 2 stuks) die ik gestuurd had om dit op te lossen. Wij hadden aangeboden om een retourlabel toe te sturen waarmee het pakket gratis retour gestuurd kon worden, en daarna zouden wij het volledige aankoop bedrag terug storten. Blijkbaar wil de klant ze toch houden , en zijn de artikelen toch akkoord bevonden. Dit namens het enthousiaste team van "Voordeeltextiel"

Kwaliteit producten weinig geld

De textiel zijn van goede kwaliteit. Ben blij mee ga zeker nog een keer bestellen.

Alles was goed! Beste prijs ook nog!

Geen klachten!

super die klantenservice van Voordeel Textiel

Mijn bestelling was niet wat ik verwacht had. het waren degelijke schorten maar niet voor hetgeen ik ze wilde gebruiken. Ik mocht deze terug sturen en kreeg volledige terugbetaling. Ik zal zeker nog eens langskomen op de website als ik andere spullen nodig heb. heel hard bedankt voor het begrip.

Ruime, mooie en betaalbare collectie, snel besteld en snel geleverd.

Ruime, mooie en betaalbare collectie, snel besteld en snel geleverd.

Product prima, maar dpd is als bezorger een ramp: stap over!

Ik ben helemaal tevreden over het geleverde product. Alleen was de levering zelf een drama. Jullie maken gebruik van DPD als bezorger. Mijn ervaringen met dat bedrijf zijn heel slecht. Er is nog nooit een pakketje daadwerkelijk bij mij thuis afgeleverd namelijk. Dit keer was het helemaal dramatisch. DPD meldt om te beginnen dat ik niet thuis was (dat is standaard) en doet er vervolgens drie dagen over om het pakketje bij de parcelshop te krijgen. Met als bizarre smoes tussendoor: de postode klopte niet. Van hun eigen parcelshop...! De smoes werd ook gebruikt bij een ander te bezorgen pakketje die dag. Ik ben nu klaar met DPD en heb besloten bestellingen voortaan direct te cancelen als ik zie dat een winkel DPD als bezorger heeft.

Beste Richard, Vervelend om te horen dat de bezorging niet is verlopen zoals het hoort. In 99 gevallen van de 100 gaat het gelukkig wel goed. Ik lees dat U wel tevreden bent over de producten van ons maar jammer dat U ons beoordeeld op de bezorging waar wij helaas geen invloed op hebben. U heeft slechte ervaringen met DPD , maar ook Postnl / GLS / UPS maken net zoveel fouten. Nogmaals erg vervelend dat de bezorging niet naar wens is verlopen. Onze excuses hiervoor. U kan in de toekomst een email sturen welke pakketbezorger U wil hebben voor bezorging van de bestelling. Wij zullen dit dan strikt naleven.

goede producten

goede producten en snelle levering, Prettige probleem oplossende mail correspondentie.

Correcte en snelle afhandeling

Goede kwaliteit!

Foutief keurig nageleverd

Geweldige meedenkende medewerker. Duidelijke afspraken. ( inmiddels nagekomen)

Goed product

De bamboe producten zijn supergoed, fijn om te dragen.

Voor al je textiel met voordeel naar Voordeeltextiel

Een eerlijke zaak waar je vertrouwd en op ouderwetse wijze geholpen wordt naar de eisen en wensen van deze tijd. Voordelig Voordeel bij Voordeeltextiel. Een aanrader zowel de winkel als de webshop.

Geen wachttijd en correcte levering

De wachttijd was minimaal voor een on line bestelling. De bestelling werd volledig en correct afgehandeld. Goed adres voor de toekomst!

Alles naar wens!

Besteld: bamboe dames sokken. Deze zijn perfect. Heerlijk zacht en geen teennaad. De levering was zoals beloofd, volgende dag in huis. Kortom, alles naar wens.

Heel tevreden

Vlug geleverd-goede producten

Zeer goed!

Veel keuze, leuke prijzen en snelle levering.

Héél erg goed en snel

Héél snel en erg snelle service, helemaal top

Snelle zending

Product is precies zoals omschreven

correct

snelle service, volgende dag al hier! Beetje teleurgesteld in de dikte van de vaatdoeken...

Artikel is zo als foto

Ik hen deze badjas besteld bij voordeeltextiel en ze hebben netjes geleverd zoals afgesproken. Het is een mooie kleur en heerlijk zacht! Wel kort ,maar lengte past leuk bij model en maakt het pittig

Goede sevice, snelle verzending

Heel positief, goederen zoals omschreven

Een mooi groot badlaken met vrolijk dessin

Supergoede service

Heel snel geleverd. Echter iets te weinig bij de levering. Onmiddellijk gemaild en 2 dagen later de rest ontvangen. Supersnelle en vlotte service dus!

Goed en snel geleverd

Over Voordeel Textiel

Wij richten ons op alles wat te maken heeft met textiel. Of het nu gaat om textiel voor de badkamer, keuken of slaapkamer, bij ons hebben we het allemaal in huis! Met ons uitgebreide assortiment op de website richten wij ons op de online markt.